Arkadiusz Milik

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door InnerHarbour » ma jul 11, 2016 10:14 am

Die Polen zijn toch alweer een dag of 10 thuis maar ik lees nergens dat de clubs in rij staan voor onze stukadoor, misschien hebben we helemaal geen nieuwe spits nodig buiten die Colombiaan.
YNWA

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door WP_Legend » ma jul 11, 2016 11:26 am

Koeman wil hem naar Everton halen...huppakee, Engeland? 10M bovenop de prijs gooien!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Duke » di jul 12, 2016 3:44 pm

Doe de kassa maar weer dicht, jongens, Milik blijft gewoon:
Milik blijft bij Ajax 

Ajax en Arek Milik hebben onderling met elkaar afgesproken dat de spits tijdens de huidige transferperiode geen transfer maakt naar een andere club. Het technisch hart van Ajax en trainer Peter Bosz hechten veel waarde aan het behouden van de topscorer van het afgelopen seizoen.

Namens Ajax heeft directeur spelersbeleid Marc Overmars de afgelopen dagen contact gehad met Milik en zijn management. De Poolse international heeft nog een doorlopend contract bij Ajax tot 1 juli 2019, maar staat nadrukkelijk in de belangstelling van verschillende buitenlandse clubs.

Vrijdag 22 juli weer in Amsterdam
Mocht een club zich formeel bij Ajax melden voor Milik dan zal geen medewerking worden verleend aan een tussentijdse overgang. Milik, die vanwege het afgelopen EK nog van vakantie geniet, meldt zich vrijdag 22 juli weer in Amsterdam.
http://www.ajax.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Khraa » di jul 12, 2016 3:47 pm

Als er een club 20 miljoen biedt is hij gewoon weg....
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Cruijff » di jul 12, 2016 3:49 pm

Ja ja ja.

Ik heb als seizoenkaarthouder nog weleens een brief gekregen dat topspelers als Sneijder zouden blijven en dat mede daarom de seizoenkaart duurder zou worden. Een week of wat later was Sneijder alsnog pleite.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13747
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Jinne » di jul 12, 2016 4:20 pm

Ik had liever geen bericht gezien dan deze mededeling nu van Ajax.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door beelzebub » di jul 12, 2016 4:38 pm

Geloof er niks van totdat het 5 september is ofzo. Herinneren jullie je de champagne drinkende Sneijder nog?

Wat kregen toen last minute ervoor terug, Kenneth Perez? Heeft iemand een tijdlijn hoe hij (voor mijn gevoel) van AZ-Ajax-PSV-Ajax-PSV heen en weer jojoo-de in drie jaar tijd ofzo... :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Sandro » di jul 12, 2016 4:48 pm

Tactische zet. Dit brengt hem weer even onder de aandacht bij mogelijk geïnteresseerde clubs. En even het signaal verzenden dat er wel hoog geboden moet worden "want hij wil best blijven".

Nu is er nog tijd om een vervanger te halen. Over 1,5 maand niet.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33801
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Duke » di jul 12, 2016 6:08 pm

Nou nou, een beetje meer vertrouwen in Overmars mag wel, die zou toch nooit het clubbelang op het spel zetten in ruil voor veel ge... oh wacht... :blush.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40873
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Marillion » di jul 12, 2016 6:19 pm

Ik geloof wel dat ze dit met elkaar hebben afgesproken. Bekijk het eens vanaf de kant van Milik. Welk belang heeft hij om hieraan mee te werken als hij eigenlijk weg wil?

Natuurlijk is alles relatief. Je weet nooit of er nog een aanbieding voorbij komt die je redelijkerwijs echt niet kunt weigeren. Maar dat ze de intentie hebben om gewoon met elkaar door te gaan geloof ik nu wel. Voor Milik is het natuurlijk ook helemaal niet slecht als hij nog een seizoen met goede statistieken bij Ajax kan afleveren. Hij heeft nu één aardig seizoen en een handvol doelpunten bij de nationale ploeg. Die basis is nog vrij mager om ergens als grote meneer binnen te komen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Sandro » di jul 12, 2016 6:49 pm

Marillion schreef:Ik geloof wel dat ze dit met elkaar hebben afgesproken. Bekijk het eens vanaf de kant van Milik. Welk belang heeft hij om hieraan mee te werken als hij eigenlijk weg wil?
Dit zullen ze hebben afgesproken ja, maar dat wil nog niet zeggen dat Milik niet stiekem hoopt dat een mooie club zich meldt. Dit is volgens mij gewoon 'hard to catch' spelen. Lukt het dan zijn Milik (mooie nieuwe club) en Ajax (mooie transferprijs en met nog tijd over om een vervanger te halen) beiden blij. Lukt het niet dan is er ook geen man overboord, want zoals je schrijft is het voor zowel Ajax als Milik ook helemaal niet verkeerd als hij nog een jaar blijft.

Persoonlijk hoop ik trouwens dat hij blijft, maar dat heb ik al eens eerder geschreven.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jul 12, 2016 8:19 pm

Ik baal hier van. Hij moet weg nu we kennelijk aan hem kunnen verdienen.

Want weet je. Hij is helemaal niet zo goed...

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Demosthenes » di jul 12, 2016 8:58 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Tactische zet. Dit brengt hem weer even onder de aandacht bij mogelijk geïnteresseerde clubs. En even het signaal verzenden dat er wel hoog geboden moet worden "want hij wil best blijven".

Nu is er nog tijd om een vervanger te halen. Over 1,5 maand niet.
Mislukt plaatsing voor de CL dan wordt hij verkocht?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Cruijff » di jul 12, 2016 9:12 pm

beelzebub schreef:Geloof er niks van totdat het 5 september is ofzo. Herinneren jullie je de champagne drinkende Sneijder nog?

Wat kregen toen last minute ervoor terug, Kenneth Perez? Heeft iemand een tijdlijn hoe hij (voor mijn gevoel) van AZ-Ajax-PSV-Ajax-PSV heen en weer jojoo-de in drie jaar tijd ofzo... :ajaxsmiley.gif:
Nee Kenneth Perez hadden we al een jaar voor Sneijder vertrok.

Zijn heen en weer gehuppel tussen de clubs timede hij zo dat hij telkens alle landstitels van de drie door jou genoemde clubs misliep. In de winterstop van 2007/2008 moest en zou hij perse terug van PSV naar Ajax.
De entree van Van Basten in 2008 betekende zijn definitieve exit waarop hij in 2010 met Twente nog wél kampioen werd.

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door beelzebub » di jul 12, 2016 9:18 pm

Cruijff schreef:
beelzebub schreef:Geloof er niks van totdat het 5 september is ofzo. Herinneren jullie je de champagne drinkende Sneijder nog?

Wat kregen toen last minute ervoor terug, Kenneth Perez? Heeft iemand een tijdlijn hoe hij (voor mijn gevoel) van AZ-Ajax-PSV-Ajax-PSV heen en weer jojoo-de in drie jaar tijd ofzo... :ajaxsmiley.gif:
Nee Kenneth Perez hadden we al een jaar voor Sneijder vertrok.

Zijn heen en weer gehuppel tussen de clubs timede hij zo dat hij telkens alle landstitels van de drie door jou genoemde clubs misliep. In de winterstop van 2007/2008 moest en zou hij perse terug van PSV naar Ajax.
De entree van Van Basten in 2008 betekende zijn definitieve exit waarop hij in 2010 met Twente nog wél kampioen werd.
Hmmz. Hij heeft dus de zaadjes geplant voor de landstitel 2008 van PSV, 2009 van AZ, 2010 van Twente en 2011 van Ajax. Wat een eindbaas. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Cruijff » di jul 12, 2016 9:27 pm

Haha ja vergeet de broers De Jong die er 7 op rij wonnen Perez is de bron van alle landstitels. :smile-ajax.gif:

Wesley Sneijder en Ryan Babel vertrokken vrijwel gelijktijdig voor stevige transfersommen. Wie we er toen aan het einde van de zomer nog bij kregen?? Onder meer Suárez.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Gaizka1985 » ma jul 18, 2016 3:07 pm

Geruchten over transfer van Higuain naar Juventus worden hardnekkiger... zou gaan om ongeveer 90 miljoen!

Mocht Napoli zich melden voor Milik, en die kans is vrij groot, moet Overmars er toch minimaal 30 miljoen uit kunnen slepen? Enige probleem is het vinden van een vervanger...

Alexander
Berichten: 8549
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Alexander » ma jul 18, 2016 3:16 pm

Milik voor zo een bedrag altijd laten gaan. Moet je geen seconde over twijfelen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door peter » ma jul 18, 2016 3:22 pm

Ga maar uit van een lager bedrag, hoor. 20 miljoen max.

Als je dergelijke bedragen krijgt voor je spits, dan moet je ook investeren in een goede vervanger en daar 7-8 miljoen voor uittrekken.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10269
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door WP_Legend » ma jul 18, 2016 3:49 pm

20M plus 20% doorverkoop! zoiets zou ik doen!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11881
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Sandro » ma jul 18, 2016 6:46 pm

Janssen ligt beter in de markt, dus wat betreft Milik is zo rond 20 mln echt wel het maximum. 30 mln is in ieder geval zeker niet realistisch.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Arthur » ma jul 18, 2016 7:38 pm

Een speler van Ajax is per definitie meer waard dan een van AZ, dus dat compenseert in ieder geval deels dat er rond Janssen een grotere hype was.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Cruijff » ma jul 18, 2016 8:37 pm

WP_LeGeNd schreef:20M plus 20% doorverkoop! zoiets zou ik doen!
Arthur schreef:Een speler van Ajax is per definitie meer waard dan een van AZ, dus dat compenseert in ieder geval deels dat er rond Janssen een grotere hype was.
Hype rond Janssen was wel om meerdere redenen te verklaren.
Hoewel pas net zo kort 'on fire' als toentertijd Sulejmani wel een aantal duidelijke dingen waar je bij hem de komende jaren van op aan komt in tegenstelling tot Sulejmani.

Als bovengenoemde 20 miljoen plus 20% doorverkoop het uiterste bod is voor Milik dan houd ik hem liever nog een jaar.

Andriy Demchenko
Berichten: 5003
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Andriy Demchenko » di jul 19, 2016 12:26 pm

Peter schreef:Ga maar uit van een lager bedrag, hoor. 20 miljoen max.

Als je dergelijke bedragen krijgt voor je spits, dan moet je ook investeren in een goede vervanger en daar 7-8 miljoen voor uittrekken.
Leverkusen heeft trouwens een aardig doorverkooppercentage bedongen, dat is dan wel weer jammer.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23212
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Arkadiusz Milik

Bericht door Cruijff » di jul 19, 2016 1:30 pm

Andriy Demchenko schreef:Leverkusen heeft trouwens een aardig doorverkooppercentage bedongen, dat is dan wel weer jammer.
Lijkt me logisch. Leverkusen is ook niet helemaal gek. Die overhandigden aan Overmars voor 1,7 miljoen een speler die in 2014/2015 gemiddeld per minuut vaker scoorde dan Luuk de Jong en Memphis Depay, de overduidelijke twee topscorers dat seizoen in onze competitie.

Daar zitten nog wel een aantal voorwaarden aan.

Nog een reden om Milik langer bij Ajax te houden.

Plaats reactie