Kenny Tete

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Kenny Tete

Bericht door Trab » zo dec 11, 2016 4:04 pm

InnerHarbour schreef:Omdat hij niet wil bijtekenen zal de reden wel zijn, volgens mij loopt zijn contract aan het eind van dit seizoen af en met die zakenwaarnemer is hij vertrokken.
Hij heeft een contract tot 2018.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » zo dec 11, 2016 4:06 pm

Oke ik vergiste mij dus. :smallgrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 11, 2016 6:30 pm

999 schreef:Tja, de een is de waardeloze speler de ander de beste rechtsback van Nederland , zo lus ik er nog wel een paar ..
Blijf gerust lekker de kop in het zand steken. Die Tete heeft zo een goede club gevonden, nu wij nog een goede linksback, rechtsback, linksbuiten en rechtsbuiten.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » zo dec 11, 2016 6:54 pm

Giacomo Puccini schreef:
999 schreef:Tja, de een is de waardeloze speler de ander de beste rechtsback van Nederland , zo lus ik er nog wel een paar ..
Blijf gerust lekker de kop in het zand steken. Die Tete heeft zo een goede club gevonden, nu wij nog een goede linksback, rechtsback, linksbuiten en rechtsbuiten.
En wat wil dat zeggen dat Tete een goede club vind, hoeveel van die mentaal loze talenten hebben vroeger ook niet een goed club gevonden en waar zijn die ge-eindigt .. Nog meer bij AJAX telt in het buitenland hoe je je mentaal opstelt, nog meer dan bij AJAX wordt je daar verbannen naar de tribune op het moment dat je ook maar even niet voldoet.

Wat die andere spelers-posities met de positie van Tete te maken hebben ontgaat me :confused.gif:

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 11, 2016 7:00 pm

Net zoveel als mentaal loze (?) talenten met Tete te maken hebben. Tete heeft een uitstekende mentaliteit voor een verdediger, heeft de juiste hardheid, is snel, meedogenloos, kan verdedigen. Dit kan van Veltman allemaal niet gezegd worden.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » zo dec 11, 2016 7:08 pm

Maar kan ie vervolgens niet wachten om na enkele maanden bank zitten om te verkassen ...

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Giacomo Puccini » zo dec 11, 2016 7:13 pm

999 schreef:Maar kan ie vervolgens niet wachten om na enkele maanden bank zitten om te verkassen ...
1. Ik hoor hem nooit over verkassen eerlijkgezegd.
2. Sinds zijn komst bij de selectie heeft Tete al veel op de bank gezeten.
3. Veltman mag blijkbaar alles fout doen en blijft toch de voorkeur krijgen, dat zou geen enkele zichzelf serieus nemende sporter voor langere tijd accepteren.
Ajax!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » zo dec 11, 2016 7:17 pm

Tja, ik heb geen zin om op de stoel van de trainer(s) te gaan zitten.Blijkbaar past Veldman beter in het geheel als Tete.Is natuurlijk schromelijk overdreven dat Veldman alles fout doet.Dat is ook wat ik bedoelde.Bij jou doet de een alles fout en Tete natuurlijk niet.Helaas heb ik dan toch andere wedstrijden gezien w.b. Tete ...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Kenny Tete

Bericht door InnerHarbour » vr feb 17, 2017 11:58 am

Ook bij deze jongen is weinig zelfkritiek te bespeuren.
"Ik heb niet het gevoel dat ik een eerlijke kans krijg", zei Tete na afloop van het duel met Legia Warschau. "Misschien moet ik op mijn handen lopen om een kans te krijgen.
Tete: 'Ik krijg geen eerlijke kans'
YNWA

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door wimpey » vr feb 17, 2017 12:08 pm

Tete was ook echt slecht gisteren. Nou wil ik gebrek aan ritme nog wel als valide excuus aanvaarden, maar hij had echt heel erg ruzie met de bal. Interview na afloop maakte duidelijk dat hij met z'n hoofd al elders zit.

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Alexander » vr feb 17, 2017 12:25 pm

Ik vond 'm niet zo slecht gisteren eigenlijk. Verdedigend zelfs heel goed. Rode kaart mag hem niet gebeuren, maar wel heel logisch. Interview na afloop maakt inderdaad duidelijk dat die jongen het helemaal gehad heeft met de trainer.

Ik heb niet het gevoel dat de sfeer in de groep heel goed is. Als ik kijk naar de reacties, op momenten dat er gescoord wordt etc. Heel verschil met het jaar van Siem de Jong, Daley Blind, Jantje Vertongen en Eriksen.

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenny Tete

Bericht door Mano » vr feb 17, 2017 1:30 pm

Tete heeft wederom aangetoond dat hij niet beter is dan Veltman. Jammer genoeg zijn beide spelers aanvallend tandeloze tijgers. Veltman heeft meer rust in zijn spel en Tete meer kracht. Met Sanchez naast je, kan je voor rust kiezen ipv kracht.
een keuze...

meneertje heeft daarnaast aan het eerste geroken en is nu verongelijkt omdat hij op de bank zit, daar word ik moe van. Alleen om die reden denk ik al: ga lekker naar Lille, daar op de bank zitten met je matties.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door 999 » vr feb 17, 2017 1:32 pm

En weer +1. :smallgrin.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Cruijff » vr feb 17, 2017 1:47 pm

Alexander schreef:Ik vond 'm niet zo slecht gisteren eigenlijk. Verdedigend zelfs heel goed. Rode kaart mag hem niet gebeuren, maar wel heel logisch.
Verdedigend is Ajax niet in de problemen gekomen tegen een zwak Warschau. Die Polen waren vrij tandeloos, dus wat maakte Tete zijn optreden in jouw ogen dan zo goed? Ik vond dat hij tegen een tegenstander die maar wat aan rommelde er juist veel te weinig van bakte.

Jij vindt die rode kaart heel logisch? Ik vind hem oliedom. Dit soort kaarten pak je alleen wanneer je het IQ van een Mike van der Hoorn hebt. Of dus dat van Kenny Tete.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9023
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr feb 17, 2017 2:19 pm

Tete had beter moeten weten. Zijn tegenstander bleek sowieso een klein vies klerelijertje, die eerder Sanchez van achteren een mep gaf waardoor ie alleen voor Onana kwam te staan, schopte Sinkgraven bijna uit de wedstrijd en wist natuurlijk dat Tete al geel had dus lokte de "overtreding" uit, door Tete zelf beet te pakken en daarna een beetje theatraal te vallen. Het maakt vooral dat Tete dus inderdaad een domme speler is. Dit moet je zien aankomen; en al helemaal op die plek van het veld.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Kenny Tete

Bericht door WP_Legend » vr feb 17, 2017 2:27 pm

Tete is ondertussen al 21 en heeft nog steeds geen basisplaats... Ik denk dat we die volgend jaar lekker moeten uitlenen aan Twente of AZ ofzo...

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenny Tete

Bericht door Mano » vr feb 17, 2017 5:00 pm

999 schreef:En weer +1. :smallgrin.gif:
:smallgrin.gif: :biggthumpup.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Kenny Tete

Bericht door Mano » vr feb 17, 2017 5:04 pm

WP_LeGeNd schreef:Tete is ondertussen al 21 en heeft nog steeds geen basisplaats... Ik denk dat we die volgend jaar lekker moeten uitlenen aan Twente of AZ ofzo...

Zijn zaakwaarnemers zijn al druk bezig om een nieuwe werkplek te vinden. :hypocrite.gif:


Ajax gaat het druk krijgen.
nieuwe LB en een nieuwe RB voor volgend seizoen. Sinkgraven is leuk maar is een pleister
Veltman gaat waarschijnlijk weg einde seizoen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Marillion » za mar 18, 2017 2:32 pm

Contractbesprekingen Tete liggen stil: 'hebben al tijdje niets meer van Ajax gehoord'

18 maart 2017 - Telegraaf.nl

De besprekingen over het nog tot medio 2018 lopende contract van Kenny Tete liggen al geruime tijd stil, zo bevestigt de rechtsback zelf in De Telegraaf. 'Mijn zaakwaarnemer Mino Raiola en ik hebben helaas al een tijdje niets meer van Ajax gehoord. Marc Overmars heeft het nummer van Mino. Ik wil me volledig op Ajax focussen.' Tete hoopt zich de komende periode nog te kunnen laten zien. 'Ik ben nog jong, speel al dertien jaar voor deze fantastische club, heb de hele jeugdopleiding doorlopen en ben doorgebroken. Het is jammer dat ik de laatste tijd niet veel kan laten zien wat ik kan. Ik ben voetballer geworden om te voetballen en niet om op de bank te zitten. Daarom doet deze selectie voor Oranje me ook goed.'

Bron: AN
Als ik Overmars was zou ik dit contract absoluut verlengen. Die jongen is gewoon een hele waardevolle verdediger voor Ajax. Voor Tete is dit ook niet het moment om naar het buitenland te gaan dus ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat vraag en aanbod te ver uit elkaar komen te liggen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Kenny Tete

Bericht door Ajaciedjuh » za mar 18, 2017 2:47 pm

Er is een hele tijd geweest dat ze wel in onderhandeling waren en we niet uitkwamen. Hmmmmm, wie is zijn zaakwaarnemer ook alweer!? :666.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Marillion » za mar 18, 2017 2:53 pm

Dit berichtje is uiteraard onderdeel van het spel der onderhandeling. Maar als supporter hoop ik dat ze er uit komen. Die jongen is in mijn ogen de beste rechtsback van de selectie.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door brigade zuid » zo mar 19, 2017 10:05 am

Het blijft toch zonde wat er onder Bosz gebeurt met Tete, maar ook Riedewald, Bazoer etc. Een blinde ziet toch dat Tete de beste is van allemaal.

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Iniesta » zo mar 19, 2017 10:18 am

Tja Bazoer en Riedewald hoorden op het moment gewoon niet in de basis. Dan kun je Bosz op aankijken, maar toch in eerste instantie de verantwoordelijkheid van de spelers zelf om beter te worden.
Tete zou inderdaad op basis van wat ie laat zien meer recht op basisplaats hebben.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Giacomo Puccini » zo mar 19, 2017 10:43 am

Het is een schande dat Tete niet vaker speelt bij Ajax. De beste Nederlandse back op dit moment.
Ajax!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13362
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Kenny Tete

Bericht door Arthur » zo mar 19, 2017 6:40 pm

Tegen Kopenhagen was hij goed, maar wat hij de rest van het seizoen heeft laten zien was vrij bedroevend.

Dat er 0,0 kans is dat hij gaat bijtekenen zal ook wel meespelen.

Plaats reactie