Arkadiusz Milik

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Duke » zo aug 28, 2016 9:41 am

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Demosthenes » zo aug 28, 2016 12:51 pm

In Italië zullen ze er geen problemen mee hebben als hij nauwelijks deelneemt aan het spel, maar wel twee doelpunten maakt. De kritiek zal komen als hij die doelpunten niet maakt.

Milik is geen Ajax-speler meer, maar heeft het privilege dat hij in deze rubriek mag blijven staan?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Duke » zo aug 28, 2016 1:22 pm

Noem het een waardering voor het bedrag dat hij opgeleverd heeft. :smallgrin.gif:

Maar je hebt gelijk, ik zal hem naar het archief verplaatsen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Duke » do aug 25, 2022 3:47 pm

Niet Memphis Depay, maar Arek Milik: Juventus strikt voormalig Ajax-spits

Niet Memphis Depay maar Arek Milik wordt de nieuwe aanvallende versterking voor Juventus. De Oude Dame huurt de voormalig Ajax-spits van Olympique Marseille met een optie tot koop.

De 28-jarige Milik wordt, mits zijn medische keuring goed verloopt, voor een bedrag van twee miljoen euro gehuurd van Olympique Marseille. Voor acht miljoen euro kan de 62-voudig international van Polen definitief worden vastgelegd. Juventus heeft al volop foto's van de kersverse aanvaller op social media geplaatst en alleen de medische keuring staat de overgang nog in de weg.

Milik speelde tussen 2014 en 2016 voor Ajax, dat hem voor 32 miljoen euro verkocht aan Napoli. Daar maakte de Italiaanse competitie kennis met de Poolse spits die 48 goals in 122 wedstrijden maakte voor Napoli. Sinds 2021 speelde Milik voor Olympique Marseille. Met die ploeg verloor hij vorig seizoen nog de halve finale van de Conference League tegen Feyenoord.

Lang leek Memphis Depay een duo te gaan vormen met Dusan Vlahovic bij Juventus, maar naar verluidt zouden de salariseisen van de Oranje-international te hoog liggen, zo meldt onder meer het Spaanse Sport. Volgens datzelfde medium zou Memphis nu naar het Manchester United van coach Erik ten Hag willen aangezien de kansen op speelminuten bij Barça stevig zijn geslonken door de komst van onder anderen Robert Lewandowski.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie