Nemanja Gudelj

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Mr. Ajax » di nov 08, 2016 9:01 pm

Javiskamp schreef: Nee... voor zijn cariere niet... voor zijn portemonnee wel. Ik krijg als wetkloze niet zoveel betaald hoor... dan doettie het die 4 jaar toch best aardig als WWer.

Hij gaat er hij een andere club ook niet meer op verdienen... en daar moettie wel spelen.

Het is voetballers toch om geld te doen?

Laat hem op zijn minst opdraven bij jong ajax op de bank... alssie dat niet doet is het werkwijgering en kan je hemr uit gooien...

Iemand betaald op de tribune zetten... wil ik ook wel... :)
Dan loop je alsnog een potentiele transfersom mis, toch? Misschien dat je dan eventueel via het aansprakelijkheidsrecht iets zou kunnen doen, maar een transfersom van pak 'm weg 10 miljoen ga je er echt niet uit persen hoor.

Financieel gezien een beetje lose-lose dus voor de club, of mis ik iets? Voetbaltechnisch is dit wel een beetje een godsgeschenkje :ajaxsmiley.gif:
Laatst gewijzigd door Mr. Ajax op wo nov 09, 2016 9:00 am, 1 keer totaal gewijzigd.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Javiskamp » di nov 08, 2016 9:33 pm

Das waar... en wie neem je nou serieus die wijgert met een ij ipv ei... :)
*oeps*

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door InnerHarbour » di nov 08, 2016 11:15 pm

De f-side is ook klaar met hem.
Stel je eens voor, je komt maandagochtend op kantoor en zegt tegen je baas dat je geen zin hebt om de lastige klussen te doen. Het motiveert je niet. Of je bent winkelmedewerker en je zegt tegen je manager dat je het niet meer op kunt brengen om vervelende klanten te woord te staan. Het motiveert je niet. Of misschien ben je wel steigerbouwer en zeg je tegen je leidinggevende dat hij je alleen nog maar mag vragen om chauffeur te zijn op de materiaalwagen. De rest van het werk motiveert je niet. Ondenkbaar natuurlijk.

Je snapt waar we naartoe willen. Een Gudelj die doodleuk zegt dat hij het het niet meer kan opbrengen om op de bank te zitten. De gladjakker vindt zichzelf blijkbaar zo goed dat hij denkt een basisplaats te kunnen eisen. Ook vindt hij het nodig om in deze fase van de competitie onrust te veroorzaken bij Ajax. De club die hem een vorstelijk salaris betaalt. Voor dat soort figuren hebben we maar één boodschap: STOP dan gewoon met voetballen, zeikwijf! Ga lekker wat anders doen met je gladgeschoren benen en je jankbek. :smallgrin.gif: Wie ben jij dan? Een beetje de mooiboy uithangen, maar ondertussen geen moer presteren. Vorige maand kwam je met je kutkop nog slijmen bij ons op de tribune. Toen hadden we je al meteen van de trap af moeten gooien. Bij ons ben je niet meer welkom. Rot op en kom nooit meer terug!
YNWA

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door beelzebub » wo nov 09, 2016 12:10 pm

De column van Sjoer Mossou in het AD van vandaag. En voor wie het gemist heeft, harige ballen zijn weer helemaal in, dus stop met je borst en je zaakje te scheren. :ajaxsmiley.gif:
Geen genade voor Gudelj

AD-columnist Sjoerd Mossou kent geen mededogen met Nemanja Gudelj. 'Ajax heeft alle recht het spel zó hard te spelen, dat het definitief zijn blote harige ballen laat zien aan alle muitende voetballers en zaakwaarnemers die er zijn in de wereld.'


Zo ongeveer de enige die deze week iets aardigs zei over werkweigeraar Nemanja Gudelj, was David Endt. De oud-teammanager van Ajax pleitte in het programma van Kees Jansma voor een vleugje nuance en begrip, in van die mooie, typische David Endt-volzinnen.

Kort samengevat: Gudelj was nog een jonge jongen, met recht op emoties, twijfels en fouten. ,,Hij is niet alleen voetballer, maar ook mens'', zei David.
Op zichzelf is dat waar natuurlijk. Nemanja Gudelj is een hartstikke aardige en beleefde jongen, die keihard heeft gewerkt om te komen waar hij nu is. Hij spreekt vloeiend en vlekkeloos Bredaas bovendien.
(Ook een pre.)
Tel daar wat sentimentele Servische trots bij op, hoor hoeveel hij van zijn vader en zijn moeder houdt, en voilá: mededogen.

Toch liggen de zaken hier wezenlijk anders. Gudelj handelde namelijk helemaal niet in een vlaag van verstandsverbijstering, of in een puberale bui van groot verdriet en gekwetste moraal.

Zijn beslissing om niet meer op de bank te gaan zitten bij Ajax, werd geregisseerd door zijn zaakwaarnemer, Vlado Lemic. Het was onderdeel van de doorzichtige strategie om een breuk te forceren met Ajax - met gestrekt Balkan-been.

Daar komt nog bij dat Gudelj géén kind is uit een naïef, wereldvreemd gezin zonder geld op de bank. Zijn toegewijde vader weet feilloos hoe het voetbal werkt. Hij had simpel aan Lemic kunnen uitleggen dat het een volkomen ridicuul plan was. Dat een echte profvoetballer nóóit opgeeft, of zijn team in de steek laat, hoe hevig ook de tegenwind. Nooit.

Het feit dat de familie Gudelj doelbewust anders besloot, biedt Ajax een unieke kans om een statement te maken. Niet eens specifiek tegen Gudelj junior of senior, maar bovenal tegen alle types die denken dat ze het voetbal (en voetbalclubs) kunnen kidnappen.

Als een van de weinige clubs in Europa heeft Ajax helemaal geen geld nodig, namelijk. Het kan Gudelj prima missen op het veld, want Peter Bosz verzuipt in de middenvelders. Het heeft zelfs een professioneel beloftenteam waar Gudelj naartoe kan worden verbannen, om daar vervolgens twee jaar lang verplicht op de bank te gaan zitten.

Tot arbeidsrechtelijke problemen zal dat vermoedelijk niet snel leiden: Gudelj besloot nota bene zélf om te staken.Er is kortom geen enkele aanleiding tot mededogen. De oplossing is heel simpel: Ajax moet de vraagprijs alleen maar verhogen, in plaats van verlagen. Het moet er werkelijk alles aan doen om Gudelj deze winter juist niét te verkopen, hoe mooi ook het bod van pakweg Sunderland of HSV.

Ajax moet niet alleen de poot stijf houden, het heeft alle recht om het spel zó hard te spelen, dat het definitief zijn blote harige ballen laat zien aan alle muitende voetballers en zaakwaarnemers die er zijn in de wereld.
Laat Gudelj rondjes lopen tot in de eeuwigheid, in zijn dooie eentje, net zolang totdat alleen NAC nog interesse heeft. Geen genade.

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Lionel » wo nov 09, 2016 6:09 pm

Mijn woorden.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door mattie » wo nov 09, 2016 7:55 pm

Ik ben ook ff bij mijn werkgever langs geweest en hem gezegd dat ik net als Gudelje niet meer gemotiveerd ben.. Had ik ff geluk dat mijn baas ook voor Ajax is en vol afkeuring zit..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11906
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Sandro » wo nov 09, 2016 8:17 pm

Ok, dus jullie melden je allebei voor onbepaalde tijd ziek? :smile-ajax.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11906
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Sandro » do nov 10, 2016 7:36 pm

"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door WP_Legend » di nov 15, 2016 11:38 am

Mag helemaal oprotten!
Ajax en gewilde Bazoer praten over transfersom
Het is allang niet meer de vraag óf maar wannéér Riechedly Bazoer een transfer gaat maken. De twintigjarige middenvelder komt dit seizoen niet voor in de plannen van Ajax-trainer Peter Bosz, die met Lasse Schöne, Davy Klaassen en Hakim Ziyech zijn ideale middenveld heeft gevonden. De vraag is voor welk bedrag hij mag vertrekken.
Het was afgelopen maandag een bericht in de kantlijn van de Spaanse krant El Mundo Deportivo: Barcelona ziet in Bazoer een back-up voor Sergio Busquets. Een transfer lijkt nog ver weg, maar dat de naam van het talent op het lijstje staat van de Catalaanse grootmacht is niet zo vreemd. Afgelopen seizoen bezochten scouts van Barcelona wekelijks de wedstrijden van Ajax om het spel van de middenvelder in kaart te brengen. Ook tijdens de interlands met het Nederlands elftal begin juni stond Bazoer in de schijnwerpers.

Het zorgt ervoor dat Irchandly Bazoer, broer en zaakwaarnemer van het talent, nog altijd korte lijntjes heeft met verschillende Europese topclubs. Behalve Barcelona is de naam van Bazoer recent ook nog genoemd bij AC Milan, VfL Wolfsburg en Napoli. Bazoer zelf houdt zich rustig en bijt op zijn tong, in tegenstelling tot medespelers als Anwar El Ghazi en Nemanja Gudelj (foto midden), maar zinspeelt op de achtergrond op een vertrek. De troebele relatie van het kamp-Bazoer met de clubleiding is daar eveneens een belangrijke reden voor.


Beide partijen stonden in de afgelopen maanden al een paar keer lijnrecht tegenover elkaar. Eind augustus hoopte Ajax de middenvelder in de laatste dagen van de transferperiode te slijten, maar koos Bazoer ervoor zich terug te knokken in de ploeg. Die gedachte heeft inmiddels de nodige deukjes opgelopen, aangezien de clubleiding bij monde van directeur voetbalzaken Marc Overmars in een gesprek aan het kamp Bazoer heeft laten weten dat hij in januari mag vertrekken.

Transfersom
Hoezeer een vertrek ook voor de hand ligt, de transfersom kan nog een discussiepunt worden. Ajax verlangde aanvankelijk twintig miljoen euro voor de middenvelder, die nog tot medio 2020 onder contract staat. Inmiddels zijn beide partijen met elkaar in gesprek over een realistische transfersom.

Behalve rond Bazoer, zal er in januari op de transfermarkt ook beweging komen rond Gudelj (contract tot 2020) en El Ghazi (contract tot 2019). El Ghazi kwam onlangs in botsing met Bosz en is voor een maand verbannen naar Jong Ajax, terwijl Gudelj aangaf niet langer op de bank te willen zitten. Hoewel de Servische middenvelder al tijden ondermaats presteert, is hij van mening dat Bosz beloftes niet is nagekomen. Gudelj sluit deze week eveneens aan bij Jong Ajax, waarbij op korte termijn een onderhoud zal volgen tussen de clubleiding en zijn zaakwaarnemer Vlado Lemic.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23214
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Cruijff » di nov 15, 2016 12:07 pm

Bij Servië mocht hij welgeteld twee minuten meedoen.

Le T.
Berichten: 5472
Lid geworden op: do mar 31, 2011 10:10 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Le T. » di nov 15, 2016 6:10 pm

Op naar afservië.
Wollt ihr den totalen Mensch?

Lionel
Berichten: 47307
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Lionel » wo nov 16, 2016 9:19 am

Er is er een jarig hoera hoera...
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door beelzebub » wo nov 16, 2016 10:27 am

Lionel schreef:Er is er een jarig hoera hoera...
Ik wilde bij 'm langsgaan, maar kon het niet opbrengen om op de bank te gaan zitten. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58912
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door 999 » do nov 17, 2016 12:37 am

:smallgrin.gif:

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Mano » do nov 17, 2016 9:34 am

Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door InnerHarbour » do nov 17, 2016 9:36 am

Hoe graven wij de kuil voor onszelf dieper en dieper.
YNWA

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11906
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Sandro » do nov 17, 2016 9:39 am

Hoe komen we zo snel mogelijk weg bij Ajax.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door beelzebub » do nov 17, 2016 9:57 am

Dan doet El Ghazi het qua PR een stuk slimmer. In een Ajaxshirt met zijn mama op de foto... :ajaxsmiley.gif:

https://www.instagram.com/p/BMzVRblD1T_ ... =elghazi21

Edit: Ik zou het niet eens damage control willen noemen, maar het kamp Gudelj spreekt via hun spreekbuis. Ik heb dit weer gejat van het altijd betrouwbare soccernews.nl
Middenvelder Nemanja Gudelj was tot voor kort nog basisspeler in Amsterdam bij Ajax, maar dat is nu wel anders. De Serviër heeft aangegeven dat hij niet langer kan leven met zijn reserverol en in de ArenA is hij uitgegroeid tot een soort persona non grata. Binnen de spelersgroep van Ajax heeft hij echter een hoop 'fans'.

De Telegraaf onthult op donderdagmorgen: "Hoewel de algemene opinie in Nederland duidelijk in het nadeel van Gudelj is, heeft hij binnen de selectie een flink aantal medestanders. De andere kikkers in de kruiwagen – Kenny Tete, Mitchell Dijks, Jairo Riedewald en Riechedly Bazoer – balen ook van het ontbreken van uitleg van Bosz over hun reserverol en vinden de stakingsactie van Gudelj eigenlijk wel stoer. De kans op meer springende kikkers is groot."

De krant gaat verder: "Bronnen rondom de trotse Serviër zeggen dat hij zich onheus voelt bejegend door Bosz. Afgelopen zomer had Gudelj volgens de betrokkenen keuze uit meerdere (Spaanse) clubs, maar hield hij de boot zelf af, omdat hij voor zijn gevoel nog niet klaar was bij Ajax. Voor AZ-Ajax reageerde Bosz op de affaire Gudelj door te stellen dat niemand een basisplaats kan eisen. Maar de boosheid van de Ajacied zit hem er juist in dat die vaste plek hem tijdens het trainingskamp in Oostenrijk wel min of meer zou zijn toegezegd, omdat hij onmisbaar was in het druk zetten. Vervolgens betoogden Overmars en Bosz dat Hakim Ziyech niet zou komen, omdat er al genoeg middenvelders waren."

Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

LucaS
Berichten: 53572
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door LucaS » do nov 17, 2016 11:18 am

Mijn hart breekt. Arme Nemanja, hebben ze zo maar een betere speler gekocht terwijl ze in de media hadden gezegd die speler niet te gaan kopen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58912
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door 999 » do nov 17, 2016 11:24 am

Hier prikt toch iedere supporter gewoon door heen ... deze verhalen kennen we nu onderhand wel, die zijn er ook al weer 30 jaar ... Tis de schuld van de trainer, ze hadden weg gekunnen enz. enz. neem maar van mij aan, als er daadwerkelijk interesse zou zijn geweest met een redelijk bod op deze jankerd dan was hij weg geweest ..

Gebruikersavatar
beelzebub
Berichten: 7511
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:53 pm
Locatie: Almere

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door beelzebub » do nov 17, 2016 11:31 am

Pfff ja vermeende Spaanse interesse buwhahaha. Er was interesse in Najaranja, niet in Nemanja....

Toen hij net gekocht was schatte ik hem al in als twijfelgeval, gezien zijn voornaam zowel Nee als Ja bevat.
Wist ik veel dat zijn bijnaam/roepnaam Neno is... Dat is gewoon dubbel Nee in het Nederlands en Engels. :ajaxsmiley.gif:
Je kunt alles wat je wilt, als je maar oefent

Mr. Ajax
Berichten: 14509
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Mr. Ajax » do nov 17, 2016 12:39 pm

beelzebub schreef:Pfff ja vermeende Spaanse interesse buwhahaha. Er was interesse in Najaranja, niet in Nemanja....

Toen hij net gekocht was schatte ik hem al in als twijfelgeval, gezien zijn voornaam zowel Nee als Ja bevat.
Wist ik veel dat zijn bijnaam/roepnaam Neno is... Dat is gewoon dubbel Nee in het Nederlands en Engels. :ajaxsmiley.gif:

:ajaxsmiley.gif: :biggrin.gif:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23214
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Cruijff » do nov 17, 2016 12:53 pm

beelzebub schreef: Toen hij net gekocht was schatte ik hem al in als twijfelgeval, gezien zijn voornaam zowel Nee als Ja bevat.
Ja die post van jou met de Nee man Ja woordspeling kan ik me nog herinneren. :biggrin.gif: Die was klasse. :biggthumpup.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7899
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door elliquido » do nov 17, 2016 8:57 pm

Zoals ruben schaken laatst zei, bij de pinautomaat loop je ook niet te janken.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gebruikersavatar
Rednose
Berichten: 1320
Lid geworden op: za sep 20, 2003 5:26 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Nemanja Gudelj

Bericht door Rednose » do nov 17, 2016 9:32 pm

Is de Telegraaf uit op het bloed van Bosz?
Ik krijg de indruk dat ze aan het stoken zijn, of vergis ik me?
Voor een dubbeltje zit je tegenwoordig echt niet meer op de eerste rang!

Plaats reactie