Nicolae Mitea

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » di mei 29, 2007 2:06 pm

Hij is langzaam?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Gebruikersavatar
Beloki
Berichten: 9154
Lid geworden op: vr okt 31, 2003 10:17 pm

Bericht door Beloki » di mei 29, 2007 2:09 pm

Peter schreef:
Duke schreef:Hij moet zich toch wel een keer zorgen gaan maken, dit seizoen zou ook al weer zijn seizoen moeten worden. Helaas is daar weer niets van gekomen.
Inderdaad. Heeft ook nog niets laten zien in de afgelopen jaren. Misschien een idee om hem samen (dan wel niet samen met Manucharyan) te verhuren.
Manucharyan mag van mij blijven. Hij heeft bijna niets gespeeld, maar die 2x dat hij inviel, deed hij het prima, en scoorde zelfs een keer. Ik zie in hem wel een back-up voor Babel. Kan trouwens overal in de aanval wel spelen in geval van nood, vermoed ik.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 29, 2007 4:08 pm

Is er iemand die Roemeens begrijpt?

In dit artikel reageert Mitea op zijn wissel van zondag. Ik heb het idee dat hij het er niet mee eens was!

Maar mijn Roemeens is niet meer wat het geweest is. :blush.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di mei 29, 2007 4:35 pm

Ik ben het even gaan navragen, ik wacht nu op antwoord. ;)

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di mei 29, 2007 5:21 pm

Schokkend! Ik kreeg dit! (hij meldde er wel bij dat de vertaling niet helemaal volledig was maar zo close mogelijk)
Mitea: "I want to leave Ajax"

N. Mitea, the romanian attacker said that Ten Cate put him in a bad situation by substituting him in 30th minute of the match vs Alkmaar.
Before team training, Mitea found time to discuss with a ProSport (romanian sport page and sport newspaper) about his situation at Ajax.

Reporter: You qualified to the Ch. Leagues but I can see you're not very happy ...

Mitea: It's right. I am glad for the team but I don't feel well with what's happening to me.

R: You were substitute in 30th minute of the match vs Alkmaar. What happened ?

M: The coach said that it was the best for me and for the team. He said that I didn't felt psychological good. I wonder how he could see it since i only touched the ball a few times. That was wrong !

R: How did the public react ?

M: Everybody was amazed. Nobody knew why he took me out of the field.

R: Do you want to continue with Ajax or do you think about finding another team ?

M: I really think about leaving. I have 2 more years contract with Ajax but in these conditions I cannot stay here anymore. I need to play, not to sit on the bench. I cannot reach the NT in these conditions.

R: If a team from Romania makes an offer will you return home ?

M: No. I said this before and I'll keep my word.
Raar eigenlijk ook dat hij beweert dat niemand zijn wissel begreep.. Iedereen begreep het wel eigenlijk.. Er is in ieder geval meer aan de hand..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 29, 2007 5:32 pm

Dacht ik al.

Ik begreep de wissel trouwens uitstekend.

Bedankt, Daniél!
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 29, 2007 5:36 pm

Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat Mitea dit gezegd heeft. Als het inderdaad zo is dan heeft die jongen schandalig weinig zelfkritiek. Ik denk dat er geen mens is die de wissel van Mitea niet begreep. Op het moment zelf niet en achteraf al helemaal niet.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 29, 2007 5:37 pm

Babel kwam evenveel in aanmerking

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 29, 2007 5:39 pm

Maar van Babel kon je nog zo'n moment verwachten als tegen Heerenveen. Daarnaast had Babel tot op dat moment nog weinig balcontacten gehad. Mitea kreeg de bal aangespeeld maar ging te slap de duels in. Die jongen leek amper een sprint te kunnen trekken.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 29, 2007 5:41 pm

Mitea heeft altijd meer gescoord dan Babel (in het eerste). Je argument gaat dus wat mij betreft niet op

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di mei 29, 2007 5:41 pm

Net op AT5: MVG ontkent dat Mitea weg moet bij Ajax. Onze TD zegt dat Mitea een ongelukkig seizoen heeft gehad, maar dat hij volgend seizoen mag bewijzen dat hij nog van waarde is voor Ajax.

@Luuk: AZ was heel bang voor Babel.
Laatst gewijzigd door joey op di mei 29, 2007 5:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 29, 2007 5:42 pm

LucaS schreef:Mitea heeft altijd meer gescoord dan Babel (in het eerste). Je argument gaat dus wat mij betreft niet op
Het zal wel. Ik verwachtte in ieder geval helemaal niets van Mitea.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 29, 2007 5:43 pm

En ik niets van Babel. Maakt niet uit, ik reageerde slechts op de stelling dat iedereen de wissel begreep. Nou ik niet, Babel 'presteert' al maanden zoals Mitea slechts dertig minuten mocht doen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 29, 2007 5:46 pm

LucaS schreef:En ik niets van Babel. Maakt niet uit, ik reageerde slechts op de stelling dat iedereen de wissel begreep. Nou ik niet, Babel 'presteert' al maanden zoals Mitea slechts dertig minuten mocht doen.
Ach, lul toch niet zo slap. Mitea heeft in die dertig minuten werkelijk geen één bal goed geraakt. Babel is de laatste tijd inderdaad niet in vorm, maar je weet dat hij een individuele actie in huis heeft waar hij af en toe iets uithaalt. Mitea kon zondag zelfs zijn snelheid niet gebruiken.

Maar goed, jij verwachtte bij een 1-0 stand tussen Ajax-Heerenveen zeker weten ook niets van Babel. Ik ben in ieder geval blij dat Ten Cate Mitea eraf haalde voor De Mul.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 29, 2007 5:47 pm

Dat jij het niet met me eens bent betekent niet dat ik slap lul, mind you. Goh een heel doelpunt dat je kan aanhalen.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 29, 2007 5:49 pm

Tegen AZ komt hij ook door eigen toedoen 3 keer vrij voor de keeper. Daar was Mitea zondag echt niet tot in staat. Die jongen had het gewoon niet. Dat zag iedereen. Behalve jij, toevallig degene die Babel niet bepaald mag.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 29, 2007 5:51 pm

Az uit bedoel je, uit die counters? Wat ik zag in de wedstrijd waar we het nu over hebben is dat Babel minstens vier zeer veelbelovende uitbraken varknalde omdat ie niet kan voetballen. babel is ene typisch geval van omhooggeschreven prutser

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di mei 29, 2007 5:52 pm

Niet kunnen scoren is iets anders dan niet kunnen voetballen Lucas..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 29, 2007 5:53 pm

Het zal wel, Lucas. Babel, is dat niet geheel toevallig een favoriet van de trainer waar je ook al zo'n fan van bent? :smallgrin.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 29, 2007 5:54 pm

Dat weet ik. Maar alles wat ik van Babel zie is draven met de kop naar beneden, zodat de oogkleppen niet eens nodig zijn. Een enkele keer gaat het wel eens goed inderdaad, maar 9 van de 10 keer loopt ie zich dood of geeft ie een 'voorzet' in de voeten van de tegenstander.

Wat jij wil Thomas. Als jij denkt dat ik mijn mening over voetballers op zulke kleinzielige gronden baseer. Alleen hoor je me niet over gabri, de absolute held van Ajax volgens TC. Ik ben niet erg consequent blijkbaar
Laatst gewijzigd door LucaS op di mei 29, 2007 5:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47953
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di mei 29, 2007 5:54 pm

Niet weer deze discussie over Babel. Mitea heeft gewoon bar weinig laten zien in de afgelopen jaren. Ik zie ook totaal geen progressie bij die jongen, hoor.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di mei 29, 2007 5:57 pm

LucaS schreef:Wat jij wil Thomas. Als jij denkt dat ik mijn mening over voetballers op zulke kleinzielige gronden baseer. Alleen hoor je me niet over gabri, de absolute held van Ajax volgens TC. Ik ben niet erg consequent blijkbaar
Ik vind het simpelweg wel heel erg toevallig dat je juist bij Babel schromelijk overdrijft. Natuurlijk heeft die jongen gebreken en natuurlijk is het te hopen dat hij zich sterk gaat ontwikkelen op het gebied van voetbalintelligentie, maar die jongen kan heus wel een en ander (goed).

Ten Cate heeft het verkeerd ingeschat door Mitea te laten beginnen maar was attent genoeg om die fout snel weer goed te maken. Ook dankzij die wissel ging Ajax beter spelen. Dat jij het dan weer om weet te draaien naar een verhaaltje over Babel stuit me tegen de borst. Het spijt me, maar het irriteert me gewoon.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 29, 2007 8:22 pm

Ik kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat Mitea dit gezegd heeft. Als het inderdaad zo is dan heeft die jongen schandalig weinig zelfkritiek. Ik denk dat er geen mens is die de wissel van Mitea niet begreep. Op het moment zelf niet en achteraf al helemaal niet.
Jij mag je uiteraard irriteren. Dat was overigens niet mijn bedoeling. Ik schreef mijn post naar aanleiding van jouw vraag/opmerking dat er geen mens is die die wissel niet begreep. Ik begreep hem niet en ik heb dat ook beargumenteerd. Ik vind babel nou eenmaal een heel beperkte voetballer, net zoals ik Rosenberg wel een behoorlijke speler vind/vond. Babel faalt al maanden ontzettend opzichtig, zondag ook weer. Ik had een wissel van babel dus logischer gevonden, zeker aangezien Ten Cate zelf gezegd schijnt te hebben dat Mitea op de trainingen een ijzersterke indruk maakte.
Maar troost je, Ten cate, Van Basten en vele anderen zijn gek van babel en heel AT vind rosenberg een prutser; ik zal er dus wel geen kijk op/verstand van hebben. Maar goed, ik geef mijn mening, ook al gaat die in tegen de hele wereld.
Thomas schreef: Ook dankzij die wissel ging Ajax beter spelen.
Omdat de Mul prima inviel ja. Dat was ook het geval geweest als ie voor Babel was gekomen

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » di mei 29, 2007 8:29 pm

Rosenberg is/was geen prutser maar absoluut geen spits voor Ajax..

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di mei 29, 2007 8:30 pm

Excuus Daniel, bijna heel AT.

Plaats reactie