Antony

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » zo aug 28, 2022 8:04 pm

LucaS schreef:
zo aug 28, 2022 7:54 pm
Is een voorhoede Bergwijn-Brobbey-Tadic zoveel minder dan een voorhoede Tadic-Haller-Antony?
Zeker niet. En over Bergwijn-Brobbey-Ziyech hoeven we het helemaal niet te hebben.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » zo aug 28, 2022 8:08 pm

Ik hoop overigens nog steeds op het Martinez scenario. Waar we hoorden dat het rond was voor ongeveer 50 miljoen, en toen opeens bij de bekendmaking een mooier bedrag tevoorschijn kwam :-)
Ik ga voor 115 mio!
I think I lost my fucking headache

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Antony

Bericht door Historicus » zo aug 28, 2022 8:12 pm

Lionel schreef:
zo aug 28, 2022 8:04 pm
LucaS schreef:
zo aug 28, 2022 7:54 pm
Is een voorhoede Bergwijn-Brobbey-Tadic zoveel minder dan een voorhoede Tadic-Haller-Antony?
Zeker niet. En over Bergwijn-Brobbey-Ziyech hoeven we het helemaal niet te hebben.
De voorhoede was natuurlijk Berghuis, Brobbey en Bergwijn. Brobbey is in elk geval een betere spits dan Haller.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » zo aug 28, 2022 8:19 pm

Mwa, Tadic liep vaker op rechtsbuiten als Berghuis
I think I lost my fucking headache

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » zo aug 28, 2022 8:42 pm

Historicus schreef:
zo aug 28, 2022 8:12 pm
Lionel schreef:
zo aug 28, 2022 8:04 pm
LucaS schreef:
zo aug 28, 2022 7:54 pm
Is een voorhoede Bergwijn-Brobbey-Tadic zoveel minder dan een voorhoede Tadic-Haller-Antony?
Zeker niet. En over Bergwijn-Brobbey-Ziyech hoeven we het helemaal niet te hebben.
De voorhoede was natuurlijk Berghuis, Brobbey en Bergwijn. Brobbey is in elk geval een betere spits dan Haller.
Ook B^3 vind ik beter dan wat we eerst hadden.
IK GELOOF!!!!!!

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » zo aug 28, 2022 8:52 pm

wimpey schreef:
zo aug 28, 2022 6:42 pm
De Dominee schreef:
zo aug 28, 2022 6:23 pm
Hoezo niet? Ajax kan de deal nog kapen. Kluivert en Stengs zijn ook nog over als waardeloze opties.
Ik neem toch aan dat een professionele organisatie betere opties heeft dan Ghazi en die 2? Antony - Man U speelt al maanden. Als je dan nog niet ‘klaar’ bent qua opvolging…
Veel goede spelers zijn al naar andere clubs.

Ajax heeft voor Nederlandse begrippen nog steeds veel kwaliteit. Schreuder mag aan de slag met de spelers die er wel zijn.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Antony

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 28, 2022 9:01 pm

Yopii schreef:
zo aug 28, 2022 8:52 pm
wimpey schreef:
zo aug 28, 2022 6:42 pm
De Dominee schreef:
zo aug 28, 2022 6:23 pm
Hoezo niet? Ajax kan de deal nog kapen. Kluivert en Stengs zijn ook nog over als waardeloze opties.
Ik neem toch aan dat een professionele organisatie betere opties heeft dan Ghazi en die 2? Antony - Man U speelt al maanden. Als je dan nog niet ‘klaar’ bent qua opvolging…
Veel goede spelers zijn al naar andere clubs.

Ajax heeft voor Nederlandse begrippen nog steeds veel kwaliteit. Schreuder mag aan de slag met de spelers die er wel zijn.

Ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag: wie moet in plaats van Antony gaan spelen?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door Scherrer » zo aug 28, 2022 9:06 pm

Volgens Engelse bronnen krijgen we €95 miljoen gegarandeerd + €5 miljoen aan mogelijke bonussen.

We hebben ze wel helemaal uitgekleed, hoor. :blush.gif: :smallgrin.gif:
***

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » zo aug 28, 2022 9:08 pm

Vraag dat aan Schreuder.

Ik weet zeker dat Ajax straks met elf man aan de aftrap zal staan.

Erg jammer dat Antony vertrokken is, maar het is niet anders. De schoorsteen moet ook roken. De transfer van Antony was van meet af aan een riskante voor Ajax, gezien de voorwaarden. Dan moet je het geld pakken als het met bakken jouw kant uit komt.

En nee, uiteindelijk bepaalt de trainer niet of de speler gaat. Geen enkele trainer wil zijn beste speler(s) kwijt.

@Scherrer: zeg dat wel, dit is een topdeal voor een speler die het nog moet laten zien. Ik vind Antony een fantastisch talent, maar er kan nog zoveel gebeuren.

Ten Hag verbindt zijn lot dus aan dat van Antony. Als Antony daar mislukt, zal dat Ten Hag altijd nagedragen worden.

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Antony

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 28, 2022 9:10 pm

Yopii schreef:
zo aug 28, 2022 9:08 pm
Vraag dat aan Schreuder.
Haha, prima. Echt een historisch slechte antwoord hoor, joey. Hall of fame stuff.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » zo aug 28, 2022 9:11 pm

Mr. Ajax schreef:
zo aug 28, 2022 9:10 pm
Yopii schreef:
zo aug 28, 2022 9:08 pm
Vraag dat aan Schreuder.
Haha, prima. Echt een historisch slechte antwoord hoor, joey. Hall of fame stuff.
Ik vind het best, hoor.

Koffiedik kijken lijkt me niet zo zinvol. Wie weet wat er de komende dagen gebeurt. :confused.gif:

columbus
Berichten: 5285
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 3:30 pm

Re: Antony

Bericht door columbus » zo aug 28, 2022 9:20 pm

Mr. Ajax schreef:
Yopii schreef:
zo aug 28, 2022 9:08 pm
Vraag dat aan Schreuder.
Haha, prima. Echt een historisch slechte antwoord hoor, joey. Hall of fame stuff.
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Antony

Bericht door Marillion » zo aug 28, 2022 9:40 pm

Eerst maar eens zien hoe het nu met Ziyech zit.

Als hij niet komt verwacht ik dat Ajax voorin wat gaat wisselen, ook tijdens de wedstrijd. Dat het dus allemaal wat minder vast zal worden in vergelijking met vorig seizoen. Tadic, Berghuis, Bergwijn en Kudus zullen er dan allemaal wel eens opduiken. En daarachter mag Conceicao dan proberen om door te breken. Hij lijkt als enige van dit rijtje ongeveer hetzelfde type speler te zijn.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » zo aug 28, 2022 9:50 pm

columbus schreef:
zo aug 28, 2022 9:20 pm
Mr. Ajax schreef:
Yopii schreef:
zo aug 28, 2022 9:08 pm
Vraag dat aan Schreuder.
Haha, prima. Echt een historisch slechte antwoord hoor, joey. Hall of fame stuff.
AfbeeldingAfbeelding
Het is een historisch domme vraag.

We hebben genoeg spelers voor de rechterkant, het is maar hoe je wilt spelen. Berghuis, Kudus, Tadic vandaag, Hansen misschien en wie weet zelfs CCC of Ihattaren... Het lijkt me vrij simpel: alleen als we een topper kunnen krijgen, zou ik kopen. Anders doen we het gewoon met de spelers die we hebben en bepaalt de trainer wie het geschiktst is op dat moment.

Aan dat hysterische gedoe hebben we niets. Jammer van Antony, maar hij is weg. Next.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Antony

Bericht door Marillion » zo aug 28, 2022 9:58 pm

De afgelopen twee seizoenen in de Eredivisie:

2021-22
23 wedstrijden, 8 doelpunten, 4 assists
2020-21
32 wedstrijden, 9 doelpunten, 8 assists

Geweldige speler maar dit zijn niet de statistieken van een compleet onmisbare speler natuurlijk.

Hier zit natuurlijk niet zijn hele verhaal in. Hij is een speler die iets met een actie kan forceren. Die dreiging doet ook iets met een tegenstander. Het zou mooi zijn als Conceicao dat kan gaan brengen want onze andere opties hebben dat niet zo in hun spel zitten.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » zo aug 28, 2022 10:09 pm

Klopt, je kunt Antony niet vervangen door een speler met dezelfde kwaliteiten. Dus moet je het anders doen. Bergkamp vertrok en Litmanen brak door, Litmanen had niet de snelheid en de techniek van Bergkamp maar had andere kwaliteiten.

Ziyech speelde daar vroeger, die had ook niet de actie van Antony, maar was sterker in de pressing en in de passing.

Berghuis en Kudus kunnen daar allebei spelen, die kunnen wel degelijk iets beslissends doen.

Overigens heeft Brobbey meer snelheid dan Haller. Blijft over dat je een speler nodig hebt die een man kan uitspelen. Dan denk je toch aan Kudus.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door Scherrer » zo aug 28, 2022 10:51 pm

Waar komt dat vertrouwen in Conceicao toch vandaan? Die jongen heeft het fysiek van een tengere b-junior. Dat is echt een enorme beperking in het moderne voetbal. Er zijn maar heel weinig spelers die zó klein en licht zijn en het toch redden. De kans is veel groter dat hij een soort van Younes wordt.
***

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Antony

Bericht door Mr. Ajax » zo aug 28, 2022 11:05 pm

Yopii schreef:
zo aug 28, 2022 9:50 pm
columbus schreef:
zo aug 28, 2022 9:20 pm
Mr. Ajax schreef:
Haha, prima. Echt een historisch slechte antwoord hoor, joey. Hall of fame stuff.
AfbeeldingAfbeelding
Het is een historisch domme vraag.

We hebben genoeg spelers voor de rechterkant, het is maar hoe je wilt spelen. Berghuis, Kudus, Tadic vandaag, Hansen misschien en wie weet zelfs CCC of Ihattaren... Het lijkt me vrij simpel: alleen als we een topper kunnen krijgen, zou ik kopen. Anders doen we het gewoon met de spelers die we hebben en bepaalt de trainer wie het geschiktst is op dat moment.

Aan dat hysterische gedoe hebben we niets. Jammer van Antony, maar hij is weg. Next.
Je kan dus op je prikkie getrapt gaan voelen of gewoon consequent zijn in je beredenering. Berghuis, Ihattaren (!), Hansen (!) noemen als alternatieven voor Antony… deze post van jouw is vrijwel het ultieme argument voor waarom Antony nu, 28 augustus, niet verkocht had mogen worden.

Ajax moet sportieve prestaties boeken. We zijn geen Goldman Sachs.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » zo aug 28, 2022 11:29 pm

Mr. Ajax schreef:
zo aug 28, 2022 9:01 pm
Yopii schreef:
zo aug 28, 2022 8:52 pm
wimpey schreef:
zo aug 28, 2022 6:42 pm


Ik neem toch aan dat een professionele organisatie betere opties heeft dan Ghazi en die 2? Antony - Man U speelt al maanden. Als je dan nog niet ‘klaar’ bent qua opvolging…
Veel goede spelers zijn al naar andere clubs.

Ajax heeft voor Nederlandse begrippen nog steeds veel kwaliteit. Schreuder mag aan de slag met de spelers die er wel zijn.

Ik krijg maar geen antwoord op mijn vraag: wie moet in plaats van Antony gaan spelen?
volgens mij zei ik al bergwijn brobbey tadic
I think I lost my fucking headache

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » ma aug 29, 2022 8:04 am

Hier en daar wordt 102 mio genoemd. Caught offside zegt dat mu 95 mio betaalt plus eenvoudig te behalen extra van 5.mio. de 2 miljoen daarboven zou veroorzaakt worden doordat united deels de solidariteitsbijdrage voor haar rekening neemt
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Antony

Bericht door Toppie » ma aug 29, 2022 9:14 am

Ik zou Ziyech halen voor 40 miljoen die is voor Ajax de ideale vv en zo inzetbaar

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » ma aug 29, 2022 9:16 am

Mr. Ajax schreef:
zo aug 28, 2022 11:05 pm

Je kan dus op je prikkie getrapt gaan voelen of gewoon consequent zijn in je beredenering. Berghuis, Ihattaren (!), Hansen (!) noemen als alternatieven voor Antony… deze post van jouw is vrijwel het ultieme argument voor waarom Antony nu, 28 augustus, niet verkocht had mogen worden.
Ajax moet sportieve prestaties boeken. We zijn geen Goldman Sachs.
En wij zijn ook PSG niet.

Ik voel me niet 'op mijn pikkie getrapt', maar ik stoor me wel aan jouw onbeleefde toon. Daarbij heb je ook nog eens ongelijk.

De belangrijkste reden is, Zuidema gaf het al aan, dat je een speler die per se weg wil en een ongekende transfersom gaat opleveren niet kan en mag vasthouden. Die jongen is een mens en geen schilderij. Op het moment dat Antony dat interview aan Fabrizio Romano gaf, stuurde hij welbewust aan op een breuk. Aan onwillige spelers heb je niets. Pak het geld (100 miljoen!) , en ga over tot de orde van de dag. Ik ben blij dat Ajax dat uiteindelijk gedaan heeft.

De tweede reden is dat je door hem vast te houden je eigen glazen ingooit. Het is geen teken van kracht, het is een teken dat je niet weet waar je staat. Wat moet (laten we zeggen) Bassey denken? Dat hij straks niet naar de top van Engeland mag, zelfs al wil een club 100 miljoen voor hem neerleggen? Over de Braziliaanse connectie heb ik het dan niet eens.

De derde reden is dat Ajax zichzelf juist door zo'n transfer de middelen verschaft om een nieuwe speler uit de buitencategorie te halen. Je moet het ijzer wel smeden als het heet is, want Antony kan uit vorm raken of geblesseerd, dan keldert zijn waarde. Dit scenario hebben we bij Neres gezien.

Het argument dat Ajax geen tijd meer heeft om een vervanger te halen kun je gebruiken om MU een poot uit te draaien, maar uiteindelijk is dat voor die jongen niet belangrijk. Zo'n speler is een broodvoetballer. Ajax kon dit weken zien aankomen en heeft CCC gehaald. Het was voor de trainer prettiger geweest als Antony eind mei naar MU was vertrokken, maar dan had hij waarschijnlijk de helft opgeleverd. Of Ajax toen een betere speler had kunnen halen dan nu blijft de vraag. Zo'n speler moet ook maar net beschikbaar zijn.

Voor de toekomst van Ajax is het belangrijk dat we weten waar we staan. Vanaf de tachtiger jaren verkopen we onze beste spelers, daar doe je niets aan. Zaak is om dat optimaal uit te spelen én dicht bij de aarde te blijven. Iedereen weet dat Ajax een riskante begroting heeft. Als je dan de kans krijgt om de risico's in één klap (of twee klappen) af te dekken voor een paar jaar moet je dat gewoon doen. Uiteindelijk kan Ajax ook mét Antony sneuvelen in de poule. We zijn ook weer niet zo goed dat we garanties hebben.

En de vervanging dan? Ooit ging Dennis Bergkamp weg; LVG liet twee talenten strijden om de vacature. De een was een Deense jongen met een wrat onder zijn voet en de andere een Fin met een matje. Niemand verwachtte daar iets van, maar LVG loste het op door het elftal anders in te richten. Wat dit moment betreft: we hebben best aardige spelers lopen. Natuurlijk lever je kwaliteit in door het vertrek van Antony, maar met het oog daarop is ook in Bergwijn geïnvesteerd. Verder mag Schreuder puzzelen, daar is hij voor aangesteld. Ik vind dat we voor de Nederlandse competitie genoeg kwaliteit hebben. Daar ligt uiteindelijk de prioriteit.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Antony

Bericht door Jöhnk » ma aug 29, 2022 9:39 am

Scherrer schreef:
zo aug 28, 2022 10:51 pm
Waar komt dat vertrouwen in Conceicao toch vandaan? Die jongen heeft het fysiek van een tengere b-junior. Dat is echt een enorme beperking in het moderne voetbal. Er zijn maar heel weinig spelers die zó klein en licht zijn en het toch redden. De kans is veel groter dat hij een soort van Younes wordt.
Ik moet het ook nog zien, maar het is wel een feit dat hij is gehaald voor de positie van Antony, net als Berghuis trouwens. Ajax anticipeert deze transfer al langere tijd.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » ma aug 29, 2022 9:48 am

Yopii schreef:
ma aug 29, 2022 9:16 am
Mr. Ajax schreef:
zo aug 28, 2022 11:05 pm

Je kan dus op je prikkie getrapt gaan voelen of gewoon consequent zijn in je beredenering. Berghuis, Ihattaren (!), Hansen (!) noemen als alternatieven voor Antony… deze post van jouw is vrijwel het ultieme argument voor waarom Antony nu, 28 augustus, niet verkocht had mogen worden.
Ajax moet sportieve prestaties boeken. We zijn geen Goldman Sachs.
En wij zijn ook PSG niet.

Ik voel me niet 'op mijn pikkie getrapt', maar ik stoor me wel aan jouw onbeleefde toon. Daarbij heb je ook nog eens ongelijk.

(1) De belangrijkste reden is, Zuidema gaf het al aan, dat je een speler die per se weg wil en een ongekende transfersom gaat opleveren niet kan en mag vasthouden. Die jongen is een mens en geen schilderij. Op het moment dat Antony dat interview aan Fabrizio Romano gaf, stuurde hij welbewust aan op een breuk. Aan onwillige spelers heb je niets. Pak het geld (100 miljoen!) , en ga over tot de orde van de dag. Ik ben blij dat Ajax dat uiteindelijk gedaan heeft.

(2) De tweede reden is dat je door hem vast te houden je eigen glazen ingooit. Het is geen teken van kracht, het is een teken dat je niet weet waar je staat. Wat moet (laten we zeggen) Bassey denken? Dat hij straks niet naar de top van Engeland mag, zelfs al wil een club 100 miljoen voor hem neerleggen? Over de Braziliaanse connectie heb ik het dan niet eens.

(3) De derde reden is dat Ajax zichzelf juist door zo'n transfer de middelen verschaft om een nieuwe speler uit de buitencategorie te halen. Je moet het ijzer wel smeden als het heet is, want Antony kan uit vorm raken of geblesseerd, dan keldert zijn waarde. Dit scenario hebben we bij Neres gezien.

(4) Het argument dat Ajax geen tijd meer heeft om een vervanger te halen kun je gebruiken om MU een poot uit te draaien, maar uiteindelijk is dat voor die jongen niet belangrijk. Zo'n speler is een broodvoetballer. Ajax kon dit weken zien aankomen en heeft CCC gehaald. Het was voor de trainer prettiger geweest als Antony eind mei naar MU was vertrokken, maar dan had hij waarschijnlijk de helft opgeleverd. Of Ajax toen een betere speler had kunnen halen dan nu blijft de vraag. Zo'n speler moet ook maar net beschikbaar zijn.

(5) Voor de toekomst van Ajax is het belangrijk dat we weten waar we staan. Vanaf de tachtiger jaren verkopen we onze beste spelers, daar doe je niets aan. Zaak is om dat optimaal uit te spelen én dicht bij de aarde te blijven. Iedereen weet dat Ajax een riskante begroting heeft. Als je dan de kans krijgt om de risico's in één klap (of twee klappen) af te dekken voor een paar jaar moet je dat gewoon doen. Uiteindelijk kan Ajax ook mét Antony sneuvelen in de poule. We zijn ook weer niet zo goed dat we garanties hebben.

En de vervanging dan? Ooit ging Dennis Bergkamp weg; LVG liet twee talenten strijden om de vacature. De een was een Deense jongen met een wrat onder zijn voet en de andere een Fin met een matje. Niemand verwachtte daar iets van, maar LVG loste het op door het elftal anders in te richten. Wat dit moment betreft: we hebben best aardige spelers lopen. Natuurlijk lever je kwaliteit in door het vertrek van Antony, maar met het oog daarop is ook in Bergwijn geïnvesteerd. Verder mag Schreuder puzzelen, daar is hij voor aangesteld. Ik vind dat we voor de Nederlandse competitie genoeg kwaliteit hebben. Daar ligt uiteindelijk de prioriteit.
(1) Ik ben het met je eens dat we aan boze spelers niks hebben maar ik vind dat Ajax bepaalt hoe of wat. Niet een speler. Wij zijn geen Barca. Wij betalen onze spelers netjes op tijd (ga ik vanuit) en we bieden ook spelers kansen en mogelijkheden (Magellan) terwijl ze soms niet meer goed genoeg zijn. Een speler die een paar dagen voor de deadline weg kan tegenhouden is misschien niet zo leuk maar Ajax is geen museum maar een voetbalclub.

(2) Tegen een Bassey kun je zeggen dat Ajax zeker weten meewerkt. Ajax verhoogt ook de salarissen van spelers zonder dat ze daardoor veel langer bij Ajax hoeven te blijven. Wanneer een club zich netjes meldt, doet Ajax netjes zaken. Je kunt juist naar een Bassey duidelijk maken dat hij het ultieme voorbeeld is waar Ajax voor staat. We kopen een speler, in dit geval Martinez. Die speelt een X-aantal jaar bij Ajax en die mag bij een goed bod weg. Vervolgens wilt Ajax vrij snel zijn vervanger in huis hebben want onze club doet zijn huiswerk. Bassey hoeft dan ook helemaal niet bang te zijn dat hij niet weg komt. Alleen wordt het een lastiger verhaal vanaf 28 augustus. Als Engelsman zal hij juist begrijpen dat de prijs dan even omhoog wat gekrikt.

(3) Alleen hebben we nu de tijd niet om een nieuwe speler te halen. Dat is juist het hele punt van Mr. Ajax!

(4) Jij vindt het niet belangrijk voor Ajax dat we geen vervanger kunnen krijgen maar wel belangrijk voor Antony dat hij niet weg mag. Hij mag nog steeds weg. Maar over een half jaar. In dat half jaar kan hij 6 wedstrijden in de CL spelen en gaat hij naar het WK. Daarbij wordt zijn salaris netjes op tijd betaald en bovendien is het niet ons probleem dat United pas op 28 augustus 100 mio biedt.

(5) Het is zeker weten belangrijk om te weten waar we staan. We zijn een fatsoenlijke club (af en toe laat iemand zijn piemel zien maar goed), we betalen onze spelers netjes, we hebben geen schulden etc. etc. Dat vind ik belangrijk.
IK GELOOF!!!!!!

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door Mano » ma aug 29, 2022 9:48 am

Ajax had Antony in het begin van de window kunnen verkopen voor 60mio.
Had je alle tijd gehad om een vervanger te zoeken. later voor 80 en nu voor 100. (met nog 3 dagen te gaan)

Ik denk dat ze echt wel een lijstje hebben. Zo hebben ze eerder al een bod gedaan op Giovani maar dat bod is afgewezen.
Nu is Giovani geblesseerd dus hem halen, is niet heel verstandig. wellicht in de winter
Ziyech is langs gekomen als huuroptie. Waarschijnlijk om het echte geld aan een toekomstige vervanger uit te geven.


Ajax heeft geen oneindig lijstje aan potentiële vervangers. Daarnaast is elke vervanger 10mio duurder dan een maand terug.
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Plaats reactie