Gregory van der Wiel

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

wimpey
Berichten: 51840
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door wimpey » vr dec 02, 2011 4:46 pm

De Dominee schreef:Ligeon lijkt me grootste kanshebber.
Anita als RB en dan een backup voor Boilesen halen. Had voor aanvang van dit seizoen al moeten gebeuren. Willems kostte psv peanuts en hij is een groot talent. Ajax heeft zitten pitten.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Michael_B » vr dec 02, 2011 6:51 pm

Klopt, dat riep ik toen al. Anita als RB zou een optie kunnen zijn.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Lionel
Berichten: 47299
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Lionel » vr dec 02, 2011 7:20 pm

wimpey schreef:
De Dominee schreef:Ligeon lijkt me grootste kanshebber.
Anita als RB en dan een backup voor Boilesen halen. Had voor aanvang van dit seizoen al moeten gebeuren. Willems kostte psv peanuts en hij is een groot talent. Ajax heeft zitten pitten.
klopt. 7 ton?
IK GELOOF!!!!!!

Demosthenes
Berichten: 7389
Lid geworden op: zo dec 02, 2007 8:17 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Demosthenes » za dec 03, 2011 1:26 am

Anita is geen back en zal dat op hoog niveau ook niet worden.
Nancy Isenberg in "White Trash": "Historical mythmaking is made possible only by forgetting".

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » za dec 03, 2011 9:16 am

Volgens de Televaag is Ajax reeds in onderhandeling met Valencia. Vraagprijs/aanbod liggen nog ver uit elkaar. Het gaat over een transfer in de zomerperiode.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

wimpey
Berichten: 51840
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door wimpey » za dec 03, 2011 12:37 pm

Demosthenes schreef:Anita is geen back en zal dat op hoog niveau ook niet worden.
Geweldenaar Serero wellicht? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door peter » wo dec 07, 2011 6:43 pm

Ajax wil V/d Wiel verkopen: 'Maar transfer moet marktconform zijn'
Woensdag, 7 december 2011 om 18:09

Ajax en Valencia zijn sinds kort in gesprek over de transfer van Gregory van der Wiel naar die laatste club, na afloop van dit seizoen. Het is de Spanjaarden menens in de strijd zich te versterken met de rechtsback en ook Ajax staat open voor zijn vertrek. Danny Blind benadrukt in gesprek met Voetbal International echter wel dat Valencia een marktconform bedrag moet neertellen.
/

Ajax is niet van plan Van der Wiel, wiens contract nog anderhalf seizoen loopt, voor een appel en een ei te laten gaan. Vorige week spraken Blind en financieel directeur Jeroen Slop van Ajax reeds met Valencia over de transfersom: gezegd wordt dat men in Amsterdam inzet op een bedrag van tien miljoen euro. Verrast is men niet door de versnelling van zaken. “Gregory had ons in een eerder stadium al laten weten zijn contract bij Ajax niet te verlengen”, legt Blind desgevraagd uit.

“Het is voor ons dus geen verrassing dat hij open staat voor een buitenlands avontuur. Maar de transfersom zal marktconform moeten zijn.” Maandag erkende Van der Wiels zaakwaarnemer, Hakim Slimani, reeds dat de contacten tussen Valencia en Ajax in goede sfeer verliepen. Ook benadrukte hij dat de back van Oranje de stap naar los Che volgend jaar zomer graag maakt.

VZ

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10430
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door mattie » do dec 08, 2011 11:58 am

ik had alleen al ergens gelezen dat Ligeon.. hem gaat vervangen.. Laat ik maar hopen dat dus niet gaat gebeuren :hypocrite.gif:
Te licht en te klein en te jong...
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

T82
Berichten: 1771
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:27 pm
Locatie: Breda

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door T82 » do dec 08, 2011 12:07 pm

mattie schreef: ik had alleen al ergens gelezen dat Ligeon.. hem gaat vervangen.. Laat ik maar hopen dat dus niet gaat gebeuren :hypocrite.gif:
Te licht en te klein en te jong...
Licht, klein en jong maakt niks uit zolang een speler maar kwaliteit heeft. En laat dat nou net niet aanwezig zijn....

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 08, 2011 12:31 pm

Serveren we nu al weer een jonge talentvolle verdediger af!? Waarmee gaan we vergelijken?

VD Wiel is international en kan er volgens de meeste hier ook geen klote van. Schijnbaar vinden ze hem bij Valencia wel goed genoeg en hebben daar 10 miljoen voor over.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door peter » do dec 08, 2011 12:37 pm

Laten we Valencia ook niet groter maken dan dat ze zijn. Vliegen er ook gewoon uit bij in de CL en zullen nooit een titel winnen in Spanje. Tuurlijk is het een stapje hogerop vanwege de competitie, maar zoveel beter is het ook allemaal niet. Ik zie die Victor nog die bal afschermen tegen Ramires dinsdag. Om te gieren zo slecht.

Lil' Greg is 24, heeft een contract tot 2013, en dan wil je een keer wat nieuws. Valencia is een leuke club en waarschijnlijk zal er ook geen betere club zijn die zich meldt. Zo eerlijk moet je zijn.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 08, 2011 12:38 pm

Valencia is gewoon de derde club van Spanje.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door peter » do dec 08, 2011 12:41 pm

Dat klopt. Het verschil tussen de nummer 1,2 en nummer 3 is alleen gigantisch. Niet voor niets vliegt Valencia eruit tegen Leverkusen en Chelsea en pakt Villarreal zero points in een poule met Bayern, City en Napoli. Neuh, Valencia is een stapje omhoog, maar laten we ze vooral op waarde schatten. Subtoppert.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58904
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door 999 » do dec 08, 2011 12:44 pm

+1 :blush.gif:

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 08, 2011 12:49 pm

:ajaxsmiley.gif: Is dit de nieuwe tendens op het forum +1 en zo!?

Even terug naar de essentie van mijn betoog: wat is het referentiekader wat wij aanleggen t.a.v. nieuwe spelers? Legion wordt afgeschoten en VD Wiel vinden we ook niet genoeg.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 08, 2011 1:00 pm

AT5 schreef:Van der Wiel verlaat training


Gregory Van der Wiel heeft donderdag de uitlooptraining vroegtijd verlaten.

Hij liep samen met clubarts Edwin Goedhart van het veld. Wellicht heeft hij weer last van een blessure.
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door martijn401 » do dec 08, 2011 1:19 pm

Heeft z'n hand gebroken gisteren volgens Ajaxlife.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Ajaciedjuh » do dec 08, 2011 1:34 pm

Joepie, dat kan er ook nog wel bij. :blush.gif:

Edit: hij kan wel gewoon spelen as zondag. :smile-ajax.gif:
"Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience."

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Alexander » do dec 08, 2011 1:50 pm

Bij het shirtje ruilen in de rust met Benzema?

Lachwekkend als er iemand met zo een ruststand bezig is met het ruilen van een shirtje.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Michael_B » do dec 08, 2011 2:07 pm

Peter schreef:Dat klopt. Het verschil tussen de nummer 1,2 en nummer 3 is alleen gigantisch. Niet voor niets vliegt Valencia eruit tegen Leverkusen en Chelsea en pakt Villarreal zero points in een poule met Bayern, City en Napoli. Neuh, Valencia is een stapje omhoog, maar laten we ze vooral op waarde schatten. Subtoppert.
Steek - Roma deal all over again.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Justin » do dec 08, 2011 2:12 pm

Alexander schreef:Bij het shirtje ruilen in de rust met Benzema?

Lachwekkend als er iemand met zo een ruststand bezig is met het ruilen van een shirtje.
Ik las dat het voor een vriend van hem was. Of dit het veel logischer maakt, weet ik niet.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33838
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Duke » do dec 08, 2011 2:57 pm

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Alexander
Berichten: 8557
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Alexander » do dec 08, 2011 3:36 pm

Justin schreef:
Alexander schreef:Bij het shirtje ruilen in de rust met Benzema?

Lachwekkend als er iemand met zo een ruststand bezig is met het ruilen van een shirtje.
Ik las dat het voor een vriend van hem was. Of dit het veel logischer maakt, weet ik niet.
Dan ben je lekker serieus met je vak bezig.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door peter » do dec 08, 2011 3:43 pm

De Dominee schreef:
Peter schreef:Dat klopt. Het verschil tussen de nummer 1,2 en nummer 3 is alleen gigantisch. Niet voor niets vliegt Valencia eruit tegen Leverkusen en Chelsea en pakt Villarreal zero points in een poule met Bayern, City en Napoli. Neuh, Valencia is een stapje omhoog, maar laten we ze vooral op waarde schatten. Subtoppert.
Steek - Roma deal all over again.
Met pijn in m'n hart moet ik zeggen dat Roma pure middelmaat is. :blush.gif:

Cruijff
AT Toto winner 14/15
Berichten: 23213
Lid geworden op: di jan 31, 2006 12:06 am

Re: Gregory van der Wiel

Bericht door Cruijff » do dec 08, 2011 6:37 pm

Ja Maarten heeft daar helemaal niets te zoeken. Er zijn deze zomer diverse verkeerde keuzes gemaakt. Manchester United had beter Stekelenburg kunnen nemen, vooraf aan het seizoen voorspelde ik dat De Gea het daar zou gaan verneuken. Hij doet het iets minder dramatisch dan ik had verwacht, maar mede dankzij hem ligt United mooi uit de CL en gingen ze voor schut tegen City. Denk dat de Mancunians de titel ook mis zullen gaan lopen.

Stekelenburg en Ajax hadden gewoon een jaar door moeten gaan, waarom heeft Maarten niet het eergevoel om zelf eens met een pracht van een kampioenswedstrijd die schaal te grijpen ipv hem in Amsterdam Zuid uit de handen te laten kletteren... Na goede Ajax CL prestaties / EK 2012 zou hij die transfer naar Engeland dan alsnog hebben gemaakt. Of hij had een echt Ajax icoon kunnen worden. Nog veel mooier.

Plaats reactie