Ismael Urzaiz

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

GangstaRiB
Berichten: 16846
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Bericht door GangstaRiB » wo sep 26, 2007 6:59 pm

Bertje schreef:Doe mij maar wat meer kwaliteit voor wat tegengas.
Is hij zo slecht als 2de spits dan?

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo sep 26, 2007 7:00 pm

Geen idee, hij speelt nooit. Dat spreekt overigens ook niet in zijn voordeel.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za nov 17, 2007 12:38 pm

'Geen spijt van mijn overgang’

Ismael Urzaíz is absoluut tevreden over zijn eerste en waarschijnlijk laatste buitenlandse avontuur. Ajax vond afgelopen zomer in de boomlange aanvaller het breekijzer waar de Amsterdamse club op zoek naar was, maar tot dusver verscheen de Spanjaard niet veel binnen de lijnen.

Urzaíz werd vrijdag door de supportersvereniging van voormalig werkgever Athletic Bilbao gehuldigd als de meest constante speler van vorig seizoen en sprak tegenover de Spaanse media over zijn verrassende overstap. “Na elf seizoenen Athletic mis ik uiteraard de club, maar dat niet alleen. Ook de stad zelf, familie en vrienden. Athletic is de rode draad door mijn carrière.”

De 36-jarige oud-international kwam dit seizoen welgeteld zes duels in actie. De defensies van SC Heerenveen, Groningen en Sparta Rotterdam waren bestand tegen de ingevallen pinchhitter, terwijl Urzaíz ook niet de verdediging van Slavia Praag -zowel in de heenwedstrijd als in de return- en Dinamo Zagreb wist te slechten.

“Ik wist wat mijn rol zou zijn in het elftal van Ajax”, vervolgt het voormalige jeugdexponent van Real Madrid. “Daarom ben ik ook niet ontevreden. Natuurlijk speel ik weinig, maar we hebben acht aanvallers in de selectie. Daarnaast is Klaas-Jan Huntelaar de vaste centrumspits. Het is waar dan ook in Europa makkelijker om aan spelen toe te komen dan bij Ajax. Ik wacht echter geduldig op mijn kans.”

“Ik ben Ajax echter dankbaar voor deze mogelijkheid. Ik ben niet de jongste meer en heb ook geen spijt van mijn overgang. Ik leidt een rustig leven, trek veel op met mijn familie en volg zelfs Nederlandse les. Alléén wil het nog niet echt vorderen”, besloot Urzaíz schaterlachend.


voetbalzone.nl

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di feb 26, 2008 10:43 am

'Na dit seizoen is het voor Urzaíz afgelopen'
26/02/2008 09:37

Ismael Urzaíz is bezig aan de laatste maanden van zijn loopbaan. Volgens ploeggenoot Albert Luque zet de ervaren spits van Ajax na dit seizoen een punt achter zijn carrière.

Luque vertelt in een interview met Marca over zijn eigen verblijf bij Ajax en antwoordt eveneens op de vraag hoe het met Spaanse ploeggenoten als Gabri en Urzaíz gaat. 'Gabri speelt veel en is een vaste waarde in de basis. Urzaíz speelt niet veel en als het seizoen voorbij is, dan stopt hij met voetbal', aldus Luque.

Urzaíz arriveerde in de zomer van 2007 bij Ajax, waar hij als breekijzer zou gaan fungeren achter spits Klaas-Jan Huntelaar. Maar de 36-jarige spits kwam zelden in actie. In alle competities voetbalde hij zes keer mee, telkens als invaller en goed voor een totaal van 117 minuten. Scoren deed hij niet. Zijn laatste invalbeurt dateert van 7 oktober.

De stevige aanvaller heeft een imposante loopbaan achter de rug. Urzaíz is bezig aan zijn zeventiende profseizoen, kwam vooralsnog tot 495 competitieduels en maakte 142 doelpunten. Hij heeft 25 interlands op zijn naam staan en produceerde acht goals namens Spanje.

vi.nl
[flauw]Was ie niet al gestopt dan?[/flauw] Het was overigens nog best even zoeken voor ik dit topic gevonden had, stond ergens halverwege pagina 2 van de topiclijst...
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di feb 26, 2008 10:54 am

Jammer dat er niet bijstaat wat Luwue over zijn eigen rol vindt
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di feb 26, 2008 10:58 am

Welke rol? :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47908
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di feb 26, 2008 7:37 pm

Wellicht weten we John Hartson nog te porren om door te gaan voor een extra jaartje. :hypocrite.gif:

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9371
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » di feb 26, 2008 7:58 pm

Zoontje Urzaiz tegen pa Urzaiz "Pappa, ben jij een miskoop?". Pa tegen zoontje "Ja jongen, een product van 10 jaar wanbeleid".

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di feb 26, 2008 11:23 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:[flauw]Was ie niet al gestopt dan?[/flauw] Het was overigens nog best even zoeken voor ik dit topic gevonden had, stond ergens halverwege pagina 2 van de topiclijst...
Dat was ook mijn eerste reactie. Onvoorstelbaar wat een flater dit weer is geweest zeg. :blush.gif:
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » di mar 11, 2008 3:14 pm

Uhoh, als MVG op vi.nl kijkt, koopt ie waarschijnlijk deze gozer als vervanger van Urzaiz...
'Spits (38) heeft nog twee jaar nodig voor duizend goals'
10/03/2008 16:41

Brazilië heeft er een nieuwe kandidaat bij die de magische grens van duizend doelpunten denkt te bereiken. Túlio Maravilha is zo goed op schot dat hij verwacht de resterende 167 doelpunten te maken voordat het 2011 is.

De 38-jarige spits scoorde afgelopen weekeinde vier keer voor zijn club Vila Nova in het duel met Anapolina. De wedstrijd was er eentje in het staatskampioenschap van Goiana. De spraakmakende aanvaller heeft er in 2008 nu elf gemaakt in elf duels.

Door dat gemiddelde voorspelt Túlio dat hij er eind dit jaar nog eens 47 bij maakt en volgens zijn eigen telling op 880 komt te staan. En dat hij in 2010 vervolgens zijn duizendste laat aantekenen.

'Goals zijn nu kwantiteit in plaats van kwaliteit geworden', benadrukte Túlio het belang van zijn treffers in de jacht op duizend doelpunten. 'Ik kom er nog 167 te kort om mijn droom waar te maken. Met de hulp van mijn ploeggenoten hoop ik er te komen.'

Túlio heeft het podium waarop hij geëerd dient te worden al helemaal voor ogen. 'Ik wil nummer 1000 maken in het shirt van Botafogo of Vila Nova. Die twee clubs hebben een plek in mijn hart.'

Túlio heeft al een rijk gevulde voetballoopbaan achter zich. Hij werd verkozen tot beste speler aller tijden van Goiana en scoorde in de nationale ploeg van Brazilië tien keer in vijftien interlands.

Hij maakte voor Botafogo tegen Universidad Católica ooit een goal door zich op de doellijn om te draaien, de bal op te wippen en met de hak over de lijn te werken. De Chileense tegenstander sprak schande van de onrespectvolle manier waarop hij scoorde. Túlio doopte de legendarische treffer om in een Tuleta.

De 833 die Túlio nu claimt te hebben gemaakt, hebben een stuk minder waarde dan die van Romario. Heel veel maakte hij er op lager niveau. Bovendien vond hij nieuwe goals in 2007, waardoor de teller plots steeg van 700 naar 772.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr mar 21, 2008 4:00 am

Ajax en Urzaiz deze zomer uit elkaar

AMSTERDAM - Ajax en Ismael Urzaiz gaan na dit seizoen uit elkaar. De 36-jarige Spaanse spits krijgt geen nieuw contract aangeboden.

Urzaiz kwam na de winterstop nog geen minuut in actie voor Ajax, dat hem vorig jaar zomer overnam van Athletic de Bilbao voor de rol van pinchhitter. Urzaiz zal waarschijnlijk zijn profcarrière beëindigen.
Zijn landgenoot Gabri heeft van Ajax toestemming gekregen om voorlopig te revalideren in Spanje. De middenvelder heeft een hamstringblessure en hoopt tegen het einde van het seizoen weer te kunnen spelen.


AD.nl

Toch lekkerder saneren met van die aflopende contracten. Van Colin komen we ook honderd procent zeker af. En Kuffour ook, indien nodig.

Gebruikersavatar
gaizka
Berichten: 2629
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 6:54 pm

Bericht door gaizka » vr mar 21, 2008 9:13 am

Ajax bevestigd het vermoeden van ongebruikte Urzaíz
21/03/2008 09:06

De samenwerking tussen Ajax en Ismael Urzaíz blijft beperkt tot één seizoen. De Amsterdamse club zal het aflopende contract van de 36-jarige Spaanse spits niet verlengen.

'Het is helaas niet geworden wat beide partijen ervan hadden verwacht', zegt technisch directeur Martin van Geel in De Telegraaf. 'Het is een schril contrast met vorig seizoen, toen hij nog dertig wedstrijden in de Primera División speelde en negen keer scoorde.'
Urzaíz kwam afgelopen zomer over van Athletic de Bilbao, waarvoor hij in 366 wedstrijden liefst 115 keer had gescoord. Bij Ajax bleef zijn inbreng beperkt tot drie invalbeurten. Onder coach Adrie Koster, die begin oktober de taken overnam van Henk ten Cate, kwam de Spanjaard nog helemaal niet aan spelen toe.

Urzaíz hield zelf al rekening met een afscheid. 'Ik speel niet, dus ik ga er vanuit dat de club en ik aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan', zei de spits onlangs nog. Hij heeft zich ten doel gesteld ten minste nog een keer te scoren voor Ajax. Want: 'Ik heb gescoord voor iedere club waarvoor ik heb gespeeld.'
Ik had er ook meer van verwacht, als iemand 30 wedstrijden in Spanje kan spelen (waatschijnlijk voornamelijk als invaller) verwacht je dat hij in de eredivisie ook nog wel wat kan.[/list]

Gebruikersavatar
Wie kent Cees de Wolf nog
AT Toto winner 09/10
Berichten: 14916
Lid geworden op: wo aug 11, 2004 10:03 pm

Bericht door Wie kent Cees de Wolf nog » vr mar 21, 2008 9:48 am

Ik heb er, en volgens mij een substantieel deel van AT met mij, nooit iets van verwacht. Dag Ismael. Doe je bij thuiskomst de groeten aan Juanfran en Roger?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma mar 24, 2008 4:53 pm

En dat Gabri maar snel mag volgen

Gebruikersavatar
WP_Legend
Berichten: 10279
Lid geworden op: wo sep 17, 2003 8:44 pm
Locatie: Perth

Bericht door WP_Legend » ma mar 24, 2008 4:55 pm

wat is er mis met gabri? een van onze beste spelers dit seizoen!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » ma mar 24, 2008 5:03 pm

Wat er mis is met Gabri, een der beste Ajacieden dit seizoen? Beter dan Kennedy? Beter dan Rommeldahl? Lekker makkelijk scoren vind je niet. Gabri is dit jaar nauwelijks een dragende speler te noemen, maar okee, hij is vergeleken bij de rest van de selectie een redelijke speler, die gewoon de laatste 4 maanden als een natte krant speelt.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma mar 24, 2008 5:07 pm

gaizka schreef:
Ajax bevestigd het vermoeden van ongebruikte Urzaíz
21/03/2008 09:06

De samenwerking tussen Ajax en Ismael Urzaíz blijft beperkt tot één seizoen. De Amsterdamse club zal het aflopende contract van de 36-jarige Spaanse spits niet verlengen.

'Het is helaas niet geworden wat beide partijen ervan hadden verwacht', zegt technisch directeur Martin van Geel in De Telegraaf. 'Het is een schril contrast met vorig seizoen, toen hij nog dertig wedstrijden in de Primera División speelde en negen keer scoorde.'
Urzaíz kwam afgelopen zomer over van Athletic de Bilbao, waarvoor hij in 366 wedstrijden liefst 115 keer had gescoord. Bij Ajax bleef zijn inbreng beperkt tot drie invalbeurten. Onder coach Adrie Koster, die begin oktober de taken overnam van Henk ten Cate, kwam de Spanjaard nog helemaal niet aan spelen toe.

Urzaíz hield zelf al rekening met een afscheid. 'Ik speel niet, dus ik ga er vanuit dat de club en ik aan het eind van het seizoen uit elkaar gaan', zei de spits onlangs nog. Hij heeft zich ten doel gesteld ten minste nog een keer te scoren voor Ajax. Want: 'Ik heb gescoord voor iedere club waarvoor ik heb gespeeld.'
Ik had er ook meer van verwacht, als iemand 30 wedstrijden in Spanje kan spelen (waatschijnlijk voornamelijk als invaller) verwacht je dat hij in de eredivisie ook nog wel wat kan.[/list]
Had ik liever Patje bij ons gehad.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mar 24, 2008 7:02 pm

Had die ook zonder mokken op de bank en tribune plaatsgenomen?

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma mar 24, 2008 8:09 pm

Jabu schreef:Had die ook zonder mokken op de bank en tribune plaatsgenomen?
Hij laat in Frankrijk zien tenminste van meer waarde te zijn, is goedkoper en heeft vorig seizoen ook gewoon er naast gezeten als het moet.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma mar 24, 2008 8:12 pm

Maar met dat laatste was hij niet blij. Dat heeft hij toen Koeman ook laten weten. Ik betwijfel daarnaast dat hij goedkoper is dan Urzaiz. Doet hij het overigens dan zo goed in Frankrijk? Hij heeft toch pas 10 potjes meegedaan en 4 keer gescoord?

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » ma mar 24, 2008 8:14 pm

Kluivert is een half seizoen bezig geweest om fit te geraken, iets waarvoor hij bij PSV en bij Newcastle en Valencia de kans niet voor kreeg.

LucaS
Berichten: 53557
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » di apr 22, 2008 7:44 am

Voetbal Het korte verblijf van Ismael Urzaíz in Amsterdam
‘Ik denk niet dat Ajax-fans zich mij later herinneren’
Gepubliceerd: gisteren 22:35
Update: vandaag 06:38

Ismael Urzaíz vertrekt bij Ajax zoals hij kwam: geruisloos. Een gesprek over een verloren jaar. ‘Zo rustig als nu is het nog nooit geweest in mijn leven.’

‘Hoe lang gaat het interview duren?’, vraagt hij. ‘Niet zo lang toch?’

Het klinkt bijna als een verzoek. Ismael Urzaíz, de 36-jarige spits van Ajax, voelt ook wel aan dat het interview niet zal gaan over zijn successen bij Athletic de Bilbao, de club waar hij vanaf 1996 tot aan vorig seizoen een gewaardeerde spits was en altijd verzekerd van een basisplaats.

Bij Ajax, hoogstwaarschijnlijk de laatste club uit zijn carrière, is de 25-voudig Spaans international niet verder gekomen dan drie invalbeurten. Meestal zit hij op de reservebank. Of nog erger, op de tribune van de Arena, naast zijn maatje, buurt- en landgenoot Albert Luque. In het tweede elftal heeft Urzaíz al maanden niet meer gespeeld. En zondag werd hij in de Amsterdam ArenA zelfs al uitgebreid uitgezwaaid, omdat het stadion tijdens de play-offs minder goed gevuld zal zijn. Ere wie ere toekomt of een gênante vertoning?

De bonkige Bask heeft er net de lunch op zitten als hij aanschuift voor een gesprek. Hij vertelt dat hij niets snapt van de eetgewoonten van de Nederlanders. ‘Het middageten bestaat hier uit een broodje kaas en een broodje ham.’ Hij kijkt er een beetje vies bij. ‘Dat kan toch niet, alleen brood bij de lunch?’, vraagt hij zich af.

Er zijn wel meer dingen waarover hij zich verbaast in Nederland, vertelt hij later. Bijvoorbeeld: ‘Dat jullie allemaal tegelijk het terras opzoeken, zodra er ook maar een straaltje zon schijnt. Ik moet altijd lachen als ik Nederlanders met hun jassen aan buiten zie zitten.’

Wat opvalt aan Urzaíz is zijn welhaast niet-voetbaluitstraling. Zijn huid is bleek, een beetje gelig, en zijn neus is plat, hij heeft een boksersneus. Zijn casual kleding steekt schril af tegen de trendy spullen waarmee zijn teamgenoten zich hebben uitgedost. Zo loopt Klaas Jan Huntelaar voorbij in een nonchalant T-shirt met diepe V-hals en draagt Bruno Silva een donkergroen legerjack.

‘Ik heb niet veel te vertellen’, zegt Urzaíz.

Fijn begin van het gesprek.

Waarom niet eigenlijk?

‘Ik maak niet veel mee’, zegt hij. ‘Het is rustig, erg rustig in mijn leven. Ik ben weg uit mijn vertrouwde omgeving van familie en vrienden en voetballen doe ik ook nauwelijks. Het is rustiger dan het ooit is geweest in mijn leven.’

Dat was niet de bedoeling.

Hij schudt het hoofd. ‘Nee, daarom ben ik niet naar Nederland gekomen. Ik ben wel belangrijk in de kleedkamer. Ik merk dat de jongens respect voor me hebben vanwege mijn staat van dienst.’

Dat klopt. Geen ploeggenoot die zich laatdunkend over Urzaíz uitlaat. Sterke spits, luidt meestal het oordeel. Op de training, bij het afronden, merken ze dat hij een gevreesde spits moet zijn geweest.

Afgelopen zomer werd hij gebeld door Martin van Geel, technisch directeur bij Ajax. De ploeg had een breekijzer nodig. Of dat iets voor hem zou zijn. Urzaíz veerde op bij de naam Ajax. ‘Een grote club, nog altijd. Als een andere club uit Nederland had gebeld, dan had ik het nog niet geweten, want er was ook interesse vanuit Engeland en Duitsland. Maar Ajax, dat was iets bijzonders.’

Je bent 36. Toch is dit pas je eerste buitenlandse avontuur. Hoe kan dat?

‘Ik werd bij Athletic de Bilbao als een koning behandeld. Ik heb me daarom nog nooit afgevraagd: wat zou er nog meer zijn? Ik woonde ook nog eens dicht bij mijn familie, dus wat wilde ik nou nog meer? Aan de andere kant trok ook wel het avontuur, zo van: wat zou er nog meer zijn? Ik ben best avontuurlijk ingesteld. Ik ben open van karakter, Amsterdammers zijn dat ook, dus dat klikt. Voor mijn vrouw geldt hetzelfde. Een maand voor mijn komst hebben we een zoontje gekregen, Unax. Lijkt een beetje op Ajax, haha...’

Urzaíz woont in hartje centrum, vlak achter het Concertgebouw en om de hoek bij Luque. Samen met hem maakt hij wel eens een fietstochtje langs de grachten. ‘Ik ben er achter gekomen dat de fiets het beste vervoermiddel in deze stad is. Mijn vrouw heeft een stoeltje voorop laten monteren. Daar kan die kleine nu in.’

Hij is in Volendam geweest, Leiden en Den Haag. In Leiden zag hij het museum Corpus, in Den Haag Madurodam. En o ja, in Bloemendaal is hij ook geweest. Op het verlanglijstje staat nu nog een bezoek aan Rotterdam.

Doe je dan wel een petje op? Daar hebben ze het niet zo op Ajacieden.

‘Er is toch niemand die me kent.’

Zelfs de tolk begint medelijden met hem te krijgen.

Hoe denk je dat supporters zich jou zullen herinneren?

‘Eh, niet. Misschien vinden ze me een goede voetballer, maar dat komt dan door mijn verleden. In het shirt van Ajax heb ik hen weinig kunnen laten zien.’

Wat zeg je tegen je vrouw als je thuiskomt van je werk?

‘Zodra ik thuis de deur opendoe, probeer ik het werk achter me te laten. Maar ja, ik ben ook maar een mens. Iedereen neemt zijn werk mee naar huis. In het begin wond ik me nog op, maar de situatie duurt nu al zo lang dat ik erin berust.’

Hij vertelt: ‘Mijn rol was heel duidelijk: ik moest erin komen in de tweede helft, als we op achterstand zouden staan. Dan moest ik de boel openbreken, als een breekijzer zogezegd. In het begin ben ik nog een paar keer ingevallen, maar nadat Henk ten Cate naar Chelsea vertrok, was het klaar voor mij. Over en uit. Na het vertrek van Ten Cate had ik aanvankelijk nog niets door. Maar nadat ik vier, vijf duels op rij niet meer mocht invallen, begon er wat te dagen. Ik dacht: dit gaat niet goed. Ik heb geen minuut meer gespeeld.’

Urzaíz baalt van de situatie, maar neemt niemand iets kwalijk. ‘De trainer heeft het recht zijn eigen opstelling te kiezen.’ Jammer is het wel, vindt hij. ‘Het is niet het gedroomde einde van mijn loopbaan, nee. Maar het is nu eenmaal zo. Als ze het niet in mij zien zitten, dan is dat hun probleem, niet het mijne. Wat me wel dwarszit is dat ik bij al mijn clubs tot nu toe heb gescoord, behalve bij Ajax. De kans is klein, maar wie weet gaat dat nog gebeuren. We moeten nog de play-offs spelen. Ik geef niet op.’ Zijn ploeggenoten merken op de training dat Urzaíz een gevreesde spits moet zijn geweest. ‘Ik hoef geen petje op te doen als ik naar Rotterdam ga. Er is toch niemand die deze Ajacied kent.’

www.depers.nl
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40939
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di apr 22, 2008 9:12 am

Zou er nog een afscheidswedstrijd voor hem worden georganiseerd? :biggrin.gif:
Nil volentibus arduum

Lionel
Berichten: 47292
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di apr 22, 2008 10:29 am

Ik vind het wel een beetje zielig
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di apr 22, 2008 10:30 am

Ach, zijn carrière zit er toch op. Een jaartje dikbetaald de toerist uithangen in Amsterdam (met gratis sportschool), het kan slechter. Als het hem niet zinde, had hij in de winterstop zijn contract kunnen inleveren. Daar had denk ik niemand bij Ajax bezwaar tegen gemaakt.
Het stinkt aan alle kanten!

Plaats reactie