Hakim Ziyech

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23014
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door raymon » za aug 27, 2016 9:41 am

Wat voor signaal is dit overigens naar een Nouri? Die schijnt het nu toch aardig te doen bij Jong Ajax en kan de creativiteit in het team brengen wat het nu zo ontbeert.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

De Dominee
Berichten: 5814
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » za aug 27, 2016 9:45 am

Een positieve. Als ik het zo lees vertrekken Bazoer, Schone en Sinkgraven en komt alleen Ziyech. Die vervolgens ook nog eens als rechtsbuiten kan gaan spelen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40928
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » za aug 27, 2016 9:46 am

Raymon schreef:Wat voor signaal is dit overigens naar een Nouri? Die schijnt het nu toch aardig te doen bij Jong Ajax en kan de creativiteit in het team brengen wat het nu zo ontbeert.
Die komt er dus voorlopig niet aan te pas. Of het moet zo zijn dat Bosz zijn middenveld aanpast. Dat Ziyech (of wie er dan ook komt) eerste keuze is voor de 'creatieve rol' en dat Nouri dan zijn backup is. Iets waar nu geen sprake van is omdat zijn rol feitelijk niet bestaat.

Mocht het daadwerkelijk zo zijn dat Ajax Ziyech haalt sluit ik overigens niet uit dat Nouri als onderdeel van de deal op huurbasis naar Twente gaat. Iets wat voor zijn ontwikkeling uitstekend zou kunnen werken.

@Zeux: Uiteraard had je die keuze kunnen maken. Ik wilde maar aangeven dat het niet alleen maar paniek is maar dat dit de keuze is die in eerste instantie is gemaakt.

Wat het hebben van teveel middenvelders als vraagstuk betreft. Je zou een keer een uitzondering kunnen maken. Aan de andere kant wil je niet in de situatie komen dat er een heel elftal op de tribune zit zoals ooit wel het geval is geweest. Ik weet, één speler is geen elftal. Maar is dit dan die ene uitzondering of de eerste van velen. Nog niet zo lang geleden was Sinkgraven de man die voor de creativiteit moest gaan zorgen.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mano » za aug 27, 2016 9:47 am

Raymon schreef:Wat voor signaal is dit overigens naar een Nouri? Die schijnt het nu toch aardig te doen bij Jong Ajax en kan de creativiteit in het team brengen wat het nu zo ontbeert.

staat toch los van Nouri?
Als hij zo blijft presteren en Ziyech niet, speelt op een gegeven moment Nouri en niet Ziyech. :confused.gif:
..... al weet ik dat trainers aankopen altijd blijven opstellen..... maar zo zou het wel moeten.

Iemand NIET kopen omdat iemand lekker draait in het 2de is ook geen optie.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5814
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door De Dominee » za aug 27, 2016 9:51 am

Ziyech
Gudelj - Klaassen

Met als backups

Nouri
Frenkie - Beek

Dat is volgens mij de nieuwe situatie als dit allemaal door gaat. Waarbij Ziyech ook nog eens regelmatig op rechtsbuiten kan komen.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » za aug 27, 2016 9:59 am

Inderdaad, je kan toch ook gewoon de " jeugd " hun speelminuten in AJAX 1 laten maken ...

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Demosthenes » za aug 27, 2016 10:04 am

999 schreef:Inderdaad, je kan toch ook gewoon de " jeugd " hun speelminuten in AJAX 1 laten maken ...
De gemiddelde leeftijd ligt al onder die van Jong Feyenoord (schat ik zo in), nog jonger maken is niet de oplossing, los van het feit of Ziyech dat wel is. Ik weet niet of Ziyech van heel hard heen en weer lopen houdt, want zo speelt Ajax al jaren.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

LucaS
Berichten: 53549
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door LucaS » za aug 27, 2016 10:09 am

Ik zou nog even wachten met Ziyech intekenen; hij schijnt oers akkoord te zij met fenerbahce en misschien is het wel een man van zijn woord.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » za aug 27, 2016 10:12 am

Demosthenes schreef:
999 schreef:Inderdaad, je kan toch ook gewoon de " jeugd " hun speelminuten in AJAX 1 laten maken ...
De gemiddelde leeftijd ligt al onder die van Jong Feyenoord (schat ik zo in), nog jonger maken is niet de oplossing, los van het feit of Ziyech dat wel is. Ik weet niet of Ziyech van heel hard heen en weer lopen houdt, want zo speelt Ajax al jaren.
Schat ik zo in ? , natte vinger werk Demo .. Benk niet van je gewend :smallgrin.gif:

Maar er staat dan ook niet dat de " jeugd " ( de de Nouri's ect. ) het maar moet doen.Maar wat meer speelminuten kan en mag best.In het verleden deed AJAX niet anders ...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door InnerHarbour » za aug 27, 2016 10:22 am

Raymon schreef:Wat voor signaal is dit overigens naar een Nouri? Die schijnt het nu toch aardig te doen bij Jong Ajax en kan de creativiteit in het team brengen wat het nu zo ontbeert.
zien al die hoofdtrainers nu verkeerd of is het gewoon een overschatte zaalvoetballer? :hypocrite.gif:
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » za aug 27, 2016 10:25 am

InnerHarbour schreef:
Raymon schreef:Wat voor signaal is dit overigens naar een Nouri? Die schijnt het nu toch aardig te doen bij Jong Ajax en kan de creativiteit in het team brengen wat het nu zo ontbeert.
zien al die hoofdtrainers nu verkeerd of is het gewoon een overschatte zaalvoetballer? :hypocrite.gif:
Het wordt wel echt tijd dat hij een keer op komt treden in de Arena, want ik hoor geloof ik al vijf jaar over die jongen.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door brigade zuid » za aug 27, 2016 11:58 am

Trab schreef:Ze hadden hem meteen moeten halen nadat de deal met Milik rond was. Nu is het te laat vrees ik.
Precies, dat slome gedoe. Die jongen staat al met 1 been in Istanbul en dan komt Ajax nog een keer aankakken hoor.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Giacomo Puccini » za aug 27, 2016 12:32 pm

Raymon schreef:Wat voor signaal is dit overigens naar een Nouri? Die schijnt het nu toch aardig te doen bij Jong Ajax en kan de creativiteit in het team brengen wat het nu zo ontbeert.
Dat hij nog moet laten zien dat hij beter is dan Ziyech. Weg met de rode loper.

Jupiler League is overigens een compleet ander niveau dan Eredivisie en Europa League hoor. En wat ik begrepen heb steekt Nouri er in de Jupiler League nou ook weer niet met kop en schouders bovenuit.
Ajax!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » za aug 27, 2016 12:38 pm

Giacomo Puccini schreef:
Raymon schreef:Wat voor signaal is dit overigens naar een Nouri? Die schijnt het nu toch aardig te doen bij Jong Ajax en kan de creativiteit in het team brengen wat het nu zo ontbeert.
Dat hij nog moet laten zien dat hij beter is dan Ziyech. Weg met de rode loper.
Hear Hear!
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Bert » za aug 27, 2016 12:42 pm

Misschien is het maar beter als Ziyech niet komt. Die jongen kan de verwachtingen nooit waarmaken.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33444
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » za aug 27, 2016 12:49 pm

Bert schreef:Misschien is het maar beter als Ziyech niet komt. Die jongen kan de verwachtingen nooit waarmaken.
Dat vrees ik inmiddels ook...
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58828
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » za aug 27, 2016 2:18 pm

Of juist wel ... :ajaxsmiley.gif:

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Gaizka1985 » za aug 27, 2016 6:00 pm

http://www.ajaxprimeur.nl/nieuws/684243 ... rijs-.html

Ajax heeft vandaag openingsbod gedaan van 8 miljoen, Twente wil echter 14 miljoen (incl. bonussen.)

Mochten Ajax en FC Twente uiteindelijk wel tot een akkoord komen, dan hoeft er met Ziyech nauwelijks onderhandeld te worden. De middenvelder wil graag naar Amsterdam.

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11886
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Sandro » za aug 27, 2016 6:02 pm

Ergens in het midden uitkomen en de deal beklinken.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mr. Ajax
Berichten: 14480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » za aug 27, 2016 6:02 pm

Volgens De Telegraaf betreft het een formaliteit wanneer de clubs eruit komen - Ziyech wilt graag naar Amsterdam.


Moet een beetje aan Sinkgraven denken... Was ook een paniekaankoop waarvoor je eigenlijk teveel betaalde.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11886
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Sandro » za aug 27, 2016 6:03 pm

Ziyech heeft echt wel wat meer laten zien al.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10416
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door mattie » za aug 27, 2016 6:06 pm

Pff Bailey was 11 milj..

Waar ik bang voor ben en dat berust op Ajax en het verleden dat men straks naar buiten brengt " bod was niet genoeg of de communicatie lukte niet "...

Is toch herkenbaar dit.. Doe een serieus bod..
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Mr. Ajax
Berichten: 14480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » za aug 27, 2016 6:12 pm

Sandro_Calaaabro schreef:Ziyech heeft echt wel wat meer laten zien al.
Klopt, maar dan nog is dit een paniekaankoop en ga je er een stuk meer voor dokken dan als je hem een maand of anderhalf geleden had opgehaald.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11886
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Sandro » za aug 27, 2016 6:16 pm

Mr. Ajax schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:Ziyech heeft echt wel wat meer laten zien al.
Klopt, maar dan nog is dit een paniekaankoop en ga je er een stuk meer voor dokken dan als je hem een maand of anderhalf geleden had opgehaald.
Had eerder gekund inderdaad, maar paniekaankoop vind ik net te ver gaan. Voor alsnog zie ik de transferprijs niet als struikelblok. Zoiets (+/- 11 mln) is hij ook gewoon waard in mijn ogen.
"Hate it or love it, the underdog's on top".

Mr. Ajax
Berichten: 14480
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Mr. Ajax » za aug 27, 2016 6:36 pm

Sandro_Calaaabro schreef:
Mr. Ajax schreef:
Sandro_Calaaabro schreef:Ziyech heeft echt wel wat meer laten zien al.
Klopt, maar dan nog is dit een paniekaankoop en ga je er een stuk meer voor dokken dan als je hem een maand of anderhalf geleden had opgehaald.
Had eerder gekund inderdaad, maar paniekaankoop vind ik net te ver gaan. Voor alsnog zie ik de transferprijs niet als struikelblok. Zoiets (+/- 11 mln) is hij ook gewoon waard in mijn ogen.
Paniekaankoop vind je te ver gaan? Nog geen week geleden kondigen je technisch directeur en je trainer hem NIET te zullen halen. Nog geen 24 uur na het blamage van Rostov gaat Ajax ineens een bod voorbereiden en uitbrengen. Is toch een schoolvoorbeeld van een paniekaankoop??

En dat er nu opeens concrete interesse zou zijn in een paar middenvelders... Dat komt de directie maar al te goed uit. Volgens mij is die interesse er 'altijd' geweest, je neemt als directie de beslissing om er niet op in te gaan. Overmars denkt/snapt kennelijk dat ie actie moet ondernemen om de achterban te kalmeren, en is dus opeens wel bereid om eventueel een Bazoer of een Schone te laten gaan ten faveure van Ziyech.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Plaats reactie