Dušan Tadić

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » ma okt 30, 2023 5:09 pm

Verständig dat Ajax afscheid van 'm nam. Fener heeft ALLE 19 wedstrijden dit seizoen gewonnen. :excited.gif:

Van alle fouten van die mof was dit wel de grootste.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » ma okt 30, 2023 8:17 pm

Ja, we konden prima zonder hem.

Dat maakt het wel allemaal extra pijnlijk hè? Tadic bezig aan een ijzersterk seizoen in Turkije. Blind speelt om de koppositie in Spanje. O Campos begon ze bij Sevilla ook gelijk weer lekker te raken. Vrijwel iedereen die in Amsterdam de deur uit loopt presteert bij zijn nieuwe club.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door 999 » wo nov 01, 2023 8:56 am

wimpey schreef:
ma okt 30, 2023 5:09 pm
Verständig dat Ajax afscheid van 'm nam. Fener heeft ALLE 19 wedstrijden dit seizoen gewonnen. :excited.gif:

Van alle fouten van die mof was dit wel de grootste.
Ach, fouten ?, net als bij Steijn krijg je het ( heel redelijk ) " gevoel " dat ie bewust door Mislintat is gehaald omdat hij dan zelf zijn gang kon gaan, dat bij Tadic geen pogingen heeft gedaan öm hem tegen te houden omdat Tadic juist wel zijn mond open zou doen als het hem niet bevalt wat Mislintat aan het doen is/was.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » do nov 02, 2023 12:26 pm

Precies. Iedereen die potentieel 'lastig' kon zijn moest weg of mocht de trainer niet worden. En de trainer mocht geen banden met Ajax hebben. Dat gevoel heb ik inderdaad ook.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mano » do nov 02, 2023 12:46 pm

:drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
wimpey schreef:
ma okt 30, 2023 5:09 pm
Verständig dat Ajax afscheid van 'm nam. Fener heeft ALLE 19 wedstrijden dit seizoen gewonnen. :excited.gif:

Van alle fouten van die mof was dit wel de grootste.
Ja Tadic wilde nl heel graag blijven maar Ajax wilde van hem af :hypocrite.gif:
gevalletje geschiedenis vervalsing pur sang!

Tadic wilde weg, tadic had al een deal voordat hij zich in Amsterdam meldde.
Mislintat had nog geen woord met hem gewisseld
maar...

ja, het was Mislintat....

het 'nette' van die duitser was dat hij hem liet gaan ipv geld vroeg
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Dušan Tadić

Bericht door De Dominee » do nov 02, 2023 12:49 pm

wimpey schreef:
do nov 02, 2023 12:26 pm
Precies. Iedereen die potentieel 'lastig' kon zijn moest weg of mocht de trainer niet worden. En de trainer mocht geen banden met Ajax hebben. Dat gevoel heb ik inderdaad ook.
Vandaar dat Mislintat (als het dan perse een Nederlander moest zijn) het liefst Peter Bosz wilde aanstellen natuurlijk. Oh, wacht.... :excited.gif:
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » do nov 02, 2023 1:55 pm

De Dominee schreef:
do nov 02, 2023 12:49 pm
Vandaar dat Mislintat (als het dan perse een Nederlander moest zijn) het liefst Peter Bosz wilde aanstellen natuurlijk. Oh, wacht.... :excited.gif:
Heeft de PR-machine van Mislintat dat de wereld in geholpen? :confused.gif:

Hij wilde toch gewoon de Àvila onder de trainers? De overperformers? Het verborgen trainerstalent?

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » do nov 02, 2023 7:09 pm


Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Dušan Tadić

Bericht door Mano » do nov 02, 2023 8:10 pm

Tuurlijk,


Heerlijk
De man had binnen 24u getekend bij een ander AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Keep dreaming
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Dušan Tadić

Bericht door De Dominee » do nov 02, 2023 10:44 pm

Was bovendien die week daarvoor al in Istanbul gespot.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » do nov 02, 2023 10:57 pm

Tadic verkopen was het probleem niet. Geen leiders terughalen wel.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door 999 » do nov 02, 2023 11:36 pm

Goede voetballers hebben binnen no-time een andere club.Maar ook hier weer, de Mislintat aanhangers hebben altijd gelijk , de tegenstanders ( als je van tegenstanders kan spreken ) kunnen aandragen wat ze willen maar hebben altijd ongelijk Vermoeiend.Tadic zal op de een of andere manier geweten hebben wat dieje Duitser van plan was, en daar heeft hij naar gehandeld.Terecht zoals nu blijkt .

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » vr nov 03, 2023 8:50 am

Lionel schreef:
do nov 02, 2023 10:57 pm
Tadic verkopen was het probleem niet. Geen leiders terughalen wel.
Tadic had ook vorig seizoen een enorm rendement. En bij Fener ook weer. Fener wint dit seizoen al z'n wedstrijden. Hij was jarenlang de king pin bij Ajax en werd door Mislintat compleet genegeerd. En zag de een na de andere aankoop o.b.v. data komen, terwijl échte kwaliteit verkocht werd. Uiteindelijk koos ie voor zichzelf. Goed gezien.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » vr nov 03, 2023 8:52 am

Zoveel aankopen waren er toch nog niet gedaan toen hij wegging?

Tadic had zeker zijn waarde vorig jaar maar ook hij kon niks aan de wanprestaties doen vorig jaar.

Fener wint inderdaad alles. Maar spelen wel in de Conference League en hebben los van Tadic nog wel een aantal leuke spelers.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13759
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Dušan Tadić

Bericht door Jinne » vr nov 03, 2023 9:47 am

Alleen Tahirovic en Branco waren gehaald toen Tadic ging.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door LucaS » vr nov 03, 2023 9:57 am

wimpey schreef:
vr nov 03, 2023 8:50 am
Lionel schreef:
do nov 02, 2023 10:57 pm
Tadic verkopen was het probleem niet. Geen leiders terughalen wel.
Tadic had ook vorig seizoen een enorm rendement. En bij Fener ook weer. Fener wint dit seizoen al z'n wedstrijden. Hij was jarenlang de king pin bij Ajax en werd door Mislintat compleet genegeerd. En zag de een na de andere aankoop o.b.v. data komen, terwijl échte kwaliteit verkocht werd. Uiteindelijk koos ie voor zichzelf. Goed gezien.
Een detail wellicht, maar Tadic liep weg voordat de een na de andere aankoop binnenkwam. En voordat de een na de ander verkocht werd
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58875
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door 999 » vr nov 03, 2023 10:17 am

Tadic was onze aanvoerder lijkt me meer dan logisch en normaal ( Tadic van eerdere jaren kennende in de media ) dat hij wilde weten wat Mislintat van plan is.Toen daar een onbevredigend antwoord op kwam had hij natuurlijk geen zin in nog een jaar troep.

Maar ik zou als ik jullie was zeker niet in de spiegel kijken en toegeven dat toen je al die namen van spelers en trainer hoorden die Mislintat op de korrel had en tenslotte mee op kwam draven je op zijn minst je wenkbrauwen op trok en dacht wat is dit nu.

En dat 12 keer :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door 999 op vr nov 03, 2023 1:45 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » vr nov 03, 2023 1:29 pm

999 schreef:
vr nov 03, 2023 10:17 am
Tadic was onze aanvoerder lijkt me meer dan logisch en normaal ( Taduc van eerdere jaren kennende in de media ) dat hij wilde weten wat Mislintat van plan is.
Voilà. :biggthumpup.gif: De man is een Ajax-legende. Hij hoeft het beleid niet te bepalen, maar als nieuweling lijkt het me logisch dat je iemand die al jarenlang captain is 'meeneemt' in de plannen. Tenzij je van je captain af wilt, natuurlijk.

Het beeld is voor mij wel duidelijk: Mislintat wilde het allemaal op eigen houtje doen. Ajax op zijn manier inrichten. Welnu, dat heeft ie gedaan en de club zit met rokende puinhopen. Eigen schuld, want Ajax had en heeft z'n organisatie niet op orde.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Dušan Tadić

Bericht door raymon » vr nov 03, 2023 1:54 pm

Tadic was overigens niet onomstreden, ook niet op AT. Zijn rendement was nog altijd ijzersterk maar er waren steeds meer wedstrijden dat ie niet thuis gaf. En er werd steeds meer geroepen dat Tadic dit seizoen minder zou moeten gaan spelen om de doorstroming niet in de weg te staan. Ik denk dus dat Tadic eieren voor z’n geld heeft gekozen en op een iets lager plan wel wekelijks te spelen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door wimpey » vr nov 03, 2023 2:01 pm

raymon schreef:
vr nov 03, 2023 1:54 pm
Ik denk dus dat Tadic eieren voor z’n geld heeft gekozen en op een iets lager plan wel wekelijks te spelen.
Hij speelt nu op een hoger niveau. :smallgrin.gif:

Denk als je gewoon voor beweging om Tadic heen zorgt, dat ie nog prima functioneert. Met z'n positionering, inzicht, fysiek en voorzet is nog altijd weinig mis.

Maar kan me voorstellen dat ie na 2022/23 geen zin meer had in weer een vaag avontuur bij Ajax. En al helemaal niet nadat er van de kant van de TD geen enkel contact met hem werd opgenomen, om hem deelgenoot te maken van de plannen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Dušan Tadić

Bericht door Marillion » vr nov 03, 2023 2:30 pm

Dat hij minder opviel was vooral door de wijziging in de manier van spelen. Tadic is nooit snel geweest, ook niet in zijn absolute topjaren bij Ajax.
Nil volentibus arduum

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mano » vr nov 03, 2023 4:27 pm

Lionel schreef:
do nov 02, 2023 10:57 pm
Tadic verkopen was het probleem niet. Geen leiders terughalen wel.
Eens!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mano » vr nov 03, 2023 4:28 pm

wimpey schreef:
vr nov 03, 2023 8:50 am
Lionel schreef:
do nov 02, 2023 10:57 pm
Tadic verkopen was het probleem niet. Geen leiders terughalen wel.
Tadic had ook vorig seizoen een enorm rendement. En bij Fener ook weer. Fener wint dit seizoen al z'n wedstrijden. Hij was jarenlang de king pin bij Ajax en werd door Mislintat compleet genegeerd. En zag de een na de andere aankoop o.b.v. data komen, terwijl échte kwaliteit verkocht werd. Uiteindelijk koos ie voor zichzelf. Goed gezien.
Moet ik even je teksten zoeken waarin je Tadic naar de bank souffleert :hypocrite.gif: :biggrin.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Dušan Tadić

Bericht door Mano » vr nov 03, 2023 4:31 pm

wimpey schreef:
vr nov 03, 2023 2:01 pm
raymon schreef:
vr nov 03, 2023 1:54 pm
Ik denk dus dat Tadic eieren voor z’n geld heeft gekozen en op een iets lager plan wel wekelijks te spelen.
Hij speelt nu op een hoger niveau. :smallgrin.gif:

Denk als je gewoon voor beweging om Tadic heen zorgt, dat ie nog prima functioneert. Met z'n positionering, inzicht, fysiek en voorzet is nog altijd weinig mis.

Maar kan me voorstellen dat ie na 2022/23 geen zin meer had in weer een vaag avontuur bij Ajax. En al helemaal niet nadat er van de kant van de TD geen enkel contact met hem werd opgenomen, om hem deelgenoot te maken van de plannen.
Zijn waardering was in 2022 op!
heeft zich moeten verdedigen voor zijn slechte spel tov supporters en media.
ONDANKS dat was hij nog steeds de belangrijkste.
Hij heeft deze zomer andere keuze gemaakt.

Daar staat dit seizoen helemaal los van
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Dušan Tadić

Bericht door Lionel » vr nov 03, 2023 4:33 pm

Mano schreef:
vr nov 03, 2023 4:27 pm
Lionel schreef:
do nov 02, 2023 10:57 pm
Tadic verkopen was het probleem niet. Geen leiders terughalen wel.
Eens!
Tadic of Bergwijn moest weg. Dat Tadic ons al vrij snel verliet zegt ergens ook wel iets over zijn liefde voor Ajax. Geen enkele rancune ten opzichte van hem hoor.

Maar Mislintat heeft de fout gemaakt door in te zetten op spelers die zich nog moesten ontwikkelen.

Al was Sutalo wellicht de verwachte leider…
IK GELOOF!!!!!!

Plaats reactie