Vito Wormgoor

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:23 pm

M schreef: Wat een gejank over 'familiair' opvangen en vergelijkingen met het gezinsleven. Een jongen als Vito W. zou schreeuwend blij moeten zijn dat hij bij Ajax mag spelen. Die zou het gewoon niet in zijn stomme kop moeten halen om dingen te doen waarvan hij kan weten dat het kan betekenen dat hij weggeschopt wordt.

Maar nee, in jouw bizarre wereld zou die jongen geknuffeld moeten worden en een middagje schoenen moeten poetsen en sorry zeggen. :kots:
Is sociaalheid gejank? Iedereen maakt (hopelijk niet te grote) fouten(en dat is goed, want dan kan je er iets aan doen). Er zijn heel veel voetballers die niet altijd verstandig handelen, maar van hopeloze gevallen zijn er maar enkelingen. Jij denkt alleen aan wat je eraan kan hebben, je bent een egoist. Voldoening dat je het juiste doet is voor mij alles al waard.

Bizarre wereld: je weet geeneens wat bizar is. Zoals het nu loopt is bizar, niet redelijk. Dat je elkaar voor schut zet, dat is bizar. Zoals ik jouw nu bekritiseer is goed, zoals ik Ajax nu bekritiseer is goed. Je hoort je te bekommeren over iedereen, niet mensen aan hun lot overlaten. Dat is nogal egoistisch, aangezien jij wel het verstand goed heb zitten waarmee je dan hoger uit kan komen.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » zo aug 24, 2008 1:25 pm

@ M.

Maar wel allemaal met mooi gepoetste schoenen. :smallgrin.gif:
Laatst gewijzigd door InnerHarbour op zo aug 24, 2008 1:25 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:25 pm

M schreef:De club moet duidelijke grenzen stellen over wat wél en wat niet mag.. anders is de kleedkamer straks (in jouw ideale wereld) een dievennest waarin de spelers elkaar niet meer kunnen vertrouwen.
Je praat onzin, want je weet dat ik juist vooruitstreef. Tuurlijk mag dit niet, hij moet boeten en ervan leren(stelen moet het niet waard zijn). Maar niet buitensporig.
Laatst gewijzigd door Vedette-10- op zo aug 24, 2008 1:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47918
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo aug 24, 2008 1:26 pm

Hij moet een mop vertellen!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:26 pm

InnerHarbour schreef:@ M.

Maar wel allemaal met mooi gepoetste schoenen. :smallgrin.gif:
Verdient diegene die niet verstandig is dat? Nee, juist diegene die zich er niet over bekommert.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo aug 24, 2008 1:28 pm

Vedette-10 schreef:
M schreef:De club moet duidelijke grenzen stellen over wat wél en wat niet mag.. anders is de kleedkamer straks (in jouw ideale wereld) een dievennest waarin de spelers elkaar niet meer kunnen vertrouwen.
Je praat onzin, want je weet dat ik juist vooruitstreef. Tuurlijk mag dit niet, hij moet boeten(stelen moet het niet waard zijn). Maar niet buitensporig.
Ben ík degene die hier onzin praat? Laat je nakijken man! Wegsturen na diefstal is niet buitensporig. Op wat voor manier je er ook tegen aan kijkt. Dat het voor jou wél buitensporig is zegt alles over jou.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo aug 24, 2008 1:30 pm

Vedette-10 schreef:
M schreef: Wat een gejank over 'familiair' opvangen en vergelijkingen met het gezinsleven. Een jongen als Vito W. zou schreeuwend blij moeten zijn dat hij bij Ajax mag spelen. Die zou het gewoon niet in zijn stomme kop moeten halen om dingen te doen waarvan hij kan weten dat het kan betekenen dat hij weggeschopt wordt.

Maar nee, in jouw bizarre wereld zou die jongen geknuffeld moeten worden en een middagje schoenen moeten poetsen en sorry zeggen. :kots:
Is sociaalheid gejank? Iedereen maakt (hopelijk niet te grote) fouten(en dat is goed, want dan kan je er iets aan doen). Er zijn heel veel voetballers die niet altijd verstandig handelen, maar van hopeloze gevallen zijn er maar enkelingen. Jij denkt alleen aan wat je eraan kan hebben, je bent een egoist. Voldoening dat je het juiste doet is voor mij alles al waard.

Bizarre wereld: je weet geeneens wat bizar is. Zoals het nu loopt is bizar, niet redelijk. Dat je elkaar voor schut zet, dat is bizar. Zoals ik jouw nu bekritiseer is goed, zoals ik Ajax nu bekritiseer is goed. Je hoort je te bekommeren over iedereen, niet mensen aan hun lot overlaten. Dat is nogal egoistisch, aangezien jij wel het verstand goed heb zitten waarmee je dan hoger uit kan komen.
Als ik al niet geweten had wat bizar was hebben jouw waanideeën me in ieder geval een goede les gegeven. Dat wil je toch zo graag? Dingen leren? Ik heb vandaag in ieder geval gelerd dat, wanneer ik denk dat mensen niet gekker kunnen worden, ik jouw posts nog eens na moet lezen.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:32 pm

M schreef: Ben ík degene die hier onzin praat? Laat je nakijken man! Wegsturen na diefstal is niet buitensporig. Op wat voor manier je er ook tegen aan kijkt. Dat het voor jou wél buitensporig is zegt alles over jou.
Ja, ik verklaar alles en probeer zo fouten te ontdekken. Dat voor jou het gebruikelijke het juiste is zegt genoeg over jou, dat je niet kritisch ernaar kijkt.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo aug 24, 2008 1:33 pm

Jij verklaart niets, jij probeert recht te lullen wat krom is.
De enige die denkt dat jij dingen verklaart ben je zelf.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » zo aug 24, 2008 1:33 pm

Vedette-10 schreef:
M schreef: Ben ík degene die hier onzin praat? Laat je nakijken man! Wegsturen na diefstal is niet buitensporig. Op wat voor manier je er ook tegen aan kijkt. Dat het voor jou wél buitensporig is zegt alles over jou.
Ja, ik verklaar alles en probeer zo fouten te ontdekken. Dat voor jou het gebruikelijke het juiste is zegt genoeg over jou, dat je niet kritisch ernaar kijkt.
Hoezo betekent dat dat je er niet kritisch naar kijkt? Zou het niet toevallig kunnen dat het merendeel het hier gewoon mee eens is of komt dat niet in je op?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:36 pm

M schreef:Als ik al niet geweten had wat bizar was hebben jouw waanideeën me in ieder geval een goede les gegeven. Dat wil je toch zo graag? Dingen leren? Ik heb vandaag in ieder geval gelerd dat, wanneer ik denk dat mensen niet gekker kunnen worden, ik jouw posts nog eens na moet lezen.
Ik hoop dat je ervan leert dat een iets vreemds niet automatisch verkeerd is. De waan van jou is dat je denkt gebruikelijke dingen juist zijn.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:38 pm

Benji schreef:
Hoezo betekent dat dat je er niet kritisch naar kijkt? Zou het niet toevallig kunnen dat het merendeel het hier gewoon mee eens is of komt dat niet in je op?
Oke, wat is er beter aan het afstoten van probleemgevallen dan aan het aanpakken van probleemgevallen? Afstoten is gebruikelijk, dat vinden jullie goed.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » zo aug 24, 2008 1:38 pm

Ja, dat vinden wij goed ja. Hij heeft onherroepelijk het vertrouwen beschaamd en heeft zichzelf een unwanted person gemaakt. Ik hoef die jongen helemaal niet meer te zien in Ajax 1, al is hij nog zo goed. Wat een arrogantie om zo het vertrouwen van niet alleen je medespelers maar ook de club en haar supporters te beschamen. Schande!
Laatst gewijzigd door Rooie op zo aug 24, 2008 1:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » zo aug 24, 2008 1:38 pm

Attention whore Definition from Wiktionary, a free dictionaryJump to: navigation, search
Contents [hide]
1 English
1.1 Noun
1.1.1 Synonyms
1.2 See also



[edit] English
[edit] NounSingular
attention whore
Plural
attention whores


attention whore (plural attention whores)

(Internet, slang) Someone who craves attention and is not above soliciting it via deliberately meaningless or provocative tactics.

[edit] Synonyms: drama queen

[edit] See also: troll
Retrieved from "http://en.wiktionary.org/wiki/attention_whore"

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo aug 24, 2008 1:39 pm

Vedette-10 schreef:
M schreef:Als ik al niet geweten had wat bizar was hebben jouw waanideeën me in ieder geval een goede les gegeven. Dat wil je toch zo graag? Dingen leren? Ik heb vandaag in ieder geval gelerd dat, wanneer ik denk dat mensen niet gekker kunnen worden, ik jouw posts nog eens na moet lezen.
Ik hoop dat je ervan leert dat een iets vreemds niet automatisch verkeerd is. De waan van jou is dat je denkt gebruikelijke dingen juist zijn.
Iets vreemds is niet automatisch verkeerd.. stelen wel
En jij wilt mensen wat leren? Leer zelf eerst eens die plaat voor je kop weg te halen.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:39 pm

M schreef:Jij verklaart niets, jij probeert recht te lullen wat krom is.
De enige die denkt dat jij dingen verklaart ben je zelf.
Ik heb een ander tenminste zelf gevormde inzicht, laten we het daarop houden.

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » zo aug 24, 2008 1:40 pm

Vedette-10 schreef:
M schreef:Jij verklaart niets, jij probeert recht te lullen wat krom is.
De enige die denkt dat jij dingen verklaart ben je zelf.
Ik heb een ander tenminste zelf gevormde inzicht, laten we het daarop houden.
Zo kan je het ook noemen ja :excited.gif:
Ik noem het een plaat voor je kop? Vind je het erg?

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:40 pm

Benji schreef:Ja, dat vinden wij goed ja.
¿Wat is dan beter aan dan, als je alles toch kritisch bekijkt.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:41 pm

M schreef: Zo kan je het ook noemen ja :excited.gif:
Ik noem het een plaat voor je kop? Vind je het erg?
Nee, moet jij weten. Ik vind het alleen niet zo wijs van je.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » zo aug 24, 2008 1:41 pm

Benji schreef:Ja, dat vinden wij goed ja. Hij heeft onherroepelijk het vertrouwen beschaamd en heeft zichzelf een unwanted person gemaakt. Ik hoef die jongen helemaal niet meer te zien in Ajax 1, al is hij nog zo goed. Wat een arrogantie om zo het vertrouwen van niet alleen je medespelers maar ook de club en haar supporters te beschamen. Schande!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:42 pm

M schreef: Iets vreemds is niet automatisch verkeerd.. stelen wel
En jij wilt mensen wat leren? Leer zelf eerst eens die plaat voor je kop weg te halen.
Ik doel daar niet op, ik doel erop dat je mijn inzicht bestempeld als waanzin. En dat stelen verkeerd is heb ik meerdere malen aangegeven.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » zo aug 24, 2008 1:46 pm

Benji schreef:Ja, dat vinden wij goed ja. Hij heeft onherroepelijk het vertrouwen beschaamd en heeft zichzelf een unwanted person gemaakt. Ik hoef die jongen helemaal niet meer te zien in Ajax 1, al is hij nog zo goed. Wat een arrogantie om zo het vertrouwen van niet alleen je medespelers maar ook de club en haar supporters te beschamen. Schande!
Nee, jij bent perfect. Als jij een fout maakt dan laat ik jou toch ook niet optyfen? Dat is pas waanzinnig.
Je weet geeneens wat er in zijn kop omgaat en toch heb je al jouw oordeel klaar. Jij wil zeker alleen maar Kuytjes zien in Ajax, die zich voorbeeldig voordoen. Ik zie liever echte mensen die wel getalenteerd zijn.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door Rooie » zo aug 24, 2008 1:50 pm

Vedette-10 schreef:
Benji schreef:Ja, dat vinden wij goed ja. Hij heeft onherroepelijk het vertrouwen beschaamd en heeft zichzelf een unwanted person gemaakt. Ik hoef die jongen helemaal niet meer te zien in Ajax 1, al is hij nog zo goed. Wat een arrogantie om zo het vertrouwen van niet alleen je medespelers maar ook de club en haar supporters te beschamen. Schande!
Nee, jij bent perfect. Als jij een fout maakt dan laat ik jou toch ook niet optyfen? Dat is pas waanzinnig.
Je weet geeneens wat er in zijn kop omgaat en toch heb je al jouw oordeel klaar. Jij wil zeker alleen maar Kuytjes zien in Ajax, die zich voorbeeldig voordoen. Ik zie liever echte mensen die wel getalenteerd zijn.
Gatver, gatver, gatver, jij denkt echt werkelijk waar alles beter te weten dan de rest van de wereld. Ik zeg toch dat ik het een schande vind dat die jongen gejat heeft van een teamgenoot en indirect daarmee ook gewoon 'gejat' heeft van de club en haar supporters. Als er iemand dankbaarheid moet hebben, is het die jongen zelf wel. Ik zie liever echte mensen die wel getalenteerd zijn en absoluut niet zo idioot zijn om zich op deze wijze te profileren. Ja, als ik zo'n fout maak zou ik me kapot schamen en m'n verlies nemen. Nou jij weer, mr. Perfect.

Arwin
Berichten: 4712
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:38 pm

Bericht door Arwin » zo aug 24, 2008 1:57 pm

Jezus, wat een non-discussie. Die gozer is gewoon zo oerstom geweest om te stelen van teamgenoten, terwijl die zelf ook gewoon leuk geld verdient aan voetballen bij Ajax. Oprotten dus, heel simpel.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » zo aug 24, 2008 1:59 pm

Vedette-10 schreef:
M schreef: Ben ík degene die hier onzin praat? Laat je nakijken man! Wegsturen na diefstal is niet buitensporig. Op wat voor manier je er ook tegen aan kijkt. Dat het voor jou wél buitensporig is zegt alles over jou.
Ja, ik verklaar alles en probeer zo fouten te ontdekken. Dat voor jou het gebruikelijke het juiste is zegt genoeg over jou, dat je niet kritisch ernaar kijkt.
Wellicht kan je eens overwegen een cursus argumentatieleer te doen om je 'wijzer' te maken. Je zal dan in ieder geval het verschil tussen een feit en een mening leren. Ergens je mening over geven is iets heel anders dan iets verklaren.
Vedette-10 schreef:
Benji schreef:Hoezo betekent dat dat je er niet kritisch naar kijkt? Zou het niet toevallig kunnen dat het merendeel het hier gewoon mee eens is of komt dat niet in je op?
Oke, wat is er beter aan het afstoten van probleemgevallen dan aan het aanpakken van probleemgevallen? Afstoten is gebruikelijk, dat vinden jullie goed.
Zou het ook kunnen zijn dat Ajax het probleem aanpakt door Wormgoor te ontslaan?

Plaats reactie