Vito Wormgoor

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 3:06 pm

Voetske schreef:
Nu ik kan me niet voorstellen dat een speler van 20 jaar dit doet zonder er bij stil te staan wat de eventuele consqenties konden zijn.AJAX kiest er voor om Wormgoor te ontslaan, en neemt hem daarmee eigenlijk het meest in bescherming.Immers, Wormgoor kan nu ergens anders zijn zonden overzien en werken aan een nieuwe start.Ver weg van alle scheve gezichten richting zijn persoontje ..
Soms realiseer je dingen als de impact niet. Dat is niet wijs, maar dat gebeurd gewoon soms. Er zijn ook mensen die het niet doen omdat ze het niet durven te doen, dat vind ik nog slechter. Als het goed is komt de waarheid boven water en dan moet je het fouten aangrijpen om ervan leren.

Je moet niet mensen in de watten leggen als die dat niet verdient, want daar leert die persoon niks van. En die scheve gezichten blijven, reputatieschade is groot. Zolang je maar vrede met je eigen krijgt kan je mensen recht in de ogen kijken, ik durf te wedden dat hij met dit geval door de aanpak dat gevoel nooit gaat krijgen.

Lionel
Berichten: 47370
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo aug 24, 2008 3:07 pm

Ik snap niks van je post! Realiseer je dat voetbal een teamspel is en dat iemand uit een team gestolen heeft van iemand uit DATZELFDE team?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58989
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 24, 2008 3:10 pm

Vedette-10 schreef:
Voetske schreef:
Nu ik kan me niet voorstellen dat een speler van 20 jaar dit doet zonder er bij stil te staan wat de eventuele consqenties konden zijn.AJAX kiest er voor om Wormgoor te ontslaan, en neemt hem daarmee eigenlijk het meest in bescherming.Immers, Wormgoor kan nu ergens anders zijn zonden overzien en werken aan een nieuwe start.Ver weg van alle scheve gezichten richting zijn persoontje ..
Soms realiseer je dingen als de impact niet. Dat is niet wijs, maar dat gebeurd gewoon soms. Er zijn ook mensen die het niet doen omdat ze het niet durven te doen, dat vind ik nog slechter. Als het goed is komt de waarheid boven water en dan moet je het fouten aangrijpen om ervan leren.

Je moet niet mensen in de watten leggen als die dat niet verdient, want daar leert die persoon niks van. En die scheve gezichten blijven, reputatieschade is groot. Zolang je maar vrede met je eigen krijgt kan je mensen recht in de ogen kijken, ik durf te wedden dat hij met dit geval door de aanpak dat gevoel nooit gaat krijgen.
Hoe weet jij dat Wormgoor hier niks van leert ?.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 24, 2008 3:12 pm

Vedette-10 schreef:
Voetske schreef:
Nu ik kan me niet voorstellen dat een speler van 20 jaar dit doet zonder er bij stil te staan wat de eventuele consqenties konden zijn.AJAX kiest er voor om Wormgoor te ontslaan, en neemt hem daarmee eigenlijk het meest in bescherming.Immers, Wormgoor kan nu ergens anders zijn zonden overzien en werken aan een nieuwe start.Ver weg van alle scheve gezichten richting zijn persoontje ..
Soms realiseer je dingen als de impact niet. Dat is niet wijs, maar dat gebeurd gewoon soms. Er zijn ook mensen die het niet doen omdat ze het niet durven te doen, dat vind ik nog slechter. Als het goed is komt de waarheid boven water en dan moet je het fouten aangrijpen om ervan leren.

Je moet niet mensen in de watten leggen als die dat niet verdient, want daar leert die persoon niks van. En die scheve gezichten blijven, reputatieschade is groot. Zolang je maar vrede met je eigen krijgt kan je mensen recht in de ogen kijken, ik durf te wedden dat hij met dit geval door de aanpak dat gevoel nooit gaat krijgen.
Zeg je nou dat je het slecht vindt wanneer mensen niet stelen omdat ze het niet durven? Dus eigenlijk is Wormgoor helemaal niet zo slecht bezig. Het is gewoon een mooi lefgozertje. :worshippy.gif:

Dat stelen fout is hoeft iemand van 20 niet te leren. Dat weet zo iemand dondersgoed. Maar goed, ik hoop dat Wormgoor een mooie club vindt hoor. Ik veroordeel hem niet voor de rest van z'n leven of zo. We weten niet hoe het zo ver heeft kunnen komen.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 3:12 pm

Rishi schreef:Ik snap niks van je post! Realiseer je dat voetbal een teamspel is en dat iemand uit een team gestolen heeft van iemand uit DATZELFDE team?
Tuurlijk, maar in het veld draait het om presteren en niet om elkaars vriend te zijn. En je moet ver gaan om te presteren, want het is denk ik een leus dat je het voor elkaar doet, want in principe doe je het voor jouw eigen carriere.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » zo aug 24, 2008 3:18 pm

Hoe vaak zou die .......-10 op het schoolplein voor zijn muil geslagen worden?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 3:21 pm

Voetske schreef: Hoe weet jij dat Wormgoor hier niks van leert ?.
Dat heb ik geleerd. Ik zeg onvoldoende leert, want hij leert bijvoorbeeld niet het goed te maken(en daarvan krijg je innerlijke rust). Hij leert waarschijnlijk wel dat hij het niet meer moet doen, maar hij komt er gemakkelijk vanaf dus het is er niet ingedrukt.
Thomas schreef: Zeg je nou dat je het slecht vindt wanneer mensen niet stelen omdat ze het niet durven? Dus eigenlijk is Wormgoor helemaal niet zo slecht bezig. Het is gewoon een mooi lefgozertje. :worshippy.gif:

Dat stelen fout is hoeft iemand van 20 niet te leren. Dat weet zo iemand dondersgoed. Maar goed, ik hoop dat Wormgoor een mooie club vindt hoor. Ik veroordeel hem niet voor de rest van z'n leven of zo. We weten niet hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Tuurlijk niet, maar hij deinst niet terug voor de consequenties maar doet wat hij beslist. Helaas deze keer het verkeerde, maar iedereen heeft zijn fouten(zelfs ik :ajaxsmiley.gif: ).

Je moet uit elke ervaring je lessen halen, maar hij de gemakkelijke weg dus daar kom je minder sterk(verstandig) uit. En verder heb je gelijk.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 3:22 pm

InnerHarbour schreef:Hoe vaak zou die .......-10 op het schoolplein voor zijn muil geslagen worden?
Zero, de baas krijgt geen klappen maar zet mensen op zijn plek.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58989
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 24, 2008 3:31 pm

Vedette-10 schreef:
Voetske schreef: Hoe weet jij dat Wormgoor hier niks van leert ?.
Dat heb ik geleerd. Ik zeg onvoldoende leert, want hij leert bijvoorbeeld niet het goed te maken(en daarvan krijg je innerlijke rust). Hij leert waarschijnlijk wel dat hij het niet meer moet doen, maar hij komt er gemakkelijk vanaf dus het is er niet ingedrukt.
Hoe had jij dat goedmaken dan in gedachte ?.Tien keer opdrukken met zijn slachtoffer op z'n rug ?.En niet ingedrukt ?, hij kan vertrekken .. kweet niet hoor .. maar als dat niet genoeg indruk achterlaat bij deze jongen ...

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » zo aug 24, 2008 3:32 pm

Een te verwachten en dom antwoord knul. Der is er altijd een sterker, zoals je al eerder ondervonden hebt en nu over liegt, of je gaat het binnenkort meemaken. Either way, als je vroeger bij mij op school had gezeten was je elke dag de touw tyfus geslagen net zolang je zou doorhebben wanneer je, je kop moest houden.

BTW, en ik was niet degene die je die draaien om je oren had gegeven, ik ken der nog een paar die veel eerder in de rij hadden gestaan voor types zoals jij. :smallgrin.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58989
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 24, 2008 3:34 pm

InnerHarbour schreef:Een te verwachten en dom antwoord knul. Der is er altijd een sterker, zoals je al eerder ondervonden hebt en nu over liegt, of je gaat het binnenkort meemaken. Either way, als je vroeger bij mij op school had gezeten was je elke dag de touw tyfus geslagen net zolang je zou doorhebben wanneer je, je kop moest houden.

BTW, en ik was niet degene die je die draaien om je oren had gegeven, ik ken der nog een paar die veel eerder in de rij hadden gestaan voor types zoals jij. :smallgrin.gif:
Ach gut ..

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo aug 24, 2008 3:35 pm

Zo kan ie wel weer. Vedette is soms onuitstaanbaar, maar je kan z'n posts ook negeren. Er hoeft in ieder geval niemand 'de touw tyfus ingeslagen' te worden.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58989
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 24, 2008 3:35 pm

Thomas schreef:Zo kan ie wel weer. Vedette is soms onuitstaanbaar, maar je kan z'n posts ook negeren. Er hoeft in ieder geval niemand 'de touw tyfus ingeslagen' te worden.
Zo is dat ..

Lionel
Berichten: 47370
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo aug 24, 2008 3:38 pm

Thomas schreef:Zo kan ie wel weer. Vedette is soms onuitstaanbaar, maar je kan z'n posts ook negeren. Er hoeft in ieder geval niemand 'de touw tyfus ingeslagen' te worden.
Soms?

En wat is nou weer touw tyfus?
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » zo aug 24, 2008 3:39 pm

Thomas schreef:Zo kan ie wel weer. Vedette is soms onuitstaanbaar, maar je kan z'n posts ook negeren. Er hoeft in ieder geval niemand 'de touw tyfus ingeslagen' te worden.
Kan jij even zorgen voor een ignore funcie? Dank.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 3:44 pm

Voetske schreef: Hoe had jij dat goedmaken dan in gedachte ?.Tien keer opdrukken met zijn slachtoffer op z'n rug ?.En niet ingedrukt ?, hij kan vertrekken .. kweet niet hoor .. maar als dat niet genoeg indruk achterlaat bij deze jongen ...
Benadeelde partijen niet facen is slecht, want dan pas begin je bezig te gaan met het proces. Je moet schaamte voelen voor anderen(kwetsbaar worden) en daarna moet je ermee kunnen leven(omdat je het hebt afgesloten) en dan pas ben je er sterker uitgekomen. Hij sluit het zo niet goed af.

Hij moet zich kwetsbaar opstellen: nederig, omdat hij het respect nu niet waard is om gelijkwaardig behandeld te worden. Dan ga je ff kapot(hopelijk redelijk, want anders neem je het niet), maar zo laat je zien dat je ook accepteert dat jij nu wordt aangepakt door die personen. En dan wordt je vanzelf weer gerespecteerd.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo aug 24, 2008 3:47 pm

InnerHarbour schreef:
Thomas schreef:Zo kan ie wel weer. Vedette is soms onuitstaanbaar, maar je kan z'n posts ook negeren. Er hoeft in ieder geval niemand 'de touw tyfus ingeslagen' te worden.
Kan jij even zorgen voor een ignore funcie? Dank.
Dan kunnen we die bij jou ook gelijk gebruiken?
Vedette-10 schreef:
Thomas schreef: Zeg je nou dat je het slecht vindt wanneer mensen niet stelen omdat ze het niet durven? Dus eigenlijk is Wormgoor helemaal niet zo slecht bezig. Het is gewoon een mooi lefgozertje. :worshippy.gif:

Dat stelen fout is hoeft iemand van 20 niet te leren. Dat weet zo iemand dondersgoed. Maar goed, ik hoop dat Wormgoor een mooie club vindt hoor. Ik veroordeel hem niet voor de rest van z'n leven of zo. We weten niet hoe het zo ver heeft kunnen komen.
Tuurlijk niet, maar hij deinst niet terug voor de consequenties maar doet wat hij beslist. Helaas deze keer het verkeerde, maar iedereen heeft zijn fouten(zelfs ik :ajaxsmiley.gif: ).
Hij deinst niet terug voor de consequenties? Mooi, dan zijn we er over uit. Iedereen kan er vrede mee hebben dat Wormgoor op straat is gezet. Ik dacht overigens net nog ergens te lezen dat jij stelde dat Wormgoor de consequenties niet overzag, maar dat zal ik wel fout gezien hebben.

Ik begin trouwens steeds meer te denken dat Vedette-10 ons allemaal al een tijdje voor de gek loopt te houden en opzettelijk zo wazig mogelijk post. Ik kan er soms namelijk echt geen touw aan vast knopen.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 3:53 pm

InnerHarbour schreef:Een te verwachten en dom antwoord knul. Der is er altijd een sterker, zoals je al eerder ondervonden hebt en nu over liegt, of je gaat het binnenkort meemaken. Either way, als je vroeger bij mij op school had gezeten was je elke dag de touw tyfus geslagen net zolang je zou doorhebben wanneer je, je kop moest houden.

BTW, en ik was niet degene die je die draaien om je oren had gegeven, ik ken der nog een paar die veel eerder in de rij hadden gestaan voor types zoals jij. :smallgrin.gif:
Jij kan er niet tegen dat ik me als een wijsneus gedraag, denk ik. Ik besef dat er altijd mensen bestaan die je wat kunnen aandoen, maar als je wordt gerespecteerd dan gebeurt er niks. Ik heb nergens last van gehad, dus blijkbaar is dat het geval geweest.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58989
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 24, 2008 3:59 pm

Vedette-10 schreef:
Voetske schreef: Hoe had jij dat goedmaken dan in gedachte ?.Tien keer opdrukken met zijn slachtoffer op z'n rug ?.En niet ingedrukt ?, hij kan vertrekken .. kweet niet hoor .. maar als dat niet genoeg indruk achterlaat bij deze jongen ...
Benadeelde partijen niet facen is slecht, want dan pas begin je bezig te gaan met het proces. Je moet schaamte voelen voor anderen(kwetsbaar worden) en daarna moet je ermee kunnen leven(omdat je het hebt afgesloten) en dan pas ben je er sterker uitgekomen. Hij sluit het zo niet goed af.

Hij moet zich kwetsbaar opstellen: nederig, omdat hij het respect nu niet waard is om gelijkwaardig behandeld te worden. Dan ga je ff kapot(hopelijk redelijk, want anders neem je het niet), maar zo laat je zien dat je ook accepteert dat jij nu wordt aangepakt door die personen. En dan wordt je vanzelf weer gerespecteerd.
Maar wat als de andere teamleden hebben aangegeven niet meer verder te willen met Wormgoor.Dat men geen vertrouwen heeft in deze jongen. ?.Wat jij steeds doet is er van uit gaan dat Wormgoor zich even heeft laten gaan, foutje effe apeldoorn bellen en dan gaan we verder.

AJAX moet in het belang van AJAX denken.AJAX moet voorwaarden scheppen in zijn elftallen om tot optimale prestaties te komen.AJAX denkt dat dat dus niet gaat met een dief in hun midden.Ik denk dat dat ook niet meer gaat.Het vertrouwen is weg, hoe klein het vergrijp ook mogen zijn in jouw ogen.Het vertrouwen van spelers is weg naar Wormgoor toe.

Elke verloren muntje, elk verloren hebbendingtje daarvan zal men richting Vormgoor wijzen.Of dit nu terecht is of niet.Dat zijn niet de ideale omstangheden waar in elftallen moeten functioneren.Dan maak je als club keuzes, dan weeg je af.En dan kom je tot de een of de andere conclusie.

AJAX kiest er voor om deze jongen te ontslaan.Misschien zit er een diepere reden achter.Misschien was het niet de eerste keer.Daar zul je je bij neer moeten leggen, daar zal Worngoor zijn lering uit moeten trekken.

Nieuwe start bij een andere club.Weggestuurd bij een topclub.Tja, volgens mij geeft dat voor Wormgoor genoeg te denken, zonder dat ie meteen boven zijn enkels wordt afgezaagd.Hij krijgt de kans, zij het bij een andere club, om te bewijzen dat ie er van geleerd heeft.Voor alle partijen het beste lijkt me .....
Laatst gewijzigd door 999 op zo aug 24, 2008 4:01 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 3:59 pm

Jabu schreef: Hij deinst niet terug voor de consequenties? Mooi, dan zijn we er over uit. Iedereen kan er vrede mee hebben dat Wormgoor op straat is gezet. Ik dacht overigens net nog ergens te lezen dat jij stelde dat Wormgoor de consequenties niet overzag, maar dat zal ik wel fout gezien hebben.

Ik begin trouwens steeds meer te denken dat Vedette-10 ons allemaal al een tijdje voor de gek loopt te houden en opzettelijk zo wazig mogelijk post. Ik kan er soms namelijk echt geen touw aan vast knopen.
Als je zijn onafhankelijkheid wil afpakken dan moet je vooral onredelijk zijn tegen hem doen, dan is hem die onafhankelijkheid niet waard. Ik vind het juist iets goeds, ik hou juist van dat eigenwijze. Je hebt het goed gezien, maar ik bedoel dat je de impact niet realiseert van je acties.

Van die psychologie weet ik denk ik dan wat meer, want er staat geen onzin.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23019
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » zo aug 24, 2008 4:08 pm

Eigenlijk ben je een heel wijs man!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 4:14 pm

Voetske schreef: Maar wat als de andere teamleden hebben aangegeven niet meer verder te willen met Wormgoor.Dat men geen vertrouwen heeft in deze jongen. ?.Wat jij steeds doet is er van uit gaan dat Wormgoor zich even heeft laten gaan, foutje effe apeldoorn bellen en dan gaan we verder.

AJAX moet in het belang van AJAX denken.AJAX moet voorwaarden scheppen in zijn elftallen om tot optimale prestaties te komen.AJAX denkt dat dat dus niet gaat met een dief in hun midden.Ik denk dat dat ook niet meer gaat.Het vertrouwen is weg, hoe klwin het vergrijp ook mogen zijn in jouw ogen.Het vertrouwen van spelers is weg naar Wormgoor toe.

Elke verloren muntje, elk verloren hebbendingtje daarvan zal men richting Vormgoor wijzen.Of dit nu terecht is of niet.Dat zijn niet de ideale omstangheden waar in elftallen moeten te functioneren.Dan maak je als club keuzes, dan weeg je af.En dan kom je tot de een of de andere conclusie.

AJAX kiest er voor om deze jongen te ontslaan.Misschien zit er een diepere reden achter.Misschien was het niet de eerste keer.Daar zul je je bij neer moeten leggen, dar zal Worngoor zijn lering uit moeten trekken.

Nieuwe start bij een andere club.Weggestuurd bij een topclub.Tja, volgens mij geeft dat voor Wormgoor genoeg te denken, zonder dat ie meteen boven zijn enkels wordt afgezaagd.Hij krijgt de kans, zij het bij een andere club, om te bewijzen dat ie er van geleerd heeft.Voor alle partijen het beste lijkt me .....
Ik zou ook een gesprek aangaan met de spelers en ik zou dan de achterliggende gedachtes willen doorgronden. Ik zou ze ook willen vragen wat zij zouden voorstellen en daarna wat zij redelijk vinden als zij in zijn schoenen zouden staan. Daarna zou ik mijn voorstel doen en kijken hoe ze daarop reageren.

Op basis waarvan zeg je dat Wormgoor niet meer terug kan komen? In het begin zou hij zijn plek moeten kennen(en dat is pijnlijk) maar als hij het accepteert krijgen ze steeds meer respect voor hem.
Ze zullen het niet snel vergeten, dat realiseer ik me ook wel. Maar als zo'n geval voorkomt dan zou hij het moeten begrijpen en na een verloop van tijd helen de wonden(tenzij het een hopeloos geval is).

Ik weet niks van zijn verleden en wie hij is, maar ik neem aan dat 'no-tolerance Ajax' niet een moeilijke jongen in huis haalt als ze weten dat ze er niet goed mee om kunnen gaan. Het is alsnog uitgekomen dus hij is getekend, dus het is afwachten of hij nog ergens aan de bak komt. En hopen dat hij daar goede mensen tegenkomt(die zich wel over hem bekommeren). Het beste vind ik het allerminst, maar dat heb ik al uitgelegd.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 4:15 pm

Raymon schreef:Eigenlijk ben je een heel wijs man!
Dank je. Jongeman dan hè.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 58989
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » zo aug 24, 2008 4:17 pm

Vedette-10 schreef:
Voetske schreef: Maar wat als de andere teamleden hebben aangegeven niet meer verder te willen met Wormgoor.Dat men geen vertrouwen heeft in deze jongen. ?.Wat jij steeds doet is er van uit gaan dat Wormgoor zich even heeft laten gaan, foutje effe apeldoorn bellen en dan gaan we verder.

AJAX moet in het belang van AJAX denken.AJAX moet voorwaarden scheppen in zijn elftallen om tot optimale prestaties te komen.AJAX denkt dat dat dus niet gaat met een dief in hun midden.Ik denk dat dat ook niet meer gaat.Het vertrouwen is weg, hoe klwin het vergrijp ook mogen zijn in jouw ogen.Het vertrouwen van spelers is weg naar Wormgoor toe.

Elke verloren muntje, elk verloren hebbendingtje daarvan zal men richting Vormgoor wijzen.Of dit nu terecht is of niet.Dat zijn niet de ideale omstangheden waar in elftallen moeten te functioneren.Dan maak je als club keuzes, dan weeg je af.En dan kom je tot de een of de andere conclusie.

AJAX kiest er voor om deze jongen te ontslaan.Misschien zit er een diepere reden achter.Misschien was het niet de eerste keer.Daar zul je je bij neer moeten leggen, dar zal Worngoor zijn lering uit moeten trekken.

Nieuwe start bij een andere club.Weggestuurd bij een topclub.Tja, volgens mij geeft dat voor Wormgoor genoeg te denken, zonder dat ie meteen boven zijn enkels wordt afgezaagd.Hij krijgt de kans, zij het bij een andere club, om te bewijzen dat ie er van geleerd heeft.Voor alle partijen het beste lijkt me .....
Ik zou ook een gesprek aangaan met de spelers en ik zou dan de achterliggende gedachtes willen doorgronden. Ik zou ze ook willen vragen wat zij zouden voorstellen en daarna wat zij redelijk vinden als zij in zijn schoenen zouden staan. Daarna zou ik mijn voorstel doen en kijken hoe ze daarop reageren.

Op basis waarvan zeg je dat Wormgoor niet meer terug kan komen? In het begin zou hij zijn plek moeten kennen(en dat is pijnlijk) maar als hij het accepteert krijgen ze steeds meer respect voor hem.
Ze zullen het niet snel vergeten, dat realiseer ik me ook wel. Maar als zo'n geval voorkomt dan zou hij het moeten begrijpen en na een verloop van tijd helen de wonden(tenzij het een hopeloos geval is).

Ik weet niks van zijn verleden en wie hij is, maar ik neem aan dat 'no-tolerance Ajax' niet een moeilijke jongen in huis haalt als ze weten dat ze er niet goed mee om kunnen gaan. Het is alsnog uitgekomen dus hij is getekend, dus het is afwachten of hij nog ergens aan de bak komt. En hopen dat hij daar goede mensen tegenkomt(die zich wel over hem bekommeren). Het beste vind ik het allerminst, maar dat heb ik al uitgelegd.
Waarom Wormgoor niet terug kan komen heb ik tig keer proberen duidelijk te maken.En de rest ook .. afijn .. ik stop er mee ..

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 4:20 pm

Voetske schreef: Waarom Wormgoor niet terug kan komen heb ik tig keer proberen duidelijk te maken.En de rest ook .. afijn .. ik stop er mee ..
Maar ik vraag me af op basis waarvan jij inschat dat zijn ploeggenoten hem niet meer vergeven.

Plaats reactie