De Martin van Geel Topic

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

De Martin van Geel Topic

Bericht door joey » ma dec 19, 2005 11:35 am

Geknipt uit de topic ''Ajacieden Op Televisie Topic''











Vanavond Martin van Geel bij FC Godenzonen (19.00, herhalingen 21.00, 23.00, morgen 17.00). AT5 TT meldt dat de uitzending gaat over de overstap van MVG van AZ naar Ajax, over de bestuursperikelen van de afgelopen tijd en over het Ajax van de toekomst: met welk team denkt Ajax in 2006/2007 kampioen te worden?

Een vraag aan MVG? Stel die hier.
Laatst gewijzigd door joey op za jan 07, 2006 11:50 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma dec 19, 2005 12:32 pm

DE vraag is gesteld!!

Kom maar op Martin ik ben benieuwd wat van invloed jij gaat hebben.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma dec 19, 2005 2:40 pm

joey schreef:Vanavond Martin van Geel bij FC Godenzonen (19.00, herhalingen 21.00, 23.00, morgen 17.00). AT5 TT meldt dat de uitzending gaat over de overstap van MVG van AZ naar Ajax, over de bestuursperikelen van de afgelopen tijd en over het Ajax van de toekomst: met welk team denkt Ajax in 2006/2007 kampioen te worden?

Een vraag aan MVG? Stel die hier.
Joey, jij bent zeker wel zo aardig om hier een verslagje neer te zetten? :eusa_pray:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma dec 19, 2005 2:41 pm

Zlatan Son of God schreef:DE vraag is gesteld!!

Kom maar op Martin ik ben benieuwd wat van invloed jij gaat hebben.
Huh? :dontgetit:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 19, 2005 2:42 pm

Zlatan Son of God schreef:DE vraag is gesteld!!

Of Van Geel a.u.b. Zlatan terug kan kopen zeker? :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma dec 19, 2005 5:20 pm

haha nee hoor

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma dec 19, 2005 5:51 pm

Wat dan wel?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma dec 19, 2005 5:56 pm

Jesse schreef:Wat dan wel?
combi hiervan
Zlatan Son of God schreef:Ok Ko, allemaal wel leuk en aardig, maar vanaf speeldag 1 wist je dat je geen vleugels had en de afgelopen seizoenen waren deze er al nauwelijks en toen was al duidelijk dat het spel zonder deze vleugels niet rendabel waren. Waarom begint hij er aan en verkloot zo eerst de competitie om er als de nood echt nadert er pas mee te beginnen?
Zlatan Son of God schreef:Iedereen bij AJAX heeft de afgelopen 2,5 jaar lopen slapen en dat ze nu pas langzaam wakker worden is misschien positief, maar ik ben bang dat ze de wekker weer hebben uitgezet en zo weer in slaapvallen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » ma dec 19, 2005 6:00 pm

Wat kan MvG nou aan dat eerste doen? Toen was-ie er nog niet eens.

En op dat tweede kan-ie slechts antwoorden dat het onder zijn leiding beter zal gaan.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma dec 19, 2005 6:03 pm

volgens mij kon hij hier wel wat aan doen, hij is niet aangetrokken nadat ajax niet meer kon inkopen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 19, 2005 7:02 pm

Thomas schreef:Joey, jij bent zeker wel zo aardig om hier een verslagje neer te zetten? :eusa_pray:
Zal mijn best doen. :yes:

In de vooraankondiging van het programma zegt MVG alvast dat hij over de transfer van KJH niets kan zeggen. 'Ajax is een beursgenoteerde club; dat houdt in dat ik pas met nieuws kan komen als overeenstemming is bereikt met speler én club.'

Tot zo.
Het stinkt aan alle kanten!

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » ma dec 19, 2005 7:03 pm

Begint goed :D

Mag ik je feliciteren?

"daar kan ik helaas niets over zeggen" \\

Zaakwaarnemer heeft bevestigd, doelstelling is 1 januari.

Rembrandt III
Berichten: 2018
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 9:11 am

Bericht door Rembrandt III » ma dec 19, 2005 7:07 pm

Kans is groot dat de Mul terugkomt

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 19, 2005 7:08 pm

Hij ziet Boukhari en Babel niet als echte vleugelspitsen, Rosales wel. De Mul komt terug.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 19, 2005 7:11 pm

Tweespitsensysteem moet uitzondering zijn, doel is het Ajax-systeem spelen. MVG is blij met de punten, maar merkt op dat de nederlaag op deze manier geheid komt. Ajax moet dominanter voetballen.
Het stinkt aan alle kanten!

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » ma dec 19, 2005 7:11 pm

Ziet Blind Rosales ook als een rechtsbuiten? :sad:

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma dec 19, 2005 7:16 pm

Rosales is m.i. ook een rechtsbuiten. Of je hem goed vindt is een tweede. Had die jongen nu maar een goede voorzet. :sad:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 19, 2005 7:18 pm

MVG is blij met de wederopstanding van Heitinga, met wie hij veel gesproken heeft en die tegenwoordig zelf bij hem binnenloopt. MVG noemt Heitinga een echte Ajacied die per se bij onze club wil slagen, een andere club was geen optie voor hem.

Over Rosenberg, die moet in het Ajax-systeem leren spelen. WE moeten geduld hebben, hij past bij Ajax. Frisse jongen, flair. Complementair aan (een spits als) KJH.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma dec 19, 2005 7:20 pm

Komt De Mul al in de winterstop terug?

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma dec 19, 2005 7:20 pm

Oftewel: Charisteas gaat weg. Arme jongen, die heeft volgens mij ook nooit een echte kans gehad.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » ma dec 19, 2005 7:21 pm

Jöhnk schreef:Komt De Mul al in de winterstop terug?
Ik hoop het niet. :eusa_pray:

Laat hem nog maar een half jaar bij Vitesse aanmodderen. Dan kijken we verder.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma dec 19, 2005 7:22 pm

De Mul terug, zit ik echt op te wachten.

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » ma dec 19, 2005 7:23 pm

joey schreef:Over Rosenberg, die moet in het Ajax-systeem leren spelen. WE moeten geduld hebben, hij past bij Ajax. Frisse jongen, flair. Complementair aan (een spits als) KJH.
Dat dikgedrukte zei hij (neem ik aan) niet ?

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma dec 19, 2005 7:40 pm

Rosenberg zou ook achter Huntelaar kunnen spelen, maar dan heb je een klasbak van een controleur op het middenveld nodig. Een combinatie met Sneijder wordt dan moeilijk. Waarschijnlijk een of situatie dus.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 19, 2005 7:53 pm

Neef, hij zei dat Ajax een diepe, balvaste spits nodig had, en beaamde dat dat een type als Huntelaar was. Hij riep in elk geval niet: ho ho, die komt niet naar Ajax. ;)

MVG vergeleek zijn komst bij Ajax als speler ('struggle for life, ik kwam uit een beschermde omgeving'), met zijn komst nu naar Ajax als TD. Is blij dat hij ervaring heeft, want 'anders is het niet te doen'. Hoewel bepaalde dingen, wilde niet zeggen welke, hem waren tegengevallen, ziet hij niet in waarom er niet snel verbetering zou kunnen optreden. Dat was tenslotte bij Willem ll en AZ ook gelukt. De doelstelling blijft zoals geformuleerd, elk jaar spelen om het kampioenschap en regelmatig ver komen in Europa. Daartoe wil hij een professioneel klimaat scheppen, met de juiste mensen op de juiste plaats en een situatie waarin mensen weten wat er van ze verwacht wordt en waarin ze daarop beoordeeld worden. Maar van de ene dag op de andere zal dat niet gaan, zei hij erbij, want 'je hebt met afspraken te maken en die moet je respecteren'.
Vertelde ook over zijn gesprekken met Cruijff. Weinig nieuws, dus dat laat ik zitten.

Over spelers verpatsen in de winterstop: geen enkele club heeft zich gemeld voor welke speler dan ook, met uitzondering van Borussia Dortmund dat Pienaar heeft vastgelegd voor volgend seizoen en hem eventueel al in de winterstop wil halen. Bij eventuele verkoop in de winterstop staat het sportieve aspect voorop. Ajax moet tenslotte nog CL spelen. Ajax zal alle afspraken nakomen en de spelers zullen tot op de laatste dag zoals ieder ander op hun prestaties worden beoordeeld. Want 'Ajax is een nette club'.
Er heeft nog geen gesprek plaatsgevonden met Boukhari. Hier deed MVG wat schimmig over. Ik kreeg de indruk dat men wacht of men hem nodig heeft. Met Galasek is uitgebreid gesproken, 'ik ken Tomas als mijn broekzak, heb hem zelf naar Willem ll gehaald'. Galasek moet alleen bij Ajax blijven als hij 'een stevige vent in de selectie' kan zijn, maw als hij een basisplaats heeft, anders kan hij beter vertrekken. Hij ambieert geen rol op het tweede plan en verdient dat ook niet.

Maxwell heeft een terugslag in de revalidatie en zal waarschijnlijk niet meer in actie komen voor Ajax. De kans dat hij in de winsterstop was verkocht was sowieso nihil.

De transfer Vlaar is van de baan, het verschil tussen vraag en aanbod is te groot. MVG benadrukte dat hij Vlaar kende als een rustige, aardige jongen, en weigerde commentaar te geven op wat Vlaar onlangs in De T. had gezegd. 'Dat zal hij zo gevoeld hebben'.
Zaken doen met AZ mocht geen probleem zijn, zei hij, want hij had niet met Scheringa te maken maar met Marcel Brands. 'Die ken ik al zo lang, ik heb bij Feyenoord nog naast hem in de kleedkamer gezeten. Wij hebben een prettige, zakelijke relatie'. Zoals aan spelers van Ajax getrokken wordt, zo zal dat ook bij AZ gebeuren, daar ontkomt men in Alkmaar niet aan. En ja, Ajax was altijd geïnteresseerd in goede, liefst Nederlandse spelers.
Over de tweestrijd met Inter: misschien kunnen we voor een verrassing zorgen. Voor spelers is een dergelijke tegenstander een uitdaging. Hij hoopt er wel op.

OK, ben ik nog iets vergeten?
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie