Vito Wormgoor

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Vito Wormgoor

Bericht door Michael_B » vr jul 25, 2008 8:41 am

Stond er nog niet tussen.

Speelde gisteravond tegen Excelsior'31 een puike pot centraal in de verdediging. Weliswaar amateurs, maar het is een begin.

Persoonlijk hoop ik dat Vito bij het eerste wordt betrokken in plaats van een derderangs aankoop.

Overigens is Vito twee seizoenen geleden overgenomen van de amateurs van DOVO.
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr jul 25, 2008 9:12 am

Denk dat hij tekort komt voor Ajax, maar goed.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » vr jul 25, 2008 10:53 am

Heb jij hem vaak zien spelen Peter? Wat ik begrepen heb is het een echte verdediger, maar wat is jouw beeld van hem?
Face your fears and live your dreams, No Fear

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr jul 25, 2008 12:49 pm

Bert en ik hebben hem een keer zien spelen in Jong Ajax. Toen was het weinig soeps en verloor Ajax mede door twee fouten van hem met iets van 0-3 van Jong RKC of zo. Ik mag hopen dat dat niet z'n normale niveau is.

Gebruikersavatar
Leon
Berichten: 497
Lid geworden op: za apr 10, 2004 9:07 am

Bericht door Leon » vr jul 25, 2008 2:01 pm

Die wedstrijd was ik er ook, toen speelde hij niet goed. In een andere wedstrijd maakte hij op mij wel meer indruk. Sterk, schuwt het duel niet. Voetballend allemaal wel wat minder.
Eén club. Eén stad. Ajax Amsterdam.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » vr jul 25, 2008 6:49 pm

De Dominee schreef:Heb jij hem vaak zien spelen Peter? Wat ik begrepen heb is het een echte verdediger, maar wat is jouw beeld van hem?
Het is meer een gevoel. Een jongen die nog niet zo heel lang geleden bij DOVO zat. Een amateurvereniging. Maar wie weet, misschien gaat ie wel Stam achterna. Die werd ook pas laat ontdekt. Alhoewel, zo'n carriere komt waarschijnlijk eens in de 20 jaar voor.

Michael_B
Berichten: 10446
Lid geworden op: di sep 23, 2003 2:19 pm
Locatie: Alkmaar

Bericht door Michael_B » za jul 26, 2008 10:22 am

IK heb, zonder énige basis, een goed gevoel over deze jongen. Bikkelaar. Stam in de dop.

:blush.gif: :ajaxscarf.gif:
Face your fears and live your dreams, No Fear

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za jul 26, 2008 10:29 am

goodfella schreef:
De Dominee schreef:Heb jij hem vaak zien spelen Peter? Wat ik begrepen heb is het een echte verdediger, maar wat is jouw beeld van hem?
Het is meer een gevoel. Een jongen die nog niet zo heel lang geleden bij DOVO zat. Een amateurvereniging. Maar wie weet, misschien gaat ie wel Stam achterna. Die werd ook pas laat ontdekt. Alhoewel, zo'n carriere komt waarschijnlijk eens in de 20 jaar voor.
Hij werd al vaker gelinkt aan een profclub, maar koos voor een langer verblijf bij DOVO, waar hij wel als 15 / 16 jarige zijn debuut maakte in het eerste om er vervolgens niet mer uitgehaald te worden. Dat is net zo'n goede leerschool dan "onze jongens" doen.

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » za jul 26, 2008 11:05 am

Hij heeft er in ieder geval wel de naam en de kop voor om een top bikkelaar in de verdediging te worden.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 26, 2008 2:10 pm

Zlatan Son of God schreef:Hij werd al vaker gelinkt aan een profclub, maar koos voor een langer verblijf bij DOVO, waar hij wel als 15 / 16 jarige zijn debuut maakte in het eerste om er vervolgens niet mer uitgehaald te worden. Dat is net zo'n goede leerschool dan "onze jongens" doen.
Een betere waarschijnlijk, voor een verdediger tenminste. Ajax stuurde ooit Boulahrouz weg. Dat zegt wel genoeg.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » za jul 26, 2008 2:19 pm

joey schreef:
Zlatan Son of God schreef:Hij werd al vaker gelinkt aan een profclub, maar koos voor een langer verblijf bij DOVO, waar hij wel als 15 / 16 jarige zijn debuut maakte in het eerste om er vervolgens niet mer uitgehaald te worden. Dat is net zo'n goede leerschool dan "onze jongens" doen.
Een betere waarschijnlijk, voor een verdediger tenminste. Ajax stuurde ooit Boulahrouz weg. Dat zegt wel genoeg.
Ja die werd ook beter bij een klein clubje..

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za jul 26, 2008 2:36 pm

Verdedigers in de jeugd van Ajax krijgen geen weerstand. Hoe moeten ze dan leren, hoe moet je ze dan beoordelen?
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47511
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » za jul 26, 2008 8:25 pm

Stam wilt de jeugd trainen. Laat hem lekker met zo een Vito aan de slag gaan
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 27, 2008 10:39 am

Stam zou de verdedigers in de Ajax-jeugd moeten gaan trainen. Hoeft hij niet fulltime aan de slag (wil hij niet), en kan hij zich heel verdienstelijk maken.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 27, 2008 10:46 am

joey schreef:Stam zou de verdedigers in de Ajax-jeugd moeten gaan trainen. Hoeft hij niet fulltime aan de slag (wil hij niet), en kan hij zich heel verdienstelijk maken.
Joey, ik vind dat verdedigers moeten korfballen. Zoals Adriaanse dat ooit eens opperde. Maak maar koppeltjes en leg de verdediger uit dat ie 90 minuten lang zijn tegenstander niet uit het oog mag verliezen. Doet ie het wel dan mag ie voor straf 5 km lopen.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 27, 2008 10:54 am

Het gaat om de kleine kneepjes. Hoe kan het dat Heitinga na tien jaar Ajax zijn man nog steeds keer op keer uit zijn rug laat weglopen? Waarom kan Vertonghen niet koppen? Hoe gebruikt een verdediger zijn lichaam, hoe maak je die kleine 'voorovertreding' zodat je het duel niet hoeft aan te gaan?

Gullit zei ooit tegen Van Hanegem dat hij niet begreep dat hij ondanks zijn lengte zoveel kopduels verloor. Van Hanegem legde hem toen even uit hoe het moest. Daarna was Gullit haast niet meer te kloppen in de lucht. Dat bedoel ik dus.
Het stinkt aan alle kanten!

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 27, 2008 10:57 am

joey schreef:Het gaat om de kleine kneepjes. Hoe kan het dat Heitinga na tien jaar Ajax zijn man nog steeds keer op keer uit zijn rug laat weglopen? Waarom kan Vertonghen niet koppen? Hoe gebruikt een verdediger zijn lichaam, hoe maak je die kleine 'voorovertreding' zodat je het duel niet hoeft aan te gaan?

Gullit zei ooit tegen Van Hanegem dat hij niet begreep dat hij ondanks zijn lengte zoveel kopduels verloor. Van Hanegem legde hem toen even uit hoe het moest. Daarna was Gullit haast niet meer te kloppen in de lucht. Dat bedoel ik dus.
Dus ben jij blij dat van ´t Schip, de Boer, van Basten en Bergkamp komend seizoen op het veld staan.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » zo jul 27, 2008 12:28 pm

Ja, maar eigenlijk hoor je die dingen al eerder te leren.

Laat Stam eens meelopen bij de jeugd. Misschien ziet hij zichzelf terug in bepaalde talenten.
Het stinkt aan alle kanten!

Lionel
Berichten: 47511
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jul 27, 2008 4:06 pm

Precies, hij zei dat hij ook als scout zou willen werken. Maak die gast in het weekend scout en door de weeks doet 4 avonden een paar jeugdelftallen trainen..
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » zo jul 27, 2008 4:40 pm

Rishi schreef:Precies, hij zei dat hij ook als scout zou willen werken. Maak die gast in het weekend scout en door de weeks doet 4 avonden een paar jeugdelftallen trainen..
Dan is hij nog drukker dan hij als speler was

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » zo jul 27, 2008 5:49 pm

Maar is dit nu iets van de laatste jaren? Heeft Ajax onder leiding van Cruijff nou nooit eens 3 doelpunten van een middenmoter om de oren gekregen?

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » di aug 05, 2008 8:57 pm

Ajax stuurde ooit Boulahrouz weg. Dat zegt wel genoeg.
Erg lang geleden en naar wat ik uit interviews heb begrepen vond hij het zelf terecht.

Er is ook een ander rijtje van de laatste jaren :ajaxsmiley.gif: : Greene, Hellings (Anderlecht, Heracles en ???), Rustenburg (NEC en ???) Valencia (NEC, Wllem II en ???) Promes (??? Sparta), Timisela (VVV en???) Kok (RKC en ???) Neuvel (???) Tiendalli (Utrecht, feyenoord), Angelo Martha (???) ... Spier (ook naar NEC?) in den Eng (Den Bosch) Burgzorg (Haarlem) Marijn Sterk (Volendam) Mofokeng, Kras, Ivo de Heus (Willem II?), Dion Liesdek

Ajax leidt geen mandekkers op, hoefde ook niet zei ooit ene JC!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47977
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di aug 05, 2008 9:04 pm

Men leidt uberhaupt geen verdedigers op heb ik wel eens het idee. Een mandekker opleiden/zijn is sowieso een vies woord in Nederland.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » di aug 05, 2008 11:58 pm

Daarom moeten we blij en vooral zuinig zijn op Wormgoor. Hij heeft nog veel te leren, maar hij is eindelijk een echte verdediger!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo aug 06, 2008 9:28 am

Zlatan Son of God schreef:Daarom moeten we blij en vooral zuinig zijn op Wormgoor. Hij heeft nog veel te leren, maar hij is eindelijk een echte verdediger!!
Probeer hem dan te verhuren aan een ploeg waar hij wel aan spelen in de eredivisie toekomt. Jong Ajax is leuk, maar niet om er een paar jaar achtereen in te spelen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Plaats reactie