Amin Younes

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Gezond verstand » wo jan 31, 2018 2:20 pm

Jöhnk schreef:
Gezond verstand schreef:
De Dominee schreef:Zeer vreemd verhaal. Is gewoon verkocht en alle partijen zijn akkoord. Ajax heeft bovendien nog een optie voor een jaar verlenging.
Handtekeningen waarschijnlijk nog niet gezet. En aan die optie schijnen wat haken en ogen te zitten.
Wat dan?
aangezien ik geen inzicht heb ik de contracten kan ik dat niet weten, vandaar het 'schijnen'. Dat proef ik uit de woorden van Overmars over de optie en het feit dat Ajax de optie nog niet heeft gelicht. Ik kan wel gaan speculeren natuurlijk, dan denk ik aan een bepaald aantal speelminuten voordat de optie kan worden gelicht bijvoorbeeld, of een flinke salarisverhoging waar Ajax niet toe bereid is.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Amin Younes

Bericht door Yopii » wo jan 31, 2018 6:47 pm

Giacomo Puccini schreef:Streep door de rekening... wel heel benieuwd wat er aan de hand is, en hoeveel Ajax in de zomer nog vangt.
Niets.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Khraa » wo jan 31, 2018 7:19 pm

of iets.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Amin Younes

Bericht door Yopii » wo jan 31, 2018 7:25 pm

Hij dient netjes zijn contract uit. Die optie is blijkbaar niet waterdicht.

Is ook niet het grootste probleem, lijkt me. Veel vervelender is dat Ajax nu nog met hem zit opgescheept.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33768
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Amin Younes

Bericht door Duke » wo jan 31, 2018 7:49 pm

Vervelend? Helemaal niet!
Amin Younes sluit aan bij A-selectie

Amin Younes sluit aanstaande vrijdag weer aan bij de A-selectie van Ajax. Met het oog op een eventuele transfer kreeg de buitenspeler vorige week toestemming van de club om naar Italië af te reizen. Wegens persoonlijke omstandigheden koos Younes ervoor om van de overgang af te zien.

Daarop is hij naar Amsterdam teruggekeerd, alwaar hij gesprekken heeft gevoerd met Marc Overmars en Erik ten Hag. Naar elkaar is het vertrouwen uitgesproken waardoor de Duits international dus in ieder geval het huidige seizoen bij Ajax blijft.

Marc Overmars: ,,Amin vond het uiteindelijk voor zichzelf beter om bij Ajax te blijven en van ons hoefde hij bovendien niet weg. Wij kunnen hem goed gebruiken en zijn dan ook blij met deze beslissing. Het streven is om op alle posities een dubbele bezetting te hebben. Dat is nu het geval en daarom kan ik mij vinden in deze wending.''
www.ajax.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Khraa » wo jan 31, 2018 7:57 pm

Yopii schreef:Hij dient netjes zijn contract uit. Die optie is blijkbaar niet waterdicht.

Is ook niet het grootste probleem, lijkt me. Veel vervelender is dat Ajax nu nog met hem zit opgescheept.
Niemand hier die weet wat er in de optie staat of wat Ajax nu met Napoli heeft afgesproken. De aard van de omstandigheden is onbekend. Het ligt niet in de lijn van Overmars om niet het onderste uit de kan te halen.

Het ligt eerder in de lijn dat wanneer Younes gratis gaat, Ziyech bijvoorbeeld voor marktprijs + 7,8 miljoen wordt verkocht aan Napoli om zo het doorverkooppercentage aan Gladbach te omzeilen.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Lionel » do feb 01, 2018 9:18 am

Zo daar had ik niet aan gedacht. Napoli zou echt een goede club voor Ziyech zijn. Mooie club. Spelen goed voetbal.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Amin Younes

Bericht door Yopii » do feb 01, 2018 10:22 am

Wil Napoli Ziyech dan? :confused.gif:

Als Younes transfervrij is, valt er weinig uit de kan te halen.

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Khraa » do feb 01, 2018 11:02 am

Het enige dat we weten is dat er een optie is. Dus dat hij transfervrij zou zijn is niet zeker. In het stuk van Ajax staat ook dat hij in ieder geval tot het einde van het seizoen blijft. Dat laat behoorlijk ruimte voor het lichten van de optie.

Ik pakte Ziyech omdat ik verwacht dat dat de eerste is die vertrekt, had ook Onana kunnen pakken (nr 2.). Overmars heeft een prima trackrecord qua verkopen. Ik verwacht niet dat hij Younes van de zomer niet verkocht had als hij slechts nog 1 jaar contract had.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Giacomo Puccini » vr feb 02, 2018 7:27 am

Maar waarom zou een speler zelf na de medische keuring nog terugkrabbelen, maar over een half jaar wel ervoor openstaan. Vreemd dat hier nog niks over naar buiten komt.
Ajax!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22999
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Amin Younes

Bericht door raymon » vr feb 02, 2018 8:30 am

Steef schreef op FB dat Napoli hem meteen wilde verhuren voor een half jaar. Voor wat het waard is.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Lionel
Berichten: 47053
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Lionel » vr feb 02, 2018 9:21 am

Haha lekker dan. Lijkt me overigens onzin.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Gezond verstand » vr feb 02, 2018 9:52 am

Klinkt mij geloofwaardiger dan de andere verhalen, zoals dat hij na rondlopen in Napels de stad niets vond en besloot nee te zeggen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Amin Younes

Bericht door InnerHarbour » vr feb 02, 2018 7:50 pm

Ten Hag: Het is iets tussen Younes en Napoli

Ook tot Erik ten Hags grote verrassing is Amin Younes nog speler van Ajax. De Duitser blies een overgang van Ajax naar Napoli op het laatste moment af vanwege ‘prive-redenen’. Ajax loopt daardoor vijf miljoen euro mis en ziet de aanvaller aan het einde van het seizoen transfervrij vertrekken.


Daar staat tegenover dat Ten Hag wel weer beschikking heeft over een extra vleugelaanvaller. Een positie die met alleen Justin Kluivert en David Neres in de breedte wel heel matig bezet was. ,,Daarom ben ik ook blij dat Amin uiteindelijk gebleven is. We hebben een duidelijk gesprek gehad en hij geeft aan honderd procent gemotiveerd te zijn. Dat moet hij bewijzen en we zullen hem hard genoeg nodig hebben. Bovendien wil hij zichzelf ook in de Duitse selectie voor het WK spelen.’’

Ook Ten Hag wil niet diep ingaan op de redenen die Younes, hij was zelfs al medisch gekeurd door Napoli, weerhielden van een overgang. Maar dat het niet om tragische familie-omstandigheden gaat, wordt wel duidelijk uit de woorden van de trainer. ,,Het is iets tussen Younes en Napoli.’’

Ajax speelt zondagmiddag thuis tegen NAC. Younes zit direct bij de wedstrijdselectie. ,,Ik heb een goed gesprek met hem gehad en wat piketpaaltjes geslagen. Dat gaat natuurlijk over zijn rol in het elftal. Hij was misschien bij zijn hoofd al bij een andere club, maar het doel moet voor ons duidelijk zijn: met Ajax voor de titel gaan.’
Volgens het AD gaat Younes deze zomer transfervrij weg al lijkt het mij niet alsnog naar Napoli. Overigens hebben zij het niet over een optie.
YNWA

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40627
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » za feb 03, 2018 12:19 am

Begint steeds meer te lijken op een ultra last minute aanbod dat financieel dermate interessant was dat hij onder de deal met Napoli uit wilde. Terug naar de Bundesliga dan?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Gezond verstand » za feb 03, 2018 8:24 am

Zodra de juridische dingen met Napoli opgelost zijn biedt Ajax hem een nieuw contract aan las ik, en Younes schijnt te hebben aangegeven niet gratis de deur uit te willen lopen.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Giacomo Puccini » za feb 03, 2018 2:41 pm

Schimmig verhaal. Ben erg benieuwd hoe het echt zit.
Ajax!

Yopii
Berichten: 17885
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Amin Younes

Bericht door Yopii » za feb 03, 2018 4:36 pm

Gezond verstand schreef:Zodra de juridische dingen met Napoli opgelost zijn biedt Ajax hem een nieuw contract aan las ik, en Younes schijnt te hebben aangegeven niet gratis de deur uit te willen lopen.
Huh? Zijn kant van het verhaal was toch juist dat hij in de zomer transfervrij was? Waarom zou hij nu afstand willen doen van die status?

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40627
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Amin Younes

Bericht door Marillion » za feb 03, 2018 4:53 pm

Dat lijkt me ook sterk. Wat krijgt hij daar voor terug? Als er geen optie is en die jongen is straks transfervrij dan pakt hij een mooie tekenbonus bij zijn nieuwe club. En gelijk heeft hij in dat geval.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Gezond verstand » za feb 03, 2018 5:28 pm

Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

RubenB
Berichten: 75
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 12:50 pm

Re: Amin Younes

Bericht door RubenB » zo feb 04, 2018 11:47 am

Als Younes blijft, omdat hij Napoli écht niks vond, dan ben ik benieuwd wat de dynamiek gaat worden.

Kluivert gaat echt nog wel schutteren, dus Younes krijgt zijn kansjes wel. Als je hoort dat Ten Hag de spelers zo'n 3 uur extra laat trainen, dan kan Younes misschien nog wel langer door dan de gebruikelijke 60 minuten.

En anders mag hij van de zomer lekker vertrekken. Zoekt hij het uit in Italië...

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11874
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Amin Younes

Bericht door Sandro » wo feb 07, 2018 5:54 pm

Napoli-advocaat dreigt: 'Younes financieel en disciplinair verantwoordelijk'

Napoli dreigt Amin Younes met problemen als hij het overeengekomen contract niet respecteert. Dat zegt advocaat van voorzitter Aurelio de Laurentiis, Mattia Grassani, tegen Mediaset.

Younes heeft volgens de advocaat een vijfjarig contract getekend dat per 1 juli 2018 ingaat. "Als Younes besluit om een ander pad te bewandelen dan het contract dat ondertekend is, neemt hij alle financiële en disciplinaire verantwoordelijkheden op zich", dreigt Grassani woensdag. Tuttosport meldde eerder op de dag dat Younes onder zijn contract uit wil.

Napoli wil daar echter niet aan meewerken en zou volgens de berichten in Italië Younes in de zomer meteen willen verkopen voor 10 miljoen euro. De Duitser van Ajax leek aanvankelijk deze winter al op weg naar Napels, maar hij keerde terug vanwege persoonlijke omstandigheden en zou nu niet meer naar Napoli willen vertrekken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Gezond verstand » wo feb 07, 2018 6:53 pm

En daarmee is dus gelijk bekend dat Napoli de smerige achterbakse speler in de soap is. Ze zouden hem per direct overnemen, nu ligt er plots een contract vanaf 1 juli, en dat zou ondertekend zijn. Ajax zou hiermee gelijk naar de FIFA en de CAS moeten stappen.
Laatst gewijzigd door Gezond verstand op wo feb 07, 2018 7:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Amin Younes

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » wo feb 07, 2018 7:36 pm

Ondertekend

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Amin Younes

Bericht door Gezond verstand » wo feb 07, 2018 7:41 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Ondertekend
dank u, aangepasd
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Plaats reactie