Justin Kluivert

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

RubenB
Berichten: 75
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 12:50 pm

Re: Justin Kluivert

Bericht door RubenB » di jun 12, 2018 11:01 am

InnerHarbour schreef:Waarom zijn jullie toch zo boos? Die jongen heeft alles nog te bewijzen maar daar krijgt Ajax 21 miljoen voor max als ik de berichten moet geloven. Bijtekenen ging hij toch niet dus nu zoveel geld opleveren of volgend jaar gratis weglopen, ik zeg well done Overmars en good luck kleine daar in Italië je zal het nodig hebben.
Overmars heeft het ook heel goed gedaan, Monchi is niet iemand waar makkelijk geld van af te troggelen is. Het is alleen zo jammer dat hij al jaren geleden een contractverlenging heeft gekregen die niet ondertekend is. De rol van Raiola daarin maakt mensen vooral boos denk ik. Aan de andere kant, hij heeft nog niets laten zien en hij zoekt het maar uit...

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Justin Kluivert

Bericht door Marillion » di jun 12, 2018 12:02 pm

Raiola is dan misschien zijn zaakwaarnemer maar die jongen maakt zelf zijn keuzes en zet uiteindelijk zelf zijn handtekening.

Jammer dat het zo gelopen is. Ik zie wel iets in hem als talent maar vraag me af of AS Roma de juiste route is. De supporters daar weten alvast hoeveel waarde ze eraan mogen hechten als hij het logo kust. Ik wens 'm desondanks succes en hopelijk hebben we begin van het seizoen een goed alternatief.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door InnerHarbour » di jun 12, 2018 1:16 pm

Marillion schreef:Raiola is dan misschien zijn zaakwaarnemer maar die jongen maakt zelf zijn keuzes en zet uiteindelijk zelf zijn handtekening.

Jammer dat het zo gelopen is. Ik zie wel iets in hem als talent maar vraag me af of AS Roma de juiste route is. De supporters daar weten alvast hoeveel waarde ze eraan mogen hechten als hij het logo kust. Ik wens 'm desondanks succes en hopelijk hebben we begin van het seizoen een goed alternatief.
Hebben jullie nog iets in JA lopen die je moeiteloos kan opstellen?
YNWA

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Justin Kluivert

Bericht door De Dominee » di jun 12, 2018 1:22 pm

Johnsen en Kuhn. Beide nogal grote gokjes, vrees ik.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door InnerHarbour » di jun 12, 2018 1:40 pm

Oke en die gozer uit Belgie is meer een spits Ajax moet de mark op. misschien iets in ZA
YNWA

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Justin Kluivert

Bericht door Mano » di jun 12, 2018 2:08 pm

InnerHarbour schreef:Mmmmm 18 miljoen voor een talent met een éénjarig contract niet slecht gedaan Overmars. Ik ben erg benieuwd hoe deze jongen zich gaat ontwikkelen bij Roma.

:biggthumpup.gif:
precies. Je pakt gewoon even de hoofdprijs op een talent dat nog helemaal niet stabiel presteert.
In tegenstelling tot Dolberg verkoop je Kluivert wel op zijn piek.

Nu hopen dat Dolberg zijn mojo terug vind dit seizoen.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door Yopii » di jun 12, 2018 2:12 pm

Al eerder gezegd, Ajax kan er niets aan doen dat Kluivert vroeg vertrekt. Die jongen heeft dat altijd gewild: voorbeeld van huis uit.

Het geld interesseert me weinig. Ajax zit niet krap bij kas. Sowieso begrijp ik de kick van scoren op de transfermarkt niet zo. Het is een schrale troost als je de beste spelers kwijtraakt, aangezien Ajax niet of alleen incidenteel dezelfde kwaliteit kan terugkopen. Als het dan ook nog een talent betreft dat nog zo goed als niets in Ajax 1 heeft laten zien ben je dubbel verliezer.

Dit los dan van de vraag of Kluivertje zo goed wordt als hij zelf denkt.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Justin Kluivert

Bericht door Mr. Ajax » di jun 12, 2018 2:28 pm

Yopii schreef:Al eerder gezegd, Ajax kan er niets aan doen dat Kluivert vroeg vertrekt. Die jongen heeft dat altijd gewild: voorbeeld van huis uit.
Al vaak genoeg gezegd inderdaad. Er komt geen post van je voorbij zonder dat je even de hele familie onderuit neemt. We weten het inmiddels wel.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Gebruikersavatar
Thom
Berichten: 3202
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 3:37 pm
Locatie: Den Haag

Re: Justin Kluivert

Bericht door Thom » di jun 12, 2018 2:36 pm

Kluivertjes denken alleen aan zichzelf
De dood gaat ons niet aan. Zolang we er zijn, is de dood er niet, en wanneer de dood er is, zijn wij er niet meer. Epicurus

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door Cruijff » di jun 12, 2018 3:33 pm

Yopii kan zijn lol op, want de eerste YouTube comment wordt geplaatst door 'Boze Blanke Man'.

En inderdaad, het duurt amper 30 seconden tot Kluivert 't logootje kust:
https://www.youtube.com/watch?v=J2lktLX ... ture=share

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door InnerHarbour » di jun 12, 2018 3:54 pm

Thom schreef:Kluivertjes denken alleen aan zichzelf
Dat doen ze bijna allemaal hoor, clubliefde is voor supporters, op een uitzondering na niet voor voetballers.
YNWA

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jun 12, 2018 7:13 pm

Yopii schreef:Het zal zijn hypocrisie zijn, IH. Zijn leugenachtigheid.


Hij zoekt het maar uit. Hopelijk zijn we klaar met die familie. Zo vader, zo zoon.
Als dat zo was, had Justin vorig jaar tegen Man U vlak voor tijd de winnende moeten maken.

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23209
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door Cruijff » di jun 12, 2018 7:37 pm

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Yopii schreef:Het zal zijn hypocrisie zijn, IH. Zijn leugenachtigheid.


Hij zoekt het maar uit. Hopelijk zijn we klaar met die familie. Zo vader, zo zoon.
Als dat zo was, had Justin vorig jaar tegen Man U vlak voor tijd de winnende moeten maken.
Had Peter Bosz hem om te beginnen speeltijd in de finale moeten geven. :blush.gif:

Javiskamp
Berichten: 1618
Lid geworden op: di nov 01, 2016 9:45 pm

Re: Justin Kluivert

Bericht door Javiskamp » di jun 12, 2018 8:19 pm

Wat eerder al door de Italiaanse krant Corriere dello Sport is gemeld, wordt nu ook door La Gazzetta dello Sport geschreven: Mino Raiola incasseert een miljoenenbedrag door de transfer van Justin Kluivert naar AS Roma.

Ajax moet twintig procent van het totale transferbedrag afstaan aan de zaakwaarnemer van Kluivert. Mocht Roma twintig miljoen euro overmaken naar Amsterdam, dan moet de financiële afdeling vier miljoen euro euro apart houden voor Raiola. De Telegraaf weet dat Roma ongeveer 17,5 miljoen euro betaalt voor Kluivert. Dat bedrag kan door bonussen oplopen tot 22 miljoen euro. Dat is nog niet alles, want Raiola casht opnieuw als Roma Kluivert in de toekomst doorverkoopt.

Daar staat tegenover dat Ajax meeprofiteert van een nieuwe transfer van Kluivert. De Amsterdammers krijgen naar verluidt negen procent van het bedrag dat Roma eventueel krijgt voor de negentienjarige aanvaller.

De transfer is zo goed als rond, maar door beide clubs nog niet bevestigd. Roma heeft op de clubsite echter wél bevestigd dat Kluivert de medische keuring heeft doorstaan. Over het transferbedrag zijn de clubs akkoord, maar de laatste puntjes moeten nog wel op de i worden gezet. Het gaat dan om zaken als portretrechten etcetera, waar ook een financiële component aan verbonden is.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9022
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di jun 12, 2018 11:05 pm

Cruijff schreef:
Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:
Yopii schreef:Het zal zijn hypocrisie zijn, IH. Zijn leugenachtigheid.


Hij zoekt het maar uit. Hopelijk zijn we klaar met die familie. Zo vader, zo zoon.
Als dat zo was, had Justin vorig jaar tegen Man U vlak voor tijd de winnende moeten maken.
Had Peter Bosz hem om te beginnen speeltijd in de finale moeten geven. :blush.gif:
en een hattrick moeten scoren...

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Re: Justin Kluivert

Bericht door Monkey Tonk » wo jun 13, 2018 1:28 am

HIj slaagt echt niet in Italie. Zo vader zo zoon. Patrick was bankzitter bij AC Milan.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Justin Kluivert

Bericht door Marillion » vr jun 22, 2018 1:12 pm

De transfer van Kluivert naar AS Roma is nog altijd niet afgerond. Ik vraag me af waarom het nog zo lang duurt. Problemen met de financiering of volgt er nog een nieuw hoofdstuk met een andere club?
Nil volentibus arduum

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Justin Kluivert

Bericht door LucaS » vr jun 22, 2018 1:17 pm

Ze wachten op het nwe financiele boekjaar. 1 juli
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door Gezond verstand » vr jun 22, 2018 4:02 pm

LucaS schreef:Ze wachten op het nwe financiele boekjaar. 1 juli
Dan kan je het nu afronden met een ingangsdatum van 1 juli
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Justin Kluivert

Bericht door LucaS » vr jun 22, 2018 4:50 pm

Het feit dat de officiële bevestiging van de overstap van Justin Kluivert naar AS Roma uitblijft doet bij veel supporters de wenkbrauwen fronsen. Volgens NOS heeft het op zich doen laten wachten van de presentatie van de jonge vleugelspeler bij AS Roma echter alles te maken met een eis die Ajax heeft gesteld.

Ajax zou de transferinkomsten van Kluivert namelijk in het nieuwe boekjaar willen bijschrijven. Daarom moet er gewacht worden tot juli, de maand waarin het nieuwe boekjaar begint.

Daarnaast weet NOS te melden dat de transfersom voor Kluivert zo'n 18 miljoen euro bedraagt. Dit bedrag zou door bonussen op kunnen lopen tot 20 miljoen. Een goede deal, zo schrijft NOS, aangezien het contract van Kluivert bij Ajax nog maar één jaar doorliep.

Bron Ajaxfanatics.nl
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Justin Kluivert

Bericht door Ajaciedjuh » vr jun 22, 2018 5:49 pm

Officieel bevestigd nu door Ajax: €17.25 miljoen, wat kan oplopen tot €22,75M. Topdeal. :biggthumpup.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 22997
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Justin Kluivert

Bericht door raymon » vr jun 22, 2018 6:11 pm

Hangt er van af wat er nog af gaat voor de zaakwaarnemer.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Justin Kluivert

Bericht door LucaS » vr jun 22, 2018 6:56 pm

Ik mag toch aannemen dat die betaald wordt door Kluivert en Roma
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Justin Kluivert

Bericht door Jinne » vr jun 22, 2018 7:04 pm

Gelijk maar een mooi plekje onderaan het forum voor JK.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Justin Kluivert

Bericht door Alexander » do mar 25, 2021 2:30 pm

Zag onze vriend Justin gisteren spelen bij Jong Oranje. Daar is ook niet veel meer van over hoor. Af en toe wat kansloze dribbels. Jongen was bij ons een groot talent maar heeft helemaal geen stappen gezet. Echt zonde, lijkt me geen verkeerd joch.

Plaats reactie