Klaas Jan Huntelaar (2)

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 4:27 pm

tja niet kunnen onderhandelen en [lange tijd] krap zitten in de centrumspitsen, raul

LucaS
Berichten: 53575
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 4:27 pm

Tja, er stond vandaag in de krant dat (ik meen) Calderon heeft gezegd dat Huntelaar 40 miljoen waard is, dus dat had Ajax er waarschijnlijk kunnen uithalen. Als het waar is natuurlijk
I think I lost my fucking headache

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » do dec 04, 2008 4:37 pm

Rishi schreef:Chelsea is dat nog altijd hoor! Malouda, Anelka, Kezman, Essien.... ga zo maar door
Tegenwoordig niet. Anelka, Bosingwa, Malouda; allemaal conform de marktprijs. Chelsea kán het betalen, dat is wat anders.

Een kleine 30 miljoen euro voor een spits met anderhalf jaar contract over wie de hele markt twijfelt of hij het niveau aan kan...dát is overbetalen.

Trust me, alleen van ManCity had Ajax zo'n prijs kunnen vangen.

Maar dat is jullie probleem natuurlijk niet.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47925
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do dec 04, 2008 4:52 pm

En nu is dus de vraag of jij denkt dat Huntelaar het gaat maken bij Real? Ik heb (zware) twijfels, maar jij kent de club (een stuk) beter dan ik.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 4:55 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Een kleine 30 miljoen euro voor een spits met anderhalf jaar contract over wie de hele markt twijfelt of hij het niveau aan kan...dát is overbetalen.
Vandaar ook dat Ajax KJH in de zomer niet wist te slijten. Hij was veel te duur.

Gelukkig hebben we Madrid nog. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do dec 04, 2008 5:04 pm

Ja, die zijn gelukkig gek op Hollanders. :ajaxsmiley.gif:

Raul Gonzalez Blanco
Berichten: 1968
Lid geworden op: do sep 25, 2003 7:19 pm
Locatie: Madrid

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » do dec 04, 2008 5:14 pm

Peter schreef:En nu is dus de vraag of jij denkt dat Huntelaar het gaat maken bij Real? Ik heb (zware) twijfels, maar jij kent de club (een stuk) beter dan ik.
Ik denk dat hij voldoende goals gaat maken als hij de kans krijgt en in dat opzicht slaagt. Ik denk niet dat Real er mee vooruit zal gaan; daarvoor zitten er te veel minpunten aan KJH. Hij is mij te traag en weinig wendbaar en zal ook geen absolute superster worden; en ik vind dat real in die categorie moet mikken. Verder geen kwaad woord over de speler in kwestie; op en top prof en een briljant goalgetter. Hij had tot dik in zijn dertigste in de top van de serie A kunnen voetballen omdat die speelstijl beter bij hem past maar helaas is Madrid ineens populair bij Nederlanders. De illusie dat Real binnen nu en een jaar fris circulatievoetbal zal spelen koester ik niet meer. KJH wordt de nieuwe Ronaldo, een vracht goals en weinig plezier.

Voor Real heb ik niets dan afkeuring. Die twee koekenbakkers kunnen er werkelijk helemaal niets van. Ze weten niet wat ze aan het doen zijn en al helemaal niet hoe ze dat zouden moeten doen.
Real heeft de Robinho(topscorer van Engeland)-opbrengst bijna volledig geïnvesteerd in een (in alle opzichten) mindere versie van de spits die we al hadden; dat is nou doorselecteren in Madrid.

Maar wat zal Oranje lekker ingespeeld zijn straks. :excited.gif:

Gebruikersavatar
InnerHarbour
Berichten: 20534
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 1:09 am

Bericht door InnerHarbour » do dec 04, 2008 5:17 pm

Ik vind die hele Huntelaar helemaal niet zo'n gigant en moet nog zien dat het daar in die veel zwaardere competitie wat wordt.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47925
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do dec 04, 2008 5:18 pm

Dat vind ik nou ook het gekke, RGB. Kijk, ik vind Huntelaar een goede spits, maar een nieuw wereldwonder is het natuurlijk niet. Als ik om me heen kijk, dan zie ik genoeg spitsen die een stukje beter zijn. Enige puntje is dat er ook veel al spelen bij topclubs, maar Real is top of the bill en 27 miljoen is best wel een hoop geld.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 5:21 pm

Ze kunnen hem in de CL inzetten. Volgens mij is dat de reden.

Echte top zal nog wel iets meer kosten, trouwens.
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 5:23 pm

Vergeet ook niet dat de wisselwerking Hunt/Sneijder prima was, en daarop gokt men nu ook. zou ik ook hebben gedaan als ik t voor t zeggen had bij Real

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » do dec 04, 2008 5:24 pm

Ten slotte gaf Calderón toe dat de zware blessure van Ruud van Nistelrooij de transfer in een stroomversnelling heeft gebracht. “We hadden hem al lange tijd op het oog, en het was voor ons al zeker dat hij na dit seizoen zou komen, maar vanwege de ongelukkige blessure van Ruud hebben we er wat vaart achter gezet.”
Deze quote komt van het praatje van Calderón tijdens de presentatie.
Vindt niemand het dikgedrukte stuk opvallend? Of is dit gewoon hoogmoed van Calderón?

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 5:26 pm

Niet als je de leeftijd van RVN in ogenschouw neemt, justin

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do dec 04, 2008 5:26 pm

Huntelaar zegt het zelfde in zijn eerste interview. Dat het al zeker was dat hij in de zomer zou komen.

Neefkens
Erelid
Berichten: 566
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » do dec 04, 2008 5:27 pm

Vreemde vent is dat hoor, hij wist ook al te melden dat KJH 40 waard was. Alles voor de herverkiezing.

Justin
Berichten: 2074
Lid geworden op: di sep 23, 2003 5:14 pm
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Bericht door Justin » do dec 04, 2008 5:28 pm

Donkey Shot schreef:Niet als je de leeftijd van RVN in ogenschouw neemt, justin
Daar doel ik eigenlijk niet op. Meer dat het lijkt alsof er al een deal klaar stond voor aankomende zomer.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47925
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do dec 04, 2008 5:29 pm

joey schreef:Ze kunnen hem in de CL inzetten. Volgens mij is dat de reden.

Echte top zal nog wel iets meer kosten, trouwens.
Ze willen toch iemand die uit kan groeien tot de top? Voor de echte top betaal je misschien nog net wat meer, al zijn er ook genoeg opties net daar onder die ik beter vind. Een Amauri was in de zomer 15.3 miljoen (+plus Nocerino).

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 5:29 pm

Justin schreef:
Ten slotte gaf Calderón toe dat de zware blessure van Ruud van Nistelrooij de transfer in een stroomversnelling heeft gebracht. “We hadden hem al lange tijd op het oog, en het was voor ons al zeker dat hij na dit seizoen zou komen, maar vanwege de ongelukkige blessure van Ruud hebben we er wat vaart achter gezet.”
Deze quote komt van het praatje van Calderón tijdens de presentatie.
Vindt niemand het dikgedrukte stuk opvallend? Of is dit gewoon hoogmoed van Calderón?
Nee hoor. Dat had Van der Aat ook geregeld. :hypocrite.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 5:31 pm

ruud van nistelrooy zou volgend jaar opgevolgd worden door... en dan vind ik de keuze voor hunt absoluut niet gek.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 5:33 pm

joey schreef:Nee hoor. Dat had Van der Aat ook geregeld. :hypocrite.gif:
en ik dacht dat lemic dat had gedaan...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 5:37 pm

Je hebt iets gemist, Doc. :ajaxsmiley.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » do dec 04, 2008 5:42 pm

ik mis nix, je kent me :00000946.gif:

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » do dec 04, 2008 6:21 pm

Peter schreef:En nu is dus de vraag of jij denkt dat Huntelaar het gaat maken bij Real? Ik heb (zware) twijfels, maar jij kent de club (een stuk) beter dan ik.
Ik hoop voor 'm dat ie slaagt: 't is een aardige jongen die zich nergens te goed voor voelt (en z'n broertje, dat ik hoog heb zitten, zal er straks met z'n sportmanagement achtergrond wel bij varen), maar als ik hem puur voetballend inschat denk ik dat hij toch wat tekort komt voor Real Madrid.

Tegen Alex heeft hij niet alleen nooit kunnen scoren, maar zelfs geen kans gecreëerd en ook de matige Penders speelde hem volledig uit de wedstrijd. Higuaín is al veel beter en zelfs van Saviola vraag ik me af of hij qua productie nou echt onder zou doen voor Huntelaar.

Ajax gaat er alleen maar op vooruit; daar ben ik vrij zeker van. Natuurlijk koop je niet eenvoudig een spits terug die zoveel goals maakt, maar dat hoeft ook helemaal niet. Ik heb liever een Ibrahimovic dan Mateja Kezman in mijn elftal: een spits die goede verdedigers in de luren legt is meer waard voor een topclub dan een spits die vooral veelvuldig scoort tegen de mindere goden.

LucaS
Berichten: 53575
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do dec 04, 2008 7:18 pm

Dat zowel Calderon als Huntelaar verklaart dat Huntelaar anders deze zomer zou komen duidt er dus op dat Real illegaal achter de rug van Ajax een deal met Huntelaar heeft gesloten. Het duidt er ook op dat het verhaal dat Ajax hem twee geleden heeft aangeboden en dat de zaak dardoor is gaan rollen, op zijn minst twijfelachtig is
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do dec 04, 2008 10:17 pm

Natuurlijk is dat verhaal onzin. KJH is afgelopen zomer al op de markt gebracht. Alleen was de prijs toen veel te hoog.
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten