Daley Blind

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » ma jul 10, 2023 2:20 pm

Ha, ik dacht al: waar blijf je? :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door zeux » ma jul 10, 2023 2:24 pm

Yopii schreef:
ma jul 10, 2023 2:20 pm
Ha, ik dacht al: waar blijf je? :smallgrin.gif:
Ja, zo voorspelbaar ben je.

Volwassen man met een puberaal haatcomplex richting een voetbalfamilie, heel sneu.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Daley Blind

Bericht door wimpey » ma jul 10, 2023 2:27 pm

zeux schreef:
ma jul 10, 2023 2:24 pm
Ja, zo voorspelbaar ben je.
Maar jij dan toch ook... :hypocrite.gif:

joey en Zeux zijn het niet eens over Blind, zoveel staat vast.

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » ma jul 10, 2023 2:31 pm

zeux schreef:
ma jul 10, 2023 2:24 pm
Yopii schreef:
ma jul 10, 2023 2:20 pm
Ha, ik dacht al: waar blijf je? :smallgrin.gif:
Ja, zo voorspelbaar ben je.

Volwassen man met een puberaal haatcomplex richting een voetbalfamilie, heel sneu.
Je weet dat dit een verkapte vorm van schelden is? :confused.gif:

Die jongen is zwaar over zijn top. Dat is niet van vandaag en gisteren. Het probleem toen hij nog bij Ajax speelde was, dat je dat niet mocht zeggen. Dan haatte je hem en zo.

Het is helemaal prima om af te komen van zogenaamde clubiconen die niets (meer) toevoegen. Blind weg, Heitinga weg... Hopelijk is Klaassen de volgende.

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9055
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Daley Blind

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma jul 10, 2023 3:07 pm

Marillion schreef:Antwerpen, lekker zitten bij Paters Vaetje. Al weet ik niet of je daar beter van gaat voetballen. :smallgrin.gif:
Paters Vaetje is niet meer wat het geweest is…

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Marillion » ma jul 10, 2023 3:18 pm

Oh, dat is jammer. Is wel even geleden dat ik er voor het laatst was inderdaad dus wellicht klopt mijn beeld niet meer. Tja, dan snap ik wel dat 'ie naar Girona gaat. :smile-ajax.gif:
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » ma jul 10, 2023 4:05 pm

Haha, wat weet je dan van Girona? :confused.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Marillion » ma jul 10, 2023 4:08 pm

Niet veel meer dan de ligging. Maar dat zou me wel aanspreken. Lekker in het Catalaanse zonnetje niet te ver van de kust.
Nil volentibus arduum

columbus
Berichten: 5350
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door columbus » ma jul 10, 2023 4:33 pm

Racefiets mee

Zou er geen seconde over twijfelen

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » ma jul 10, 2023 4:38 pm

Afgemeten aan de foto's is het wel een leuk plaatsje. Dichtbij zee en Barcelona, dat zijn de pluspunten, denk ik.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door zeux » ma jul 10, 2023 4:41 pm

Yopii schreef:
ma jul 10, 2023 2:31 pm
zeux schreef:
ma jul 10, 2023 2:24 pm
Yopii schreef:
ma jul 10, 2023 2:20 pm
Ha, ik dacht al: waar blijf je? :smallgrin.gif:
Ja, zo voorspelbaar ben je.

Volwassen man met een puberaal haatcomplex richting een voetbalfamilie, heel sneu.
Je weet dat dit een verkapte vorm van schelden is? :confused.gif:

Die jongen is zwaar over zijn top. Dat is niet van vandaag en gisteren. Het probleem toen hij nog bij Ajax speelde was, dat je dat niet mocht zeggen. Dan haatte je hem en zo.

Het is helemaal prima om af te komen van zogenaamde clubiconen die niets (meer) toevoegen. Blind weg, Heitinga weg... Hopelijk is Klaassen de volgende.
Jouw haat is pathetisch. Dat gaat (veel) verder en dieper dan 'gewoon een oordeel over een voetballer'. Vele malen dieper.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » ma jul 10, 2023 5:04 pm

Omdat je blijkbaar geen goede verstaander bent, zal ik het je nog één keer uitleggen. Ik heb geen oordeel over de persoon Blind (oud, jong of net geboren), net zo min als ik een oordeel heb over welke voetballer dan ook, buiten zijn professionele functioneren.

Ik heb in het verleden de nodige BN'ers meegemaakt: schijn bedriegt. Er zit vaak een wereld tussen hoe iemand is en hoe iemand overkomt in het publieke leven.

Danny Blind zal best een aardige kerel zijn, daar wil ik afwezen. Feit is, in elk geval voor mij, dat hij er in al zijn functies bij Ajax niet veel van terechtgebracht heeft. Hij was een matige tot slechte Directeur Spelerszaken, Hoofd Opleiding, Trainer en Technisch Manager. Ik zie hem graag op gepaste afstand van onze club.

Daley is totaal geen voetballer die mij aanspreekt, ik vind hem danig overschat. Hij is altijd zwaar gepusht door zijn vader, het clubje rond LVG en de journalisten van met name het AD. Die jongen kan het niet helpen dat hij niet zo goed is, hij doet zijn best. Ook voor hem geldt: liever elders dan bij Ajax. Een ander mag hem een fan-tas-tische passer vinden, in mijn ogen is het niet bijzonder wat hij laat zien. Een speler als Aké is veel en veel beter, ook qua passing. Dat blijkt ook wel : die speelt dan ook bij City, terwijl Daley nooit verder gekomen is dan wat wedstrijdjes onder Ome Louis bij MU en de Eredivisie.

Als jij mijn mening gelijk stelt aan haat, be my guest. Voor mij geeft dat aan dat je niet het toppunt van tolerantie bent, wat ook in andere topics blijkt.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door zeux » ma jul 10, 2023 5:27 pm

Yopii schreef:
ma jul 10, 2023 5:04 pm
Omdat je blijkbaar geen goede verstaander bent, zal ik het je nog één keer uitleggen. Ik heb geen oordeel over de persoon Blind (oud, jong of net geboren), net zo min als ik een oordeel heb over welke voetballer dan ook, buiten zijn professionele functioneren.

Ik heb in het verleden de nodige BN'ers meegemaakt: schijn bedriegt. Er zit vaak een wereld tussen hoe iemand is en hoe iemand overkomt in het publieke leven.

Danny Blind zal best een aardige kerel zijn, daar wil ik afwezen. Feit is, in elk geval voor mij, dat hij er in al zijn functies bij Ajax niet veel van terechtgebracht heeft. Hij was een matige tot slechte Directeur Spelerszaken, Hoofd Opleiding, Trainer en Technisch Manager. Ik zie hem graag op gepaste afstand van onze club.

Daley is totaal geen voetballer die mij aanspreekt, ik vind hem danig overschat. Hij is altijd zwaar gepusht door zijn vader, het clubje rond LVG en de journalisten van met name het AD. Die jongen kan het niet helpen dat hij niet zo goed is, hij doet zijn best. Ook voor hem geldt: liever elders dan bij Ajax. Een ander mag hem een fan-tas-tische passer vinden, in mijn ogen is het niet bijzonder wat hij laat zien. Een speler als Aké is veel en veel beter, ook qua passing. Dat blijkt ook wel : die speelt dan ook bij City, terwijl Daley nooit verder gekomen is dan wat wedstrijdjes onder Ome Louis bij MU en de Eredivisie.

Als jij mijn mening gelijk stelt aan haat, be my guest. Voor mij geeft dat aan dat je niet het toppunt van tolerantie bent, wat ook in andere topics blijkt.
Rant 863.764.

Ik weet hoe je over Daley denkt.

En dat stoort me dus: dat je onder een simpele post over vertrek van Blind naar Girona rant 863.764 meent te moeten plaatsen. Dat vind ik pathetisch. Constatering.

En gezien al jouw posts in de afgelopen 12 jaar zit daar zo godvergeten weinig nuance in (feitelijk 0) - de jongen kan echt helemaal niets goed doen of hebben gedaan - moet er een diepere grond van haat achter zitten. En ik denk wel te weten waar het vandaan komt: je religieuze verering van Cruijff. Aartsvijand van Cruijff: Van Gaal. Dicht bij Van Gaal: Danny Blind. Voila. Nothing more to it, I fear. Redeloze haat.

En de jijbak zag ik natuurlijk aankomen.
Ik ga niet lopen chicaneren, in tegenstelling tot jij.
Ik haat extreem-rechts. Ik haat fascisme. Ik haat racisme. En ja, ik ben dus absoluut intolerant tegenover racisten, xenofoben en fascistoïde types.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Neefkens
Erelid
Berichten: 564
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Neefkens » ma jul 10, 2023 6:23 pm

Het lijkt me veel beter dat jullie je “Discussie” via PM verder voeren.

Yopii
Berichten: 18436
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Daley Blind

Bericht door Yopii » di jul 11, 2023 9:30 am

Verdere discussie lijkt me zinloos, Neef.
Ik ga niet lopen chicaneren, in tegenstelling tot jij.
Ik haat extreem-rechts. Ik haat fascisme. Ik haat racisme. En ja, ik ben dus absoluut intolerant tegenover racisten, xenofoben en fascistoïde types.
Ik weet het, ik weet het.

En dan beschuldig je mij van haat. :aai.gif:

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Daley Blind

Bericht door De Dominee » di jul 11, 2023 11:42 am

Gevaarlijk mannetje, die Zeux. Brrrr.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33478
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door zeux » di jul 11, 2023 12:07 pm

Yopii schreef:Verdere discussie lijkt me zinloos, Neef.
Ik ga niet lopen chicaneren, in tegenstelling tot jij.
Ik haat extreem-rechts. Ik haat fascisme. Ik haat racisme. En ja, ik ben dus absoluut intolerant tegenover racisten, xenofoben en fascistoïde types.
Ik weet het, ik weet het.

En dan beschuldig je mij van haat. :aai.gif:
Ik ben daar dus eerlijk over. Jij niet.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Neefkens
Erelid
Berichten: 564
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Neefkens » di jul 11, 2023 12:08 pm

Gaan we nu gewoon door met op de man spelen?
Het topic gaat over Blind.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Daley Blind

Bericht door raymon » di aug 29, 2023 9:26 am

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Daley Blind

Bericht door De Dominee » wo nov 22, 2023 3:24 pm

Afgelopen zomer aangeboden bij Ajax, maar Ajax is er niet op ingegaan aldus VI.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Alexander » zo dec 10, 2023 10:36 pm

Daley met een masterclass hoor, vandaag tegen Barca.

columbus
Berichten: 5350
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door columbus » zo dec 10, 2023 10:40 pm

Hij speelt een goede wedstrijd maar een masterclass is wel teveel eer. Girona is een leep ploegje, vooral in de omschakeling is het erg goed

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Daley Blind

Bericht door Alexander » zo dec 10, 2023 10:51 pm

Ik zie hem iedere pass naar voren geven. 2x iemand voor de keeper gezet. Steeds slim onder de druk uitspelend. Wat een pot.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58876
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Daley Blind

Bericht door 999 » zo dec 10, 2023 11:00 pm

Maarja, was niks , kon niks , en had een wandelstok nodig bij AJAX volgens velen hier .

Had je nog 3 jaar plezier van kunnen hebben. Maar iedereen met een beetje techniek in de benen en voetbalverstand in het koppie is gewieberd .. Zonde ..

columbus
Berichten: 5350
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Daley Blind

Bericht door columbus » zo dec 10, 2023 11:24 pm

Te traag enzo Kon echt niet meer volgens die zelfde kenners. Al ligt het spelletje van omschakeling-voetbal hem wel erg goed. De grote afstanden hoeft hij niet te overbruggen.

Hij speelde goed maar een masterclass gaat me te ver. Dan geef ik die troef liever aan de hele ploeg. Want ze spelen echt erg goed met deze taktiek.

Plaats reactie