Wesley Sneijder

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma aug 13, 2007 9:13 am

Verander je onderschrift even, joey. :aai.gif:

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 9:15 am

Die foto van hem is gephotoshopt mag ik hopen?!
Face your fears and live your dreams, No Fear

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 9:19 am

'Ik snapte houding van Ajax niet'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 13 augustus om 10:00

De transfer naar Real Madrid was nog maar net in kannen en kruiken, of een verslaggever van de Spaanse sportkrant AS stond zondagavond al op de stoep van de woning van Wesley Sneijder. De middenvelder werd in het maagdelijke wit gehesen en gaf zijn eerste interview als Merengue.

“Ik ben best wel nerveus”, gaf de middenvelder toe. “Real Madrid is toch één van de grootste clubs ter wereld. Gelukkig is nu alles achter de rug en is de transfer afgerond. Ik wilde dolgraag naar Real Madrid en dat is nu realiteit. Ik kan niet wachten om kennis te maken met mijn nieuwe ploeggenoten.”

“Nooit heb ik er bij nagedacht dat ik voor een club als Real zou kunnen spelen. Je weet nooit wat er kan gebeuren, maar dit is wel heel speciaal. Een lekker gevoel. De geschiedenis van Real Madrid? Eerlijk gezegd weet ik niet heel veel, maar ik weet wel wat voor impact deze club heeft over de hele wereld. Ik ben weg van de kleur wit en het Santiago Bernabéu is een prachtig stadion.”

“De afgelopen dagen heb ik in spanning de laatste ontwikkelingen gevolgd. Persoonlijk vind ik 24 miljoen euro veel geld en daarom snapte ik eerlijk gezegd de houding van Ajax niet. Ik dacht dat de transfer binnen één dag zou worden afgerond. Gelukkig is het toch nog allemaal goed gekomen. Ik had er wel alle vertrouwen in dat de clubs tot een akkoord zouden komen.”

“Of ik het bestuur van Ajax heb overgehaald? Néé. Het bestuur van Ajax vond het eerste bod van Real onvoldoende. Ik heb wel gezegd dat ik graag voor een club als Real Madrid wilde spelen. Dat daarmee een droom zou uitkomen. Gelukkig deed de club een verhoogde aanbieding en komt mijn droom alsnog uit. Mijn favoriete speler bij Real Madrid? Dan ga ik voor van Ruud van Nistelrooy. Dat is een geweldige speler met een geweldige persoonlijkheid.”

“Mijn goede en slechte punten? Ik ben tweebenig en daarnaast maak ik veel doelpunten. Dat zijn eigenschappen die trainers zeer zeker waarderen. Dat hoop ik ook bij Real Madrid te laten zien. Slechte punten…Dat laat ik de trainers beoordelen. Ik heb vijf jaar bij Ajax in het eerste elftal gespeeld en heb nu deze transfer afgedwongen. Ik moet nog veel leren en ik weet zeker dat ik dat de komende jaren ook ga doen.”

“Ik denk wel dat de speelstijl van Real Madrid bij mij past. Daarnaast is de Primera División een prachtige competitie om in te spelen. Ik hoop zoveel mogelijk titels te winnen en aan het madridismo te laten zien wie Wesley Sneijder is. Wat ik zal gaan toevoegen? Goede vraag. Ik kan alleen maar mijn uiterste best doen. Ik ben nog jong en met grote spelers aan mijn zijde zal dat ongetwijfeld lukken.

“Ik weet nog weinig over hoe Bernd Schuster wil gaan spelen. Ik heb gelezen dat hij een uitstekende trainer is met een geweldige mentaliteit, half Duits en half Spaans. Schuster wil georganiseerd spelen, maar voor de rest weet ik nog weinig. Dat komt ook pas later aan de orde. De komende dagen staat er veel op het programma. Als kind wilde ik vroeger altijd voor Real Madrid uitkomen. Die wens is nu uitgekomen.”
Zal die foto wel zijn met andere achtergrond. Vind Sneijder hierin al wat genuanceerder overkomen.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma aug 13, 2007 10:55 am

Het ga je goed Wesley, je hebt het verdiend! :icon_idea.gif: Hopelijk tot later.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » ma aug 13, 2007 11:50 am

Drenthe en Sneijder doorstaan keuring Real

13 augustus 2007, 12:01 uur
Royston Drenthe en Wesley Sneijder hebben maandagochtend met succes de medische keuring van Real Madrid doorstaan. Maandagavond zetten beide spelers hun handtekening onder een contract voor vijf jaar bij de Koninklijke. Ze worden gezamenlijk aan de fans gepresenteerd op het presidentiële balkon van het Bernabéu-stadion.

Real betaalde voor Drenthe 13 miljoen euro aan Feyenoord en voor Sneijder 27 miljoen aan Ajax. Bij Real treft het duo in Ruud van Nistelrooy een derde Nederlander.

Nu is het echt definitief.

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 13, 2007 12:10 pm

Ajaciedjuh schreef:Ze worden gezamenlijk aan de fans gepresenteerd op het presidentiële balkon van het Bernabéu-stadion.
Wat een belediging voor Wesley! Samen met een baby-kakkerlak gepresenteerd worden.
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 12:11 pm

De Dominee schreef:Die foto van hem is gephotoshopt mag ik hopen?!
Deze foto's zijn wél echt, neem ik aan. Genomen in een of andere 'Amsterdamse' Vinex-wijk.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 13, 2007 12:15 pm

Wesley Sneijder schreef:"Als kind wilde ik vroeger altijd voor Real Madrid uitkomen. Die wens is nu uitgekomen."
Die jongens roepen ook echt altijd hetzelfde... :drecul.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11397
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Bericht door Toppie » ma aug 13, 2007 12:20 pm

http://www.realmadrid.com/portada_eng.htm

Hier dan de echte real foto's van de Fc Madrid site..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 12:50 pm

Wesley Sneijder

An all-rounder that stands out in every aspect of the game

Real Madrid have signed one of the most promising international players of the moment: former Ajax Amsterdam captain Wesley Sneijder. He is only 23 years old and capable of playing in any midfield position; he has brilliant touch on the ball. His powerful shots allow him to score several goals in every season.

He's got it all. Incredible insight, perfect touch with both legs and an incredible attacking drive. He is a playmaker and he scores several goals. Nurtured in the youth system of Ajax Amsterdam, Danny Blind was the coach who gave him his first chance to play for Holland in one of the national youth teams. Koeman allowed him to make his debut with Ajax's first team when he was 18 years old and he soon became its driving force.
Wesley was born in 1984. He is a fast player, with a powerful shot and great technique. He is very intelligent on the pitch and he is excellent at stealing balls. His set pieces are always dangerous.

Despite his young age, he is a very experienced player; very few have been captains for Ajax in their early twenties. He made his debut with Holland on 30 April 2003 in a friendly against Portugal, becoming one of the youngest players to play for the Netherlands. His goals were crucial to qualify his national team for the 2004 Portugal Euro.

Holland reached the semifinals -where they lost against Portugal- and Sneijder earned a starting spot in the last stages of the competition, scoring two goals. He was a starter in last year's Germany World Cup until Holland were eliminated in the Last 16 round; Portugal defeated them again.

Sneijder has won one Dutch League (2004), two Dutch Cups (2006, 2007) and three Dutch Super Cups (2002, 2005, 2006). In 2004 he won the Dutch Talent of the Year award, given to the most promising young football player in the country.
www.realmadrid.com

In hun enthousiasme bedenken ze er van alles bij. Blind was geen bondscoach bij de jeugd, Sneijder is geen aanvoerder en zelfs al zou hij aanvoerder zijn, dan was dat bij Ajax niet zo bijzonder als de schrijver van het stukje beweert.
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 12:53 pm

En hij is niet 'excellent at stealing balls'.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Jeroen126
Berichten: 2275
Lid geworden op: ma mar 27, 2006 4:42 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jeroen126 » ma aug 13, 2007 1:17 pm

Jezus christus, wat een stukje riooljournalistiek :drecul.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma aug 13, 2007 3:12 pm

In dit artikel van AS wordt gemeld dat Sneijder zaterdag tegen de voorzitter van Madrid zou hebben gezegd: 'Ik blijf thuis, ik ga niet trainen met Ajax, want ik wil naar Real Madrid.'
Lekker dan. :1evil.gif:
(Het kan natuurlijk een verzinsel zijn, maar AS is verdomd goed op de hoogte. Ze hebben zelfs die foto's van Wesley thuis.)
John Jaakke zou de mensen van Madrid hebben gefeliciteerd met de opmerking dat die club de beste middenvelder van de wereld heeft binnengehaald. Altijd al het idee gehad dat hij geen verstand had van voetbal. :drecul.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
LouisXIV & co
Berichten: 1618
Lid geworden op: do dec 16, 2004 11:35 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LouisXIV & co » ma aug 13, 2007 3:23 pm

Joeska schreef:Jezus christus, wat een stukje riooljournalistiek :drecul.gif:
Misschien stond wel allemaal in het CV dat Ajax over hem had opgesteld en op basis waarvan we nu 27 mio hebben gevangen... :666.gif:
Zé of zeehond, rookies huren voor een jaar is ongezond!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58583
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » ma aug 13, 2007 4:16 pm

joey schreef:
Wesley Sneijder

An all-rounder that stands out in every aspect of the game

Real Madrid have signed one of the most promising international players of the moment: former Ajax Amsterdam captain Wesley Sneijder. He is only 23 years old and capable of playing in any midfield position; he has brilliant touch on the ball. His powerful shots allow him to score several goals in every season.

He's got it all. Incredible insight, perfect touch with both legs and an incredible attacking drive. He is a playmaker and he scores several goals. Nurtured in the youth system of Ajax Amsterdam, Danny Blind was the coach who gave him his first chance to play for Holland in one of the national youth teams. Koeman allowed him to make his debut with Ajax's first team when he was 18 years old and he soon became its driving force.
Wesley was born in 1984. He is a fast player, with a powerful shot and great technique. He is very intelligent on the pitch and he is excellent at stealing balls. His set pieces are always dangerous.

Despite his young age, he is a very experienced player; very few have been captains for Ajax in their early twenties. He made his debut with Holland on 30 April 2003 in a friendly against Portugal, becoming one of the youngest players to play for the Netherlands. His goals were crucial to qualify his national team for the 2004 Portugal Euro.

Holland reached the semifinals -where they lost against Portugal- and Sneijder earned a starting spot in the last stages of the competition, scoring two goals. He was a starter in last year's Germany World Cup until Holland were eliminated in the Last 16 round; Portugal defeated them again.

Sneijder has won one Dutch League (2004), two Dutch Cups (2006, 2007) and three Dutch Super Cups (2002, 2005, 2006). In 2004 he won the Dutch Talent of the Year award, given to the most promising young football player in the country.
www.realmadrid.com

In hun enthousiasme bedenken ze er van alles bij. Blind was geen bondscoach bij de jeugd, Sneijder is geen aanvoerder en zelfs al zou hij aanvoerder zijn, dan was dat bij Ajax niet zo bijzonder als de schrijver van het stukje beweert.
Zie je nu wel, MVG heeft minstens 10 miljoen te weinig gevraagt :smallgrin.gif:

Jack Reynolds
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo apr 29, 2007 4:20 pm
Locatie: Nederland

Bericht door Jack Reynolds » ma aug 13, 2007 4:40 pm

joey schreef:John Jaakke zou de mensen van Madrid hebben gefeliciteerd met de opmerking dat die club de beste middenvelder van de wereld heeft binnengehaald. Altijd al het idee gehad dat hij geen verstand had van voetbal. :drecul.gif:
Wat moet Jaakke dan zeggen? 'Veel plezier met je subtopper.'
Ik ben

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » ma aug 13, 2007 5:53 pm

Gezien op Ajaxtalk.nl:
Transfers & Geruchten
Huntelaar naar de Graafschap? Sneijder naar Barcelona?
:ajaxsmiley.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma aug 13, 2007 7:00 pm

LouisXIV & co schreef:
Wesley Sneijder schreef:"Als kind wilde ik vroeger altijd voor Real Madrid uitkomen. Die wens is nu uitgekomen."
Die jongens roepen ook echt altijd hetzelfde... :drecul.gif:
Nee hoor, het is algemeen bekend dat Sneijder al jaren groot Madrid fan is..

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma aug 13, 2007 7:05 pm

Precies. Als Barcelona was gekomen, dan had Sneijder daar mooi voor gepast!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma aug 13, 2007 7:07 pm

Peter schreef:Precies. Als Barcelona was gekomen, dan had Sneijder daar mooi voor gepast!
Dat denk ik niet, maar wat hij hier zegt is wel gewoon waar.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » ma aug 13, 2007 8:34 pm

Demosthenes schreef:Mijn verstand zegt dat Ajax niet anders kan en dat MvG het uitstekend heeft gedaan.
Eerst maar eens afwachten wat de vervangers van Sneijder worden. Qua overkomen in de media doet MvG het gewoon goed, ik vind dat ie AJAX goed vertegenwoordigt, qua verkopen doet ie het ook goed, hij weet leuke transfersommen binnen te krijgen maar ik vind vooralsnog zn aankoopbeleid maar zo zo. Ik krijg niet het gevoel dat er nu aan een selectie gebouwd wordt wat over 1 of 2 jaar misschien weer eens de laatste 8 van de CL kan halen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma aug 13, 2007 11:49 pm

Als Sneijder die dingen inderdaad gezegd heeft bevestigt dat maar weer eens dat hij toch niet zo heel erg is veranderd. Voor 27 miljoen kan ik er normaal gesproken mee dealen dat hij niet ons kutventje meer is. Ik hoop hem in het jaar 2015 weer terug te zien als slimme en gelouterde prof, maar op dit moment hoop ik op een topaankoop die ons team sterker maakt. We winnen met Kennedy, Suarez en iemand als Defour of Aissati toch heel wat aan spelintelligentie.

Gebruikersavatar
Monkey Tonk
Berichten: 9277
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 6:54 pm
Locatie: route 66

Bericht door Monkey Tonk » di aug 14, 2007 10:20 am

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Het begint nu toch wel redelijk op het paaien van aandeelhouders te lijken, dan om het kampioenschap. Dat we een beursgenoteerd bedrijf zijn ligt er nu wel heel dik bovenop. De rijkste club van Nederland; maar wel een middelmatige selectie inmiddels. Lekker getimed ook, 3 nachtjes voor Slavia Praag.

Kut.
Heel dik inderdaad.

En de supporters weer genaaid. Op deze manier bouw je nooit meer iets op.

LucaS
Berichten: 53517
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di aug 14, 2007 10:30 am

Nounou, er zijn twee basisspelers weg en er is inmiddels een kapitaal waarmee je gewoon makkelijk de beste van Nederland kan worden/blijven. Als je tenminste een fatsoenlijk scoutingsapparaat hebt geregeld.
I think I lost my fucking headache

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di aug 14, 2007 10:35 am

LucaS schreef:Nounou, er zijn twee basisspelers weg en er is inmiddels een kapitaal waarmee je gewoon makkelijk de beste van Nederland kan worden/blijven. Als je tenminste een fatsoenlijk scoutingsapparaat hebt geregeld.
Ligt aan je definitie van basisspeler. Ik vind Babel (27 wedstrijden eredivisie) ook een basisspeler naast Sneijder (30 wedstrijden in de eredivisie) en De Mul met 28 wedstrijden in de eredivisie. Grygera is lang geblesseerd geweest, maar komt toch tot 22 wedstrijden in de eredivisie, m.i. een basisspeler. Over perez zullen we het niet hebben (27 wedstrijden eredvisie), want ik denk dat die niet in een basissopstelling past, omdat hij vaker inviel dan in de basis begon.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie