Robert Muric

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

De Dominee
Berichten: 5748
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Robert Muric

Bericht door De Dominee » vr aug 12, 2016 3:41 pm

Opruiming dan dus inderdaad in mijn ogen. Was het ook tijd voor.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Robert Muric

Bericht door WP_Legend » za aug 20, 2016 5:58 pm

Verhuurd aan Pescara dus!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Robert Muric

Bericht door Duke » zo dec 18, 2016 12:38 pm

Lemic-duo houdt meer over aan transfer dan Muric zelf

Het is geen geheim meer dat spelersmakelaars veel verdienen aan de verkoop van voetballers. Maar dat in sommige gevallen de zaakwaarnemer meer overhoudt aan een transfer dan de speler zelf is nieuw. Zo blijkt dat Ajax meer geld kwijt was aan de gebroeders Vlado en Zoran Lemic dan aan de speler in kwestie Robert Muric.

Robert Muric tekende in 2014 een vierjarig contract bij Ajax. Het heeft wat voeten in de aarde, maar uiteindelijk lukt het om de volgens Overmars ‘door heel Europa begeerde aanvaller’ toch binnen te hengelen.

Ajax moet daarvoor wel de hoofdprijs betalen. Niet per se voor Muric, maar wel voor zijn zaakwaarnemers. Volgens het NRC Handelsblad, die de beschikking heeft over het dossier Football Leaks, strijken de gebroeders Lemic samen zo’n 2.4 miljoen euro netto op voor de transfer van hun pupil. De broers krijgen zo meer dan Muric in vier jaar tijd kan verdienen.

En alsof dat nog niet genoeg is. Het Lemic-duo krijgt ook nog vijftien procent van de transfersom, mocht Muric tussentijds vertrekken bij Ajax. Dat zit er voorlopig nog niet in. De aanvaller speelde tot nu toe tot twee wedstrijden in het eerste van Ajax en kon zowel Frank de Boer als Peter Bosz nog niet overtuigen.

Zijn toenmalige trainer De Boer wist begin 2015 niet zo goed wat hij met hem aan moest. Hij twijfelde of zijn speler hem überhaupt wel begreep. “Hij praat geen woord Nederlands. Als ik iets tegen hem zeg, zegt hij wel ‘ja’, maar volgens mij doet hij dat ook als ik iets heel doms zeg.”

Omdat Muric, op een paar wedstrijdjes bij Jong Ajax na, niet weet te overtuigen in Amsterdam werd hij dit seizoen verhuurd aan het Italiaanse Pescara. De aanvaller moest het bij de nummer 19 van de Serie A doen met een invalbeurtje van zeven minuten tegen Chievo.
www.ajaxlife.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 51691
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Robert Muric

Bericht door wimpey » do aug 31, 2017 7:16 pm

Voor half M naar Braga.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Robert Muric

Bericht door Alexander » do aug 31, 2017 8:46 pm

Vond 'm de eerste 2 wedstrijden met Jong best leuk spelen eigenlijk. Je zag wel dat die jongen iets kon.

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Robert Muric

Bericht door Yopii » do aug 31, 2017 11:57 pm

Jawel, maar te flegmatiek.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Robert Muric

Bericht door Duke » vr sep 01, 2017 11:32 am

Tot zover Robert Muric.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Plaats reactie