PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 23, 2006 7:29 am

joey schreef:Ja dus? Een mens mag niet van mening veranderen?
:drecul2:
Hij mag van mening veranderen ???

Dan had hij contract niet moeten tekenen, kom op Joey dit gaat gaat nergens over.
Ik zag gisteren trouwens dat Ooijer zijn nieuwe contract zelfs vorig seizoen (!) heeft getekend, nadat hij Schalke afgezegd had...maar blijf het vooral goedpraten.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 23, 2006 9:03 am

generaal schreef:Kent iemand die Eduardo da Silva? Ik niet, maar 't lijkt me een koekenbakker (puur gevoelsmatig :D ) .
Ik ken hem ook niet, maar op het PN is een filmpje gezet en dat ziet er best aardig uit:
http://www.youtube.com/watch?v=nREh1bD0HsY

Hij lijkt zo een optie als spits, maar ook iemand die goed aan de zijkant kan spelen. Wat erg positief is, aangezien Koné dan eindelijk in de spits kan gaan spelen.

Maar misschien dat Steef hem kent ?

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » wo aug 23, 2006 9:10 am

Zo'n filmpje was er toentertijd ook over Robert. Ik weet nog goed dat ze op PN veelal in hun nopjes waren. ROmario, ROnaldo en nu RObert. Het liep allemaal nét even anders.

Afwachten dus.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 23, 2006 9:41 am

er schijnt ook een videoband te circuleren met een goed voetballende Gabric, een filmpje zegt dus niks.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Neefkens
Erelid
Berichten: 579
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo aug 23, 2006 9:51 am

08:34
Zorgen PSV over exodus Nederlandse routiniers
Van onze verslaggever


EINDHOVEN - PSV maakt zich zorgen over de uittocht van ervaren Nederlandse spelers uit de selectie. Zowel trainer Koeman als aanvoerder Cocu benadrukte na het verwachte vertrek van André Ooijer naar Blackburn Rovers dat de successen van PSV de afgelopen jaren deels waren gestoeld op de ervaring van Nederlandse spelers in de as van het elftal.

De 32-jarige international Ooijer weigerde, ondanks een nog één seizoen doorlopend contract, voor PSV uit te komen en forceerde een breuk. Blackburn betaalt ruim drie miljoen euro voor Ooijer, in wiens contract een afkoopsom van vijf miljoen stond. Spits Vennegoor of Hesselink, al vijf jaar PSV’er, vertrekt waarschijnlijk naar Celtic.

Ronald Koeman: ‘Het beste is als de kern van de ploeg Nederlands is. We zijn daarmee bezig, maar het is niet zo makkelijk om Nederlanders terug te halen uit het buitenland. Bij Ajax was het een paar jaar geleden juist andersom. Daar was de kern van Nederlanders juist erg jong, maar nu is Stam gehaald.’ Cocu, die na dit seizoen stopt: ‘Deze ontwikkeling is geen goede zaak voor PSV. Van een type als André lopen er niet veel rond.’

Ooijer, die dinsdag afscheid nam op het trainingscomplex De Herdgang en daarna naar Engeland vloog, was ruim acht seizoenen in dienst bij PSV. Manager voetbalzaken Valckx: ‘Gezien de omstandigheden hebben we er het maximale uitgehaald. We stonden met de rug tegen de muur. Een weg terug was er niet meer. André heeft ook andere spelers teleurgesteld. Maar we konden hem moeilijk een jaar rondjes in het bos laten lopen. Dan hadden we miljoenen in de plomp gegooid.’

Koeman probeert de leemte in het hart van de verdediging op te vullen met spelers in zijn selectie, zoals Addo en, incidenteel, Cocu of Simons. PSV wil ook rechtsachter Kromkamp huren, maar diens club Liverpool denkt aan verkopen.

Mocht Vennegoor of Hesselink vertrekken, dan koopt PSV een nieuwe spits. PSV en Celtic zijn het eens over de transfersom, maar de Twent onderhandelt over zijn persoonlijke wensen. Een dezer dagen valt de beslissing.
Volkskrant

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 23, 2006 10:17 am

Baseman schreef: :drecul2:
Hij mag van mening veranderen ???
Dan had hij contract niet moeten tekenen, kom op Joey dit gaat gaat nergens over.

Alsof contracten worden afgesloten om te worden uitgediend. Kom op, zeg. :aai:

Bouma en Lee kregen vorig jaar ook al een schop na. Westerhof snapt er weinig van. Een contract is een intentieverklaring, tegen de tijd dat het een blok aan het been wordt van een van beide partijen wordt een oplossing gezocht. En zo hoort het ook. Denk je dat Farfan en Gomes van plan zijn hun contract uit te dienen? Dacht het niet. En mochten ze dat wel willen doen, dan zal PSV ze in half Europa aanbieden in de hoop nog een transfersom te vangen. Omgekeerd tekenen Farfan en Gomes echt niet bij als Westerhof ze onder alle omstandigheden aan hun contract houdt, zoals hij nu met Ooijer doet.
Ik begrijp het wel, het is een tegenvaller, maar het is niet anders. Westerhof is een slechte verliezer. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 23, 2006 12:18 pm

Sorry Joey, maar ik heb echt geen idee waar je het over hebt.
Ooijer heeft vorig seizoen een contract getekend met die clausule, dan weet hij dus heel goed waar hij mee bezig is. Nu daarover klagen is dus gewoon echt onzin.

Westerhof wees Ooijer op de betreffende clausule en daar had hij groot gelijk in. Jij doet net alsof Ooijer onmenselijk is behandeld en dat is pertinente onzin. Ooijer heeft een jaar lang geprofiteerd van zijn nieuwe contract dankzij de forse salarisverhoging die erbij hoorde, dat moet hij niet verwachten dat PSV hem zomaar even van de hand doet. Wel de lusten maar niet de lasten :nooo:

Ooijer had ook kunnen kiezen voor geen clausule en een lagere verhoging Joey...

En natuurlijk zijn contracten er niet om uitgediend te worden, maar Ooijer is geen jong talent dat PSV gebruikt als opstapclub naar een Europese topclub. Zoals Farfan en Gomes, die overigens ook een clausule hebben en dus dienen te wachten totdat een club die prijs wil betalen.

PS: Lee kreeg vorig seizoen geen schop na, Bouma wel een beetje.
Westerhof was teleurgesteld dat beide spelers zo laat nog vertrokken, helemaal in Bouma aangezien die zich altijd profileerde als PSV'er.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 23, 2006 12:19 pm

Dit begint nu wel heel erg een verhaal als de discussie over Adriaanse te worden, zeg.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo aug 23, 2006 12:27 pm

Baseman schreef:

Ooijer had ook kunnen kiezen voor geen clausule en een lagere verhoging Joey...
Volgens mij wordt je salaris lager van een in het contract vastgelegde clausule. Zonder clausule kan de club immers vragen wat ze wil
I think I lost my fucking headache

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 23, 2006 12:32 pm

Juist door die clausule kreeg Ooijer een forse salarisverhoging, PSV heeft dan immers een gegarandeerd transferbedrag zogezegd.
Vandaar dat ik de klaagzang van Ooijer over dat bedrag zo bedroevend en misplaatst vind...

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo aug 23, 2006 12:32 pm

joey schreef:
Baseman schreef: :drecul2:
Hij mag van mening veranderen ???
Dan had hij contract niet moeten tekenen, kom op Joey dit gaat gaat nergens over.

Alsof contracten worden afgesloten om te worden uitgediend. Kom op, zeg. :aai:

Bouma en Lee kregen vorig jaar ook al een schop na. Westerhof snapt er weinig van. Een contract is een intentieverklaring, tegen de tijd dat het een blok aan het been wordt van een van beide partijen wordt een oplossing gezocht. En zo hoort het ook. Denk je dat Farfan en Gomes van plan zijn hun contract uit te dienen? Dacht het niet. En mochten ze dat wel willen doen, dan zal PSV ze in half Europa aanbieden in de hoop nog een transfersom te vangen. Omgekeerd tekenen Farfan en Gomes echt niet bij als Westerhof ze onder alle omstandigheden aan hun contract houdt, zoals hij nu met Ooijer doet.
Ik begrijp het wel, het is een tegenvaller, maar het is niet anders. Westerhof is een slechte verliezer. :nooo:
Maar het spel rondom Lee is heel schimmig en vies gespeeld door wederom de zaakwaarnemer. Toevallig ken ik daar de ins en outs van en Lee is onder enorme druk gezet door die zaakwaarnemer.

ik kan me niet herinneren dat Bouma een schop nagekregen heeft eerlijk gezegd.

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 23, 2006 12:33 pm

Ach, Westerhof en Adriaanse kunnen bij Joey nu eenmaal weinig goed doen :D

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 23, 2006 12:53 pm

Baseman schreef:Ach, Westerhof en Adriaanse kunnen bij Joey nu eenmaal weinig goed doen :D
Net als Blind en Zlatan. Wie vult aan?
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » wo aug 23, 2006 12:54 pm

Henk de Gier schreef:
Baseman schreef:Ach, Westerhof en Adriaanse kunnen bij Joey nu eenmaal weinig goed doen :D
Net als Blind en Zlatan. Wie vult aan?
Alexander. ;)

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Jesse » wo aug 23, 2006 2:00 pm

Galasek.

:bis:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » wo aug 23, 2006 2:02 pm

343. :headbang:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 23, 2006 2:03 pm

dat laatste kan ik wel begrijpen ;) :D
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 23, 2006 2:05 pm

Baseman schreef:Ach, Westerhof en Adriaanse kunnen bij Joey nu eenmaal weinig goed doen :D
Klopt niet, ik heb Westerhof in het verleden regelmatig verdedigd. Het is goed dat hij de financiën van PSV op orde brengt. Hij spreekt alleen te vaak voor zijn beurt en van de transfermarkt begrijpt hij niet veel. Hij redeneert als een supporter. Dat schiet niet op.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 23, 2006 2:07 pm

Westerhof redeneert juist niet als supporter, dat was Van Raaij.
Westerhof redeneert voornamelijk als financiele man.

En inderdaad, zijn uitlatingen in de pers waren over het algemeen niet al te intelligent. Al vind ik hem de laatste tijd stukken beter daarin, ook mbt Ooijer :xyxthumbs:

Maar we komen er toch niet uit, ik leg de schuld volledig neer bij Ooijer en Lens en jij niet. So be it...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 23, 2006 2:17 pm

Baseman schreef:Westerhof redeneert juist niet als supporter, dat was Van Raaij.
Westerhof redeneert voornamelijk als financiele man.
Van Raaij was weer zwak op andere punten. Maar transferzaken deed hij goed, hij haalde er het uiterste uit en in al die jaren is bij PSV praktisch geen speler gratis de deur uitgelopen. In tegenstelling tot bij ons.
Westerhof denkt alleen aan PSV, hij heeft geen begrip voor de wens van Ooijer om nog eens in het buitenland te kijken. Een wens die hij ook vorig jaar al had. Ik vind dat dom. Van Raaij gunde de spelers ook wat, en die houding was doorgaans wederzijds. Ik was altijd jaloers op de transferpolitiek van PSV, maar het zou me niet verbazen als jullie binnen een paar jaar op dit punt jaloers zijn op ons. ;)

Maar we komen er toch niet uit, ik leg de schuld volledig neer bij Ooijer en Lens en jij niet. So be it...
Jij ziet in Ooijer een wolf in schaapskleren, ik kijk daar anders tegenaan. Toch leuk, ik heb meer vertrouwen in hem dan jij. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » wo aug 23, 2006 2:40 pm

joey schreef:Westerhof denkt alleen aan PSV, hij heeft geen begrip voor de wens van Ooijer om nog eens in het buitenland te kijken.
Maar hoe kom je hierbij ?
Westerhof heeft aangegeven Ooijer te begrijpen, maar hij hield zich aan de afspraken die één jaar daarvoor gemaakt waren. En volkomen terecht in mijn ogen.
Jij ziet in Ooijer een wolf in schaapskleren, ik kijk daar anders tegenaan. Toch leuk, ik heb meer vertrouwen in hem dan jij. :D
Ik vertrouw NiNi en daardoor Ooijer en Lens totaal niet.
Ook gezien het feit dat alleen Ooijer bepaalde zaken beweert en PSV dat alles niet bevestigd, itt de zaak rondom Gomes.

PS: Ooijer is Amsterdammer, dus ik begrijp dat jij meer vertrouwen in hem hebt dan ik ;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 23, 2006 2:47 pm

Baseman schreef:Ooijer is Amsterdammer, dus ik begrijp dat jij meer vertrouwen in hem hebt dan ik ;)
Dat zal het zijn. :nooo: :sad:

Alsof wij hier onbetrouwbare rotzakken zijn. :sad:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 23, 2006 2:51 pm

dus nu is Ooijer toch een onbetrouwbare rotzak :confused:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 23, 2006 2:53 pm

In de ogen van Baseman wel.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » wo aug 23, 2006 2:55 pm

maar jij zegt het Joey. Je kan ook denken dat Baseman bedoelt dat Amsterdammers allemaal zo verstandig zijn om grote kansen niet te laten liggen.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gesloten