Amin Younes

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Mr. Ajax
Berichten: 14542
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Mr. Ajax » do jan 25, 2018 3:19 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Wie weet leeft ie helemaal op en wordt hij net zo’n speler als in zijn eerste seizoen bij ons. Talent heeft hij wel, een uitstekende passeerbeweging. Hij kan alleen niet schieten. Potentie is er wel, het moet er alleen nog uitkomen. Ter vergelijk: niemand hier had gedacht dat Mertens het zo goed zou doen in Napels. We’ll see.
Manke vergelijking, Cees. Mertens scoorde in twee seizoenen psv 45 keer in 88 wedstrijden. En had ook een dikke lijst assists. Niet dat ik had verwacht dat ie het zo goed zou doen in de Serie A, maar Younes is nooit ook maar in de buurt van die cijfers gekomen. Het blijft een one-trick pony die 1 (heerlijke) passeerbeweging heeft, maar daar verder niets mee doet. Domme en ook wel luie speler. Leuke jongen, maar ik ben ondertussen wel blij dat we van hem af zijn.
wimpey schreef:
De chaoot bleef hem ook maar opstellen en andere spelers wisselen. Younes stond hoger in de pikorde dan Neres, daar kan ik met de pet niet bij. De stats spreken toch duidelijke taal??
Niet alleen de chaoot, maar ook de professor en de kampioenenmaker bleven hem al-tijd opstellen. Vast naar de verkeerde statistieken gekeken.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door brigade zuid » do jan 25, 2018 4:21 pm

Mr. Ajax schreef: Het blijft een one-trick pony die 1 (heerlijke) passeerbeweging heeft, maar daar verder niets mee doet. Domme en ook wel luie speler.
Dan blijft het toch bijzonder dat Low hem nog regelmatig oproept voor het Duitse elftal en dat een club als Napoli hem voor 5,5 jaar contracteerd.

Historicus
Berichten: 3370
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Historicus » vr jan 26, 2018 12:13 am

"Amin Younes ondergaat vrijdagmorgen een medische keuring bij Napoli, zo melden diverse Italiaanse media donderdagavond laat. Ajax bereikte eerder deze week een akkoord met de Serie A-club over een transfersom van vijf miljoen euro. Zodra de Duits international de medische keuring heeft doorstaan, zet hij zijn handtekening onder een contract tot medio 2023 met i Partenopei.

"Dit is een droom die uitkomt", liep Younes in gesprek met lokale media vooruit op zijn transfer naar het Stadio San Paolo. "Ik ben heel gelukkig. De onderhandelingen verliepen moeizaam. Ajax wilde mij deze maand niet kwijt. Er waren bovendien veel geruchten over een transfer naar een andere club, maar mijn eerste keus was van begin af aan Napoli. Deze club past bij mijn ambities."

Ajax nam Younes medio 2015 voor ongeveer tweeënhalf miljoen euro over van Borussia Mönchengladbach en zag de aanvaller sindsdien in 96 officiële wedstrijden tot 17 doelpunten en 24 assists komen. Younes speelde zich vorig jaar zelfs in de nationale ploeg van Duitsland, waarmee hij de Confederations Cup in Rusland wist te winnen. Hij raakte bij Ajax onlangs echter zijn basisplaats kwijt aan Justin Kluivert.

"De fans van Ajax zullen altijd een plekje in mijn hart hebben. Ze hebben mij altijd fantastisch behandeld." Volgens De Telegraaf gaat Ajax nog deze maand een poging wagen om een vervanger van Younes aan te trekken. De kans is groot dat dat Zakaria Labyad van FC Utrecht wordt." (voetbalzone.nl)

wimpey
Berichten: 51967
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Amin Younes

Bericht door wimpey » vr jan 26, 2018 9:19 am

Ajax ziet volgend De T af van bonussen, omdat Napoli 5 M in een keer overmaakt. Vrij vertaald: Ajax heeft die 5 M direct nodig om een vervanger te halen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » vr jan 26, 2018 9:24 am

Zou kunnen, of om de jaarbegroting te redden in verband met de tegenvallende resultaten in Europa?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11431
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Toppie » vr jan 26, 2018 9:29 am

Stort het verschil maar op IBAN nummer 12************* :smallgrin.gif:

Mano
Berichten: 15193
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Amin Younes

Bericht door Mano » vr jan 26, 2018 9:29 am

of;
Ajax stemde in met 5mio, toen kwam Napoli met een afbetalingsregeling van meerdere termijnen. Vervolgens bedong Ajax een bonus omdat ze anders zolang op hun centen moeten wachten. Dat was akkoord.

Nu bedenkt Napoli zich en komt terug op in 1x betalen.



hier ligt de schuld altijd bij Ajax :excited.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Amin Younes

Bericht door LucaS » vr jan 26, 2018 9:29 am

Het lijkt me heel erg sterk dat Ajax niet voldoende liquide middelen heeft om een vervanger te halen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » vr jan 26, 2018 9:38 am

@Mano: Er is in de suggesties toch geen sprake van schuld?

Ik weet niet hoe de jaarcijfers er voorlopig uit zien. Welke transfers vallen in dit boekjaar en welke vallen er buiten. Ajax zal, in mijn ogen terecht, streven naar een sluitende begroting. We missen in vergelijking met vorig jaar echter wel inkomsten uit een succesvolle Europese campagne.

Als er iets betaald moet worden is er gewoon geld. Als leek kijk ik er wel een beetje van op maar ze zullen er wel een reden voor hebben.
Nil volentibus arduum

Alexander
Berichten: 8571
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Alexander » vr jan 26, 2018 9:50 am

Heel merkwaardig om zo 3 miljoen te laten liggen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Amin Younes

Bericht door InnerHarbour » vr jan 26, 2018 9:51 am

Marillion schreef:We missen in vergelijking met vorig jaar echter wel inkomsten uit een succesvolle Europese campagne.
Ik zou mij maar een beetje op gaan voorbereiden dat dit vaker gaat gebeuren nu niemand meer rechtstreeks wordt toegelaten tot het hoofdtoernooi zowel niet tot de CL als tot de EL. Nederlandse clubs zijn notaire underachievers als het daarop aankomt.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » vr jan 26, 2018 9:58 am

Ach, er zit ook een voordeel aan. In mijn begroting hou ik ineens geld over. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Amin Younes

Bericht door InnerHarbour » vr jan 26, 2018 10:07 am

:biggrin.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13416
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Arthur » vr jan 26, 2018 10:47 am

Ik weet niet waar die bonussen op gebaseerd waren, maar misschien gelooft Ajax niet dat Younes de vereiste prestaties gaat leveren. Daarnaast kan ik me voorstellen dat Napoli niet de meest betrouwbare club is met betalen.
Dan is zo'n keuze best te verklaren.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Amin Younes

Bericht door Cruijff » vr jan 26, 2018 11:16 am

Arthur schreef:Ik weet niet waar die bonussen op gebaseerd waren, maar misschien gelooft Ajax niet dat Younes de vereiste prestaties gaat leveren. Daarnaast kan ik me voorstellen dat Napoli niet de meest betrouwbare club is met betalen.

Dan is zo'n keuze best te verklaren.
Klopt. Zowel PSV als FC Utrecht hebben diverse miljoenen uit Italië nog altijd niet ontvangen en zullen deze waarschijnlijk nooit meer zien.
Ook Swansea uit de steenrijke Premier League heeft Utrecht een keer gigantisch genaaid.

Lionel
Berichten: 47459
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Lionel » vr jan 26, 2018 12:44 pm

Dan verkoop je toch geen speler aan zo een club?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Amin Younes

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 26, 2018 12:44 pm

Dat is vrij makkelijk te regelen via een bankgarantie. Kan me niet voorstellen dat Ajax zegt laat die 3 miljoen maar zitten als je alles in 1keer betaald. Die 3 miljoen staat totoaal niet in verhouding met voordeel rente.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47459
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Lionel » vr jan 26, 2018 12:45 pm

wimpey schreef:Ajax ziet volgend De T af van bonussen, omdat Napoli 5 M in een keer overmaakt. Vrij vertaald: Ajax heeft die 5 M direct nodig om een vervanger te halen.
Dit dus. De helft wordt overgemaakt naar dat Mechelen.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Amin Younes

Bericht door LucaS » vr jan 26, 2018 12:57 pm

Sorry hoor maar dat is echt BS. Ajax heeft geld genoeg. En de inkomsten? Ze hebben Sanchez verkocht voor 40 a 45 miljoen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10291
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Amin Younes

Bericht door WP_Legend » vr jan 26, 2018 1:14 pm

Die Bandé blijkt geen pepernoot meer te raken na zijn transfer... is dat OEPS of met Opzet zodat hij weg mag?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41007
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » vr jan 26, 2018 1:20 pm

Wat die korting betreft. Misschien hebben ze er wel een origineel Maradona wedstrijdshirt bijgedaan. Dat is precies Marc z'n maat. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13416
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Arthur » vr jan 26, 2018 4:23 pm

Ajaciedjuh schreef:Dat is vrij makkelijk te regelen via een bankgarantie. Kan me niet voorstellen dat Ajax zegt laat die 3 miljoen maar zitten als je alles in 1keer betaald. Die 3 miljoen staat totoaal niet in verhouding met voordeel rente.
Die 3 miljoen zijn bonussen he, die zijn niet gegarandeerd.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13795
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Amin Younes

Bericht door Jinne » vr jan 26, 2018 4:54 pm

Als het op basis van goals van Younes was of titels van Napoli dan zou ik het ook laten zitten.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Amin Younes

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 26, 2018 7:24 pm

Arthur schreef:
Ajaciedjuh schreef:Dat is vrij makkelijk te regelen via een bankgarantie. Kan me niet voorstellen dat Ajax zegt laat die 3 miljoen maar zitten als je alles in 1keer betaald. Die 3 miljoen staat totoaal niet in verhouding met voordeel rente.
Die 3 miljoen zijn bonussen he, die zijn niet gegarandeerd.
Ook dat is af te dekken.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11918
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Amin Younes

Bericht door Sandro » vr jan 26, 2018 8:47 pm

Leg uit.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Plaats reactie