Niki Zimling

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Marillion » di sep 02, 2014 7:26 pm

Hij heeft straks in ieder geval niet te maken met hoge verwachtingen. Dat is wel lekker. :smile-ajax.gif:

Ik zei het vanmiddag al in het betrouwbaar transfernieuws topic. Als je zoekt naar meningen over hem in zijn periode bij Brugge dan kom je best positieve berichten tegen. Ze zagen hem daar als een belangrijke speler. Hopelijk kan hij de rol van Poulsen inderdaad overnemen.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Demosthenes » di sep 02, 2014 8:41 pm

Ajax heeft zich op de laatste dag voor het sluiten van de transfermarkt versterkt met de Deens-international Niki Zimling. Hiermee werd de wens van Ajax-trainer Frank de Boer, een routinier erbij op het middenveld, door technisch-directeur Marc Overmars ingewilligd (...)

Overmars heeft op zijn beurt weer vleiende woorden over voor de nieuwkomer: ‘Niki is meer een type jantje Wouters. Een geboren leider, iemand die de groep kan corrigeren.’
http://www.onze11.nl/15631/recent/inter ... en-leider/
Waarom wordt deze speler dan niet eerder gehaald: Viergever heeft nooit op de plek van Blind gespeeld en laat je hem daar spelen tewijl Zimling een geboren leider is, die de groep kan corrigeren, type jan Wouters (Ajax, Bayern, PSV, Europees kampioen 1988)
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Niki Zimling

Bericht door Thom » di sep 02, 2014 9:08 pm

Toch wel geinig

Door: Mark Misérus − 02/09/14, 11:51


WEBLOG Sportverslaggever Mark Misérus trekt wekelijks door de wondere wereld die eredivisie heet. Aflevering 4: over de transfersint en pakjesavond. 'In Amsterdam durfden de kinderen niet te gaan slapen. Ze wilden het niet geloven. Had de transfersint hen dit jaar werkelijk overgeslagen?'


Pakjesavond viel vroeg dit jaar, maar de transfersint liep de deuren van de Ajax-fans straal voorbij. In Eindhoven, Rotterdam en Enschede waren ze al weken met hun cadeautjes aan het spelen, al werden sommige presentjes uit voorzorg nog even boven op de kast geparkeerd. Die cadeautjes moesten even bijkomen van de lange reis die ze vanuit het buitenland hadden gemaakt.

Er waren ook pakjes bij die nog gauw door vader moesten worden gerepareerd voordat ermee kon worden gespeeld. Maar de cadeautjes waren in elk geval in huis - de voorpret deed vele hartjes sneller kloppen.

De Amsterdamse kindertjes keken er een beetje beteuterd naar. Zij hadden ook zo graag iets nieuws willen hebben om mee op het schoolplein te kunnen pronken. Want de cadeautjes die ze de laatste jaren onder de schoorsteen hadden gevonden, waren toch een beetje tegengevallen.

Een klein, grappig ogend doosje uit Zweden deed het twee weken en ging daarna stuk. En een van de laatste pakketten, met Pools opschrift, staat alweer in de schuur te verstoffen. Tobias Sana en Arek Milik hadden ook niet veel geld gekost, dus waren ze in Amsterdam wat sneller op hun cadeautjes uitgekeken geraakt. Zo gaat dat nu eenmaal, met pakjesavond.

Het was daarom de hoogste tijd voor een prachtpakket, zo'n kolos met glanspapier en een bonte, grote strik eromheen waaraan je je uren kon vergapen. Dat hadden de kindjes in Amsterdam toch wel verdiend? Ze waren de afgelopen jaren lief geweest, op een groep belhamels na die met vuurwerk hadden gegooid.

Goedkoop speelgoed
Ze begrepen ook heel goed dat de cadeautjes de afgelopen jaren wat kleiner waren geworden, omdat goedkoop speelgoed ook heel fijn kan zijn. Nog beter, had de transfersint hun verteld, was het trouwens om zelf iets moois in elkaar te knutselen. Daarvan, zo leerden ze, heb je nog veel langer plezier. Misschien konden ze hun bouwwerk wel verkopen aan een van de oudere kinderen, zodat ze nog meer geld hadden om dingen in elkaar te knutselen. Het gebeurde laatst nog, in ruil voor een heleboel Engelse munten.

Toch was de lol er wel een beetje vanaf, van dat gehannes met die bierdoppen en die stukken touw. Het kostte een hoop tijd om met je eigen handen iets moois in elkaar te zetten. En je wist nooit of de lijm wel hield.

Stiekem verlangden de Amsterdamse kindertjes daarom terug naar die goeie ouwe tijd. Dat er elk jaar een zak vol dure cadeaus onder de schoorsteen was gezet.

Dat ze later hoorden dat vader zich daarvoor in de schulden had moeten steken, was natuurlijk jammer en ook niet heel erg slim van hem geweest. Toch waren ze hem dankbaar, zelfs al kon de nieuwe IJslandse trapauto de rest van het schoolplein niet bijhouden en ging de prachtige vlieger uit Spanje nog niet half zo hoog als die van de neefjes die in de provincie woonden. Wat er op de verpakking was aangekondigd, bleek echt niet altijd waar.

Maar er viel mee te leven, want de eigen cadeautjes zagen er nog altijd verreweg het mooist uit. Zoiets woog zwaar, op de Amsterdamse pleintjes. Bovendien zat er op pakjesavond altijd wel een soldaatje of een plastic schurk in de schoen die de neefjes uit de provincie onmogelijk konden krijgen. Als je bijvoorbeeld bij de plastic schurk op zijn rug drukte, liet hij grommend zijn tanden zien. Er was niemand die zo'n exemplaar verder had in Nederland.

Koning van het schoolplein
Ze hadden zich in Amsterdam daarom zoveel moois gewenst. In plaats daarvan was het maandag stil, op pakjesavond. In Eindhoven, Rotterdam en Enschede lagen de kindjes allang tevreden in hun bedjes te dromen van spannende avonturen met hun nieuwe aanwinsten, die veilig op het nachtkastje waren gezet. Ze glimlachten tevreden. Misschien konden zij na vier jaar weer eens de koning van het schoolplein worden. Het zou tijd worden.


In Amsterdam durfden de kinderen niet te gaan slapen. Ze wilden het niet geloven. Had de transfersint hen dit jaar werkelijk overgeslagen? Mokkend vielen ze in slaap.

Toen ze de volgende morgen opstonden, bleek er toch nog een klein presentje in hun schoen te zijn gestopt. Er zat een Deens merkje aan en al te duur zag het er zeker niet uit. Niki Zimling stond erop.

De kinderen werden er chagrijnig van. Sommigen huilden zelfs, toen ze door hun moeder bij het schoolplein werden afgezet. Anderen sloegen zichzelf trots op de borst, want hé: ze zijn niet voor niets Amsterdamse kindjes. Zij zijn de besten, de beste kinderen van allemaal.

Toch vonden ze het maar vreemd, dat er niet op hun deur was geklopt - zoals dat hoort op pakjesavond. Kennelijk had de transfersint met zijn Pieten dat niet aangedurfd. Misschien schaamde hij zich wel een beetje, nu de mooiste cadeautjes in de rest van het land waren uitgedeeld en er voor de kindjes uit de hoofdstad een pietepeuterig pakje overbleef. Dat ook nog eens na een jaar speelpret naar de winkel moest worden teruggebracht.
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47940
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Niki Zimling

Bericht door peter » di sep 02, 2014 10:59 pm

Ben wel benieuwd naar die jongen. Je vraagt je toch ook af hoe je bij zo'n jongen uitkomt? Het ligt nou niet zo voor de hand, namelijk.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33871
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Niki Zimling

Bericht door Duke » wo sep 03, 2014 7:44 am

De Telegraaf is in ieder geval op zoek naar een positieve invalshoek, en die hebben ze gevonden! :excited.gif:
Zimling (Ajax): 'Ik was verrast'

Indirect bewees Niki Zimling (29) op 4 december 2010 al zijn waarde voor Ajax. De van FSV Mainz 05 gehuurde Deen speelde als middenvelder van NEC negentig minuten mee in de ArenA en was met het 1-1 gelijkspel medeverantwoordelijk voor het ontslag van Martin Jol.

Wat volgde – een reeks van vier landstitels op rij – is bekend. "Het is een grappig feit”, lacht de routinier, die gisteren voor het eerst met Frank de Boer sprak.

Zimling: "Ik was verrast, wilde graag naar Ajax, maar Mainz 05 had eerder aangegeven me niet kwijt te willen. Uiteindelijk ging de club toch akkoord met het voorstel van Ajax om me te huren, met een optie tot koop. En daarna is het snel gegaan.”

Weerzien
In Amsterdam volgt een weerzien met Jasper Cillessen en Lasse Schöne. "Vooral met Lasse had ik een heel goede band, buiten en binnen het veld.” Vandaag staat Zimling voor het eerst op het trainingsveld.

"Met de jongens die geen internationale verplichtingen hebben. Ik ben fit en kijk ernaar uit om te trainen en te spelen.” Hij denkt van meerwaarde te kunnen zijn. "Ik ben een technische voetballer, denk vooruit, maar ben hard als het moet.”

Dat een aantal fans negatief op zijn komst reageerde, weet hij niet, maar verbaast hem evenmin. "Als je een topspits verwacht en er komt een oud-middenvelder van NEC valt dat tegen”, zegt de 27-voudig Deens international met een glimlach.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Mano
Berichten: 15190
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Niki Zimling

Bericht door Mano » wo sep 03, 2014 8:53 am

Ik hoop dat het een 'jantje Wouters' is.
we zullen zien.

welkom :ajaxscarf.gif:


maar ja, een 29jarige bankzitter van Mainz bestempelen tot een goede aankoop.... :hypocrite.gif:
ik heb er nog wat moeite mee :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51908
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door wimpey » wo sep 03, 2014 10:59 am

Mano schreef:Ik hoop dat het een 'jantje Wouters' is.
Eerder een Jan van Halst.

Onze ploeg stond tegen psv en Groningen als een stel wijven te verdedigen. Bij 1-0 voor mag Luuk de Jong (die toch een flinke draaicirkel heeft) natuurlijk niet ongehinderd wegdraaien. Dan moet ie tegen de grond.

Hopelijk kan Zimling in dat kader en qua coaching voor enige verbetering zorgen.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33871
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Niki Zimling

Bericht door Duke » wo sep 03, 2014 12:43 pm

Mano schreef:Ik hoop dat het een 'jantje Wouters' is.
we zullen zien.

welkom :ajaxscarf.gif:


maar ja, een 29jarige bankzitter van Mainz bestempelen tot een goede aankoop.... :hypocrite.gif:
ik heb er nog wat moeite mee :blush.gif:
Het kan net de schakel zijn die Ajax nodig heeft. We zullen zien.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33871
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Niki Zimling

Bericht door Duke » vr sep 12, 2014 1:15 pm

AFC Ajax ‏@AFCAjax 43 min.
De Boer: 'Zimling zat al langer in mijn achterhoofd. Ervaring, kwaliteit gaven doorslag.' #ajaher
Mmm, bijzonder. Ik had tot nu toe de indruk dat Zimling ook voor FdB uit de lucht kwam vallen, maar dat schijnt dus niet zo te zijn.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23221
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Niki Zimling

Bericht door Cruijff » vr sep 12, 2014 2:47 pm

Dat weet je niet. Degenen die deze speler wel wat vaker hebben zien voetballen zijn in ieder geval positief over die jongen.


Persoonlijk vind ik dit wel een mooie opmerking van hem:
Dat een aantal fans negatief op zijn komst reageerde, weet hij niet, maar verbaast hem evenmin. "Als je een topspits verwacht en er komt een oud-middenvelder van NEC valt dat tegen”, zegt de 27-voudig Deens international met een glimlach.
:biggthumpup.gif:

columbus
Berichten: 5386
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door columbus » vr sep 12, 2014 2:50 pm

Had ook altijd dat idee dat de Boer deze aanwinst niet aan zag komen.

Dat nu blijkt dat hij al langer in de pijplijn zat komt bij over als een praatje in het kader van de PR. De laatste twee lees je veel artikelen over Zimling, dat hij zo geweldig is, vergelijkingen met andere spelers, blablablabla... Krijg sterk de indruk dat Ajax een beetje goed nieuws act aan het opvoeren is.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40986
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Marillion » vr sep 12, 2014 2:56 pm

We zullen wel zien wat hij kan. Als Ajax publiek gaan we er zoals gewoonlijk vol vertrouwen in. We geven hem een eerlijke kans en als hij tegenvalt kunnen we hem na de rust altijd nog van het veld fluiten. :smile-ajax.gif:

Dat hij wat langer op de radar staat is op zich niet zo gek. Hij is Deens international en die regio houden we nu eenmaal goed in de gaten.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Demosthenes » vr sep 12, 2014 4:35 pm

Zimling werd al eerder genoemd? Waarom dan zo lang wachten, zo lang dat De Telegraaf (zelfs De T.) meldt dat er geen tijd was voor een keuring. De pr-machine draait op volle toeren, nu Ajax 1 nog.
2 september 2014 -

Ajax heeft de huur van Nikki Zimling rondgemaakt op basis van een medische verklaring van de Duitse club FC Mainz 05, zo meldt De Telegraaf. De tijd was te kort om de medische keuring nog te regelen. Een later uitgevoerde medische test geldt als een ontbindende voorwaarde.
http://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/3 ... ergaan.php
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9066
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Niki Zimling

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 12, 2014 11:23 pm

Ik ga morgen eens extra op die gozer letten als ie speelt. Hoop in ieder geval dat ie wat body en over-mijn-lijk mentaliteit heeft. Lijkt me geen luxe tegen bijvoorbeeld PSG, woensdag.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Demosthenes » za sep 13, 2014 9:55 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ik ga morgen eens extra op die gozer letten als ie speelt. Hoop in ieder geval dat ie wat body en over-mijn-lijk mentaliteit heeft. Lijkt me geen luxe tegen bijvoorbeeld PSG, woensdag.
Ben dan wel benieuwd hoe Ajax gaat spelen, want als je en Viergever en Zimling ziet als vervanger van Blind en je wilt beiden opstellen, speel je on-Ajax's of komt er een soort Michels-variant (Suurbier stond een keer rechtsbuiten) met Boilesen als hangende linksbuiten en Viergever als back, maar daar heeft hij bij Ajax nog niet gespeeld. Duarte als back lijkt mij geen optie
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Niki Zimling

Bericht door GangstaRiB » za sep 13, 2014 12:43 pm

Zimling tegen PSG in de CL... het is wel armoedig allemaal he?

Mr. Ajax
Berichten: 14528
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Mr. Ajax » za sep 13, 2014 3:30 pm

GangstaRiB schreef:Zimling tegen PSG in de CL... het is wel armoedig allemaal he?

Ik zou tot donderdag wachten met dergelijke opmerkingen. Het was ook niet mijn droomaankoop, maar een eerlijke kans krijgt hij sowieso.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Niki Zimling

Bericht door GangstaRiB » za sep 13, 2014 4:04 pm

Mr. Ajax schreef:
GangstaRiB schreef:Zimling tegen PSG in de CL... het is wel armoedig allemaal he?

Ik zou tot donderdag wachten met dergelijke opmerkingen. Het was ook niet mijn droomaankoop, maar een eerlijke kans krijgt hij sowieso.
Sure. Maar het is niet alsof we Europa hebben afgetroefd met deze transfer. Het is erg wishful thinking om te denken dat ie zomaar mee kan draaien in de CL terwijl ie net uit de Jupiler League komt. Voorheen had Ajax altijd wel voetballers die enige angst inboezemen bij de tegenstander. Ik denk niet dat ze op dit moment bang zijn voor Ajax. Zowel individueel als collectief.

Yopi
Erelid
Berichten: 13144
Lid geworden op: zo jan 06, 2013 2:25 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Yopi » za sep 13, 2014 11:00 pm

GangstaRiB schreef:Zimling tegen PSG in de CL... het is wel armoedig allemaal he?
Geen grote naam, nee.

Schöne, gratis van NEC, leek ook niet veel. Toch doet hij het best aardig.

Waarom doet iedereen zo hysterisch? Geef nieuwe spelers een kans, in plaats van ze af te branden voor ze een bal hebben getrapt.

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Demosthenes » zo sep 14, 2014 12:13 am

Waarom doet iedereen zo hysterisch? Geef nieuwe spelers een kans, in plaats van ze af te branden voor ze een bal hebben getrapt.
Hysterie? Niet op AT, bij wie? Wie verwacht er dat Ajax de tweede ronde van de CL haalt? Ja, bij die posters zal er sprake zijn van enige hysterie, maar de realisten zien toch wel dat Ajax die CL in 2016 /2018 niet zal winnen? De hysterie zit bij degenen die denken dat zoiets wel gebeurt.

Spelers afbranden? Mag niemand dan enige twijfel hebben? Mag niemand dan denken dat nieuwe spelers als Viergever, Milik e.c. misschien niet het niveau hebben om Real Madrid af te troeven? Moet alles wat het TH doet ontvangen worden met een collectief Hallelujah? Stop dan met een forum, of geef AT in handen van het TH, tijd genoeg want doet het TH eigenlijk zijn 180 uur per week?
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10287
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Niki Zimling

Bericht door WP_Legend » zo sep 14, 2014 3:53 am

wat is de consensus na gisteren? speelde hij goed?

wimpey
Berichten: 51908
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door wimpey » zo sep 14, 2014 8:41 am

Demosthenes schreef:
Waarom doet iedereen zo hysterisch? Geef nieuwe spelers een kans, in plaats van ze af te branden voor ze een bal hebben getrapt.
Hysterie? Niet op AT, bij wie? Wie verwacht er dat Ajax de tweede ronde van de CL haalt? Ja, bij die posters zal er sprake zijn van enige hysterie, maar de realisten zien toch wel dat Ajax die CL in 2016 /2018 niet zal winnen? De hysterie zit bij degenen die denken dat zoiets wel gebeurt.

Spelers afbranden? Mag niemand dan enige twijfel hebben? Mag niemand dan denken dat nieuwe spelers als Viergever, Milik e.c. misschien niet het niveau hebben om Real Madrid af te troeven? Moet alles wat het TH doet ontvangen worden met een collectief Hallelujah? Stop dan met een forum, of geef AT in handen van het TH, tijd genoeg want doet het TH eigenlijk zijn 180 uur per week?
Hysterie: bij jou.

Voor eindeloos repeterende breuken: zie topic in Rommelhok.

@Mods: ook hier mag (m.i.) de schaar gehanteerd worden.

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Niki Zimling

Bericht door Neefkens » zo sep 14, 2014 8:54 am

Natuurlijk mag men hier twijfel hebben. Wat alleen wel opvalt dat het dan niet het voordeel van de twijfel is ( laten we die jongen een kans geven, het is nu een Ajacied...) maar juist het nadeel van de twijfel. Het alvast afbranden dus. En dat is ergerlijk.

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Niki Zimling

Bericht door GangstaRiB » zo sep 14, 2014 10:08 am

Yopi schreef:
GangstaRiB schreef:Zimling tegen PSG in de CL... het is wel armoedig allemaal he?
Geen grote naam, nee.

Schöne, gratis van NEC, leek ook niet veel. Toch doet hij het best aardig.

Waarom doet iedereen zo hysterisch? Geef nieuwe spelers een kans, in plaats van ze af te branden voor ze een bal hebben getrapt.
Ik ben totaal niet hysterisch. Ik zie alleen een neerwaartse spiraal als het gaat om kwaliteit van spelers bij Ajax. Ik vind de hoop dat Zimling moeiteloos meedraait in een CL wedstrijd nogal naief. Maar tegelijkertijd doet FdB er alles aan om die hoop wel op te kloppen. Ik denk dat er een grens is waarbij je een selectie echt te armoedig hebt vormgegeven en die grens lijkt me wel bereikt. Ik vind het zo zonde als je weer voor lul wordt gezet in Europa.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9066
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Niki Zimling

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo sep 14, 2014 10:28 am

Mocht PSG een monsterzege boeken dan denk ik (uit zelfbescherming, maar ik zal er dan desalniettemin goed ziek van zijn) niet zozeer dat Ajax voor lul staat, maar het systeem van de CL en dan meer in het bijzonder de verdeling van geld. Ik las gisteren in de Volkskrant een stuk van de -uitstekende journalist- Willem Vissers, die dat nog eens benadrukt en voorstelt dat de clubs uit de kleinere competities een eigen Europese toernooi opzetten. Immers; de CL begint in feite pas in februari als het kanonnenvoer uitgeschakeld is en de usual suspects uitmaken wie nu weer gaat winnen.


Zolang Ajax vorig seizoen 9 miljoen uit de tv-pot krijgt na uitschakeling in de groepsfase en een club als Juve 32 miljoen, terwijl die ook in de groepsfase worden uitgeschakeld, kunnen we wel gaan lopen zeiken dat God betere 't Zimling ons moet gaan redden in de CL, maar met zulke inkomensverschillen is het halen van betere spelers denk ik een utopie.

Plaats reactie