John Goossens

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13714
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » ma feb 02, 2009 9:11 pm

John Goossens naar N.E.C.

Ajax en N.E.C. hebben zojuist overeenstemming bereikt over de overgang van John Goossens. De speler vertrekt per direct naar de club uit Nijmegen.

Goossens, die werd geboren op 27 juli 1988, kwam in september 1999 in de jeugdopleiding van Ajax. Hij speelde sinds het seizoen 2006-2007 in Jong Ajax.
It's official. Ajax.nl

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » ma feb 02, 2009 10:57 pm

Het is rond, na een hectische week hebben Ajax, NEC en John Goossens zojuist de nodige handtekeningen gezet onder een contract dat de linker vleugelspeler voor 3,5 jaar aan NEC verbindt. “Ik ben er heel blij mee”, zegt een uitgelaten Goossens exclusief tegen highlow.nl. “Ik heb ook een boodschap aan de supporters van Ajax: tot over twee jaar in het eerste, want dan ben ik terug!”
John Goossens rijdt maandagavond net de Amsterdam ArenA uit als hij highlow.nl belt. Hij is opgetogen en blij dat nu eindelijk alles rond is. “Morgen meld ik me al bij NEC”, lacht hij opgelucht dat een hectische week voorbij is. Vorige week nog hikte de Nijmegense club tegen een huurprijs aan, totdat halverwege die week opeens FC Twente zich meldde. Vanuit Ajax werd op donderdagavond zelfs verteld dat de linker vleugelspeler naar de Tukkers zou gaan voor 3,5 jaar. De Telegraaf meldde zaterdag opeens dat Goossens voor vier jaar zou tekenen bij NEC, maar hij meldt Highlow.nl nu dat het voor slechts 3,5 jaar is. “En ik heb geregeld dat ik tussentijds terug kan naar Ajax! Ik ben er heel blij mee, heb mijn hart gevolgd en ga nu met een omweg naar het eerste van Ajax. Want dat is en blijft mijn doelstelling. Ik zie NEC dan ook niet als een stap terug, maar als een stap opzij.” Goossens heeft de onderhandelingen met NEC en Ajax zelf afgerond. “Uit respect voor mijn zaakwaarnemer vertel ik niet waarom dit zo gegaan is.” Goossens gaat in Nijmegen op voor posities aan de linkerkant van het veld. “Met de nadruk op het middenveld”, zegt hij zelf. “Ajax blijft de top van Nederland en mijn grote droom blijft het eerste. Het is nu niet gelukt op de manier die ik voor ogen had, maar dat betekent niet dat het niet gaat lukken. Want ik ben ervan overtuigd dat ik met hard werken en veel investeren in mezelf, uiteindelijk toch in het Ajax-shirt terecht kom. Dus heb ik vanavond ook tegen Ajax gezegd: tot over twee jaar!”
forzanec (via een forummer)

Heeft Ajax goed geregeld... als hij het goed doet bij NEC maggie voor bijna nix terugkomen... en als het pruts is, mag NEC hem houden.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » di feb 03, 2009 4:30 am

Sportwereld schreef:Transfer Sno naar FC Utrecht ketst af
Door MAARTEN WIJFFELS
AMSTERDAM - Evander Sno was maandag opnieuw het middelpunt bij Ajax. FC Utrecht meldde zich op de laatste dag van de winterse transferperiode in Amsterdam om de speler voor de rest van dit seizoen te huren als spits.
afbeelding vergroten Evander Sno. FOTO UP/TOUSSAINT KLUITERS
Sno zelf speelde maandag met Jong Ajax de competitiewedstrijd tegen Jong Willem II (2-0 zege). Hij werd vorige week door trainer Marco van Basten voor zeven dagen teruggezet naar de selectie van het beloftenteam, omdat hij naar de mening van zijn trainer een afspraak met de medische staf niet was nagekomen.


In een andere transferzaak kwam Ajax maandagavond tot definitieve overeenstemming met NEC. De Nijmeegse club krijgt per direct de beschikking over John Goossens.

De 20-jarige middenvelder tekent voor 3,5 jaar bij de Gelderse club. Ajax wilde Goossens liefst verhuren, NEC wilde dat alleen als er ook een optie tot koop aan vast zat.

Uiteindelijk zijn de clubs een verkoop per direct overeengekomen, met voor Ajax in de toekomst de mogelijkheid Goossens terug te kopen. Goossens leek eind vorige week nog naar FC Twente te gaan, maar die transfer ketste af.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34406
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » di feb 03, 2009 7:16 am

Succes bij NEC en wie weet...tot ooit terug bij AJAX... :headbang.gif:

Plaats reactie