Quincy Promes

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Gezond verstand » vr feb 12, 2021 4:01 pm

Whimpey, loop toch niet zo te huilebalken.

Promes wil naar Spartak, laat hem dan het risico op zich nemen. Als Ajax hoe dan ook de financiële verliezer is, laat ze dan sportief nog maar wat profijt hebben aan Promes.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Iniesta » vr feb 12, 2021 7:29 pm

In welke wereld zou dit voor promes een goed plan zijn? Op het moment dat hij wordt veroordeeld, zou hij ook direct blut zijn.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door wimpey » vr feb 12, 2021 7:56 pm

Iniesta schreef:
vr feb 12, 2021 7:29 pm
In welke wereld zou dit voor promes een goed plan zijn? Op het moment dat hij wordt veroordeeld, zou hij ook direct blut zijn.
GV henkt niet na. Spartak wacht rustig de deadline af en neemt hem voor een prikkie (...) over.

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Gezond verstand » za feb 13, 2021 6:38 am

wimpey schreef:
vr feb 12, 2021 7:56 pm
Iniesta schreef:
vr feb 12, 2021 7:29 pm
In welke wereld zou dit voor promes een goed plan zijn? Op het moment dat hij wordt veroordeeld, zou hij ook direct blut zijn.
GV henkt niet na. Spartak wacht rustig de deadline af en neemt hem voor een prikkie (...) over.
Whimpey jankt alleen maar
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Gezond verstand » za feb 13, 2021 6:39 am

Iniesta schreef:
vr feb 12, 2021 7:29 pm
In welke wereld zou dit voor promes een goed plan zijn? Op het moment dat hij wordt veroordeeld, zou hij ook direct blut zijn.
En in welke wereld zou het voor Ajax een goed plan zijn?

Als Promes niet schuldig is dan moet het geen probleem zijn. Wil hij hier niet aan beginnen dan zegt dat ook genoeg over de schuldvraag.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Iniesta » za feb 13, 2021 9:01 am

In een wereld dat Ajax nu nog iets kan ontvangen voor hem, terwijl ze wellicht over een paar maand de hele investering achter tralies zien
Waar ze nu een speler miljoenen moeten betalen, terwijl hij z’n vorm al het hele jaar gevangen lijkt te zijn, en bij transfer af zijn van deze kosten
In een wereld waar Promes nu nog enigszins beschermd is met lege stadions, maar geen leven meer heeft als er weer met publiek wordt gespeeld

Kortom, Zelfs voor 2 / 3 miljoen transfersom is dit voor Ajax nog een goede deal

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Yopii » za feb 13, 2021 11:09 am

Van het bedrag wil ik af zijn, maar het is duidelijk dat Ajax beter van Promes verlost kan zijn. Er zal een hoop negatieve publiciteit op de zaak afkomen, met als gevolg dat de marktwaarde van Promes sowieso daalt en daalt. Daarbij is de kans niet groot dat je nog iets aan hem hebt, voor zover we al iets aan hem hadden. Dat proces gaat hem niet in de koude kleren zitten.

Slijt hem aan Spartak en je kunt het dossier sluiten.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Marillion » za feb 13, 2021 12:01 pm

Dat lijkt inderdaad het beste. Hij heeft zijn waarde gehad voor Ajax maar het hoogtepunt lijkt wel voorbij. Bovendien is de bezetting op zijn posities meer dan voor elkaar.

Grote vraag is natuurlijk wat er overblijft van die zaak. Komt het daadwerkelijk voor de rechtbank of niet? En wat is dan de uitkomst. Promes is waarschijnlijk de enige die daar echt gevoel bij heeft. Maar het lijkt me voor beide partijen sowieso goed dat hij elders verder gaat. En hij heeft daar een goede naam.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17878
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Yopii » za feb 13, 2021 1:28 pm

Marillion schreef:
za feb 13, 2021 12:01 pm
Dat lijkt inderdaad het beste. Hij heeft zijn waarde gehad voor Ajax maar het hoogtepunt lijkt wel voorbij. Bovendien is de bezetting op zijn posities meer dan voor elkaar.

Grote vraag is natuurlijk wat er overblijft van die zaak. Komt het daadwerkelijk voor de rechtbank of niet? En wat is dan de uitkomst. Promes is waarschijnlijk de enige die daar echt gevoel bij heeft. Maar het lijkt me voor beide partijen sowieso goed dat hij elders verder gaat. En hij heeft daar een goede naam.
Hij wil niet voor niets hals over kop naar Spartak...

Voor de rest weinig van te zeggen op dit moment.

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Andriy Demchenko » zo feb 14, 2021 10:00 am

''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Gezond verstand
Berichten: 3190
Lid geworden op: za sep 09, 2017 2:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Gezond verstand » zo feb 21, 2021 3:53 am

Iniesta schreef:
za feb 13, 2021 9:01 am
In een wereld dat Ajax nu nog iets kan ontvangen voor hem, terwijl ze wellicht over een paar maand de hele investering achter tralies zien
Waar ze nu een speler miljoenen moeten betalen, terwijl hij z’n vorm al het hele jaar gevangen lijkt te zijn, en bij transfer af zijn van deze kosten
In een wereld waar Promes nu nog enigszins beschermd is met lege stadions, maar geen leven meer heeft als er weer met publiek wordt gespeeld

Kortom, Zelfs voor 2 / 3 miljoen transfersom is dit voor Ajax nog een goede deal
Maar Spartak wil dat Ajax volledig verantwoordelijk is voor de schade. Ergo, zelfs die 2 a 3 miljoen blijft dan niet over.
Fans van andere clubs
Ben je fan van een andere club, dan ben je welkom. Zolang je je maar niet al te provocerend gedraagt

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Lionel » zo feb 21, 2021 9:41 am

Inderdaad, als je hem voor 3 miljoen nu kan verkopen is dat toch prima. Ben je ook af van zijn salaris.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door 999 » ma feb 22, 2021 10:45 am

Spartak rekent nog op Promes
AMSTERDAM Spartak Moskou gaat er nog steeds van uit dat Quincy Promes binnen afzienbare tijd in Rusland speelt. De club heeft een akkoord met de speler zelf en is op een haar na rond met Ajax. Om de deal af te ronden, is haast geboden. De Russische transfermarkt sluit 25 februari.

Het lijkt er op dit moment op dat de Amsterdammers Promes definitief zullen verkopen voor een bedrag tussen de zeven en acht miljoen euro. Maar ook een verhuur met een verplichte koop komende zomer behoort nog tot de mogelijkheden. De international kwam in de zomer van 2018 voor een bedrag van ruim 15 miljoen euro over van Sevilla.

Promes had een geweldige klik met Hakim Ziyech, maar kwam steeds minder voor in de plannen van Erik ten Hag.
De T.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Quincy Promes

Bericht door De Dominee » wo feb 24, 2021 11:47 am

Volgens ESPN is het rond. Naar Spartak voor 8 mln. Zoals ik het lees definitief zonder clausules.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33767
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Duke » wo feb 24, 2021 12:00 pm

https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/i ... tak-moskou

Prijs kan oplopen tot 11 miljoen. Prima :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Alexander » wo feb 24, 2021 12:05 pm

Eerste jaar heeft hij mij verbaast. Dit seizoen was ruk. Lijkt me voor die jongen goed als hij uit het Amsterdamse wordt gehaald. Hopelijk volgen er nog een paar mooie jaren voor hem, volgens mij best een leuk joch.

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Quincy Promes

Bericht door De Dominee » wo feb 24, 2021 12:30 pm

Prima deal dit lijkt me voor Ajax.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Lionel
Berichten: 47045
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Quincy Promes

Bericht door Lionel » wo feb 24, 2021 12:39 pm

Alexander schreef:
wo feb 24, 2021 12:05 pm
Eerste jaar heeft hij mij verbaast. Dit seizoen was ruk. Lijkt me voor die jongen goed als hij uit het Amsterdamse wordt gehaald. Hopelijk volgen er nog een paar mooie jaren voor hem, volgens mij best een leuk joch.
Volgens mij een naar joch.
IK GELOOF!!!!!!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Dubbel » wo feb 24, 2021 1:06 pm

Voor 5 tot 8 miljoen meer verkocht dan de 3 miljoen waarvoor jij hem van de hand wilde doen. :ajaxsmiley.gif:

Iniesta
Berichten: 6019
Lid geworden op: ma okt 17, 2011 10:52 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Iniesta » wo feb 24, 2021 1:09 pm

Denk dat er wel een clausule in zit waardoor het teruggaat met 3m mocht hij toch in de Bijlmer huisvesting blijven

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Dubbel » wo feb 24, 2021 1:17 pm

Hoe zou dat zitten? Nederland heeft vast geen uitleveringsverdrag met Rusland. Zou hij niet gewoon kunnen blijven voetballen zolang hij maar weg blijft uit landen die wel een verdrag hebben met Nederland? Na zijn carriere alle tijd om de straf alsnog uit te zitten.

wimpey
Berichten: 51682
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door wimpey » wo feb 24, 2021 1:29 pm

Zoiets. Lijkt idd dat hij daar redelijk veilig zit tov justitie in NL.

Hij lijkt me geen nare gozer, maar waarom ie zich als topsporter dat gangsta-image wil aanmeten...

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Historicus » wo feb 24, 2021 7:24 pm

Dubbel schreef:
wo feb 24, 2021 1:17 pm
Hoe zou dat zitten? Nederland heeft vast geen uitleveringsverdrag met Rusland. Zou hij niet gewoon kunnen blijven voetballen zolang hij maar weg blijft uit landen die wel een verdrag hebben met Nederland? Na zijn carriere alle tijd om de straf alsnog uit te zitten.
En wat als De Boer hem oproept voor een interland in Nederland? :hypocrite.gif: De transfer is rond, staat op NOS Teletekst. Een contract voor 3,5 jaar.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40619
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Marillion » wo feb 24, 2021 7:49 pm

Lijkt me voor alle partijen het beste dit. Jammer dat hij zijn niveau niet heeft kunnen vasthouden. Al had 't hem wat makkelijker gemaakt kunnen worden door hem niet op te stellen op een positie die hij niet kan invullen.

Ik vind 'm lastig in te schatten. Sowieso kunnen we dat natuurlijk van buitenaf eigenlijk niet bij spelers. Dat imago wat 'ie zich wil aanmeten heb ik helemaal niets mee. Wat er op dat feestje is gebeurd weten we niet dus dat laat ik maar buiten beschouwing. Daar staat tegenover dat 'ie ook heel open over kan komen. En hij staat erom bekend dat hij regelmatig te vinden is om goede doelen te steunen.

Wens 'm veel succes daar.
Nil volentibus arduum

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9345
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Re: Quincy Promes

Bericht door Dubbel » wo feb 24, 2021 7:57 pm

Toch valt het afscheid bij Ajax hem zwaar, zo vertelt Promes tot slot. 'Ik ga Ajax zeker missen. Het is ook geen afscheid, maar meer een tot ziens. Je bent Amsterdammer en Ajacied tot je laatste adem. Ik ben hier op de straten opgegroeid. Dit is voor mij thuis. Ik zal altijd terugkeren naar Amsterdam. Het is een dubbel gevoel. Voor mijn gevoel was het te kort. Het liefst ben ik hier mijn hele leven.'
Afscheid interview op ATV: https://youtu.be/AEpG6CmVAso

Plaats reactie