Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 22, 2006 9:44 pm

Steef schreef:Ik vrees ook voor Zigic, aangezien de authorisatie voor de NLe markt bij dezelfde man ligt als die van Tymo.
Maar Tymo komt niet meer, neem ik aan.

Aan welk transferbedrag voor Zigic moeten we denken, Steef?
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di aug 22, 2006 9:48 pm

Geen idee. Iedere Euro is te veel.

En maakt niet uit of Tymo wel/niet komt: Wessel is de nieuwe huismakelaar in De Kuip.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 22, 2006 9:54 pm

Die Wessel wie?

Wat maakt het uit, Oosteuropeanen of Zuidamerikanen? Vind jij die Tymo trouwens een goeie?

Ik heb Zigic een paar keer zien spelen in de tijd dat hij in verband gebracht werd met Ajax. Destijds kon ik moeilijk kwaliteiten bij hem ontdekken. Ik sta er dan ook van te kijken dat Juventus voor hem in de markt is (zou zijn).
Het stinkt aan alle kanten!

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » di aug 22, 2006 10:09 pm

Tymo Breed zou jij hem noemen. ;)

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di aug 22, 2006 10:13 pm

Nou nou, Leonard en Tiendalli, ik wordt er nog niet warm of koud van.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 22, 2006 10:19 pm

Steef schreef:Tymo Breed zou jij hem noemen. ;)
Dan weet ik genoeg. :D :xyxthumbs:

(Hadden ze beter Galasek gratis op kunnen halen.)
Het stinkt aan alle kanten!

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di aug 22, 2006 10:34 pm

Ik sta er dan ook van te kijken dat Juventus voor hem in de markt is (zou zijn).

Er zijn echt niet zoveel spelers die nu nog bij Juve willen voetballen hoor.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 22, 2006 10:36 pm

Mr. Ajax schreef: Er zijn echt niet zoveel spelers die nu nog bij Juve willen voetballen hoor.
Dacht het wel. :yes:
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 22, 2006 10:37 pm

Marchionni, Bojinov, Boumsong, Nedved, Del Piero, Buffon zijn niet de minste namen, Mr. Ajax.

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » di aug 22, 2006 10:51 pm

Marchionni, Bojinov, Boumsong, Nedved, Del Piero, Buffon zijn niet de minste namen, Mr. Ajax.

Cannavaro, Thuram, Zambrotta, Emerson, Zlatan ook niet. Verder is Boumsong een prutser. Nedved, Del Piero, en Buffon zitten er al een tijdje natuurlijk en dus ligt het bij hun anders.


Elk andere speler die bij Juve in de Serie B met -17 punten wilt voetballen, is of een geldwolf, of hartstikke dom!
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di aug 22, 2006 10:53 pm

Mr. Ajax schreef:
Marchionni, Bojinov, Boumsong, Nedved, Del Piero, Buffon zijn niet de minste namen, Mr. Ajax.

Cannavaro, Thuram, Zambrotta, Emerson, Zlatan ook niet. Verder is Boumsong een prutser. Nedved, Del Piero, en Buffon zitten er al een tijdje natuurlijk en dus ligt het bij hun anders.
Ik ben ook niet gecharmeerd van Boumsong, maar het is wel een naam. Verder zaten Zambrotta en Thuram langer bij Juve dan Buffon bijvoorbeeld.
Mr. Ajax schreef:Elk andere speler die bij Juve in de Serie B met -17 punten wilt voetballen, is of een geldwolf, of hartstikke dom!
Nee hoor. Juve is volgend jaar waarschijnlijk gewoon weer terug in de Serie A.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di aug 22, 2006 11:32 pm

Steef schreef:Geen idee. Iedere Euro is te veel.
Hier wordt gemeld dat Juventus een akkoord heeft bereikt met Rode Ster over Zigic. De speler zou ruim vijf miljoen pond kosten. Voor wat het waard is.

Op het forum van transfermarkt.de zegt men dat Bayern Pizarro pertinent niet wil laten gaan. Het commentaar van de Bayern-leiding was: 'Wij zijn HSV niet.' ;)
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di aug 22, 2006 11:45 pm

Het zal Cruz wel worden denk ik.

Dubbel
AT EC 2012 winner
Berichten: 9380
Lid geworden op: ma nov 10, 2003 1:47 pm

Bericht door Dubbel » di aug 22, 2006 11:45 pm

Thomas schreef:Nee hoor. Juve is volgend jaar waarschijnlijk gewoon weer terug in de Serie A.
Zeker. Juve blijft de grootste club van Italie. En je maakt je bij de fans natuurlijk onsterfelijk populair door als vedette juist nu voor Juventus te kiezen. Itt tot een bijv een Zlatan die in Turijn wel zal worden uitgekotst.

EDIT: O, dit is de Feijenoord topic zie ik... Ja, ik verwacht ook Cruz, op huurbasis. :blush:

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo aug 23, 2006 12:15 am

Feyenoord bekijkt Servische spits
In de jacht op een opvolger voor Dirk Kuijt heeft een delegatie van Feyenoord dinsdagavond de Servische spits Nikola Zigic bekeken.


uitgegeven: 00:08 23-08-2006 gewijzigd: 00:08 23-08-2006


Zigic speelde met zijn club Rode Ster Belgrado het Champions League voorronde-duel tegen AC Milan. De 25-jarige aanvaller speelde de gehele wedstrijd, maar scoorde niet. Rode Ster verloor in eigen stadion met 2-1 van de Italianen, en is nu uitgeschakeld voor de groepsfase van de Champions League.



De 3-0 nederlaag in Groningen heeft de beleidsbepalers van Feyenoord flink wakker geschud, want eerder deze week werden de verdedigers Philippe Léonard en Dwight Tiendalli al vastgelegd.


www.rijnmond.nl

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 23, 2006 3:43 am

joey schreef:Hier wordt gemeld dat Juventus een akkoord heeft bereikt met Rode Ster over Zigic. De speler zou ruim vijf miljoen pond kosten. Voor wat het waard is.
Dat zou het topppunt van amateurisme zijn. Naar Milan afreizen om een spits te scouten die al zo goed al rond is met Juventus. :frusty:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 23, 2006 9:37 am

je weet het nooit Thomas, als het grote Feyenoord uit de Nederlandse droomcompetitie komt, wat stellen Italie en Juventus dan nog voor? ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Mr. Ajax
Berichten: 14587
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 3:32 pm

Bericht door Mr. Ajax » wo aug 23, 2006 10:04 am

Verder zaten Zambrotta en Thuram langer bij Juve dan Buffon bijvoorbeeld.
Ik snap niet wat je hiermee wilt zeggen...Ik zeg toch ook niet dat elke speler die daar een tijdje zit, daar ook wil blijven. Maar voor diegenen die dat wel doen, heb ik wel begrip.

Verder moet ik nog maar zien of Juve volgend jaar weer terug is.
Zeker. Juve blijft de grootste club van Italie. En je maakt je bij de fans natuurlijk onsterfelijk populair door als vedette juist nu voor Juventus te kiezen. Itt tot een bijv een Zlatan die in Turijn wel zal worden uitgekotst.

Okee, maar als je bij Juve aan de bak kan komen, kan je normaal gesproken wel ook bij genoeg andere grote clubs terecht. Ook al zijn ze er volgend jaar weer bij, waarom zou zo'n voetballer dan een jaar verspillen in de Serie B?

Maar goed, we zetten dit discussie voort in de andere topic.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo aug 23, 2006 10:11 am

Thomas schreef:
joey schreef:Hier wordt gemeld dat Juventus een akkoord heeft bereikt met Rode Ster over Zigic. De speler zou ruim vijf miljoen pond kosten. Voor wat het waard is.
Dat zou het topppunt van amateurisme zijn. Naar Milan afreizen om een spits te scouten die al zo goed al rond is met Juventus. :frusty:
Is niet waar dat-ie al rond is met Juve. Hij is dichter bij Feyenoord ( :nooo: ) dan Juve.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 23, 2006 10:23 am

Steef schreef:Is niet waar dat-ie al rond is met Juve. Hij is dichter bij Feyenoord ( :nooo: ) dan Juve.
Kijk eens aan! Binnenkort poseert Zigic voor de Euromast. :D

En dit dan, Steef? Onzin?
'Bod van 10 miljoen op Pizarro'
Het grote speculeren is inmiddels over de nieuwe spits is inmiddels al enkele dagen geleden begonnen. Media in Peru melden dat Feyenoord nadat Bayern in eerste instantie afwijzend reageerde op interesse van Feyenoord een bod van 10 miljoen euro zou hebben gedaan op de Claudio Pizarro. De aanvaller zou zelf niet onwelwillendstaan tegenover de interesse.
FN



Ik lees op FN dat Feyenoord Wayne Bridge wilde huren. Is dat niet overambitieus? :aai:
Laatst gewijzigd door joey op wo aug 23, 2006 10:25 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 23, 2006 10:25 am

nu heeft Feyenoord een keer ambitie, en dan is het weer niet goed ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo aug 23, 2006 11:10 am

AFGESCOUT!

:cheer:

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » wo aug 23, 2006 11:10 am

Ik vind Feyenoord echt zielig gewoon. Je verkoopt 2 spitsen en je haalt er een links en rechtsback voor terug? Dan klopt het hele beleid toch niet?

En ik vind het ook onzin om te zeggen dat Feyenoord niet als AZ spelers van tevoren kon aanschaffen. Je weet al 2 jaar dat Kuijt elk moment weg kan. Koop een speler ( Dembele, die over een half jaar beter is als Kuijt) en zeg tegen Dirkie dat ie moet oprotten.

Ik zou trouwens de Arena in de fik hebben gestoken als ze op een vrijdag KJH verkopen en op dinsdag Leonard aanschaffen X'C
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Kowalczyk
Moderator English Section
Berichten: 13845
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:54 pm
Locatie: AMSTERDAM
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo aug 23, 2006 11:23 am

Rishi schreef:Ik vind Feyenoord echt zielig gewoon. Je verkoopt 2 spitsen en je haalt er een links en rechtsback voor terug? Dan klopt het hele beleid toch niet?
Ik denk dat je daar met geen enkele Feyenoord-supporter een meningsverschil over zult krijgen...

Het verschil in tussen de drie traditionele topclubs, qua aantallen landstitels in de laatste vijftien jaar, heeft alles te maken met de manier waarop die drie clubs de laatste vijftien jaar bestuurd zijn: Feyenoord verreweg het slechtst, PSV verreweg het best en Ajax er tussenin (zij het dichter bij PSV dan bij Feyenoord).

K.
Still alive...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo aug 23, 2006 11:39 am

Steef schreef:AFGESCOUT!

:cheer:
Het is toch hopelijk een grap dat Feyenoord nu nog aan het scouten is?

Gesloten