Albert Luque Martos

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Marillion » vr jul 31, 2009 1:22 pm

Nee hoor. Van geld meegeven kan wat mij betreft geen sprake zijn. Hij heeft afgelopen seizoen gewoon gespeeld bij Malaga en men wil hem kennelijk graag contracteren. Dan kan het niet bestaan dat we nog geld aan hem moeten meegeven.

Bij een overgang naar Malaga is het sowieso einde contract. Met het wegblijven van een transfersom zou ik nog wel vrede kunnen hebben. Dat moeten we dan maar zien als een erfenis uit het verleden. Maar evengoed nog (een gedeelte van) het salaris meegeven gaat er bij mij niet in.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Daily Blind » vr jul 31, 2009 1:29 pm

Enganche schreef:Je bedoelt dat Ajax God op z'n blote knietjes mag bedanken als men van dat salaris af komt? Ik neem aan dat Ajax Luque nog wat mee moet geven.
Het schijnt dat Ajax vorig seizoen nog 70% van zijn salaris heeft betaald.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door FlaFlu » vr jul 31, 2009 1:37 pm

Marillion schreef:Nee hoor. Van geld meegeven kan wat mij betreft geen sprake zijn. Hij heeft afgelopen seizoen gewoon gespeeld bij Malaga en men wil hem kennelijk graag contracteren. Dan kan het niet bestaan dat we nog geld aan hem moeten meegeven.

Bij een overgang naar Malaga is het sowieso einde contract. Met het wegblijven van een transfersom zou ik nog wel vrede kunnen hebben. Dat moeten we dan maar zien als een erfenis uit het verleden. Maar evengoed nog (een gedeelte van) het salaris meegeven gaat er bij mij niet in.
Zie post van ZSoG. Nog geld voor Luque krijgen ook, dat kan je echt vergeten. Luque gaat niet flink inleveren om bij Malaga aan de slag te gaan, denk ik.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Marillion » vr jul 31, 2009 1:40 pm

Tja, dan zou ik me ook hard opstellen. Dan speel je maar niet en kom je lekker op de tribune zitten.

Als vorig seizoen al bijna z'n hele salaris door Ajax is voldaan hebben we al een heel behoorlijk gebaar gemaakt. Als je een deal maakt moet die voor alle partijen interessant zijn. Zoals ik al zei. Ik kan me best voorstellen dat er geen transfersom tegenover staat maar het kan niet zo zijn dat we alsnog z'n resterende salaris gaan betalen. Wat schiet Ajax daar nou mee op?
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Daily Blind » vr jul 31, 2009 2:14 pm

Marillion schreef:Tja, dan zou ik me ook hard opstellen. Dan speel je maar niet en kom je lekker op de tribune zitten.

Als vorig seizoen al bijna z'n hele salaris door Ajax is voldaan hebben we al een heel behoorlijk gebaar gemaakt. Als je een deal maakt moet die voor alle partijen interessant zijn. Zoals ik al zei. Ik kan me best voorstellen dat er geen transfersom tegenover staat maar het kan niet zo zijn dat we alsnog z'n resterende salaris gaan betalen. Wat schiet Ajax daar nou mee op?
Precies dat vind ik ook.. Als Ajax moet betalen dan mag hij lekker een plekje warm houden op de tribune. De keuze is aan Luque..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Albert Luque Martos

Bericht door joey » vr jul 31, 2009 2:22 pm

Enganche schreef:Je bedoelt dat Ajax God op z'n blote knietjes mag bedanken als men van dat salaris af komt? Ik neem aan dat Ajax Luque nog wat mee moet geven.
Denk ik ook. Daar doe je weinig aan.

Dit komt zo vaak voor. Als je een jeugspeler een contract voor vijf jaar geeft en hij komt niet bij Ajax aan de bak, moet je hem ook alles betalen, bijvoorbeeld. Enig verschil is dat Luque veel verdient.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Marillion » vr jul 31, 2009 2:29 pm

Als hij naar Malaga vertrekt zijn er twee partijen die daar wat aan denken te hebben. De club heeft hem het hele jaar in huis gehad en wil kennelijk met hem verder en ook Luque is kennelijk enthousiast.

En dan zou Ajax moeten zeggen. Prima, ga maar lekker naar Malaga en hier heb je ook je geld nog mee? Nou, dat dacht ik niet hoor. Als je hem op de tribune laat zitten ben je het geld ook kwijt. Dan gaat hij daar maar zitten voor het unieke geval dat we hem misschien door blessures nog nodig zouden hebben.

Pas als Ajax zijn resterende salaris niet hoeft te betalen is er sprake van een positieve kant aan het verhaal voor Ajax.
Nil volentibus arduum

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Thijs » vr jul 31, 2009 5:09 pm

Malaga huurt Luque weer voor een jaartje.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Giacomo Puccini » vr jul 31, 2009 5:17 pm

31 juli 2009
Ajax en Malaga CF hebben opnieuw overeenstemming bereikt over de verhuur van Albert Luque aan de Spaanse club. De verhuur is per direct en loopt tot 1 juli 2010. De aanvaller staat nog tot 1 juli 2010 onder contract bij Ajax.
Luque, geboren op 12 maart 1978, kwam op 25 augustus 2007 naar Amsterdam. Hij maakte zijn debuut in de wedstrijd Ajax - FC Groningen op 2 september 2007 (2-2).
aldus Ajax.nl
Ajax!

Alexander
Berichten: 8511
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 5:19 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Alexander » vr jul 31, 2009 6:01 pm

Erg vreemde constructie, in zijn laatste contractjaar.... Kan alleen maar betekenen dat Ajax weer een groot deel van zijn salaris betaald....

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Arwin » vr jul 31, 2009 7:24 pm

Had het AD het vanochtend toch bij het juiste einde, met die huurconstructie. Als Ajax wederom 70% van het salaris gaat betalen, zou ik dat echt belachelijk vinden. Zoals aangegeven, Malaga wil hem graag opnieuw hebben, dan moeten ze hem ook maar gewoon dat salaris betalen. Voor een paar ton kostenbesparing had ik hem lekker in Amsterdam gelaten. Voor het noodgeval dat je hem ooit nodig zou hebben en om hem te pesten, lekker een jaartje gedisciplineerd mee laten doen op de zaterdagmiddag afdeling.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Albert Luque Martos

Bericht door peter » vr jul 31, 2009 9:15 pm

Ze willen hem graag hebben en dan moeten ze maar betalen? Niemand maar dan ook niemand zal een belletje naar Luie Luque hebben gepleegd en voor 7 (schatting) ton heeft Ajax gekozen voor het geld. Geef ze eens ongelijk, want iedere stuiver die we aan die gozer betalen is er één teveel. Snap ook niet dat jullie er zo luchtig over doen, trouwens. Verpieteren in het tweede en 7 ton door de wc heen spoelen. Come on.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58582
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door 999 » za aug 01, 2009 7:49 am

Tja, volgens mij weet niemand echt wat Luque verdient bij AJAX.Derksen is ooit begonnen met die bedragen, en in het nieuwe seizoen zal hij bij dit nieuwtje het sakaris van Luque wel weer verhogen.

En wie weet misschien doet Luque wel water bij de wijn ( wat zijn salaris dan ook moge zijn ) en voetbalt ie liever in Spanje zo af en toe dan in Nederland op de tribune te zitten ..

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Vedette-10- » za aug 01, 2009 9:33 am

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Donkey Shot » za aug 01, 2009 1:46 pm

denk ook niet dat luque gratis bij malaga speelt, een paar centen, en het meeste wordt door ajax betaald. maar beter iets dan niets

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Vedette-10- » za aug 01, 2009 1:50 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Donkey Shot » za aug 01, 2009 2:00 pm

luque schopt medespelers door tweeen, het is meer dan begrijpelijk dat je dan geen nieuwe kans krijgt. zeker niet wanneer je daarmee punten laat liggen tegen de erf-vijand

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Vedette-10- » za aug 01, 2009 2:02 pm

niks
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op do dec 31, 2009 7:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Donkey Shot » za aug 01, 2009 2:07 pm

en Ajax gunt hem als loose cannon geen tweede fuckup-kans, in mijn ogen ook terecht

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door goodfella » za aug 01, 2009 3:15 pm

Vedette-10- schreef:Jij kijkt altijd naar wat iemand fout doet en wat iemand daardoor verdiend, ik kijk liever naar wat iemand goed kan doen en wat hij daardoor kan betekenen.
Alweer de zoveelste trainer die het niet in luie Luque ziet zitten. Opgedonderd met die luie flikker.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Jinne » di feb 16, 2021 1:27 pm

Ik dacht even dat ie was overleden maar het wat zijn oudere naamgenoot. Was (gelukkig) bijna vergeten dat de jongste Luque bij ons gebald had.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13708
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Thijs » wo feb 17, 2021 8:56 am

Haha, ik had precies hetzelfde.

WAAATT??-ow.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47855
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: Albert Luque Martos

Bericht door peter » wo feb 17, 2021 9:27 am

niks

Vedette-10.

Wat een tijden waren dat he. :drecul.gif:

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 40614
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Marillion » wo feb 17, 2021 9:33 am

Ja, onnavolgbaar. :smallgrin.gif:

Iets wat je van Luque niet kon zeggen. Die had alleen bij hele hoge uitzondering nog wel eens een aardige trap.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13698
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: Albert Luque Martos

Bericht door Jinne » do dec 08, 2022 9:14 pm

Zijn naam kwam vandaag weer voorbij: nieuwe TD bij de Spaanse bond.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Plaats reactie