Oussama Idrissi

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Marillion » ma feb 01, 2021 9:20 pm

Ik snap je plan maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. Mede op aangeven van deze trainer is er een godsvermogen neergelegd voor Haller. Zou wat zijn als 'ie dan nu alsnog Tadic naar het centrum zou halen.

En dan blijft er dus gewoon te weinig over. We hebben er al drie voor die twee plekken.
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Jöhnk » ma feb 01, 2021 10:03 pm

Ik ben het even kwijt. Is dit rond of moet er Chinees worden besteld?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door peter » ma feb 01, 2021 10:08 pm

Officieel rond zonder optie tot koop.

Ik zal wel weer op mijn kop krijgen hier, maar we zijn het helemaal kwijt. Klaiber, Haller en nu deze bizarre constructie.

We sluiten dus de transferperiode af met een huur buitenspeler en een peperdure spits. Alle problemen verdwijnen daarmee als sneeuw voor de zon.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Marillion » ma feb 01, 2021 10:12 pm

Dit vind ik wel relatief onschuldig. Eentje via huur eruit en een ander via huur erin. Kost per saldo waarschijnlijk nauwelijks geld en ik heb niet de indruk dat er een jeugdspeler klaarstaat. In de zomer is 'ie na een paar invalbeurten en 2 basisplaatsen tegen RKC en ADO weer weg.

Maar je had 't ook niet kunnen doen.

Het is vooral jammer dat Promes niet is verkocht. Maar gezien zijn privé situatie snap ik ook wel dat Moskou even de kat uit de boom kijkt hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Trab » ma feb 01, 2021 10:40 pm

Peter schreef:Officieel rond zonder optie tot koop.

Ik zal wel weer op mijn kop krijgen hier, maar we zijn het helemaal kwijt. Klaiber, Haller en nu deze bizarre constructie.

We sluiten dus de transferperiode af met een huur buitenspeler en een peperdure spits. Alle problemen verdwijnen daarmee als sneeuw voor de zon.
Welke problemen? Beste januari maand ever ;)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Wouter
Berichten: 18630
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Wouter » ma feb 01, 2021 10:40 pm

Ik wist helemaal niet dat Idrissi bij Utrecht heeft gespeeld.

Gebruikersavatar
Trab
AT Toto winner 04/05
Berichten: 7232
Lid geworden op: di okt 28, 2003 5:19 pm
Locatie: Gouda

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Trab » ma feb 01, 2021 10:43 pm

Wouter schreef:Ik wist helemaal niet dat Idrissi bij Utrecht heeft gespeeld.
Ja schande. Onbegrijpelijk dat ze Kerk niet genomen hebben :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Lionel » ma feb 01, 2021 11:45 pm

Marillion schreef:
ma feb 01, 2021 10:12 pm
Dit vind ik wel relatief onschuldig. Eentje via huur eruit en een ander via huur erin. Kost per saldo waarschijnlijk nauwelijks geld en ik heb niet de indruk dat er een jeugdspeler klaarstaat. In de zomer is 'ie na een paar invalbeurten en 2 basisplaatsen tegen RKC en ADO weer weg.

Maar je had 't ook niet kunnen doen.

Het is vooral jammer dat Promes niet is verkocht. Maar gezien zijn privé situatie snap ik ook wel dat Moskou even de kat uit de boom kijkt hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Promes is hier niet meer op z’n gemak en hij is straks makkelijker te verkopen als hij 15 wedstrijden ergens de volle 90 minuten pakt.

Ik snap niet waarom Johnk en Peter dit een rare transactie vinden..

Er is namelijk geen buitenspeler die op de deur klopt. Niet zoals een Rensch op de deur van de selectie klopt in ieder geval.

Februari wordt ook behoorlijk spannend. Ik vind het een prima constructie voor dit specifieke geval. Overall ben ik niet happy met Lang en Brobbey mogelijk out en Haller, Klaiber en Idrissi in.

Maar dat is achteraf, met de ontwikkelingen van al deze spelers van nu meegenomen.
IK GELOOF!!!!!!

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7350
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Scherrer » di feb 02, 2021 12:20 am

Peter schreef:
ma feb 01, 2021 10:08 pm
Officieel rond zonder optie tot koop.

Ik zal wel weer op mijn kop krijgen hier, maar we zijn het helemaal kwijt. Klaiber, Haller en nu deze bizarre constructie.

We sluiten dus de transferperiode af met een huur buitenspeler en een peperdure spits. Alle problemen verdwijnen daarmee als sneeuw voor de zon.
Je stelt je een beetje aan nu. Zo bizar is deze constructie niet. Ajax wilde persé van Promes af. Daarmee blijven alleen Tadic, Antony en Neres over als vleugelspelers. In de jeugd zit op dit moment helemaal niets wat het komende half jaar iets kan toevoegen, dus je hebt het over 3 man voor 2 posities. Waarbij aangetekend dat Neres vrijwel structureel geblesseerd is. Dat is wel erg krap. Dan is een stop-gap signing die je geen transfersom of langdurig contact kost helemaal niet gek.

Wat wel gek is, zijn de aankopen van Haller, Klaassen en Klaiber. Of de verkoop van Lang.
***

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Jinne » di feb 02, 2021 7:44 am

Gezien de spoeling op de vleugels niet gek om die dubbel bezet te hebben. Kunnen we ook wat meer variëren.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Andriy Demchenko » di feb 02, 2021 8:30 am

Marillion schreef:
ma feb 01, 2021 10:12 pm
Dit vind ik wel relatief onschuldig. Eentje via huur eruit en een ander via huur erin. Kost per saldo waarschijnlijk nauwelijks geld en ik heb niet de indruk dat er een jeugdspeler klaarstaat. In de zomer is 'ie na een paar invalbeurten en 2 basisplaatsen tegen RKC en ADO weer weg.

Maar je had 't ook niet kunnen doen.

Het is vooral jammer dat Promes niet is verkocht. Maar gezien zijn privé situatie snap ik ook wel dat Moskou even de kat uit de boom kijkt hoe zich dat gaat ontwikkelen.
Het verhaal was met name dat Moskou de vereiste pecunia niet kon ophoesten, en punt is dat met de gekelderde roebel en het corona -virus er andere onzekerheden zijn waardoor ook een bankgarantie voor dat bedrag een probleem zou kunnen zijn. Bepalend zal ook zijn of ze bijvoorbeld CL kunnen verzilveren (ze staan derde 6 punten achter Zenith) de nummer 1 kwalificeert zich rechtstreeks e nummer 2 heeft play offs.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door peter » di feb 02, 2021 10:26 am

Scherrer schreef:
di feb 02, 2021 12:20 am
Peter schreef:
ma feb 01, 2021 10:08 pm
Officieel rond zonder optie tot koop.

Ik zal wel weer op mijn kop krijgen hier, maar we zijn het helemaal kwijt. Klaiber, Haller en nu deze bizarre constructie.

We sluiten dus de transferperiode af met een huur buitenspeler en een peperdure spits. Alle problemen verdwijnen daarmee als sneeuw voor de zon.
Je stelt je een beetje aan nu. Zo bizar is deze constructie niet. Ajax wilde persé van Promes af. Daarmee blijven alleen Tadic, Antony en Neres over als vleugelspelers. In de jeugd zit op dit moment helemaal niets wat het komende half jaar iets kan toevoegen, dus je hebt het over 3 man voor 2 posities. Waarbij aangetekend dat Neres vrijwel structureel geblesseerd is. Dat is wel erg krap. Dan is een stop-gap signing die je geen transfersom of langdurig contact kost helemaal niet gek.

Wat wel gek is, zijn de aankopen van Haller, Klaassen en Klaiber. Of de verkoop van Lang.
Ik had verwacht dat we Promes zouden verkopen, maar dat is dus blijkbaar niet gelukt. Daarmee is het ook een beetje lood om oud ijzer nu. Is Idrissi beter dan Promes? Ik heb geen idee, maar met al het gedoe rondom de persoon Promes denk ik wel dat we in wat rustiger vaarwater terecht komen. In dat opzicht is dat een pré. Hoop overigens wel dat die Idrissi een beetje wedstrijdfit is, want op basis van zijn statistieken heb ik daar nog wel twijfel bij. Die jongen speelt echt bijna niets.

Denk overigens niet dat we Promes makkelijk gaan slijten. Zal dan in de zomer zorgen voor een nieuwe situatie en misschien dat we dan die Sulemana wel halen (in plaats van Idrissi).

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Andriy Demchenko » di feb 02, 2021 10:41 am

Peter schreef:
di feb 02, 2021 10:26 am
Scherrer schreef:
di feb 02, 2021 12:20 am
Peter schreef:
ma feb 01, 2021 10:08 pm
Officieel rond zonder optie tot koop.

Ik zal wel weer op mijn kop krijgen hier, maar we zijn het helemaal kwijt. Klaiber, Haller en nu deze bizarre constructie.

We sluiten dus de transferperiode af met een huur buitenspeler en een peperdure spits. Alle problemen verdwijnen daarmee als sneeuw voor de zon.
Je stelt je een beetje aan nu. Zo bizar is deze constructie niet. Ajax wilde persé van Promes af. Daarmee blijven alleen Tadic, Antony en Neres over als vleugelspelers. In de jeugd zit op dit moment helemaal niets wat het komende half jaar iets kan toevoegen, dus je hebt het over 3 man voor 2 posities. Waarbij aangetekend dat Neres vrijwel structureel geblesseerd is. Dat is wel erg krap. Dan is een stop-gap signing die je geen transfersom of langdurig contact kost helemaal niet gek.

Wat wel gek is, zijn de aankopen van Haller, Klaassen en Klaiber. Of de verkoop van Lang.
Ik had verwacht dat we Promes zouden verkopen, maar dat is dus blijkbaar niet gelukt. Daarmee is het ook een beetje lood om oud ijzer nu. Is Idrissi beter dan Promes? Ik heb geen idee, maar met al het gedoe rondom de persoon Promes denk ik wel dat we in wat rustiger vaarwater terecht komen. In dat opzicht is dat een pré. Hoop overigens wel dat die Idrissi een beetje wedstrijdfit is, want op basis van zijn statistieken heb ik daar nog wel twijfel bij. Die jongen speelt echt bijna niets.

Denk overigens niet dat we Promes makkelijk gaan slijten. Zal dan in de zomer zorgen voor een nieuwe situatie en misschien dat we dan die Sulemana wel halen (in plaats van Idrissi).
Ik denk in ieder geval niet wat Idrissi halen voor 18 miljoen tenzij hij zich als Romario manifesteert.
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Marillion » di feb 02, 2021 10:43 am

Lijkt me ook niet. Ze gaan natuurlijk gewoon alsnog die Sulemana proberen te halen. Tenzij we Promes niet definitief kwijtraken aan Moskou of justitie.
Nil volentibus arduum

Andriy Demchenko
Berichten: 5002
Lid geworden op: zo apr 10, 2016 6:30 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Andriy Demchenko » di feb 02, 2021 11:10 am

Marillion schreef:
di feb 02, 2021 10:43 am
Lijkt me ook niet. Ze gaan natuurlijk gewoon alsnog die Sulemana proberen te halen. Tenzij we Promes niet definitief kwijtraken aan Moskou of justitie.
Dat laatste denk ik ook, tenzij een van onze Brazilianen nog een transfer maakt dan halen ze ze misschien beide. O
''And water with the tyrants' blood. The freedom you have gained." Taras Shevchenko

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door wimpey » di feb 02, 2021 12:53 pm

Heeft een AZ of Utrecht klant het bij Ajax al eens gemaakt?

Gelukkig wilde Sevilla geen optie tot koop.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40620
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Marillion » di feb 02, 2021 1:02 pm

Eerste die ik kan verzinnen: Jan Wouters.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Zuidema » di feb 02, 2021 1:07 pm

wimpey schreef:
di feb 02, 2021 12:53 pm
Heeft een AZ of Utrecht klant het bij Ajax al eens gemaakt?
Siggy! :cheer.gif: :cheer.gif: :cheer.gif:

Wouters pakte natuurlijk prima uit. Robbie de Wit was ook lekker bezig totdat. De rest was allemaal van het kaliber stop-gap wat mij betreft. In ieder geval geen spelers die Ajax op een hoger plan brachten.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/43 ... an-az.html

https://www.elfvoetbal.nl/binnenland/27 ... aiber-voor
Laatst gewijzigd door Zuidema op di feb 02, 2021 1:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door 999 » di feb 02, 2021 1:09 pm

En toch wordt hier Koopmeiners steeds genoemd die AJAX moet halen.Zelfs Stengs was/is in beeld ...

Rob de Wit.Rob alfen, Leo van Veen.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Oussama Idrissi

Bericht door Zuidema » di feb 02, 2021 1:18 pm

999 schreef:
di feb 02, 2021 1:09 pm
En toch wordt hier Koopmeiners steeds genoemd die AJAX moet halen.Zelfs Stengs was/is in beeld ...

Rob de Wit.
Precies. Bij Az zijn ze steeds weer te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken. Dat vrees ik ook bij Koopmeiners.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door 999 » di feb 02, 2021 1:21 pm

Van AZ Perez , De Zeeuw, Viergever ..

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door 999 » di feb 02, 2021 1:22 pm

Zuidema schreef:
di feb 02, 2021 1:18 pm
999 schreef:
di feb 02, 2021 1:09 pm
En toch wordt hier Koopmeiners steeds genoemd die AJAX moet halen.Zelfs Stengs was/is in beeld ...

Rob de Wit.
Precies. Bij Az zijn ze steeds weer te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken. Dat vrees ik ook bij Koopmeiners.
Maar dat was de vraag niet van Wimpey ..De door mij genoemde spelers waren meer dan verdienstelijk bij AJAX.Overgens van Van Gaal volgens mij eerst Assistent bij AZ.En we hebben nu een trainer van Utrecht

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door wimpey » di feb 02, 2021 1:37 pm

Wouters en De Wit zijn voorbeelden uit het stenen tijdperk.

Ajax moet alleen spelers van NL clubs halen die er met kop en schouders bovenuit steken.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door 999 » di feb 02, 2021 1:45 pm

wimpey schreef:
di feb 02, 2021 1:37 pm
Wouters en De Wit zijn voorbeelden uit het stenen tijdperk.

Ajax moet alleen spelers van NL clubs halen die er met kop en schouders bovenuit steken.
Zo kun weer aan de gang blijven , man man man ..
Laatst gewijzigd door 999 op di feb 02, 2021 1:47 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 51684
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Oussama Idrissi

Bericht door wimpey » di feb 02, 2021 1:46 pm

999 schreef:
di feb 02, 2021 1:45 pm
Zo kun weer aan de gang blijven , man man man ..
Wat klopt er niet aan dan?

Plaats reactie