Mateo Cassierra

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

InnerHarbour

Re: Mateo Cassierra

Bericht door InnerHarbour » ma jan 28, 2019 2:35 pm

Ik voel het deze keer niet alleen, ik weet het zeker. :smallgrin.gif:
YNWA

wimpey

Bericht door wimpey » ma jan 28, 2019 3:33 pm

InnerHarbour schreef:Ik voel het deze keer niet alleen, ik weet het zeker. :smallgrin.gif:
Ik ook! Ik pak m'n alu-hoedje er alvast bij! :drecul.gif:

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di jan 29, 2019 4:16 am

InnerHarbour schreef:Ik voel het deze keer niet alleen, ik weet het zeker. :smallgrin.gif:
Ik kan me verlagen tot jouw niveau met met kanker gaan reageren, maar ik verdom dat. Ik ben geen kortzichtige, domme racist die alleen kan uitdelen en provoceren, maar gaat janken en schelden als er iets terug gezegd wordt.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di jan 29, 2019 4:17 am

Cassierra hadden we nog goed kunnen gebruiken. Dolberg raakt geen knikker, we hebben met Huntelaar maar 1 vervanger. Ten Hag had hem vorig seizoen gewoon de kans moeten geven in plaats van Siem de Jong in de spits te zetten, dan had Mateo zeker verrast. Prima talent.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

InnerHarbour

Bericht door InnerHarbour » di jan 29, 2019 8:44 am

wimpey schreef:
Ik ook! Ik pak m'n alu-hoedje er alvast bij! :drecul.gif:
Die gier heeft weer eens uit een verkeerd kadaver zitten vreten, hij kinkt in de diversen topics nog bitterder en gefrustreerder dan normaal. Dit natuurlijk buiten de onzin die het praat maar dat spreekt voor zich. :smallgrin.gif:
YNWA

Gezond verstand

Bericht door Gezond verstand » di jan 29, 2019 2:17 pm

Weer op de man spelen, Raymon en andere admins, grijp eens in. Want als ik iets terug zegt, dan gaat InnerRacistje weer huilie doen.
Fans van andere clubs

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » zo sep 01, 2019 12:05 pm

Ajax verkoopt Cassierra aan Belenenses

AMSTERDAM - Mateo Cassierra (22) heeft onderdak gevonden in Portugal. De spits wordt door Ajax verkocht aan Belenenses. Afgelopen seizoen was de Colombiaan verhuurd eerst verhuurd aan FC Groningen, en de tweede seizoenshelft aan Racing, de kampioen van Argentinië.

Het huwelijk tussen Cassierra en Ajax, dat hem in juni 2016 voor 5,5 miljoen euro overnam van het Colombiaanse Deportivo Cali, werd niet wat beide partijen ervan hadden verwacht. De gelijktijdig, voor 5 miljoen euro aangetrokken Davinson Sanchez werd een hit (en voor 42 miljoen euro verkocht aan Tottenham Hotspur), maar zijn landgenoot had moeite om te acclimatiseren.

Hoeveel Belenenses voor Cassierra betaalt, is niet duidelijk. Wel is bekend dat Marc Overmars veertig procent heeft bedongen bij doorverkoop. Belenenses staat momenteel voorlaatste in de Portugese Primeira Liga, met twee punten uit vier wedstrijden.

Cassierra had bij Ajax nog een contract tot de zomer van 2020.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

WP_Legend

Bericht door WP_Legend » zo sep 01, 2019 12:44 pm

Mooi!

wimpey

Bericht door wimpey » zo sep 01, 2019 2:10 pm

Ongelooflijk dat een profclub in zo'n speler investeert. Duur grapje van en voor Ajax geweest.

Jinne
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Jinne » zo sep 01, 2019 3:37 pm

Gezien het doorverkoop percentage zal er nu weinig betaald zijn.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie