Perez

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23024
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Perez

Bericht door raymon » ma jul 24, 2006 8:51 pm

Alles over deze middenvelder
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » di jul 25, 2006 10:46 am

Kenneth Perez beëindigt interlandcarrière

Bron: AJAX.nl

Amsterdam, 24 juli 2006
Kenneth Perez (31) heeft besloten zich niet langer beschikbaar te stellen voor het Deense nationale elftal. Hiermee komt er voor de Ajax-aanvaller een einde aan zijn interlandcarrière die 3 jaar heeft geduurd. Perez heeft vanmiddag de Deense bondscoach geïnformeerd over zijn besluit.

Als voornaamste redenen om te stoppen noemt Perez zijn wens al zijn energie, kracht en aandacht te willen richten op zijn nieuwe club Ajax. Ook het afgenomen perspectief op een basisplaats in de nationale ploeg als gevolg van het selectiebeleid van de bondscoach is voor de speler een belangrijk argument om te komen tot zijn beslissing.

Kenneth Perez maakte zijn debuut in de Deense nationale ploeg in november 2003 in een ontmoeting met Engeland. De laatste interland die de aanvaller speelde was een oefenwedstrijd tegen Frankrijk, eind mei 2006. Perez kwam 19 keer voor zijn land uit.
Kenneth Perez: ,,Ik kijk met veel plezier en trots terug op de wedstrijden die ik voor Denemarken heb mogen spelen. Toch is dit voor mij het beste moment om te stoppen. Jong talent kan zo een kans krijgen in de selectie en ik kan me volledig geven voor Ajax. Ik wens de bondscoach en spelers geweldig veel succes bij de kwalificatie voor het EK in 2008 en dank hen voor de uitstekende samenwerking.”

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di jul 25, 2006 1:08 pm

:xyxthumbs: prima keuze van Kenneth.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » za aug 05, 2006 11:38 pm

Henk de Gier schreef::xyxthumbs: prima keuze van Kenneth.
Nu nog goede keuzes op het veld; tot nu toe (twee wedstrijden op tv) valt hij mij erg tegen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10301
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » zo aug 06, 2006 1:24 am

tja vorig seizoen bij az was ook niet geweldig... ik hoop dat hij gewoon een lichte vormdip heeft en weer teruggroeit naar het niveau van 2 jaar geleden!

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » zo aug 06, 2006 7:10 pm

Perez moet zich richten op linksbuitenplaats

Bron: AT5

Henk ten Cate heeft zijn zoektocht naar de ideale basisformatie voor Ajax nog niet voltooid.
Toch moet de Amsterdamse trainer woensdag in de uitwedstrijd tegen FC Kopenhagen een elftal opstellen dat een goede uitgangspositie voor een plaats in de Champions League moet verwerven.
Ten Cate twijfelt vooral over de bezetting van de flanken. Het ligt wel voor de hand dat Kenneth Perez als linksbuiten de voorkeur krijgt boven Markus Rosenberg. Een zwervende rol achter de spitsen krijgt Perez echter niet meer. Op rechts strijden Rosales en De Mul voor een basisplaats.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo aug 06, 2006 7:32 pm

Manu zal dan wel flink zijn minuten gaan maken. Net als Verthongen op het middenveld.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo aug 06, 2006 7:55 pm

Demosthenes schreef:
Henk de Gier schreef::xyxthumbs: prima keuze van Kenneth.
Nu nog goede keuzes op het veld; tot nu toe (twee wedstrijden op tv) valt hij mij erg tegen.
zoals ik in een andere topic al schreef ben ik nooit voorstander geweest van het halen van Kenneth Perez. Ik hoop dat ik mijn mening moet aanpassen binnenkort.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo aug 06, 2006 7:59 pm

Je zult zien dat Perez tegen de Denen geen succes wordt en dat Rosenberg er dan als invaller op die positie er eentje in rost. Dan kan 'Het Grote Schuiven' weer beginnen. :bis:

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo aug 06, 2006 8:18 pm

Inderdaad. Was Keje er maar geweest. :sad:

:poketoungeb:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9376
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » zo aug 06, 2006 8:34 pm

Het is dat je er zelf over begint. Ik heb bewust nog ff gewacht om de Molenaar topic uit het vet te halen. Hoewel daar voldoende reden voor is, oa na nederlagen tegen Spakenburg, Arsenal(vooral die), Dortmund en Manchester. ;)

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma aug 07, 2006 9:40 am

Dat die oude zakken het nou niet konden bijsloffen! Dit Ajax won over 45 minuten van Arsenal. ;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 6:26 am

Perez: ik mis in oefenduels de adrenaline
--------------------------------------------------------------------------------
8 augustus 2006

Ajacied Kenneth Perez maakt zich nog geen zorgen vanwege zijn stroeve spel in de voorbereiding. De van AZ overgekomen linksbuiten maakt veel kans op een basisplaats, maar concurrent Markus Rosenberg ligt op de loer. Zeker omdat Perez nog niet in topvorm is. "Ik ben nog zoekende, het moet zeker beter", zegt de Deen op de officiële website van Ajax.

Perez vindt vooral dat hij meer scoringskansen moet creëren in het veld. "Wat beter kan? Onder meer mijn doelgerichtheid. Ik moet meer kansen creëren." Volgens de routinier is er wel een oorzaak voor zijn magere optredens gedurende de voorbereiding. "Ik mis in oefenduels de adrenaline. Misschien wil ik ook wel te graag, dat kan ook. In de wedstrijden waarin het er echt om gaat, wordt het beter. Tot nu toe is dat altijd wel gelukt. Oefenwedstrijden, als het nergens om gaat, vind ik nu eenmaal moeilijk te spelen. Die adrenaline komt vanzelf wel", aldus een ietwat laconieke Perez.
Ajax Online

Toen bekend gemaakt werd dat Perez zou komen hoopte ik al dat we Perez als middenvelder zouden zien. Hij is dus duidelijk genoeg gehaald als linksbuiten. Ik hoop dat hij er niet aan kapot gaat.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 08, 2006 8:36 am

Hij is er bij AZ toch ook niet aan kapot gegaan. :confused:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Wim
Site Admin
Berichten: 5467
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 5:49 pm
Locatie: Alphen aan den Rijn

Bericht door Wim » di aug 08, 2006 8:52 am

Ik zou van AZ volgers wel is willen weten of hij daar ook zo slecht op dreef was in de voorbereiding.
Fijn om thuis te zijn.
Voor eens en altijd van iedereen, maar dat is logisch.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 08, 2006 10:24 am

Henk de Gier schreef: zoals ik in een andere topic al schreef ben ik nooit voorstander geweest van het halen van Kenneth Perez. Ik hoop dat ik mijn mening moet aanpassen binnenkort.
Ik wel, prima voetballer. :xyxthumbs:
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » di aug 08, 2006 10:27 am

joey schreef:
Henk de Gier schreef: zoals ik in een andere topic al schreef ben ik nooit voorstander geweest van het halen van Kenneth Perez. Ik hoop dat ik mijn mening moet aanpassen binnenkort.
Ik wel, prima voetballer. :xyxthumbs:
Ik ook, mits hij gebruikt wordt als linksbuiten en dat lijkt tot nu toe gelukkig de bedoeling. Ik las ergens dat hij vorig seizoen ook al niets meer presteerde bij AZ, dat is echt onzin.
Voor de winterstop was hij gewoon ouderwets op dreef, veel assists en voor zijn goede schot hoef je alleen de wedstrijd van AZ tegen Ajax maar even terug te kijken. Na de winterstop werd bekend dat hij naar Ajax zou vertrekken. Van Gaal besloot Van Galen en Perez bijna nooit meer op te stellen, maar jonge jongens het vertrouwen te geven met het oog op de toekomst. Toen heeft hij dus niets meer kunnen laten zien.

Ik ben ervan overtuigd dat Perez ons nog wel zal overtuigen.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di aug 08, 2006 11:02 am

We zien wel, ik heb er weinig hoop op. Ik vind Perez zo'n speler die prima speelt in een goed draaiend team, maar geen type dat een ploeg uit een dal kan trekken, en daar is hij toch mede voor gehaald.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 2:22 pm

Bertje schreef:Hij is er bij AZ toch ook niet aan kapot gegaan. :confused:
Daar werd hij goed ondersteund in een vrijere rol op links. Bij Ajax krijgt hij dat niet.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 08, 2006 4:17 pm

Weet jij maar dan wij over de rol die hij op links krijgt? Tot nu toe hebben we alleen gehoord dat hij op links zal spelen. Maar hoe hij dat in mag vullen is maar bar weinig over gezegd. Bovendien had hij bij AZ ook niet helemaal een vrije rol. Het was meer een combinatie van spelers die samen iets minder verdedigend werk hoefden te verzetten, voor de creatieve impulsen moesten zorgen en elkaars positie mochten overnemen.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 4:21 pm

Volgens mij heeft Ten Cate aangegeven dat Perez die rol als halve linksbuiten/halve extra speler achter de spitsen niet meer krijgt.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 08, 2006 4:26 pm

De vorige keer speelde hij niet als halve linksbuiten, maar twee keer als schaduwspits. Sowieso de positie waar ik hem niet op zijn best vind.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 08, 2006 4:30 pm

Hij speelde niet vast achter de spitsen, maar in een soort vrije rol vanaf links. In plaats van veel van positie te wisselen liep hij twijfelachtig tussen de zone van linksbuiten en nummer 10 in.

Sowieso kon het al moeilijk iets worden omdat Emanuelson vooral de eerste helft weinig ondersteuning bracht op de linkerflank.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » di aug 08, 2006 4:31 pm

meneer kan zich niet opladen voor oefenwedstrijden, dat is het probleem :pukey:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » di aug 08, 2006 4:34 pm

Thomas schreef:Hij speelde niet vast achter de spitsen, maar in een soort vrije rol vanaf links. In plaats van veel van positie te wisselen liep hij twijfelachtig tussen de zone van linksbuiten en nummer 10 in.

Sowieso kon het al moeilijk iets worden omdat Emanuelson vooral de eerste helft weinig ondersteuning bracht op de linkerflank.
Volgens mij speelde Ajax gewoon met een open linkerkant.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie