Antony

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Antony

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 29, 2022 4:37 pm

Giacomo Puccini schreef:
ma aug 29, 2022 2:24 pm
Manchester United en Antony hebben gekregen wat ze wilden. En Ajax heeft een goede transfersom gekregen. Alleen maar winnaars, behalve de Ajax supporters op de korte termijn en Schreuder, maar die begrijpt ook wel dat dit niet anders kon. Zijn teksten moet je denk ik ook een beetje zien als onderhandelingsspel, hard to get spelen. Richting Man U moet je uitstralen dat Antony blijft, om ze te verlijden tot een beter bod. De eerste trainer die staat te juichen als zijn beste speler 3 dagen voor de transferdeadline wordt verkocht moet ik nog tegen komen, de teleurstelling is volkomen begrijpelijk. Tegelijkertijd laat dit goed zien waarom een trainer nooit te veel invloed op het beleid van de club moet krijgen, want hij zit er voor de korte termijn maar directeuren moeten ondertussen ook de lange termijn in de gaten houden.

Wat mij betreft gaat Antony door de voordeur, geen twijfel mogelijk. Een van de beste en attractiefste spelers die ik in een Ajaxshirt heb zien spelen. Het vertoon van de afgelopen weken is het gebruikelijke powerplay rond een transfer van 100 miljoen, ik vind het niet meer dan logisch dat dit niet zonder slag of stoot gaat als er dit soort bedragen mee gemoeid zijn, niet in de laatste plaats voor Antony zelf en voor zijn agenten en oude club. Ajax heeft zich de kaas niet van het brood laten eten, niets dan lof daarvoor. Ondertussen bleef Antony met respect over Ajax spreken. Hij gaat nog een keer een mooi afscheid krijgen.

Het afgelopen jaar was ik overtuigd dat Antony de eerste speler van Ajax zou worden die boven de 100 miljoen verkocht zou worden. Je zag het aankomen. Er was wel nog de pech dat Antony vorig seizoen geblesseerd raakte, en dat er geen biedingenstrijd tussen clubs ontstond. Anders had het nog mooier kunnen worden, maar met 100 miljoen kunnen we ook tevreden zijn.

Manchester United haalt 2 uitstekende spelers binnen voor ongeveer hetzelfde bedrag als waar Frenkie en De Ligt een paar jaar geleden door Ajax voor verkocht werden. Dat waren toen talenten, ik vind Martinez en Antony al verder. Die zijn al gearriveerd, zijn in meerdere competities al geslaagd, ze zijn rijper. Wat dat betreft zijn het normale bedragen.
Ik snap wat je schrijft en misschien denk ik er over een tijdje ook wel zo over. Maar ik vind de manier waarop niet goed en daarom heeft de persoon Antony wel een deuk(je) opgelopen voor mij. Voetballend helemaal mee eens, genoten van dit talent. En dan heeft mogelijkerwijs vooral zijn entourage ingefluisterd dit zo te doen, maar uiteindelijk maakt hij zelf de keuze om werk te weigeren en dus de club, zijn collega’s op het veld en de supporters in de steek te laten.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Antony

Bericht door Yopii » ma aug 29, 2022 4:41 pm

Die jongen wil ergens anders gaan werken. Zou jij ook doen als je geen binding had met je werkgever en ergens anders vijf keer zoveel kon verdienen.

Misschien als je wel binding had ook wel. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Antony

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 29, 2022 4:45 pm

Yopii schreef:
ma aug 29, 2022 4:41 pm
Die jongen wil ergens anders gaan werken. Zou jij ook doen als je geen binding had met je werkgever en ergens anders vijf keer zoveel kon verdienen.

Misschien als je wel binding had ook wel. :smallgrin.gif:
Nope, zou ik niet doen. Natuurlijk mag je weg willen en ook duidelijk maken, maar niet op deze manier.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: Antony

Bericht door Toppie » ma aug 29, 2022 5:42 pm

Is nog steeds nog niet officieel :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » ma aug 29, 2022 6:05 pm

Nee, ik zou het ook niet ze doen.
Antony heeft afgedaan voor.me. ten Hag ook trouwens
I think I lost my fucking headache

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Antony

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » ma aug 29, 2022 6:46 pm

Het is beter dan net doen of je bijtekent en dan gratis de poort uitlopen zoals bijvoorbeeld Onana, terwijl Ajax nota bene zijn salaris doorbetaalde tijdens de schorsing. Die heeft voor mij vele malen meer afgedaan als persoon dan Antony, die in een klap zijn familie uit de favela kan halen. Ik had na Groningen thuis wel véél meer zin in komend seizoen dan nu, maar begrijp wel dat ons cluppie tegen een dergelijk absurd bedrag geen nee meer zegt.

Volgens een tweet van Fabrizio zit hij nu voor medische keuring in Manchester, trouwens.

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Antony

Bericht door wimpey » ma aug 29, 2022 7:20 pm

Ik neem Antony niets kwalijk. Vraag me eerder af in welke wereld Schreuder en H2 leven, die naar verluidt niet wilden verkopen.

En Ten Hag, die Ajax aan 160M aan inkomsten helpt, zijn we boos op hem? Welzijn van de club staat voorop. Ajax heeft een heel ruim jasje aan. Deze inkomsten lijken me zeer welkom. We gaan zien of H2 het huiswerk heeft gedaan en of Schreuder een vakman is.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » ma aug 29, 2022 7:27 pm

Ik heb voldoende vertrouwen in de ditectie en Lenderink om niet bang te zijn dat het jasje van ajax te ruim was zonder de verkoop van Antony.
Ten HAg had het fatsoen moeten hebben om zich terug te trekken zodra Ajax zei absoluut niet te wille verkopen. En volgens de verhalen is dat een aantal keer tegen United gezegd
I think I lost my fucking headache

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Antony

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 29, 2022 8:03 pm

LucaS schreef:
ma aug 29, 2022 7:27 pm
Ik heb voldoende vertrouwen in de ditectie en Lenderink om niet bang te zijn dat het jasje van ajax te ruim was zonder de verkoop van Antony.
Ten HAg had het fatsoen moeten hebben om zich terug te trekken zodra Ajax zei absoluut niet te wille verkopen. En volgens de verhalen is dat een aantal keer tegen United gezegd
+1
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door Mano » ma aug 29, 2022 9:07 pm

Ajaciedjuh schreef:
Yopii schreef:
ma aug 29, 2022 4:41 pm
Die jongen wil ergens anders gaan werken. Zou jij ook doen als je geen binding had met je werkgever en ergens anders vijf keer zoveel kon verdienen.

Misschien als je wel binding had ook wel. :smallgrin.gif:
Nope, zou ik niet doen. Natuurlijk mag je weg willen en ook duidelijk maken, maar niet op deze manier.
Dan zal je wel echt moeite hebben met Brobbey want die speelde echt spelletjes en heeft Ajax een serieuze poot uitgedraaid


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » ma aug 29, 2022 10:09 pm

Ik snap niet hoe mensen hier het werken van een profvoetballer vergelijken met het werken voor de ING of ABN AMRO.

Bij de ING heb je niet te maken met een transferdeadline en speel je geen wedstrijd. Echt compleet appels en peren vergelijken.

Antony had met het salaris wat hij nog, laten we zeggen, 10 jaar zou verdienen bij Ajax ook meer verdiend dan 99,99% in Nederland in hun leven verdienen. Dus dat hele punt dat hij zijn familie uit de favela’s zou kunnen halen gaat niet op.

Ajax wilde 100 miljoen voor Antony. Die hadden PRIMA kunnen zeggen tegen Antony dat ze hem tot 1 augustus de tijd geven om een nieuwe club te vinden. Laat die dan maar meteen betalen. Want het is niet zo dat Ajax 100 miljoen voor hem vraagt en Antony afscheept met 30K per jaar.

Ajax heeft op dit moment niks aan 100 miljoen, tenzij we het geld nodig hebben.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Antony

Bericht door Marillion » ma aug 29, 2022 10:25 pm

Lionel schreef:
ma aug 29, 2022 10:09 pm
.....

Ajax heeft op dit moment niks aan 100 miljoen, tenzij we het geld nodig hebben.
Het gaat natuurlijk niet alléén maar om de korte termijn.

De hele manier van werken bij Ajax is dat we geld moeten verdienen aan ons transferbeleid. Met de inkomsten uit een transfer als deze kun je de club op veel manieren weer versterken. Ze moeten nu alleen wel oppassen dat er niet gelijk een deel uit paniek weer de sloot in gaat.
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Antony

Bericht door Lionel » ma aug 29, 2022 10:30 pm

Marillion schreef:
ma aug 29, 2022 10:25 pm
Lionel schreef:
ma aug 29, 2022 10:09 pm
.....

Ajax heeft op dit moment niks aan 100 miljoen, tenzij we het geld nodig hebben.
Het gaat natuurlijk niet alléén maar om de korte termijn.

De hele manier van werken bij Ajax is dat we geld moeten verdienen aan ons transferbeleid. Met de inkomsten uit een transfer als deze kun je de club op veel manieren weer versterken. Ze moeten nu alleen wel oppassen dat er niet gelijk een deel uit paniek weer de sloot in gaat.
Ajax had prima kunnen wachten tot na het WK. Of een vervanger kunnen polsen voordat men akkoord is met United.

Ajax zat niet om geld verlegen. Anders was Schreuder net niet zo link bij Rondo geweest.

Mijn punt is dat we helemaal niet hoeven mee te werken aan een transfer tenzij wij er zelf beter van worden. We betalen netjes het salaris, ook als we van een speler af willen. Ze worden bij Ajax niet als complete idioten behandeld.

Dus ik blijf erbij dat we Antony aan zijn contract hadden kunnen houden als Ajax dat had gewild. Dat ik vind als Ajax dat we 100 miljoen moeten accepteren is een andere discussie. Ik had hem bij 80 al verkocht.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33282
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Antony

Bericht door zeux » ma aug 29, 2022 10:59 pm

Vraag is natuurlijk: zijn die 50 miljoen die per seizoen aan verkoop nodig zijn, nu al afgetikt voor het volgende seizoen met de Antony-deal.
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Mr. Ajax
Berichten: 14431
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Re: Antony

Bericht door Mr. Ajax » ma aug 29, 2022 11:11 pm

Lionel schreef:
ma aug 29, 2022 10:09 pm
Ik snap niet hoe mensen hier het werken van een profvoetballer vergelijken met het werken voor de ING of ABN AMRO.

Bij de ING heb je niet te maken met een transferdeadline en speel je geen wedstrijd. Echt compleet appels en peren vergelijken.

Antony had met het salaris wat hij nog, laten we zeggen, 10 jaar zou verdienen bij Ajax ook meer verdiend dan 99,99% in Nederland in hun leven verdienen. Dus dat hele punt dat hij zijn familie uit de favela’s zou kunnen halen gaat niet op.

Ajax wilde 100 miljoen voor Antony. Die hadden PRIMA kunnen zeggen tegen Antony dat ze hem tot 1 augustus de tijd geven om een nieuwe club te vinden. Laat die dan maar meteen betalen. Want het is niet zo dat Ajax 100 miljoen voor hem vraagt en Antony afscheept met 30K per jaar.

Ajax heeft op dit moment niks aan 100 miljoen, tenzij we het geld nodig hebben.
100%. Die vergelijkingen zijn te belachelijk om aan te beginnen. Dit is in alle opzichten een compleet andere wereld.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Mano
Berichten: 15121
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door Mano » di aug 30, 2022 11:24 am

Ooh god, Bertje heeft ook weer wat te zeggen.
Wil PSV helpen met de verkoop van Gakpo anders komt de begroting niet rond :biggrin.gif:

Former Netherlands manager Bert van Marwijk has warned the Red Devils their imminent £85million arrival from Ajax is "not a scoring player" and PSV Eindhoven forward Cody Gakpo is a "more physically capable" player. United have agreed a mammoth fee to reunite Antony with Erik ten Hag and, as a result, they have cooled their interest in Gakpo.
more physically capable
behalve in grote wedstrijden, dan is hij onzichtbaar terwijl het DAN pas telt.
Daarnaast regelmatig geblesseerd geweest, dus lekker fysiek is ie niet. :blush.gif:
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

De Dominee
Berichten: 5747
Lid geworden op: zo okt 06, 2013 3:12 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Antony

Bericht door De Dominee » di aug 30, 2022 11:25 am

Antony is overigens door zijn keuring gekomen en zal naar verwachting vandaag worden gepresenteerd bij Man U.
All pigs are equal but some pigs are more equal than others.

Gebruikersavatar
Liberty
Berichten: 12766
Lid geworden op: vr okt 10, 2003 3:33 pm
Locatie: Ergens in Zuid-Holland
Contacteer:

Re: Antony

Bericht door Liberty » di aug 30, 2022 11:32 am

Mano schreef:
di aug 30, 2022 11:24 am
Ooh god, Bertje heeft ook weer wat te zeggen.
Wil PSV helpen met de verkoop van Gakpo anders komt de begroting niet rond :biggrin.gif:

Former Netherlands manager Bert van Marwijk has warned the Red Devils their imminent £85million arrival from Ajax is "not a scoring player" and PSV Eindhoven forward Cody Gakpo is a "more physically capable" player. United have agreed a mammoth fee to reunite Antony with Erik ten Hag and, as a result, they have cooled their interest in Gakpo.
more physically capable
behalve in grote wedstrijden, dan is hij onzichtbaar terwijl het DAN pas telt.
Daarnaast regelmatig geblesseerd geweest, dus lekker fysiek is ie niet. :blush.gif:
Wie neemt tegenwoordig Bert van Marwijk nog serieus dan?

Laat die lekker in het Midden Oosten aan het werk gaan. Misschien zoekt een of ander fout land nog wel een bondscoach.
Tijd voor iets nieuws.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door LucaS » di aug 30, 2022 11:53 am

Wow, alles wordt ingezet om Gakpo te slijten
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Antony

Bericht door Rooie » di aug 30, 2022 1:03 pm

Nu definitief onder voorbehoud van enkele formaliteiten. 95m + 5m aldus het persbericht van Ajax.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Antony

Bericht door WP_Legend » di aug 30, 2022 1:05 pm

Yep ik zag hem net voorbijkomen.. wat een geld!

Wie kent Cees de Wolf nog?
Berichten: 9024
Lid geworden op: do aug 28, 2014 11:39 am

Re: Antony

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog? » di aug 30, 2022 1:11 pm

Wij krijgen “maar” de helft he.

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Antony

Bericht door wimpey » di aug 30, 2022 1:14 pm

Rooie schreef:
di aug 30, 2022 1:03 pm
Nu definitief onder voorbehoud van enkele formaliteiten. 95m + 5m aldus het persbericht van Ajax.
Ding dong. Van die 95M gaat trouwens nog veel af he. Maar dan nog.... Er is een handjevol clubs die zo'n bedrag zou kunnen weigeren. En van dat soort clubs fan zijn: daar is toch niks aan?

Is Antony minder dan Grealish? Nee toch? Grealish was duurder... Ik hoop dat Antony, net als Martinez, het ook in de PL laat zien. We weten wat erin zit bij die gasten. In een tig keer betere league zullen ze alleen maar beter en beter worden.

Obrigada, Antony! :ajax.gif:

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Antony

Bericht door Jinne » di aug 30, 2022 1:18 pm

wimpey schreef:
di aug 30, 2022 1:14 pm
Rooie schreef:
di aug 30, 2022 1:03 pm
Nu definitief onder voorbehoud van enkele formaliteiten. 95m + 5m aldus het persbericht van Ajax.
Ding dong. Van die 95M gaat trouwens nog veel af he. Maar dan nog.... Er is een handjevol clubs die zo'n bedrag zou kunnen weigeren. En van dat soort clubs fan zijn: daar is toch niks aan?

Is Antony minder dan Grealish? Nee toch? Grealish was duurder... Ik hoop dat Antony, net als Martinez, het ook in de PL laat zien. We weten wat erin zit bij die gasten. In een tig keer betere league zullen ze alleen maar beter en beter worden.

Obrigada, Antony! :ajax.gif:
Obrigado (/a is indien een vrouw dank je wel zegt).
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey
Berichten: 51688
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Antony

Bericht door wimpey » di aug 30, 2022 1:19 pm

Jinne schreef:
di aug 30, 2022 1:18 pm
Obrigado (/a is indien een vrouw dank je wel zegt).
Oh! Brigado dan.
Laatst gewijzigd door wimpey op di aug 30, 2022 1:19 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie