Nick Viergever

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nick Viergever

Bericht door LucaS » za okt 14, 2017 1:38 pm

Misschien hadden ze het te druk met Dijks behouden
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Duke » za okt 14, 2017 6:24 pm

Ik denk dat ze hem toch niet goed genoeg vinden om de komende jaren op te bouwen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Ajaciedjuh » za okt 14, 2017 6:39 pm

Duke schreef:Ik denk dat ze hem toch niet goed genoeg vinden om de komende jaren op te bouwen.
Ze komen binnenkort dan ook met een plan. :hypocrite.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Nick Viergever

Bericht door Sandro » za okt 14, 2017 6:52 pm

Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze Viergever mede zo behandelen omdat ze bij Ajax weten dat hij niet het type is om moeilijk te doen. Zo werkt het vaak maar zo zou het niet moeten werken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Nick Viergever

Bericht door Mr. Ajax » za okt 14, 2017 7:37 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Kan me ook niet aan de indruk onttrekken dat ze Viergever mede zo behandelen omdat ze bij Ajax weten dat hij niet het type is om moeilijk te doen. Zo werkt het vaak maar zo zou het niet moeten werken.
Die indruk heb ik ook een beetje, al vind ik het dan echt walgelijk hoor. Viergever is gewoon een dragende kracht. Vind je hem niet goed genoeg, dan moet je iemand halen die NU (en dus niet over 3 jaar) duidelijk beter is. Maar ik vind hem echt een prima back in dit elftal.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nick Viergever

Bericht door Marillion » zo okt 15, 2017 8:20 pm

Hier gaan we nog spijt van krijgen. Dit gaat straks als volgt: Viergever is niet van het niveau dat ze voor een basisspeler nastreven. Die laten we dus straks zo de deur uit lopen en vervolgens zijn betere spelers straks weer niet haalbaar en gaan we er per saldo op achteruit.

Je had die jongen vorig seizoen gewoon een nieuw contract moeten geven. Hij kan in het centrum spelen en op links, heeft inmiddels de nodige ervaring én hij lijkt me geen moeilijke jongen.
Nil volentibus arduum

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo okt 15, 2017 9:13 pm

Ongelofelijk, wat een klotebeleid. Viergever is belangrijk voor Ajax, krijgen we dit. Als je een beetje pech hebt raak je komend seizoen Onana, De Ligt en Veltman ook al kwijt. De Ligt omdat Europa hem een groot talent vindt, Onana omdat hij het ook is en Veltman flirtte afgelopen zomer al een beetje met een overstap. Met Viergever erbij gaan er dan wel héél veel weg.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Ajaciedjuh » zo okt 15, 2017 9:14 pm

Geen probleem WKCDWN.... er ligt al een plan, die binnenkort naar buiten komt. :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo okt 15, 2017 9:17 pm

Ik ben inmiddels zo ver heen over de kwaliteiten van ons TH dat ik in de winterstop verwacht dat ze elkaar over dat “plan” verkeerd verstaan hebben en Overmars “Duplan” aantrekt.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Nick Viergever

Bericht door Iniesta » zo okt 15, 2017 9:17 pm

Je kan Dijks als backup gebruiken!

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Lionel » ma okt 16, 2017 7:40 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ongelofelijk, wat een klotebeleid. Viergever is belangrijk voor Ajax, krijgen we dit. Als je een beetje pech hebt raak je komend seizoen Onana, De Ligt en Veltman ook al kwijt. De Ligt omdat Europa hem een groot talent vindt, Onana omdat hij het ook is en Veltman flirtte afgelopen zomer al een beetje met een overstap. Met Viergever erbij gaan er dan wel héél veel weg.
Inderdaad. Alleen al hierom moet je hem behouden. Wat een droeftoeters.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB
Berichten: 16757
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Nick Viergever

Bericht door GangstaRiB » ma okt 16, 2017 8:54 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ongelofelijk, wat een klotebeleid. Viergever is belangrijk voor Ajax, krijgen we dit. Als je een beetje pech hebt raak je komend seizoen Onana, De Ligt en Veltman ook al kwijt. De Ligt omdat Europa hem een groot talent vindt, Onana omdat hij het ook is en Veltman flirtte afgelopen zomer al een beetje met een overstap. Met Viergever erbij gaan er dan wel héél veel weg.
Mjah.... we moeten wel doorselecteren natuurlijk... Veltman die verder wil kijken? Geen probleem. Viergever is degelijk, maar niks meer dan dat. Ajax moet de lat hoger gaan leggen.
De vraag blijft wel of je wil dat het TH gaat bouwen aan een nieuw Ajax... :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40625
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Nick Viergever

Bericht door Marillion » ma okt 16, 2017 9:12 am

Prima dat doorselecteren. Maar voorlopig komt daar weinig van terecht en worden we bij vervanging zwakker. Daar komt nog bij dat je meer dan elf spelers nodig hebt voor een seizoen.
Nil volentibus arduum

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Cruijff » zo okt 29, 2017 5:47 pm

Lionel schreef:Inderdaad. Wat een ophef zeg. Maar slim is het niet. Welke malloot zet het filmpje van Viergever dan ook online? Dat is toch ook wel te achterhalen?
Het filmpje is niet zo best, zeg.
Al me al ziet het er behoorlijk sneu uit. Viergever, Huntelaar, Mathijs de Ligt, D. vd Beek en een paar andere selectiespelers komen er niet al te best vanaf:

https://www.parool.nl/sport/ajax-keurt- ... ~a4523313/
Thijs schreef:Haha ja, heb het toch zeker wel 5 keer geluisterd. Zijn er eigenlijk ook beelden van? Meestal filmen die zelfpijpers zichzelf wel om te showen hoe fanatiek ze zijn bij een Feyenoord-goal.
Ja.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Nick Viergever

Bericht door InnerHarbour » ma okt 30, 2017 4:15 pm

Het is één wedstrijd voorwaardelijk geworden.
YNWA

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Nick Viergever

Bericht door peter » ma okt 30, 2017 4:19 pm

Ja bijzonder. We gaan dus iemand straffen die in privé-sfeer 'kut kakkerlakken' zegt. :biggrin.gif:

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Nick Viergever

Bericht door Sandro » ma okt 30, 2017 4:47 pm

Ik schreeuwde laatst nog "het is maar kut ING" in een café na een bedrijfsuitje (zag hun bedrijfsresultaten over het eerste half jaar en tja, wat een gepruts :666.gif: ). Nu moet ik van mijn werkgever in de financiële sector binnenkort vast een dag thuis blijven :(

Nou ok, ik moet toegeven dat ik eigenlijk "het zijn maar de kut oranje leeuwen!" riep. Stout van me.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Nick Viergever

Bericht door 999 » ma okt 30, 2017 5:18 pm

Gaat dus weer nergens over.Kut scheidsrechters die week in week uit blunders maken is allemaal prima, maar als een speler in de euforie iets roept krijgt ie voorwaardelijk ( of schorsing ) aan zijn broek.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33283
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Nick Viergever

Bericht door zeux » vr dec 01, 2017 9:08 pm

Ajax kan in ieder geval tot de winterstop niet beschikken over Nick Viergever. De verdediger heeft een scheurtje in zijn enkel.
De 28-jarige Viergever liep de blessure twee weken geleden op in de uitwedstrijd tegen NAC Breda (0-8 winst), maar de ernst van de kwetsuur kwam vrijdag pas door onderzoek in het ziekenhuis aan het licht. De tweevoudig Oranje-international miste vorige week al het duel met Roda JC (5-1 winst).

De rechtervoet van Viergever is in het gips gezet om het gewricht rust te geven en het scheurtje te laten herstellen.

Ajax speelt tot de winterstop in de Eredivisie nog tegen FC Twente (uit), PSV (thuis), Excelsior (thuis), AZ (uit) en Willem II (thuis) en in de achtste finales van de KNVB-beker opnieuw tegen FC Twente (uit).


Sinkgraven
De blessure van Viergever is een fikse tegenvaller voor trainer Marcel Keizer, omdat hij achterin ook niet kan beschikken over Daley Sinkgraven. De 22-jarige linksback kampt met een knieblessure waardoor hij maandenlang niet in actie kan komen.

Mitchell Dijks, die begin dit seizoen nog een basisplaats had, is ook geblesseerd, waardoor Maximilian Wöber de enige optie lijkt voor de linksbackpositie. De Oostenrijker speelt echter meestal als centrale verdediger.

De eerstvolgende wedstijd van Ajax is zaterdagavond uit tegen FC Twente. Het duel in de Grolsch Veste begint om 18.30 uur en staat onder leiding van arbiter Dennis Higler. Koploper PSV, dat acht punten meer heeft dan Ajax, speelt zondag om 14.30 uur thuis tegen Sparta Rotterdam. nu.nl
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Yopii » za mar 10, 2018 3:31 pm

Zou hij al getekend hebben bij PSV? :confused.gif:

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nick Viergever

Bericht door Lionel » za mar 10, 2018 9:52 pm

Ja. Alleen nog de keuring.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Nick Viergever

Bericht door Jinne » zo mar 11, 2018 12:00 am

Zonde dit. Hij is beduidend beter dan de middelmaat die er nu loopt.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

GangstaRiB
Berichten: 16757
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Nick Viergever

Bericht door GangstaRiB » zo mar 11, 2018 12:46 pm

Welnee. Weg ermee met die houten Klaas. Ze mogen Veltman er gratis bij hebben. Viergever is prima voor de subtop maar Ajax wil toch meer?

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Nick Viergever

Bericht door mattie » zo mar 11, 2018 1:30 pm

Yopii schreef:Zou hij al getekend hebben bij PSV? :confused.gif:
Maar laten lopen naar je concurrent.. Is te gek voor woorden.. Dan zou ik gewoon zijn contract verlengen met minimaal 1 jaar en als clausule.. Transfer vrij als hij vertrekt buiten NL..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nick Viergever

Bericht door LucaS » zo mar 11, 2018 2:08 pm

Jammer hoor, PSV gaat er flink op vooruit met Viergever ipv Brennet
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie