Maximilian Wöber

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40869
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Marillion » do aug 24, 2017 1:08 pm

Nog niet zo heel lang geleden is Danilho Doekhi nog weggeplukt bij Excelsior. Dat is ook een jonge centrumverdediger.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15185
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Mano » do aug 24, 2017 1:24 pm

De Dominee schreef:
Niet live, wel op filmpjes naar aanleiding van de geruchten rond een mogelijke transfer naar Ajax. Lijkt een talentvolle jongen, daarnaast beschikbaar, Nederlands en relatief goedkoop. Bovendien op een positie waar Ajax behoefte heeft, want zowel bij Ajax 1 als Jong Ajax houdt het niet over.

deze gozer is helemaal niet noemenswaardig als een 'aankoop'
hij mag eerst gaan freewheelen bij fortuna, dan Jong Ajax en dan pas Ajax. tegen de tijd dat hij komt bovendrijven zijn we 2 seizoenen verder...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5803
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maximilian Wöber

Bericht door De Dominee » do aug 24, 2017 3:11 pm

Mano schreef:
De Dominee schreef:
Niet live, wel op filmpjes naar aanleiding van de geruchten rond een mogelijke transfer naar Ajax. Lijkt een talentvolle jongen, daarnaast beschikbaar, Nederlands en relatief goedkoop. Bovendien op een positie waar Ajax behoefte heeft, want zowel bij Ajax 1 als Jong Ajax houdt het niet over.

deze gozer is helemaal niet noemenswaardig als een 'aankoop'
hij mag eerst gaan freewheelen bij fortuna, dan Jong Ajax en dan pas Ajax. tegen de tijd dat hij komt bovendrijven zijn we 2 seizoenen verder...
Prima, maar gezien de geruchten neem ik hem wel mee. Westermann speelde ook (nagenoeg) niets, dus die rol kan Schuurs prima invullen :smallgrin.gif: .
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door InnerHarbour » do aug 24, 2017 9:47 pm

Zou hij al spijt hebben......
YNWA

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Arthur » do aug 24, 2017 9:56 pm

Ik neem aan dat hij ook wel kon bedenken dat Ajax eruit zou kunnen vliegen. Als hij alleen voor Europees voetbal is gekomen, dan is dat een beetje dom.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 24, 2017 10:40 pm

Zo'n jongen moet je toch rustig brengen, half jaartje Jong Ajax, dan een half jaartje ruiken aan de Eredivisie, volgend jaar in de 3e voorronde Europa League de vuurdoop.
Ajax!

Gebruikersavatar
Sandro
Berichten: 11879
Lid geworden op: do nov 06, 2003 12:08 pm
Locatie: Arnhem

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Sandro » vr aug 25, 2017 7:04 am

InnerHarbour schreef:Zou hij al spijt hebben......
Je weet toch wat Klopp zegt wanneer spelers Europees voetbal eisen? :ajaxsmiley.gif:
"Hate it or love it, the underdog's on top".

De Dominee
Berichten: 5803
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maximilian Wöber

Bericht door De Dominee » do okt 05, 2017 2:55 pm

Keizer verwacht meer van Wöber: 'Kan verdedigend nog stappen maken'
2 okt 201718.15 uur115

Keizer verwacht meer van Wöber: 'Kan verdedigend nog stappen maken'
Marcel Keizer blijft nuchter na de 0-4 zege van Ajax op SC Heerenveen. De trainer prijst zich gelukkig met de houding van zijn spelers en het optreden van het jeugdige defensieve duo, al denkt hij dat basisdebutant Maximilian Wöber nog veel progressie kan boeken.

De ruime overwinning van zondag volgde op teleurstellende resultaten tegen Vitesse (1-2 nederlaag) en ADO Den Haag (1-1). Keizer brak er zijn hoofd over. 'Je maakt je zorgen over je team en spel als je speelt zoals tegen Vitesse', zei hij in gesprek met Ajax TV. 'Vanochtend ben je dan wat blijer. De spelers doen ook gewoon normaal, ze lopen niet uitbundig te juichen na één wedstrijd. We hebben 4-0 gewonnen, maar we weten dat we nog steeds niet op de goede plek staan.'

Het centrum van de Ajax-defensie bestond in Friesland uit Matthijs de Ligt (18) en aanwinst Wöber (19). 'Ik ben tevreden over de twee jonge jongens centraal achterin, die hebben het goed gedaan', vindt Keizer, die veel ruimte voor verbetering ziet bij de Oostenrijker. 'Als je nieuw bij Ajax bent, is het natuurlijk even zoeken, even wennen. We konden meteen zien dat Wöber in zijn passing wel oké was. Verdedigend wil je ook hardheid zien. Daar kan hij stappen in maken.'

Na de openingstreffer van David Neres kwam Keizers ploeg op stoom. 'Naarmate de wedstrijd vorderde, kregen we steeds meer grip. En dan zie je ook hoe belangrijk een goal is, want dat geeft je wat extra vertrouwen. Van daaruit hebben we laten zien dat we gewoon de betere ploeg waren.'

De trainer stond onder druk na de sportieve malaise in september, maar was niet verrast door de reacties daarop. 'Het is bij Ajax altijd een vervelende week als je verliest, dus dat maakt niet uit. Gelukkig maar, want dat is de grote club die je bent. Dan is verliezen eigenlijk geen optie.'
VI.

Kan iemand deze man muilkorven? Eerst zijn gebrabbel over Neres, nu Wober. Hij maakt die jongens mentaal stuk voordat ze goed en wel gewend zijn.
Laatst gewijzigd door De Dominee op do okt 05, 2017 3:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58795
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door 999 » do okt 05, 2017 2:59 pm

Tja, en mocht Wóber die stappen ( nog ) niet maken dan ligt dat natuurlijk niet aan Keizertje ...

Wóber komt net kijken, en Keizer plakt er al een etiketje op ...

Gebruikersavatar
Khraa
Berichten: 6942
Lid geworden op: ma mei 16, 2005 7:02 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Khraa » do okt 05, 2017 9:00 pm

Op het moment dat je zegt dat alle aankopen nog stappen moeten maken, kan je je mooi verschuilen. Er zijn spelers weggegaan, maar ja de spelers die er zijn bijgekomen moeten nog stappen maken. Niet de fout van Keizer dus dat je het zoveel slechter doet :excited.gif:
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

GangstaRiB
Berichten: 16829
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Maximilian Wöber

Bericht door GangstaRiB » vr okt 06, 2017 7:39 am

Hier moet je Keizer toch wel enige ruimte geven. Ajax koopt een 19-jarige uit Oostenrijk... zo'n speler is never nooit uitgeleerd op die leeftijd.
Het feit dat Ajax het moet doen met De Ligt en Wöber is een blijk van incompetentie van het beleid. Zulke jongens moeten aan de hand van oudere spelers beter worden. Dat rol lijkt me op het lijf geschreven van Veltman en Viergever. :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maximilian Wöber

Bericht door LucaS » vr okt 06, 2017 7:43 am

Sanchez was toch ook 19?
I think I lost my fucking headache

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » vr okt 06, 2017 9:10 am

Klopt. Dat is dus geen argument. Alhoewel Sanchez natuurlijk al een finale van de Copa Libertadores had gespeeld.

GangstaRiB
Berichten: 16829
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: Maximilian Wöber

Bericht door GangstaRiB » vr okt 06, 2017 10:41 am

Wie kent Cees de Wolf nog? schreef:Klopt. Dat is dus geen argument. Alhoewel Sanchez natuurlijk al een finale van de Copa Libertadores had gespeeld.
Sanchez liet zich ook nog weleens positioneel foppen hoor.... laten we niet doen alsof ie foutloos was. Maar hij was wel een exceptioneel talent die zeker in de Eredivisie niks te duchten had.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Jöhnk » vr okt 06, 2017 11:12 am

Robbie Wielaert liet zich keer op keer foppen.

Spelers worden beter met ervaring, dat zeker, maar het gaat uiteindelijk om kwaliteit. Ervaring is slechts een onderdeel van kwaliteit. Het blijkt erg lastig voor Ajax om ervaren spelers van enig niveau te strikken. Op Heitinga of Ooijer op hun allerlaatste benen zitten we niet te wachten. Ik niet, tenminste.

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Lionel » vr okt 06, 2017 12:57 pm

Wober heeft ook pas 19 wedstrijden bij Rapid gespeeld toch? Dus zo megaaaa goed was hij ook niet
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13395
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Arthur » ma okt 23, 2017 8:45 am

Het verschil in prestaties tussen Ajax met Dijks en Ajax met Wöber is bijna bizar te noemen. Laten we vooral focussen op het positieve: Wöber maakt tot nu toe een uitstekende indruk. Erg knap om je zo jong in een ander land meteen in de basis te spelen als 19-jarige.

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Lionel » ma okt 23, 2017 8:59 am

Zeker. Die jongen is voor een aardige prijs gekocht terwijl hij maar 19 wedstrijden in het eerste had gespeeld bij Rapid. Goede aankoop.

Nu heb je ook twee smaken op links met Viergever en Sinkgraven.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47892
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door peter » ma okt 23, 2017 9:26 am

Maak me wel zorgen om de woorden van Keizer, hoor. Ik vond het tegen Feyenoord prima staan achterin, maar hij roept telkens dat hij met heel offensieve backs wil spelen. Ik zou zeggen, laat deze 4 nou maar gewoon staan. Tegen de kleintjes kun je dan een keer doorschuiven met Sinkgraven en eventueel Orejuela.

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Lionel » ma okt 23, 2017 10:01 am

Niet mee eens. Er waren genoeg momenten dat het echt wel goed had kunnen uitpakken als Veltman en Viergever er overheen zouden denderen/of kunnen denderen. Alleen moet je op de plek van Schone een defensief sterkere speler hebben.
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 5803
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Maximilian Wöber

Bericht door De Dominee » ma okt 23, 2017 12:56 pm

En zo gaan we langzaam naar onze sterkste opstelling toe:

Kluivert / Johnsen - Dolberg - Neres
Ziyech - Beek - Siem
Sinkgraven - Wober - Ligt - Veltman
Onana

Daarmee moeten we het PSV op zijn minst moeilijk kunnen maken in de strijd om de titel.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47250
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door Lionel » ma okt 23, 2017 1:04 pm

We hebben een prima selectie staan. Jammer dat het nu pas, heel voorzichtig, begint te lopen.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Re: Maximilian Wöber

Bericht door InnerHarbour » ma okt 23, 2017 1:10 pm

Met een kindervoorhoede en hun daarmee gepaard gaande wisselvalligheid wordt je geen kampioen. Over Beek en Ligt en waarom die tekortschieten heb ik het al gehad. Zes punten (5 en doelsaldo) achterstand maak je met dit elftal niet goed.
YNWA

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33417
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Maximilian Wöber

Bericht door zeux » ma okt 23, 2017 1:23 pm

InnerHarbour schreef:Met een kindervoorhoede en hun daarmee gepaard gaande wisselvalligheid wordt je geen kampioen. Over Beek en Ligt en waarom die tekortschieten heb ik het al gehad. Zes punten (5 en doelsaldo) achterstand maak je met dit elftal niet goed.
2x winnen van psv doet het al.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

LucaS
Berichten: 53546
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Maximilian Wöber

Bericht door LucaS » ma okt 23, 2017 3:15 pm

InnerHarbour schreef:Met een kindervoorhoede en hun daarmee gepaard gaande wisselvalligheid wordt je geen kampioen. Over Beek en Ligt en waarom die tekortschieten heb ik het al gehad. Zes punten (5 en doelsaldo) achterstand maak je met dit elftal niet goed.
Doelsaldo loop je makkelijk in als je ook die 5 punten inloopt.
I think I lost my fucking headache

Plaats reactie