Mohamed Ihattaren

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » do jan 20, 2022 3:51 pm

Lionel schreef:
do jan 20, 2022 2:07 pm
Al zou de optie tot koop 20 mio zijn maakt dat natuurlijk weinig uit. We huren hem eerst 1,5 jaar. Kunnen over 16 maanden beslissen of we hem dat waard vinden of niet.
Dit snap ik niet. De kans die voorligt is juist dat hij het fantastisch doet en je hem daarna voor een prikje overneemt. Maar dat moet je dan wel nu afspreken, want anders betaal je alsnog de hoofdprijs. Juventus heeft hem voor twee miljoen gehaald hè.

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » do jan 20, 2022 5:24 pm

Ihattaren wilde terugkeren bij PSV, maar Eindhovenaren waren niet geïnteresseerd'

BRON EINDHOVENS DAGBLAD

Mohamed Ihattaren heeft volgens het Eindhovens Dagblad geprobeerd om deze transferperiode terug te keren bij PSV. Ihattaren is momenteel hard op weg naar Ajax, maar naar verluidt komt dit mede doordat PSV geen heil zag in een terugkeer van Ihattaren.

De creatieve linkspoot vertrok afgelopen zomer na een aantal conflicten, onder meer met PSV-trainer Roger Schmidt, naar Juventus. De Italiaanse topclub verhuurde Ihattaren direct door aan Sampdoria, maar dit avontuur werd geen succes. Nu hoopt Ihattaren in de Nederlandse top op een herkansing.

Aanvankelijk zette het voormalig jeugdexponent van PSV daarbij in op een terugkeer naar Eindhoven, maar PSV liet volgens het Eindhovens Dagblad weten niet geïnteresseerd te zijn in het terughalen van Ihattaren.

Mogelijke permanente komst naar Ajax
Volgens de laatste berichten is Ajax wel in de markt voor de middenvelder annex aanvaller en sprak Ihattaren zelfs al uitgebreid met trainer Erik ten Hag. Hoewel het op dit moment waarschijnlijk is dat Ihattaren door Ajax in eerste instantie zal worden gehuurd van Juventus, sluit het Eindhovens Dagblad ook niet uit dat Ajax Ihattaren deze transferperiode direct permanent overneemt.
Hier geloof ik dus niets van, Rik.

wimpey
Berichten: 51687
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door wimpey » do jan 20, 2022 5:26 pm

Ik ook niet, d'n Rikkert. Sorry. :smallgrin.gif:

Voor wie gaat Ajax nu? Niet voor Noa Lang. :smallgrin.gif: Danjuma zal te duur zijn.

Ze zullen iemand halen, die direct inzetbaar is. I.t.t. de dure Daramy dus.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Rooie » do jan 20, 2022 5:28 pm

Yopii schreef:
do jan 20, 2022 5:24 pm
Ihattaren wilde terugkeren bij PSV, maar Eindhovenaren waren niet geïnteresseerd'

BRON EINDHOVENS DAGBLAD

Mohamed Ihattaren heeft volgens het Eindhovens Dagblad geprobeerd om deze transferperiode terug te keren bij PSV. Ihattaren is momenteel hard op weg naar Ajax, maar naar verluidt komt dit mede doordat PSV geen heil zag in een terugkeer van Ihattaren.

De creatieve linkspoot vertrok afgelopen zomer na een aantal conflicten, onder meer met PSV-trainer Roger Schmidt, naar Juventus. De Italiaanse topclub verhuurde Ihattaren direct door aan Sampdoria, maar dit avontuur werd geen succes. Nu hoopt Ihattaren in de Nederlandse top op een herkansing.

Aanvankelijk zette het voormalig jeugdexponent van PSV daarbij in op een terugkeer naar Eindhoven, maar PSV liet volgens het Eindhovens Dagblad weten niet geïnteresseerd te zijn in het terughalen van Ihattaren.

Mogelijke permanente komst naar Ajax
Volgens de laatste berichten is Ajax wel in de markt voor de middenvelder annex aanvaller en sprak Ihattaren zelfs al uitgebreid met trainer Erik ten Hag. Hoewel het op dit moment waarschijnlijk is dat Ihattaren door Ajax in eerste instantie zal worden gehuurd van Juventus, sluit het Eindhovens Dagblad ook niet uit dat Ajax Ihattaren deze transferperiode direct permanent overneemt.
Hier geloof ik dus niets van, Rik.
Ik ook niet. Zolang Schmidt daar zit, zal dat niet gebeuren.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door peter » do jan 20, 2022 9:53 pm

Groot voorstander van deze optie met Mo. Mits het uiteraard gaat om een optie tot koop voor een bedrag van minder dan 1.5 miljoen ofzo. Ja die gozer is nu niet fit en misschien wordt het wel niks meer, maar ik heb het gevoel dat we met de huidige technische staf (en Ajax omgeving) die jongen wel weer terug op niveau kunnen krijgen. En als dat lukt, dan heb je een fantastische optie voor de 10 of als buitenspeler erbij voor een prikkie. Is ook pas 19 (bijna 20) he.

Lukt dit alles niet na een half jaar dan val je je er totaal geen buil aan. Zal ook weinig impact hebben op het groepsproces dit.

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10238
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door WP_Legend » vr jan 21, 2022 10:16 am

Op welke positie moet ie zich gaan richten bij ons?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » vr jan 21, 2022 11:08 am

Ajax ziet toekomst in Ihattaren
Erik ten Hag (r.) wil aan de slag gaan met Mohamed Ihattaren, die hij een klein jaar geleden voor het laatst met eigen ogen in actie heeft gezien in de Johan Cruijff Arena.

Na feedback van Gerald Vanenburg ’heel positief gesprek’ met ervaringsdeskundige Erik ten Hag
AMSTERDAM Ajax is hard bezig om Mohamed Ihattaren weg te kapen voor de neus van FC Utrecht. De regerend landskampioen ziet toekomst in de ex-PSV’er, die na een mislukte verhuur aan Sampdoria helemaal is vastgelopen in zijn carrière, en wil hem graag huren voor de rest van het seizoen met een optie tot koop. Ihattaren heeft er wel oren naar. De middenvelder voerde al een gesprek met trainer Erik ten Hag en dat is een ’heel positief gesprek’ geweest, zo is gemeld aan De Telegraaf.

Het balletje is allemaal gaan rollen na het interview dat Ihattaren vorige week aan deze krant gaf. Ten Hag en directeur voetbalzaken Marc Overmars waren in diens PSV-periode al gecharmeerd van de Utrechter en lazen hoe gemotiveerd een van de grootste Nederlandse talenten van de afgelopen jaren is om zijn carrière nieuw leven in te blazen.

Wat volgde, was een gesprek tussen Overmars en Ali Dursun, de zaakwaarnemer van Ihattaren. Daarnaast werd contact opgenomen met Gerald Vanenburg, die werkzaam is in de jeugdopleiding van Ajax, maar de afgelopen periode in zijn vrije tijd Ihattaren bijstaat bij diens pogingen om weer fit te worden. Vanenburg gaf positieve feedback, waarna Ten Hag besloot met de speler zelf te gaan praten.

De Ajax-trainer heeft een reputatie hoog te houden als ’gestrande talenten-fluisteraar’. Bij FC Utrecht was hij al gespitst op dergelijke buitenkansjes, spelers die eerder op hoog niveau hadden gespeeld, maar in een mindere fase van hun carrière terecht waren gekomen. Soms lukte dat heel erg goed, zoals met Sébastien Haller en Zakaria Labyad, twee spelers die hij ook weer naar Ajax haalde. En soms liep het ook helemaal op niks uit, zoals met Chris David en Bilal Ould-Chikh, twee FC Twente-talenten, die met een premature stap naar het buitenland hun carrière lieten vastlopen, maar die in Utrecht niet konden reanimeren.

Vooral de situatie met Labyad is interessant, omdat er de nodige parallellen zijn met die van Ihattaren. Beiden zijn Utrechters met Marokkaanse roots en waren pareltjes van de jeugdopleiding van PSV, waar het na hun doorbraak in het eerste elftal misging. In het geval van Labyad was er een slepend conflict over een contractverlenging, waardoor hij na zijn eerste volledige seizoen in de hoofdmacht door PSV voor slechts 900.000 euro verkocht werd aan Sporting Portugal. In Lissabon wist Labyad nooit een onomstreden basisspeler te worden en na een mislukte verhuurperiode aan Fulham en een half jaar zonder club kwam hij in de loop van het seizoen 2016/2017 bij FC Utrecht aanwaaien. Net als nu het geval is met Ihattaren kampte Labyad met flink overgewicht, maar Ten Hag wist de goede snaar te raken bij de Utrechter, die snel fit raakte en zou uitgroeien tot een meerwaarde. Na het vertrek van Ten Hag zou Labyad zijn trainer volgen naar Ajax voor een transfersom van 6 miljoen euro.

Om Ihattaren weer aan de praat te krijgen zal een minstens zo grote uitdaging zijn. Diens laatste wedstrijd dateert van 24 april vorig jaar – een invalbeurt als PSV’er van 7 minuten tegen FC Groningen – en heeft de afgelopen jaren de nodige aanvaringen en disciplinaire issues gehad. Ihattaren is echter vastbesloten om een nieuwe start te maken. In het interview van vorige week zei de Utrechter daarover: „Mijn moeder vroeg zelfs aan mij: voetbal je nog? Ze snapt er niets meer van. Maar daar wil ik snel verandering in brengen. Daarvoor zal ik in de spiegel moeten kijken. Ik wil slagen in de absolute top zodat mijn moeder weet dat ik een zoon en topsporter ben waar ze trots op kan zijn.”

Voor Ihattaren als Ajacied kan gaan werken aan zijn rehabilitatie als voetballer moeten er nog wel de nodige obstakels uit de weg worden geruimd tussen de clubs. Een snel akkoord ligt niet voor de hand, omdat er volop financiële issues op te lossen zijn. Ook tussen Ihattaren en Juventus, dat tot dusver nog geen euro heeft overgemaakt aan de speler. Terwijl hij ook van Sampdoria nog geen eurocent salaris heeft gekregen. Eerder liep FC Utrecht, dat met Juventus op hoofdlijnen rond was over het huren van Ihattaren, vast op dit deel van het verhaal. Ook voor Ajax zal het niet meevallen om dit uit de weg te ruimen. Aan de andere kant heeft Juventus er wel belang bij om voor het einde van de maand tot een oplossing te komen, want een talent dat tussen wal en schip blijft hangen kost altijd meer geld dan wanneer de speler, die nog tot medio 2025 onder contract staat, weer ergens aan spelen toekomt.
De T.

Lionel
Berichten: 47052
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Lionel » vr jan 21, 2022 11:31 am

Jöhnk schreef:
do jan 20, 2022 3:51 pm
Lionel schreef:
do jan 20, 2022 2:07 pm
Al zou de optie tot koop 20 mio zijn maakt dat natuurlijk weinig uit. We huren hem eerst 1,5 jaar. Kunnen over 16 maanden beslissen of we hem dat waard vinden of niet.
Dit snap ik niet. De kans die voorligt is juist dat hij het fantastisch doet en je hem daarna voor een prikje overneemt. Maar dat moet je dan wel nu afspreken, want anders betaal je alsnog de hoofdprijs. Juventus heeft hem voor twee miljoen gehaald hè.
Meer dat die jongen, wanneer hij zijn potentie waarmaakt, meer dan 20 miljoen waard is of kan zijn. Het lijkt mij een soort laatste alles of niets kans voor hem.
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10394
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door mattie » vr jan 21, 2022 4:05 pm

Hoe ver is Ajax met deze transfer nu ?
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Giacomo Puccini » vr jan 21, 2022 5:09 pm

De medische keuring is over 5 maanden, eerst nog even fit worden.
Ajax!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » vr jan 21, 2022 5:35 pm

Lionel schreef:
vr jan 21, 2022 11:31 am
Jöhnk schreef:
do jan 20, 2022 3:51 pm
Lionel schreef:
do jan 20, 2022 2:07 pm
Al zou de optie tot koop 20 mio zijn maakt dat natuurlijk weinig uit. We huren hem eerst 1,5 jaar. Kunnen over 16 maanden beslissen of we hem dat waard vinden of niet.
Dit snap ik niet. De kans die voorligt is juist dat hij het fantastisch doet en je hem daarna voor een prikje overneemt. Maar dat moet je dan wel nu afspreken, want anders betaal je alsnog de hoofdprijs. Juventus heeft hem voor twee miljoen gehaald hè.
Meer dat die jongen, wanneer hij zijn potentie waarmaakt, meer dan 20 miljoen waard is of kan zijn. Het lijkt mij een soort laatste alles of niets kans voor hem.
Dat zou als het goed is voor hem een argument moeten zijn om er echt alles aan te doen om te slagen bij Ajax. Van hem uit geen hele idiote eisen en een echte topsport mentaliteit om zich te bewijzen. Ook als het even tegenzit. Daar past dus ook niet bij dat het straks weer allemaal aan anderen ligt. Iets wat ik de afgelopen periode net even teveel voorbij heb zien komen.

Ajax neemt een gok en in zekere zin ook een risico. Al is dat laatste beperkt. Als hij niet presteert kun je hem wegsturen. Maar het is natuurlijk wel zaak om nú een transfersom af te spreken zodat je straks eventueel optimaal kunt profiteren als die gok goed uitpakt. In die zin zal Ajax ook geen haast hebben. Je moet dat niet rekken tot de laatste dag van de transfermarkt omdat je ook vertrouwen wil uitstralen richting Ihattaren. Beide moeten er voor gaan. Maar er serieus werk van maken om nu een scherpe transfersom te bedingen lijkt me niet meer dan logisch. Juventus heeft ook niet veel betaald en sindsdien is hij alleen maar minder waard geworden.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » vr jan 21, 2022 6:09 pm

--------
Laatst gewijzigd door 999 op vr jan 21, 2022 6:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
zeux
Berichten: 33281
Lid geworden op: wo dec 29, 2010 6:30 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door zeux » vr jan 21, 2022 6:10 pm

999 schreef:
vr jan 21, 2022 6:09 pm
Ali B reageert opnieuw: ’Dit neigt naar een trial by media’
Updated Vandaag, 09:28
Gisteren, 19:52
in STERREN

Ali B vindt de manier waarop de twee aangiftes tegen hem in het nieuws worden gebracht neigen naar een ’trial by media’. Op Instagram schrijft de rapper en de The Voice-coach dat hij zich niet publiekelijk kan verweren tegen de beschuldigingen.


Ⓒ ANP/HH
„Er liggen nu twee anonieme aangiftes die met veel spektakel als nieuws worden gebracht. Dat is onterecht. Dit neigt naar een trial by media. Ik kan mij hier niet publiekelijk tegen verweren. Voor mij staat niettemin vast dat het Openbaar Ministerie in beide gevallen zal moeten besluiten tot seponering”, schrijft de rapper op Instagram. „Ik heb mij namelijk niet schuldig gemaakt aan wat mij in de aangiftes wordt verweten. Er is daar ook geen enkele aanwijzing voor.”

Videoland verwijdert afleveringen The Voice en docu Ali B

De coach heeft twee aangiftes tegen hem liggen, waarvan een naar verluidt door een oud-kandidaat. De ander zou volgens zijn advocaat losstaan van het RTL-programma. Een van de aangiftes betreft verkrachting, zo vertelde de aanklaagster in het programma Boos van Tim Hofman, dat donderdag te zien was. Zij vertelde ook dat Ali B aan haar toegaf vaker seks te hebben met kandidaten. Hij was volgens haar echter niet bang dat die verhalen uit zouden komen, want „niemand gaat jou geloven”, zo zou hij gezegd hebben.

Ali B heeft er alle vertrouwen in dat het OM dit ’op een zuivere manier zal afdoen’. „Tot die tijd zal ik dit doorstaan. Ik zie dat maar als een beproeving waar ik sterker uit tevoorschijn zal komen.” De rapper zegt voorlopig niet te willen reageren op vragen. Hij wacht tot het OM uitspraak doet.

Zijn advocaat Bart Swier bevestigde het statement van Ali B donderdagavond in de talkshow Beau op RTL 4. De advocaat herhaalde dat zijn cliënt geschokt is door de verhalen over misstanden bij The Voice of Holland.

„We kennen de naam van die aangeefster niet, maar hij denkt de situatie wel te herkennen”, zei Swier over zijn cliënt. De rapper denkt te weten wie deze vrouw is en erkent dat hij seks met haar gehad heeft, ’maar wel met volledige toestemming van haar. Ali herkent zich niet in dit beeld’, zei de advocaat.

De andere zaak waarover in het programma Boos werd verteld, ging niet over TVOH maar over een schrijverskamp waar Bouali aanwezig was. Daar zou hij een jonge vrouw tot orale seks hebben gedwongen. „Hij herkent deze situatie helemaal niet”, zei Swier. „En het is anoniem en wordt ook niet in een tijd geplaatst.”

Swier zei dat Ali geschrokken is van wat hij heeft gezien in de aflevering van Boos. „Geschokt door de verhalen die niet over hem gingen en ook over de verhalen die wel over hem gingen”, aldus de advocaat van de rapper.

Ook zei Swier te verwachten dat het OM de zaken tegen Ali zal seponeren.
De T.
Wordt Ali B. onze zesde spits? :ajaxsmiley.gif:
"Mensen worden door vraagtekens aan het denken gezet, niet door uitroeptekens." J.L. Heldring

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door 999 » vr jan 21, 2022 6:12 pm

Sorry verkeerde topic :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » vr jan 21, 2022 11:22 pm

Was wel een verrassing geweest. :smallgrin.gif:

Ik lees net dat volgens Mike Verweij de komst van Bergwijn niet realistisch meer lijkt te zijn omdat Susan Lenderink niet zover wil gaan als Overmars. Verstandig besluit. Er is ook nog zoiets als de financiële huishouding. :biggthumpup.gif:
Nil volentibus arduum

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » vr jan 21, 2022 11:59 pm

Mike Verweij heeft iets nieuws bedacht. Bij elk gerucht introduceert hij een of meerdere nieuwe personages achter de schermen met mogelijk tegengestelde opinies. Zo heeft hij altijd gelijk.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Zuidema » za jan 22, 2022 2:04 am

Marillion schreef:
vr jan 21, 2022 11:22 pm

Ik lees net dat volgens Mike Verweij de komst van Bergwijn niet realistisch meer lijkt te zijn omdat Susan Lenderink niet zover wil gaan als Overmars. Verstandig besluit. Er is ook nog zoiets als de financiële huishouding. :biggthumpup.gif:
Bijzonder. Normaal gesproken zijn het de heren die de dames terugfluiten in hun grenzeloze koopzucht. :666.gif:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13309
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Nihad » za jan 22, 2022 10:32 am

Jöhnk schreef:
vr jan 21, 2022 11:59 pm
Mike Verweij heeft iets nieuws bedacht. Bij elk gerucht introduceert hij een of meerdere nieuwe personages achter de schermen met mogelijk tegengestelde opinies. Zo heeft hij altijd gelijk.
Precies. Lijkt me bullshit.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40621
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Marillion » za jan 22, 2022 10:51 am

In dit geval is het toch niet zo'n gek verhaal? Ajax neemt risico's maar daar zitten wel grenzen aan. We spelen nu ook alweer even zonder publiek. Van een paar spelers is het maar zeer de vraag of ze überhaupt nog iets van een transfersom gaan opbrengen. En die jongen zal ook niet zomaar zijn Spurs salaris laten lopen.

Het zou pas gek zijn als de Financieel directeur dit allemaal zou laten gaan en zou tekenen bij het kruisje.
Nil volentibus arduum

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » za jan 22, 2022 10:53 am

Overmars mag genoeg uitgeven, en dan druk ik me voorzichtig uit. Natuurlijk moet de FD ergens een grens trekken. Anders deugde ze niet voor haar vak.

Ben er blij mee.

Gebruikersavatar
Zuidema
Berichten: 11922
Lid geworden op: zo nov 09, 2003 1:35 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Zuidema » za jan 22, 2022 11:02 am

Yopii schreef:
za jan 22, 2022 10:53 am
Ben er blij mee.
Ik ook. Zeker bij een soort veredelde stopgap van 20M of meer met een salaris van 4-6M. En ook veel belangrijker dan de eis (?) dat we meer Nederlanders in de selectie moeten hebben. Pfff... :excited.gif:

Yopii
Berichten: 17879
Lid geworden op: zo nov 06, 2016 10:14 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Yopii » za jan 22, 2022 1:34 pm

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... spurs.html

Die vervelende roddelaar weet nu al te melden dat Ajax t.z.t. Bergeijk voor het dubbele kan verkopen. :excited.gif:

Gelukkig is onze FD iets realistischer.

Ten Hag heeft aanvallers genoeg.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Jöhnk » za jan 22, 2022 1:43 pm

Marillion schreef:
za jan 22, 2022 10:51 am
In dit geval is het toch niet zo'n gek verhaal? Ajax neemt risico's maar daar zitten wel grenzen aan. We spelen nu ook alweer even zonder publiek. Van een paar spelers is het maar zeer de vraag of ze überhaupt nog iets van een transfersom gaan opbrengen. En die jongen zal ook niet zomaar zijn Spurs salaris laten lopen.

Het zou pas gek zijn als de Financieel directeur dit allemaal zou laten gaan en zou tekenen bij het kruisje.
Nee hoor, maar als betrouwbaar zou ik het niet classificeren. Lees de laatste pakweg tien nieuwsberichten van Verweij eens terug. Hij komt steeds aanzetten met (vage) personages op de achtergrond. De vader van Gravenberch, ‘een deel van het management van Brobbey’, Michel Doesburg, enzovoorts.

De beste man krijgt geen nieuws meer en dit is de oplossing die hij daarop heeft gevonden. Hij dekt zich als het ware in door een verhaal vanuit meerdere gezichtspunten te bespreken. Ik vind het heel doorzichtig, maar wellicht sta ik daar alleen in.

Ajax Rules
Berichten: 31182
Lid geworden op: do jul 22, 2004 9:15 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Ajax Rules » za jan 22, 2022 2:35 pm

Yopii schreef:
za jan 22, 2022 1:34 pm
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... spurs.html

Die vervelende roddelaar weet nu al te melden dat Ajax t.z.t. Bergeijk voor het dubbele kan verkopen. :excited.gif:

Gelukkig is onze FD iets realistischer.

Ten Hag heeft aanvallers genoeg.
Dit is wel een van de domste betogen die ik ooit heb gelezen. :excited.gif: (Van Spaan dan he, niet van jou Yopii ;-))
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Historicus
Berichten: 3329
Lid geworden op: di mar 15, 2016 11:03 pm

Re: Bétrouwbaar transfernieuws

Bericht door Historicus » za jan 22, 2022 2:45 pm

Hoe lang duurt het wel niet voordat Ihataren fit kan zijn? HIj was/is echt heel erg dik.

Plaats reactie