PSV 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Re: PSV 2010-2011

Bericht door 666 » ma aug 30, 2010 6:52 am

Of ie 'm mee of tegen kreeg maakt niet uit. Het simpele feit dat de scheids een vrije trap gegeven heeft betekent dat ie de situatie beoordeeld heeft.

Dat de scheidsrechter de situatie helemaal fout beoordeeld heeft maakt voor de tuchtcommissie geen verschil. Beslissingen van de scheids worden niet teruggedraaid, hoe fout ze ook zijn.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » ma aug 30, 2010 6:59 am

PSV speelde een redelijke 1e helft, helaas dachten ze alleen in de rust dat ze het wel even zouden afmaken in de 2e helft...daar leek het in ieder geval op, wat een dramatische instelling zeg!
Ado gaat de 2e helft opportunistisch spelen en vliegt erin en de meeste spelers van PSV geven niet thuis, ik mag toch hopen dat Rutten ze een harde wake-up call geeft. Ze hadden vorig seizoen al moeten inzien dat ze een wedstrijd niet 'even' kunnen uitspelen.

PS: Engelaar en Toivonen werden gemist.

PPS: Mignolet keepte gister een wereldpartij tegen ManCity, daar word je erg droevig van als je je bedenkt dat hij bijna PSV'er was en als je hem vergelijkt met Isaksson :frusty.gif:

PPPS: Berg had rood moeten krijgen, maar hij kreeg inderdaad een vrije trap mee omdat Immers de 1e overtreding maakte (en de scheids de elleboog van Berg niet zag, die kuren heeft Berg dus helaas nog niet afgeleerd). Verder was de 2-2 van Ado buitenspel en had Lens een penalty moeten krijgen, al was het zeker een verdiend punt voor Ado.
Benji schreef:Die Hutchinson krijgt de wind van voren op PN. Wat is de indruk hier?
Hutch is helemaal geen verkeerde speler, hij valt mij reuze mee.
Hij was gister een van de weinige spelers die keihard knokte en werkte en wel uitstraalde dat hij wilde winnen, een aantal spelers kan veel leren van zijn mentaliteit. Qua voetbal past hij wel in dit PSV, geen topper maar wel een hele nuttige speler.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door goodfella » ma aug 30, 2010 7:39 am

Je krijgt 4 miljoen voor Salcido, en haalt Bouma daarvoor terug. Nee, psv heeft gigantisch veel geld, Baseman. :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23027
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Re: PSV 2010-2011

Bericht door raymon » ma aug 30, 2010 8:37 am

666 schreef:Of ie 'm mee of tegen kreeg maakt niet uit. Het simpele feit dat de scheids een vrije trap gegeven heeft betekent dat ie de situatie beoordeeld heeft.

Dat de scheidsrechter de situatie helemaal fout beoordeeld heeft maakt voor de tuchtcommissie geen verschil. Beslissingen van de scheids worden niet teruggedraaid, hoe fout ze ook zijn.
Kan het zijn dat de scheidsrechter de 1ste situatie (overtreding Immers) heeft beoordeeld (vrije trap Berg) maar de 2de overtreding niet heeft gezien?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » ma aug 30, 2010 9:07 am

goodfella schreef:Je krijgt 4 miljoen voor Salcido, en haalt Bouma daarvoor terug. Nee, psv heeft gigantisch veel geld, Baseman.
Ik zal nog één keer hierop ingaan, aangezien je jezelf maar blijft herhalen...ik heb nooit gezegd dat PSV veel geld heeft, alleen dat er geld was. Wat ook bleek uit de aankopen die PSV heeft gedaan.

Jij bleef dit halstarrig ontkennen en ipv je ongelijk toe te geven, blijf je nu maar herhalen dat PSV zo veel geld zou hebben volgens mij. Ik heb echt geen idee hoe je hierbij komt en waarom je het nodig vindt om dit constant te blijven roepen, maar je doet maar. Ik reageer er niet meer op in ieder geval.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: PSV 2010-2011

Bericht door SylvievdVaart » ma aug 30, 2010 9:15 am

Ik voel met jou en Harm mee, Base :biggthumpup.gif: . Geen al te beste wedstrijd. Volgende keer beter :666.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door goodfella » ma aug 30, 2010 9:21 am

Baseman schreef:
goodfella schreef:Je krijgt 4 miljoen voor Salcido, en haalt Bouma daarvoor terug. Nee, psv heeft gigantisch veel geld, Baseman.
Ik zal nog één keer hierop ingaan, aangezien je jezelf maar blijft herhalen...ik heb nooit gezegd dat PSV veel geld heeft, alleen dat er geld was. Wat ook bleek uit de aankopen die PSV heeft gedaan.

Jij bleef dit halstarrig ontkennen en ipv je ongelijk toe te geven, blijf je nu maar herhalen dat PSV zo veel geld zou hebben volgens mij. Ik heb echt geen idee hoe je hierbij komt en waarom je het nodig vindt om dit constant te blijven roepen, maar je doet maar. Ik reageer er niet meer op in ieder geval.
Tuurlijk knulletje.

psv heeft gewoon 5 miljoen euro geleend om wat aankopen te doen en met het geld voor Salcido dekken ze dat gat weer af. Maar als dat jouw definitie van "geld hebben" is, laat ik je lekker in die waan, knulletje. :smallgrin.gif:

MvB
Berichten: 255
Lid geworden op: vr apr 13, 2007 11:08 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door MvB » ma aug 30, 2010 10:21 am

Raymon schreef:
666 schreef:Of ie 'm mee of tegen kreeg maakt niet uit. Het simpele feit dat de scheids een vrije trap gegeven heeft betekent dat ie de situatie beoordeeld heeft.

Dat de scheidsrechter de situatie helemaal fout beoordeeld heeft maakt voor de tuchtcommissie geen verschil. Beslissingen van de scheids worden niet teruggedraaid, hoe fout ze ook zijn.
Kan het zijn dat de scheidsrechter de 1ste situatie (overtreding Immers) heeft beoordeeld (vrije trap Berg) maar de 2de overtreding niet heeft gezien?
Ja, dat lijkt me ook. Twee verschillende situaties en dus een schorsing voor Berg. Maar afwachten wat de tuchtcommissie hiervan vindt.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » ma aug 30, 2010 6:31 pm

goodfella schreef:Je krijgt 4 miljoen voor Salcido, en haalt Bouma daarvoor terug. Nee, psv heeft gigantisch veel geld, Baseman. :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
2 miljoen, fella.

Wat vind D_skilled trouwens van de defensie van PSV? :hypocrite.gif:

Die Marcelo maakte bij beide goals geen beste indruk. Sloom.

Berg had rood moeten hebben, Lens een pingel en ADO had zomaar kunnen winnen. Ik vind PSV een slap elftal, Weinig vuur, te weinig discipline en veel middelmaat.

D_skilled
Berichten: 7293
Lid geworden op: do dec 20, 2007 5:42 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door D_skilled » ma aug 30, 2010 6:40 pm

wimpey schreef:Wat vind D_skilled trouwens van de defensie van PSV? :hypocrite.gif:

Die Marcelo maakte bij beide goals geen beste indruk. Sloom.

Berg had rood moeten hebben, Lens een pingel en ADO had zomaar kunnen winnen. Ik vind PSV een slap elftal, Weinig vuur, te weinig discipline en veel middelmaat.
Ik heb de laatste wedstrijd van PSV niet gezien, had andere belangrijkere dingen te doen.

Maar ik ben het met je eens dat de verdediging allerminst zeker en steady oogt. Opbouwend blijft het behelpen. Of het beter gaat met Bouma in het elftal? Wel iets beter, maar niet aanmerkelijk. Vukovic vind ik een middelmatige verdediger. Dekt niet goed, is niet scherp, matig inzicht, is niet snel, is niet wendbaar, wel duelkracht maar voetballend en verdedigend is het uitermate pover. Maza is ook geen topper. Bij Marcelo wacht ik nog even met het beoordelen. Over de backs nog maar te zwijgen. Chronisch gebrek aan kwaliteit in de verdediging.

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » ma aug 30, 2010 6:48 pm

D_skilled schreef: Chronisch gebrek aan kwaliteit in de verdediging.
Dat mag je wel zeggen.

Marcelo maakte een slome indruk. Hij stond bij beide goals niet goed.

Zwakke coaching van Rutten bovendien. Zijn elftal blijft weinig gedisciplineerd en net als tegen AZ vond ik PSV een vrij lusteloze indruk maken. De betere kansen waren voor ADO.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » di aug 31, 2010 6:57 am

wimpey schreef:Die Marcelo maakte bij beide goals geen beste indruk. Sloom.
Aan Marcelo lag het niet, deze wedstrijd was vooral Pieters de boosdoener.
In Marcelo heb ik vertrouwen, die komt er wel.

Maar de achterste linie is inderdaad niet de sterkste linie, met name de backs presteren nogal wisselvallig.
En centraal weet ik niet waarom Vukovic een contract heeft, hij is fysiek imponerend maar verder kan hij niet veel.
Bouma is opbouwend een versterking, ik heb alleen geen idee hoe sterk hij verdedigend is na zijn blessure. Bij Villa presteerde hij sterk, hopelijk kan hij dat niveau weer oppikken. In de voorbereiding ging het redelijk volgens mij.
Ik vind PSV een slap elftal, Weinig vuur, te weinig discipline en veel middelmaat.
Ik mis vooral het vuur bij PSV, dat was vorig seizoen ook al zo.
Vreemd eigenlijk en ik mag toch hopen dat ze dat bij PSV ook doorhebben!

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33947
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Duke » di aug 31, 2010 8:12 am

De aanklager is overigens een vooronderzoek begonnen naar de elleboogstoot van Berg.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » di aug 31, 2010 7:42 pm

Baseman schreef: Aan Marcelo lag het niet, deze wedstrijd was vooral Pieters de boosdoener. In Marcelo heb ik vertrouwen, die komt er wel.
Kijk de goals nog eens terug. In beide gevallen reageert ie. Hij moet ageren.

Vind je Bouma trouwens niet de Ooijer van Ajax, Base?! :hypocrite.gif:

Ik mis vooral het vuur bij PSV, dat was vorig seizoen ook al zo.
Vreemd eigenlijk en ik mag toch hopen dat ze dat bij PSV ook doorhebben!
De trainer weet z'n elftal blijkbaar niet op scherp te zetten.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » wo sep 01, 2010 6:40 am

wimpey schreef:Kijk de goals nog eens terug. In beide gevallen reageert ie. Hij moet ageren.
Gedeeltelijk wel.
Maar hij stond opgesteld als LCV, waar hij een RCV is. Daarbij is hij nieuw, dus krijgt hij de tijd om zich aan te passen. In de voorbereiding ageerde hij juist wel, soms zelfs te veel/te gretig.
Vind je Bouma trouwens niet de Ooijer van Ajax, Base?!
Bouma is jonger :hypocrite.gif:
Maar Bouma haalde bij Aston Villa een hoog niveau en was basisspeler van een ploeg die hoog eindigde in de PL, alleen afwachten nu of hij dat niveau nog weet te behalen. In de voorbereiding was hij nog wat wisselvallig.
Een groot voordeel vind ik dat Bouma linksbenig is, wel kan opbouwen en een goede lange pass heeft.
De trainer weet z'n elftal blijkbaar niet op scherp te zetten.
Mwoah, daar ligt het niet aan.
De spelers denken er soms te makkelijk over, terwijl ze moeten weten dat ze daar niet goed genoeg voor zijn.

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: PSV 2010-2011

Bericht door SylvievdVaart » wo sep 01, 2010 10:12 am

Joh, alles komt goed in de wedstrijd tegen NEC. Als ik kijk wint PSV altijd. Bizar. Ik lag afgelopen zondag tijdens de tweede helft van ADO-PSV in bad, en tja, toen ging het mis. Ook de uitwedstrijd tegen de Russen niet gezien, de thuiswedstrijd uijteraard wel. En dan merk je meteen het verschil, he, als ik ga kijken. :smallgrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » wo sep 01, 2010 10:58 am

Dan is je taak duidelijk Sylvie, dat wordt iedere wedstrijd van PSV kijken :biggthumpup.gif:
Dat vindt Luuk vast niet erg :icon_biggrin.gif:

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: PSV 2010-2011

Bericht door SylvievdVaart » wo sep 01, 2010 12:07 pm

Wat Luuk ervan vindt interesseert me niet zo :666.gif: Als ik PSV wil kijken, kijk ik PSV. Tenzij Ajax op hetzelfde tijdstip moet spelen, natuurlijk.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Baseman » wo sep 01, 2010 1:10 pm

:worshippy.gif:

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: PSV 2010-2011

Bericht door SylvievdVaart » wo sep 01, 2010 1:19 pm

Graag gedaan, Base :icon_biggrin.gif:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Re: PSV 2010-2011

Bericht door SylvievdVaart » do sep 02, 2010 7:20 am

Mededeling SylvievdVaart:
In verband met het verzetten van de wedstrijd Ajax-Willem II van zondag 12 september naar zaterdagavond 11 september om 18.45 uur, zal ik niet in staat kunnen zijn om de eerste helft van PSV-NEC (aanvang 19.45 uur) te aanschouwen. De tweede helft zal ik wel bekijken. Houdt U er daarom als PSV-supporter rekening mee dat de eerste helft van PSV dramatisch zal verlopen, maar dat alles goed zal komen in de tweede helft. Wees dus niet al te kwaad op uw jongens in de eerste helft.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Lionel » do sep 02, 2010 9:48 am

Lucas, ga met je vrouw wat leuks doen!
IK GELOOF!!!!!!

wimpey
Berichten: 52032
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: PSV 2010-2011

Bericht door wimpey » do sep 02, 2010 7:14 pm

Baseman schreef: Maar hij stond opgesteld als LCV, waar hij een RCV is.
Kan de geweldige hoofdtrainer nu al niet eens meer L en R uit elkaar houden?! :excited.gif:
Bouma
Kan er geen ruk van. T.t.v. Hiddink was ie de minste in een geweldig elftal. Nu moet ie de kar trekken? Gaat lekker met je club. :excited.gif:
Mwoah, daar ligt het niet aan.
Rutten is geen vuurvreter. Die man straalt niets uit... Ik kan er echt niet meer van maken: PSV heeft een behoorlijke aanval, een goed middenveld en een defensie van niks. Rutten maakt op mij 0 indruk. Ik ben geen Jol-fan, maar hij haalt veel meer uit Ajax dan Rutten uit PSV.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47987
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door peter » do sep 02, 2010 9:15 pm

Voorstel van 4 wedstrijden schorsing voor Berg is verworpen door PSV.

Lionel
Berichten: 47563
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Re: PSV 2010-2011

Bericht door Lionel » vr sep 03, 2010 12:04 am

Boeruhhhh.
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten