Stefano Denswil

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40942
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Marillion » wo dec 31, 2014 3:07 pm

Klopt, maar als Denswil over twee of drie seizoenen een rots in de branding is bij een directe concurrent en op die manier een transfer afdwingt naar een topclub eet ik hier een stuk uit de vloer. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » wo dec 31, 2014 3:27 pm

Die onthouden we. Wat voor vloer heb je daar? :neutral.gif:

Die van AR ook trouwens: hij eet zijn schoenen op als er van de huidige A1 niet minstens twee spelers doorbreken. :headbang.gif:

Maar over Denswil: ze zijn klaar met hem. En vast niet alleen vanwege dat contract. Al geeft dat wel iets aan over zijn mentaliteit. Waar haalt hij het vandaan om niet bij te tekenen? Dat snap ik nog steeds niet.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Stefano Denswil

Bericht door beelzebub » wo dec 31, 2014 3:34 pm

Ach. Waar maken we ons druk om. Toen Andre Ooijer op 21 jarige leeftijd vertrok dachten we 'm ook nooit meer terug te zien in de top, laat staan Ajax. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door brigade zuid » wo dec 31, 2014 3:38 pm

Zou een stuntje zijn als Excelsior hem haalt en dat fnoord hem dan bij Excelsior wegplukt. Dan wordt Overmars helemaal gek.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » wo dec 31, 2014 3:42 pm

Excelsior? Moet hij dóen! :smallgrin.gif:
Hij heeft iets heel anders in zijn hoofd, denk ik. Juventus of zo. Nu Barcelona is afgevallen.
beelzebub schreef:Ach. Waar maken we ons druk om. Toen Andre Ooijer op 21 jarige leeftijd vertrok dachten we 'm ook nooit meer terug te zien in de top, laat staan Ajax. :ajaxsmiley.gif:
Met dit verschil dat Ooijer niet weg moest.

Gebruikersavatar
roelf
Berichten: 347
Lid geworden op: do apr 16, 2009 10:53 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door roelf » wo dec 31, 2014 4:55 pm

Nu is het wachten op Denswil die met z'n zaakwaarnemer breekt en Overmars smeekt om te mogen blijven.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Baseman » do jan 01, 2015 9:51 am

Ik blijf dat apart vinden...klagen dat voetballers nietszeggende interviews geven en monddood gemaakt worden, om ze vervolgens af te maken op een bepaalde uitspraak...de logica.

Ook vreemd dat Haatrecht en Vermeer de schuld krijgen van de overstap naar Feyenoord, dat mag toch echt Overmars zich aanrekenen. Daarbij mag Ajax zich de vraag stellen waarom een overbodige speler niet naar een concurrent mag overstappen, de speler is toch niet voor niets overbodig?

Bepaalde media draaien weer op volle toeren om de zaakwaarnemers en spelers de kwaden te laten zijn en Ajax volledig te ontzien, welkom in de voetbalwereld.

Dit gezegd hebbende, Denswil lijkt me niet goed genoeg voor Ajax.
Dus een vertrek is voor iedereen het beste, ik zie de ophef/het probleem dan ook niet. Ajax verliest wel een back-up voor Moisander, die het hele seizoen nog niet in goede vorm is. Maar dat is niet onoverkomelijk.
Yopi schreef:Zo is het voor PSV'ers altijd pijnlijk geweest dat KJH topscorer werd van Ajax.
Waarom zou dat pijnlijk moeten zijn?
Huntelaar mocht blijven en kon bijtekenen, maar wilde zelf weg omdat hij Kezman en VoH nog voor zich had. Van beide kanten begrijpelijk. En terwijl Huntelaar topscoorder was bij Ajax, werd PSV kampioen. Ik zie het pijnlijke niet eigenlijk.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11938
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Zuidema » do jan 01, 2015 10:44 am

Baseman schreef:Daarbij mag Ajax zich de vraag stellen waarom een overbodige speler niet naar een concurrent mag overstappen, de speler is toch niet voor niets overbodig?
Het TH/Fdb had sinds een jaar toch een contract voor Denswil klaarliggen? Dan vonden ze hem blijkbaar niet overbodig. Op een gegeven moment moet je wel een knoop doorhakken in zo'n slepende kwestie. Ajax wil natuurlijk bij die transfervrijverklaring niet weer gezichtsverlies lijden zoals bij Vermeer en mag bij zo'n herziening van het contract eisen stellen. En wat is hierbij eigenlijk de schade voor Denswil? Dat concurrentiebeding geldt slechts voor een half jaar. Daarna is zijn contract voorbij, mag hij gaan en staan waar hij wil, heeft Ajax niks meer over hem te zeggen. En als Psv en F. hem toch direct willen hebben zullen die in de winterstop echt niet over die paar ton struikelen.
Success will tear us apart.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13766
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door Jinne » do jan 01, 2015 11:29 am

Gezien zijn prestaties van dit jaar ben ik er niet rouwig om. Moisander is dit seizoen niet in grootse vorm en toch vormde Denswil geen bedreiging voor hem. Ajax stelt zich net als met Vermeer soepel op voor een tussentijdse transfer. Alleen de concurrentie kan er deze keer niet van profiteren. Al is het maar een korte restrictie, want van de zomer is hij natuurlijk weer vrij om te gaan en te staan waar hij wil.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » do jan 01, 2015 12:48 pm

@Baseman: mentaal niet sterk, tribunevulling.

http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum9/1723-24.php

Geen zure druiven inderdaad.

Aangaande Denswil: Ajax geeft aan dat de maat vol is. Dat mag.

wimpey
Berichten: 51866
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door wimpey » do jan 01, 2015 3:51 pm

Yopi schreef: Aangaande Denswil: Ajax geeft aan dat de maat vol is. Dat mag.
Ajax gaat in de titelrace niet inzetten op een speler die nog steeds duidelijk minder is dan Moisander. Lijkt me zo logisch als het maar kan.
Baseman schreef: En terwijl Huntelaar topscoorder was bij Ajax, werd PSV kampioen. Ik zie het pijnlijke niet eigenlijk.
KJH heeft Ajax flink wat grond onder het stadion opgeleverd.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Jöhnk » do jan 01, 2015 5:33 pm

Yopi schreef:Excelsior? Moet hij dóen! :smallgrin.gif:
Hij heeft iets heel anders in zijn hoofd, denk ik. Juventus of zo. Nu Barcelona is afgevallen.
Hij wil eerst weten wat Juventus met Chiellini van plan is. :hypocrite.gif:

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » do jan 01, 2015 5:46 pm

MU zoekt verdedigers. Daar ligt een kans. :hypocrite.gif:

Lionel
Berichten: 47327
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Lionel » do jan 01, 2015 6:50 pm

Slechter dan Evans of wat er bij Liverpool rondloopt is hij niet. Wat een prut.
IK GELOOF!!!!!!

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » do jan 01, 2015 6:55 pm

Dat zou ik niet te hard zeggen. Denswil gaat nog op zijn bek tegen Vitesse.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Stefano Denswil

Bericht door Mano » vr jan 02, 2015 10:42 am

Kan Ajax Davids niet terug halen en hem talenten als Denswil leren wat 'vastbijten' is ???
Denswil heeft echt wel potentie, net als Veltman maar beide zijn lieverdjes.

minimaal 1 moet zich ontwikkelen tot een moordenaar (voetballend :blush.gif: )
Nu doen we hem weg, houden Moisander voor een half jaartje want die is beter (niet goed maar beter)
wat op zich een armoedige gedachte is....

en komen volgend jaar weer met een puppy uit jong Ajax aanzetten..
Ajax heeft in ieder geval achterin geen puppies nodig,
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Hermann
Berichten: 211
Lid geworden op: za mei 31, 2014 8:52 am

Stefano Denswil

Bericht door Hermann » vr jan 02, 2015 1:47 pm

Gezien de recente geschiedenis: nee, Davids zal hiervoor niet worden benaderd.

Wel ben ik (vanzelfsprekend) met je eens dat er op het vlak van mentaliteit nog veel ruimte voor verbetering is. Dit geldt o.a. voor Denswil, maar beperkt zich niet tot hem alleen.

Ik had de hoop dat de aanwezigheid van voormalige topvoetballers als Frank de Boer en Jaap Stam, die m.i. niet bekend staan om het hebben van de meest slechte mentaliteit, een meer grote positieve invloed op de spelersgroep(en) zou hebben. Mogelijk is dit ook wel het geval (moeilijk meetbaar/vergelijkbaar), maar het aspect van afhankelijkheid van de bereidwilligheid en bereikbaarheid van de jonge spelers blijkt lastig om intensief te beïnvloeden.

Die topsportmentaliteit kan wat mij betreft nooit te vroeg worden overgebracht - hopelijk zien we over de periode van de komende circa 5 jaar een stijgende lijn a.g.v. de jeugdopleiding en behoud en lerend vermogen van de huidige spelers binnen Ajax 1 met mentaliteitsoverdracht/beïnvloeding op de jeugd als gevolg.

Gebruikersavatar
ferry
Berichten: 3088
Lid geworden op: ma dec 01, 2003 1:36 pm
Locatie: Ireland

Re: Stefano Denswil

Bericht door ferry » za jan 03, 2015 11:29 pm

3,5 jaar naar Club Brugge, aldus Twitter... Met een percentage bij doorverkoop.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 04, 2015 5:53 am

Telesport
Denswil verkast naar Club Brugge

Amsterdam
Stefano Denswil heeft een nieuwe club gevonden. De 21-jarige centrumverdediger zet zijn loopbaan voort bij Club Brugge. De Ajacied maakt per direct de overstap naar de Belgische topclub en tekent een verbintenis voor 3,5 jaar. Denswil mocht transfervrij vertrekken vanwege het aanblijven van directe concurrent en Ajax-aanvoerder Niklas Moisander.

Denswil heeft al akkoord bereikt met zijn nieuwe werkgever en reist vandaag niet met Ajax mee naar Qatar, waar de Amsterdamse club zich voorbereidt op de tweede seizoenshelft. Ajax verdient ondanks de transfervrije overstap waarschijnlijk toch nog aan de verdediger. Bij een doorverkoop krijgt de regerend landskampioen een percentage van de transfersom.
Prima club voor hem. :biggthumpup.gif: Daar komt hij tenminste aan spelen toe.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10281
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Stefano Denswil

Bericht door WP_Legend » zo jan 04, 2015 6:01 am

Krijg een beetje een Ryan Donk deja vu....

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Stefano Denswil

Bericht door Ajaciedjuh » zo jan 04, 2015 6:17 am

Denswil wil het liefst het seizoen afmaken bij Ajax, maar zo'n kans kan je natuurlijk niet laten liggen. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Stefano Denswil

Bericht door Neefkens » zo jan 04, 2015 7:57 am

Het lijkt me een aardige keuze, zo kan hij zich rustig doorontwikkelen. Redelijk in de anonimiteit. Zo horen we alleen nog van hem, als hij wordt doorverkocht. Goed voor beide partijen.
Heeft die Haastrecht nog meer spelers onder contract?

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10281
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Stefano Denswil

Bericht door WP_Legend » zo jan 04, 2015 10:38 am

slotje?

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Stefano Denswil

Bericht door Yopi » zo jan 04, 2015 10:47 am

Vermeer zit bij hem, en Ryan Babel. En Ruud Vormer, een andere speler die hij naar Club Brugge heeft gebracht. En, bij Ajax, Dejan Meleg. Verder weet ik het niet.

Club Brugge is geen verkeerde club voor hem, maar het kan altijd beter. Waarom heeft hij niet bijgetekend? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13766
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Stefano Denswil

Bericht door Jinne » zo jan 04, 2015 11:04 am

Verrassende move, maar als Vormer in de stal zit van Haatrecht dan is de link met Club Brugge wel wat makkelijker te leggen. Winnie had al een ingangetje daar. Zeker nu Vormer daar wel aardig presteert.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie