Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » di jul 17, 2007 9:18 am

Ajax hoopt nog deze week de Spanjaard Xabi Prieto vast te leggen. De speler van Real Sociedad kan zowel op de rechterflank als ‘op 10’ uit de voeten en heeft wel oren naar een transfer.

Prieto is een alternatief voor Sneijder, maar Ajax wil ook nog een directe vervanger halen als de middenvelder zou vertrekken.

http://www.ad.nl
Is Ajax dan toch op zoek naar een andere rechtsbuiten?
Toch Delgado?

Vermoedelijk van dezelfde bron als met Prieto van AN schijnt Lerby al gesproken te hebben met Real. Binnen een paar dagen wordt een bod verwacht wat Ajax niet kan weigeren. Voor wat het waard is (Prieto is ook nog niet binnen)...

GangstaRiB
Berichten: 16851
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » di jul 17, 2007 9:21 am

Laatste nieuws is dat Real Madrid ook intresse heeft in De la Pena voor dezelfde positie als onze Wes. Gaat er steeds beter uitzien voor Ajax, steeds slechter voor Wesley.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jul 17, 2007 9:24 am

rush2112 schreef:Vermoedelijk van dezelfde bron als met Prieto van AN schijnt Lerby al gesproken te hebben met Real. Binnen een paar dagen wordt een bod verwacht wat Ajax niet kan weigeren. Voor wat het waard is (Prieto is ook nog niet binnen)...
Nee, dat komt 'gewoon' uit de Marca. Zie Sneijder-topic.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jul 17, 2007 10:36 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Bovendien kun je je afrvragen hoe goed ie is, als moet worden verwezen naar goed spel in 2004.
Delgado kan er ook niets aan doen dat de mensen van AS geen Mexicaans voetbal kijken. :wink.gif:
rush2112 schreef:
Ajax hoopt nog deze week de Spanjaard Xabi Prieto vast te leggen. De speler van Real Sociedad kan zowel op de rechterflank als ‘op 10’ uit de voeten en heeft wel oren naar een transfer.

Prieto is een alternatief voor Sneijder, maar Ajax wil ook nog een directe vervanger halen als de middenvelder zou vertrekken.

http://www.ad.nl
Is Ajax dan toch op zoek naar een andere rechtsbuiten?
Toch Delgado?
Ze bedoelen waarschijnlijk dat Prieto een alternatief is voor Sneijder maar niet zijn directe vervanger wordt indien Sneijder vertrekt. Er zou dus nog een 10 bijkomen, geen rechtsbuiten.

Waas
Berichten: 167
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 10:33 am

Bericht door Waas » di jul 17, 2007 11:15 am

'Valencia wil naast Sneijder ook Heitinga'

Naast Wesley Sneijder lijkt nu ook John Heitinga nadrukkelijk in beeld bij Valencia. De Spaanse club is in haar zoektocht naar een nieuwe centrale verdediger maar weer eens bij Ajax terechtgekomen. Dit weet Goal.com te melden.

Heitinga zou echter niet de eerste keuze zijn voor de plek centraal achterin. Die eer gaat naar Ivan Helguera van Real Madrid. Mogelijk worden beide spelers aangetrokken, aangezien Heitinga ook in beeld is om rechtsback Curro Torres op te volgen.

http://www.goal.com/es/Articolo.aspx?ContenutoId=354905

Bron: AjaxF-side.nl

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di jul 17, 2007 1:34 pm

Was al bekend, maar inderdaad, als MvG hier nog een grote transfer som uit weet te trekken dan is dat fantastisch. Al hoop ik toch wel stiekem, ondanks als de interesse serieus is, dat John blijft..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di jul 17, 2007 2:17 pm

Thomas schreef:
Ajax heeft interesse in Milevskyi

zaterdag 14 juli, door bojan, Amsterdam, 16:34u, V-Bal

Volgens het Oekrainse Nash sport heeft Ajax interesse in spits Artem Milevskyi van Dinamo Kiev, die ongeveer 6 miljoen moet opbrengen voor Dinamo kiev. Hij moet bij Ajax de reserve worden voor Huntelaar. Milevskyi speelde vorig jaar op een goed EK-21 waarbij Oekraine de finale haalde.


AS

Geweldige optie, natuurlijk.
Even over Milevskiy: weet iemand hoe hij ervoor staat? We vernemen nog maar weinig van hem. In de Oekraïne wordt tegenwoordig zeker zo goed betaald als in Nederland. Mocht Ajax hem (kunnen) halen, dan is dat hoogst verdacht. Is hij soms aan de drank of zo?
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di jul 17, 2007 2:17 pm

En zeker voor ''maar'' 6 miljoen.

Mano
Berichten: 15189
Lid geworden op: wo jul 21, 2004 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Mano » di jul 17, 2007 3:54 pm

Mr. Ajax schreef:ALs die jongen komt zal ie in eerste instantie toch genoegen moeten nemen met de bank, denk ik. Achter Kennedy op rechtsbuiten en achter Gabri op het middenveld. Verder heft hij ook Delorge als concurrent.


Maar ik heb deze speelr nooit zien spelen, en weet dus niet hoe goed of wat voor type het is. Ik ben benieuwed.
Ik vermoed van niet, HTC zei dat het een type speler is waar je voor naar het stadion komt...
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » wo jul 18, 2007 10:01 am

'Vrijdag gesprek zaakwaarnemer Prieto'

Volgens de Spaanse krant Diario Vasco heeft Ajax vrijdag een gesprek met de zaakwaarnemer van de Spaanse middenvelder Xabi Prieto. De Amsterdammers strijden met Athletic Bilbao om de voetballer.

Verwacht wordt dat Ajax ook het bod van 2,5 miljoen euro gaat verhogen. Athletic is wel bereid de benodigde 5 miljoen euro te betalen, maar heeft nog geen akkoord met de speler.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 10:12 am

Dat staat er volgens mij niet. Volgens mij staat er dat de zaakwaarnemer van Prieto vrijdag het gesprek met Athletic ingaat 'met het aanbod van Ajax onder de arm'. Het hele stuk gaat sowieso over een eventuele transfer van Prieto naar Bilbao. Er staat weliswaar in dat Ajax het bod wil verhogen (omdat het geld heeft, want het is de transfer van Babel naar Liverpool aan het afronden, ja ja), maar ik krijg hieruit toch sterk de indruk dat wij deze speler niet in Amsterdam zullen zien.

(Zeg het maar Thomas. Heb ik dat goed begrepen?)
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 18, 2007 10:20 am

Het gaat vooral over Athletic, ja. Ajax heeft al een bod van 2,5 miljoen uitgebracht en wil dat verhogen. Je zou haast zeggen dat het een oud bericht is want ze hebben het over de afronding van de transfer van Babel.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 10:21 am

Ja, maar er staat niet in dat Ajax vrijdag met Prieto gaat praten, toch?
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 18, 2007 10:23 am

Nee. Er staat dat Ajax morgen een verhoogd bod gaat doen en dat de vertegenwoordiger van Prieto, Miguel Ángel Cermeño, vrijdag met een bod van Ajax op zak gaat praten met Athletic.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 10:26 am

Dus dat bericht, dat Rush neem ik aan van AS geplukt heeft, is onjuist. Waarvan akte.

Die jongen wil naar Bilbao, dat is duidelijk genoeg. Alleen als Ajax een véél hoger bod doet dan Bilbao, heeft het een kans om hem binnen te halen. Zo schat ik dat in.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 18, 2007 10:36 am

Zoek dan maar een ander.

LucaS
Berichten: 53582
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo jul 18, 2007 10:38 am

Het lijkt er inderdaad sterk op dat Ajax alleen maar wordt gebruikt om een hoger salaris uit de wacht te slepen.
I think I lost my fucking headache

rush2112
Berichten: 634
Lid geworden op: vr aug 26, 2005 6:28 pm

Bericht door rush2112 » wo jul 18, 2007 11:36 am

joey schreef:Dus dat bericht, dat Rush neem ik aan van AS geplukt heeft, is onjuist. Waarvan akte.

Die jongen wil naar Bilbao, dat is duidelijk genoeg. Alleen als Ajax een véél hoger bod doet dan Bilbao, heeft het een kans om hem binnen te halen. Zo schat ik dat in.
Klopt maar ik kan geen spaans...

Ik mag hopen, dat Ajax ondertussen al met backup van de backup van De Mul bezig is.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo jul 18, 2007 12:44 pm

Ik dacht ik plaats het maar.
'AJAX START LAATSTE ONDERHANDELINGEN MILEVSKIY EN DELGADO'
18-07-2007 || Bron: || Aantal keren bekeken: 550 || Auteur: Joost Veenstra

Een delegatie van Ajax start vandaag haar laatste onderhandelingen met Cesar Delgado en Artem Milevskiy en diens club.

Artem Milevskiy liet gister weten tegenover de Oekrainse TV-zender TV Plus graag naar een overstap te willen maken naar Nederland om voor Ajax te spelen en zegt al ver te zijn met onderhandelen. Gistermorgen meldde de Mexicaanse krant Mexico Daily dat Delgado zo goed als zeker volgend jaar in een Ajax-shirt speelt.

Milevskiy brengt Dinamo Kiev 6 miljoen op, en Delgado zou ongeveer 4 miljoen in de kas moet brengen voor zijn huidige club Cruz Azul.
Europe Soccer

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jul 18, 2007 12:47 pm

Delgado zo goed als zeker volgend jaar?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 12:54 pm

Hopelijk vraagt MVG wel even bij zijn vriend Co A. hoe Milevskiy ervoor staat... Mocht dit verhaal op waarheid berusten.
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 18, 2007 12:56 pm

Seizoen, neem ik aan. Dus eigenlijk gewoon het net gestarte seizoen.

Zou dat wat zijn die Milevskiy? Hij staat blijkbaar op heel wat lijstjes, Milan etc Lijkt me toch moeilijk haalbaar.
Het lijkt nogal een patsertje, erg zeker van zichzelf: past prima bij ons :ajaxsmiley.gif:

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo jul 18, 2007 12:57 pm

joey schreef:Hopelijk vraagt MVG wel even bij zijn vriend Co A. hoe Milevskiy ervoor staat... Mocht dit verhaal op waarheid berusten.
Co is natuurlijk de tipgever :hypocrite.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo jul 18, 2007 12:58 pm

Thomas, ik kan niets vinden in Mexicaanse kranten over Delgado en Ajax. Jij wel?

Mij lijkt dit gezwets in de ruimte.
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » wo jul 18, 2007 1:01 pm

Neefkens schreef:Het lijkt nogal een patsertje, erg zeker van zichzelf: past prima bij ons :ajaxsmiley.gif:
Maar wederom een rot kop, wanneer was voor het laatst dat wij een womanizer in het team hadden? Dani? Zlatan? Niet dat het uitmaakt, als de beste jongen maar kan ballen. Dus arrogant, inderdaad. Dat pas bij ons.

Plaats reactie