Razvan Marin

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10274
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Razvan Marin

Bericht door WP_Legend » wo aug 21, 2019 7:19 am

Ik geef die jongen tot aan begin October dan heeft hij 3 maanden kunnen wennen, is ie dan nog steeds prut dan is het een Miskoop, nu vind ik het nog te vroeg.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door Gaizka1985 » wo aug 21, 2019 8:48 am

WP_Legend schreef:Ik geef die jongen tot aan begin October dan heeft hij 3 maanden kunnen wennen, is ie dan nog steeds prut dan is het een Miskoop, nu vind ik het nog te vroeg.
Eens, anders misschien toch laten wennen/aarden in Jong Ajax? Als hij daar een paar keer een vrije trap erin schiet is hij er misschien doorheen.

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » wo aug 21, 2019 9:04 am

Hij voetbalt alsof hij de ochtend een legday heeft gehad.
IK GELOOF!!!!!!

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door Alexander » wo aug 21, 2019 9:36 am

Een bal goed aannemen, dat heeft toch niks met wennen te maken?

We kunnen die jongen 10 jaar laten wennen, dit gaat 'm niet worden. Verlies maar weer nemen en doorschakelen.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door Marillion » wo aug 21, 2019 10:23 am

Ik ben het er volledig mee eens dat het een drama is op dit moment. Maar ik hou nog een slag om de arm. Die jongen staat nu onder hoogspanning en dan lukt helemaal niets meer. Nieuwe club, spelen op een positie die hem niet ligt in een elftal dat ruzie heeft met zichzelf. En alle ogen op je gericht. Dan krijg je dit soort verschijnselen. Of hij het gaat redden bij Ajax in een andere rol is zeer de vraag maar hij is ook weer niet zo slecht als het er nu uitziet.

Om die kans open te houden moet hij nu in de luwte. Als het dan op training beter gaat mag hij zich proberen te bewijzen in een andere rol. Misschien ziet het middenveld er straks wel heel anders uit en is er een rol die wel bij hem past.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Ajaciedjuh » wo aug 21, 2019 11:17 am

Hogere verwachtingen, opvolger Frenkie. Het is momenteel niet best, maar zoals zo vaak gemeld, moet je een speler de tijd geven. Winterstop is een mooi meetmoment.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » wo aug 21, 2019 11:18 am

Op de bank ja.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23017
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: Razvan Marin

Bericht door raymon » wo aug 21, 2019 11:27 am

Ajaciedjuh schreef:Hogere verwachtingen, opvolger Frenkie. Het is momenteel niet best, maar zoals zo vaak gemeld, moet je een speler de tijd geven. Winterstop is een mooi meetmoment.
Is natuurlijk niet de opvolger van Frenkie, dat is het grootste probleem. Opvolger van Donny misschien.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10274
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Razvan Marin

Bericht door WP_Legend » wo aug 21, 2019 11:36 am

Dat zeiden alle verslagen toch ook dat meer een Donny was...

In Eiting zagen ze bij Ajax de natuurlijke opvolger, maar ik weet t niet hoor.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47905
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Razvan Marin

Bericht door peter » wo aug 21, 2019 12:22 pm

Marin speelde bij Standard op de rechtshalf positie. In een 4-3-3 formatie met de punt naar achteren. Ik lees overal dat hij een heel goede techniek heeft, dus dat lijkt me dan in de huidige situatie een 'gebrek aan zelfvertrouwen'. Ik ben er wel van overtuigd dat zijn andere 'gebreken' niet zo makkelijk op niveau te krijgen zijn. Die jongen heeft vooralsnog zo gigantisch veel moeite met het goed invullen van die positie dat je hem moet beschermen. Niet meer opstellen en af en toe wat minuten gunnen tegen de mindere goden. Eerst maar eens op het trainingsveld snappen wat je moet brengen als rechtshalf.

Overigens zitten de beleidsheren er natuurlijk wel gigantisch naast he. Ik zie geen enkele uitblinker op die positie nu je Schone hebt weggestuurd. Het is een cruciale functie in je opstelling en we hebben niemand die daar 'voor gemaakt is'. Best een constatering na 2 maanden voorbereiding.

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Razvan Marin

Bericht door Mano » wo aug 21, 2019 12:45 pm

Als Ajax niet draaide vielen we altijd terug op Schone.
Zodra Ajax weer draaide wilde iedereen op AT Schone uit het team hebben.
En nu hij weg is.... :excited.gif:

Marin heeft het zwaar. Weet niet waar hij moet lopen, wat er verwacht wordt en hoe alles in te vullen.
Dat heeft tijd nodig. Tijd die hij beter in Ajax 2 dan in Ajax 1 kan invullen.


probleem is dat Alvarez en Martinez die plek OOK niet gaan invullen dus wie wel?
Eiting? die heeft een terugval met zijn knie.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door wimpey » wo aug 21, 2019 12:46 pm

Ajaciedjuh schreef:Hogere verwachtingen, opvolger Frenkie. Het is momenteel niet best, maar zoals zo vaak gemeld, moet je een speler de tijd geven. Winterstop is een mooi meetmoment.
Lariekoek. Aankoop Martinez is in een slecht draaiend team steevast se beste. Tadic stond een jaar terug ook meteen pp. Je hebt het of je hebt het niet.

Marin is pak ‘m beet niveau Midtsjo. Gaat hetzelfde traject in als Maga en Labyad. Of hebben die soms ook nog tijd nodig? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Razvan Marin

Bericht door bryan » wo aug 21, 2019 12:51 pm

Als Marin al een topper was dan had ie veel meer gekost en was niet naar Ajax gekomen.

Hij is gehaald wegens zijn potentie. Geef die jongen tijd. Er zijn een paar momenten waar hij in de fout ging, ja, maar ik heb ook genoeg gezien om te weten dat hij wél een goede aanname en techniek heeft. Maar ja, dat laten Derksen en vrienden niet zien.

Spelers komen naar Ajax omdat Ajax en reputatie heeft als een club waar je de kans krijgt om je door te ontwikkelen. Als spelers die kans hier niet meer krijgen, en al na een paar weken als pispaal worden gebruikt, dan zullen die spelers in de toekomst niet meer naar Ajax komen. Een wat dan?

De verwachtingen zijn na vorig seizoen hoog. Misschien te hoog. En de ploeg raakt er overspannen van.

Gebruikersavatar
bryan
Berichten: 4544
Lid geworden op: do sep 25, 2003 5:46 pm
Locatie: Europa

Re: Razvan Marin

Bericht door bryan » wo aug 21, 2019 12:56 pm

Mano schreef:Als Ajax niet draaide vielen we altijd terug op Schone.
Zodra Ajax weer draaide wilde iedereen op AT Schone uit het team hebben.
En nu hij weg is.... :excited.gif:
Yep, destijds hetzelfde met Galasek

Mano
Berichten: 15186
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Razvan Marin

Bericht door Mano » wo okt 16, 2019 2:10 pm

Reacties over Marin zijn niet al te enthousiast'

Volgens Ajax-watcher Mike Verweij is zomeraanwinst Razvan Marin op dit moment niet in beeld om bij Ajax in de basis te staan. De Roemeen, die voor ruim twaalf miljoen euro werd overgenomen van Standard Luik, weet in Amsterdam nog niet te overtuigen.

'Erik ten Hag heeft hem vorig seizoen twee keer zien voetballen en toen wist hij: die wil ik hebben', zegt Verweij tijdens de podcast op de site van De Telegraaf, waarmee hij doelt op de wedstrijden van Marin met Standard Luik tegen Ajax in de voorrondes van de Champions League. 'Maar kennelijk wordt er bij Ajax toch iets heel anders gevraagd of is hij helemaal verkeerd beoordeeld. Hij is niet eens meer in beeld om in de basis te staan.'

Marin begon dit seizoen nog geregeld in de basis van Ajax en heeft in Amsterdam voor vijf jaar getekend. Het is dan ook nog te vroeg om de Roemeen af te schrijven. 'Of hij al af is geschreven? Nee, zeker niet. En ik vind ook dat je dat soort spelers de tijd moeten geven, al zijn de reacties niet al te enthousiast van de mensen die met hem werken.'
Die laatste toevoeging is veel zeggend,


Gehaald op voorspraak van EtH.
Net als Labyad.
Het is duidelijk dat EtH dat dus niet kan..... Scouten.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47281
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Lionel » wo okt 16, 2019 2:15 pm

Lijkt me geen typische Ajax-speler.

Martinez is ook geen typische middenvelder voor Ajax maar van hem zie je dat hij kwaliteiten heeft. Iets 'unieks'.
IK GELOOF!!!!!!

De Dominee
Berichten: 5851
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Razvan Marin

Bericht door De Dominee » wo okt 16, 2019 2:31 pm

Artikel van de T.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10274
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Razvan Marin

Bericht door WP_Legend » wo okt 16, 2019 3:02 pm

Het lijkt er wel op... Jammer ik had gehoopt dat t een goede aankoop zou zijn... Maar voorlopig niet goed genoeg!

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door wimpey » wo okt 16, 2019 3:11 pm

De Dominee schreef:Artikel van de T.
Juist. :biggthumpup.gif:

Miskopen komen voor rekening van Ten Hag natuurlijk.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Razvan Marin

Bericht door Jöhnk » wo okt 16, 2019 3:56 pm

Wordt ook meteen voor waar aangenomen.

LucaS
Berichten: 53551
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Razvan Marin

Bericht door LucaS » wo okt 16, 2019 4:23 pm

Ja, je zou toch verwachten dat mensen wat korrels zout bij zich hebben als ze de T over Ajax en ten Hag gaan lezen
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door Marillion » wo okt 16, 2019 5:45 pm

Knap stukje onderzoeksjournalistiek van Mike Verweij dat hij dit boven water heeft weten te krijgen. Ik neem tenminste aan dat iedereen tot dit moment de verwachting had dat Marin op het punt stond om definitief een basisplaats te veroveren. En ook dat iedereen tot nu toe laaiend enthousiast was.
Nil volentibus arduum

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door Iniesta » wo okt 16, 2019 8:26 pm

Ja verbazingwekkend. Op de tribunes werd de roep om Marin ook al sterker voor je gevoel.

Gaizka1985
Berichten: 2823
Lid geworden op: ma apr 11, 2016 3:12 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door Gaizka1985 » do okt 17, 2019 11:36 am

WP_Legend schreef:Het lijkt er wel op... Jammer ik had gehoopt dat t een goede aankoop zou zijn... Maar voorlopig niet goed genoeg!
Geef hem dit seizoen de kans, anders komende zomer weer verkopen aan een Duitse middenmoter o.i.d.

wimpey
Berichten: 51816
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Razvan Marin

Bericht door wimpey » do okt 17, 2019 11:51 am

We hebben toch wel genoeg gezien? 'T menneke komt fysiek en technisch gewoon tekort.

Ajax heeft een buslading talent voor het middenveld. In de winterstop kunnen ze 'm hopelijk slijten.

Plaats reactie