Hakim Ziyech

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33560
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door zeux » di aug 08, 2017 8:32 pm

We hebben geen kloot aan al dat geld, kunnen er niets mee, dus zolang je Ziyech kunt houden, zeg ik: houden.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2169
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Cluijffert » di aug 08, 2017 9:34 pm

Ajax heeft structureel aangetoond dat het totaal niet weet hoe ze binnengekomen geld op een fatsoenlijke manier (met visie dus) moet uitgeven ter versterking van het elftal en het zorgen voor een voetbal technische en ook qua prijzen dominantie in NL. Wat moet je dus met nog meer geld doen?
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33893
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Duke » di aug 08, 2017 10:00 pm

Vandaar dat 999 zegt dat we hem niet moeten verkopen, en dat ben ik met hem eens. 999 zal me wel corrigeren als ik zijn woorden verkeerd geïnterpreteerd heb. :smallgrin.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59084
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door 999 » wo aug 09, 2017 9:31 am

:smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7905
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door elliquido » wo aug 09, 2017 10:14 am

LucaS schreef:Mooi dat mensen zo veel vertrouwen in Overmars hebben dat een elftal dat de finale van de EL haalde blijkbaar makkelijk vervangen kan worden op Sanchez en Onana na geloof ik.

Op basis van die finale zou je juist vertrouwen moeten hebben. Blijkbaar is het technische hart in staat geweest om dit elftal te smeden. Dan mogen we best wel vertrouwen hebben dat ze dat kunnen uitbouwen.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door LucaS » wo aug 09, 2017 12:08 pm

Uitbouwen doe je niet door je beste/basisspelers te verkopen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7905
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door elliquido » wo aug 09, 2017 2:34 pm

1 basisspeler tot nu toe.? Traore was gehuurd.
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Hakim Ziyech

Bericht door LucaS » wo aug 09, 2017 2:41 pm

Maar was ook basisspeler. Zyech ook verkopen betekent 3 basisspelers. En ik zie veel mensen ook pleiten voor verkoop van Veldman en Younes, want die kunnen er geen reet van
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
elliquido
Berichten: 7905
Lid geworden op: di feb 10, 2004 5:03 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door elliquido » wo aug 09, 2017 5:59 pm

Maar die zijn er nog. Tot nu toe gaat het prima. Zou rechter graag nog een top buitenspeler zien en en echte vm. Maar misschien zien ze eiting dit wel doen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » vr aug 18, 2017 7:33 am

Ziyech volgende die roept om versterkingen

Na onder meer Joël Veltman en Nick Viergever heeft ook Hakim Ziyech in een interview openlijk gevraagd om versterkingen bij Ajax. De middenvelder stelt in gesprek met Ziggo Sport op rustige toon vast dat Ajax 'niet van zijn fouten heeft geleerd'.

'Ja, dat vind ik wel; in de verdediging, maar eigenlijk ook op het middenveld en voorin', antwoordt Ziyech op de vraag of er nog wat bij moet. 'Het is frustrerend, want je wil zo vroeg mogelijk beginnen met een complete selectie. We weten allemaal dat het tot 1 september is, maar nu wachten we op versterkingen. Die nieuwe jongens moeten dan ook inspelen, dat weet ik nog van mezelf. Het is jammer dat het weer hetzelfde is als vorig jaar. Ik heb er nog niets van gezegd, maar die jongens zijn er wel. Nu doe ik het en het is jammer dat we niet van de fouten van vorig jaar hebben geleerd. Dat is hard, maar wel de realiteit. Zoals ik er nu van uitga, blijf ik bij Ajax.'

Over de wedstrijd is de linkspoot ook al eerlijk en hard, ook naar zichzelf. 'Als ik het had geweten, hadden we er wel wat aan gedaan', kijkt hij naar het verschil in niveau met vorig jaar. 'Ik denk dat we redelijk wat kansen hebben gehad, vooral in de eerste helft, maar in de tweede zijn we het een beetje kwijt. Dan valt die bal knullig voor zijn voeten en loop je achter de feiten aan. In de eerste helft hebben we redelijk wat kansen gecreëerd, waaruit je toe kunt slaan, maar dat hebben we nagelaten.'

'Ik zou niet weten waar het is gebleven. Ik heb daar ook in gefaald, want ik breng niet wat ik hoor te brengen en daar baal ik zelf ook heel erg van. Het gaat komen, ik heb vertrouwen in mezelf en daar maak ik me niet druk om, maar het is zonde dat we nu in de hoek zitten waar alle klappen vallen. Er is niet zoveel veranderd, maar het is even weg. We werken er hard aan om te komen op het niveau van vorig jaar. We moeten volgende week uit een heel ander vaatje tappen', aldus Ziyech.
Aan jezelf denken, jongen: nokken. Ga naar een club die wel functioneert. BVB bijv.

Lionel
Berichten: 47468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Lionel » zo aug 20, 2017 3:23 pm

Onze beste man.
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9073
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » zo aug 20, 2017 6:04 pm

Die evenzo bizar veel balverlies leed. Tot de assist voor de 1-0 was ie beroerd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47956
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door peter » vr aug 25, 2017 6:57 pm

Volgend Franse bronnen heeft Lyon vanmiddag een bod gedaan tussen de 15-20 miljoen.

De Dominee
Berichten: 5919
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Hakim Ziyech

Bericht door De Dominee » vr aug 25, 2017 7:03 pm

Dat viel te verwachten. Veel te weinig trouwens. Alleen laten gaan als hij perse weg wilt en voor tenminste 25 mln.

Vervanger: geen flauw idee.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Lionel » vr aug 25, 2017 8:39 pm

25? Voor minder dan 60 krijgen ze Dijks en Veltman alleen.
IK GELOOF!!!!!!

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23227
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Cruijff » vr aug 25, 2017 10:48 pm

Is hem zo ongeveer persoonlijk aan te rekenen dat we geen Europees voetbal spelen, hoor.

Goede genade wat heeft Ziyech een hoop stompzinnig balverlies geleden en wat is hij, eigenlijk in al die belangrijke wedstrijden, ver door de ondergrens gezakt.

De Dominee
Berichten: 5919
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Hakim Ziyech

Bericht door De Dominee » vr sep 01, 2017 7:09 am

Als we de T moeten geloven heeft Ajax gisteren nog een bod gekregen en geweigerd van Roma. Bod was 35 mln. Ajax heeft geweigerd en verwacht een dergelijk bedrag ook volgend jaar nog te kunnen krijgen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » vr sep 01, 2017 7:32 am

Crowd pleasing: kijk ons eens ambitieus zijn en voor de verandering eens niet op de knaken letten. Erg doorzichtig.

Lionel
Berichten: 47468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Lionel » vr sep 01, 2017 7:36 am

Trainer van Roma zag Strootman spelen..
IK GELOOF!!!!!!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9073
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr sep 01, 2017 8:54 am

wimpey schreef:Crowd pleasing: kijk ons eens ambitieus zijn en voor de verandering eens niet op de knaken letten. Erg doorzichtig.
Als je zo begint, is het nooit goed. Ziyech niet verkopen? "Kijk ze eens ambitieus zijn; doorzichtig!" Ziyech wel verkopen? "Totaal gebrek aan ambitie, letten alleen maar op de knaken!"

Wat hadden ze volgens jou moeten doen met dat bod?

wimpey
Berichten: 51974
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door wimpey » vr sep 01, 2017 9:03 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef: Wat hadden ze volgens jou moeten doen met dat bod?
Was er een bod van 35 M dan? Als gezegd, het lijkt me een 1-2-tje tussen de directie van Ajax en de mediapartner.

Lionel
Berichten: 47468
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Lionel » vr sep 01, 2017 9:27 am

Denk het ook. Maar wat als er wel een bod was?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41015
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Marillion » vr sep 01, 2017 1:57 pm

Je zou er natuurlijk ook voor kunnen kiezen om zo'n bod gewoon te weigeren zonder er verder ruchtbaarheid aan te geven. Er was immers al verteld dat er geen uitgaande transfers van belangrijke spelers meer zouden plaatsvinden dus in die zin is het geen nieuws.

Maar goed, deze discussie is niet zo relevant. Ik ben blij dat hij nog een Ajax speler is en hoop dat hij zich boven de huidige collectieve malaise weet uit te knokken om het verschil te maken en Ajax aan de titel te helpen. Ziyech is toch één van de spelers die daar voor zou moeten zorgen.
Nil volentibus arduum

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Demosthenes » vr sep 01, 2017 2:21 pm

Een bod op sluitingsdag, terwijl er bij transfers zoveel mensen worden ingeschakeld (Bij Sanchez bleken er toch ook acht zaakwaarnemers van Sanchez te zijn), juristen hebben bij de transfer van De Jong naar Newcastle twee dagen zitten vergaderen op Schiphol, voordat de deal beklonken was en nu ligt er een eerste(?) bod van 35 miljoen en kan alles wel in een uur (desnoods alleen de verhuur, maar daar trapt Ajax toch niet in, want de uiteindelijke kostprijs moet wel bekend zijn) geregeld worden? Ik geloof niet in sprookjes.

Ajax heeft wel kleine contracten afgehandeld, Leyder naar de derde divisie in België, Groothuizen naar ADO en ook voor Menig zullen er weinig bijzondere bepalingen in zijn contract zijn opgenomen en wie weet waren die gesprekken al een dag aan de gang.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34422
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: Hakim Ziyech

Bericht door Ramona » za sep 02, 2017 5:57 am


Plaats reactie