PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » do aug 31, 2006 12:55 pm

Telegraaf: Beasley verhuurd aan Manchester City

Telegraaf.nl meldt dat Diego Tardelli als vervanger van Beasley naar PSV komt. DaMarcus Beasley zou voor een seizoen verhuurd worden aan Manchester City. De Amerikaan is vanmiddag naar Engeland vertrokken voor de medische keuring. Volgens de krant is ook de verhuur van Vayrynen aan Celta de Vigo rond.
Tardelli in laatste wedstrijd al na half uur gewisseld
(Gepost door RvN)

In Brazilie gaan alle media er van uit dat Tardelli definitief voor een seizoen is verhuurd aan PSV. Gisteren speelde hij zijn laatste wedstrijd voor São Caetano tegen Corinthians. Al na 32 minuten werd hij door de coach van het veld gehaald. 'Een speler stapt niet het veld met het plan om slecht te gaan spelen. Maar Tardelli kwam twee keer keihard in had er uitgestuurd kunnen worden, waarmee hij ons zou benadelen', aldus de coach over de vroege wissel.

Op het WK onder 20 presteerde hij teleurstellend al bleef Piet de Visser zeer positief over de aanvaller.
2x PSV Netwerk. Lekkere aankoop! :D
Ajax!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do aug 31, 2006 12:56 pm

joey schreef: Maar ik vind eigenlijk wel dat als je zegt je seizoenskaart te zullen inleveren, dat je het dan ook moet doen.
Tja, toen dachten de meesten nog dat het er niet van zou komen. Dan is het makkelijk om een grote mond te hebben. Nu moeten diegene laten zien of ze inderdaad principes hebben. Ik ben benieuwd naar de lege plekken in het stadion.

Wat betreft zijn transfer: Ik vind het persoonlijk wel jammer dat hij naar psv gaat maar zoals meerdere mensen hier ook al hebben gemeld. Het is lang niet zo erg als dat hij naar feyenoord was gegaan. Veel meer dan dat gevoel heb ik hier eigenlijk niet bij.

Bij Ajax is er geen plek voor hem en zoveel clubs hadden er denk ik geen serieuze interesse in hem. Ik kan me tenminste niet voorstellen dat hij naar Nederland zou terugkeren als hij ook in een andere competitie zou kunnen spelen. Er is bijna geen stadion in Nederland waar hij normaal behandeld zal worden.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 31, 2006 12:58 pm

joey schreef:Maar ik vind eigenlijk wel dat als je zegt je seizoenskaart te zullen inleveren, dat je het dan ook moet doen.
:yes:

En gelukkig hoeven we Baseman niet te feliciteren, mocht Psv onverhoopt kampioen worden. ;)

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Bericht door Laudrup » do aug 31, 2006 12:58 pm

343 schreef:@ Jansma. :yes:

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » do aug 31, 2006 1:01 pm

Het gaat er niet om dat Kluivert voor Ajax gespeeld heeft.
Wel dat Kluivert bij uitstek een soort Ajacied was waarvan de gemiddelde Psv-er walgde (en ik ken er behoorlijk wat)... de air, de bravoure, de houding... samen met een Seedorf en misschien een Davids was hij toch wel een van de mannen die symbool stonden voor alles wat er fout was aan Ajax in de ogen van de Eindhovenaren. "Gelukkig zijn wij hier anders".

Nou, dan vind ik het toch net wat hypocrieter en slapper dat als de nood hoog is, alles vergeten en vergeven is (Kluivert is niet noemenswaardig anders dan toentertijd). Kijk, hij is geen onomstreden Litmanen die zelfs bij Feyenoorders en Psvers veel respect genoot.

En eerlijk gezegd heb ik nooit iets tegen Van Bommel gehad (volgens mij geen enkele psv-er) en de meesten hier staan vrij neutraal tegenover Jheri Curl.
Ik probeer me even te bedenken welke psv-er of feyenoorder nooit bij ajax zouden moeten voetballen (misschien als ie nog zou 'voetballen' John de Wolf of Ruud Heus) terwijl een Taument uit die tijd wel welkom zou zijn geweest.

Gebruikersavatar
Cluijffert
Berichten: 2174
Lid geworden op: zo jun 19, 2005 9:34 am
Locatie: Haarlem

Bericht door Cluijffert » do aug 31, 2006 1:04 pm

Ye' Mighty Oak schreef:
Jansma schreef:
Ye' Mighty Oak schreef::pukey:
Het spijt me voor je, maar het zijn toch de grote getalen zich 'psv fan' noemende mensen waarover je een lading geurige kots moet uitstorten.
Het moet misselijkmakend zijn om mede-"fans" de overgebleven integriteit van je club zo te zien verkwanselen vanwege een falend technisch beleid :aai:
Ach, vertel me maar hoe het is, jullie hebben er ervaring mee.

Vooralsnog brengt het falend technisch beleid ons wel in de CL.
Nee, je verwart de supporters met het voormalig bestuur ;)

Gebruikersavatar
Izmailov
Berichten: 680
Lid geworden op: ma okt 25, 2004 10:31 am

Bericht door Izmailov » do aug 31, 2006 1:10 pm

donderdag 31 augustus 2006
Voetbal: Kromkamp dichtbij overgang PSV

EINDHOVEN - Jan Kromkamp is dichtbij een overgang naar PSV. De 26-jarige rechtsback van Liverpool is op weg naar Eindhoven waar hij later op de dag een meerjarig contract kan tekenen. PSV moet Kromkamp van Liverpool kopen. Beide clubs hebben inmiddels over de transfersom gesproken. Zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink bevestigt dat de kans groot is dat Kromkamp bij PSV tekent.
De 26-jarige Kromkamp startte zijn loopbaan bij Go Ahead Eagles. Hij haalde als rechtsback van AZ het Nederlands elftal. Kromkamp speelde vijf seizoenen voor de club uit Alkmaar. Hij verhuisde vervolgens via Villarreal naar Liverpool.

Patrick Kluivert
Patrick Kluivert heeft donderdag bij PSV een medische keuring ondergaan. De medische staf verwacht donderdagmiddag de resultaten van de test. Naar verwachting tekent de spits later een tweejarig contract.
De clubleiding van PSV heeft ook nog goede hoop dat het donderdag een overeenkomst met aanvaller Tardelli bereikt. De Eindhovense club wil de Braziliaanse jeugdinternational huren.
(ANP)
www.ad.nl

Het lijkt erop dat Kromkamp ook zo goed als rond is.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 31, 2006 1:18 pm

Kluivert wil niet gepresenteerd worden
31 augustus 2006, 13:53
Door: Roy van den Berghe
Patrick Kluivert heeft bij PSV laten weten dat hij niet officieel wil worden gepresenteerd. De aanvaller tekent binnen enkele uren een contract in Eindhoven, maar heeft geen trek in alle media aandacht.
De opvolger van Jan Vennegoor of Hesselink vindt dat hij deze aandacht niet heeft verdiend, na zijn slechte laatste twee seizoenen. Kluivert wil de media niet overtuigen met woorden, maar wil zijn voeten laten spreken.

www.voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 1:30 pm

Zie je wat de gemoedelijkheid van PSV met een speler doet :sad:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 31, 2006 1:32 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Zie je wat de gemoedelijkheid van PSV met een speler doet :sad:
Hij voelt zich zo thuis dat hij zich niet durft te laten zien. :D
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 1:33 pm

Omdat hij eindelijk doorheeft wat hij de afgelopen jaren allemaal uijtgespookt heeft...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 31, 2006 1:34 pm

Hij gaat zijn leven beteren! Wedergeboren, in PSV! Amen! :eusa_pray:

;)
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 31, 2006 1:39 pm

Zou hij nou echt vinden dat hij die aandacht niet heeft verdient of houz hij meer ´bang´ zijn voor de reacties van het publiek cq sommige tegenstanders van hem in het publiek?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 31, 2006 1:43 pm

Hij schaamt zich dood. ;)

Maar dat verandert snel, bij dat warme PSV. Genoeg steunbetuigingen al op PN, zoals deze:


Afbeelding

Jan Timmer wil snel weg bij PSV
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF


EINDHOVEN - Jan Timmer wil ’zo snel mogelijk’ terugtreden als president-commissaris van PSV. De voorzitter van de Raad van Commissarissen moet conform de statuten in oktober terugtreden, maar Timmer betwijfelt of hij dan al weg is.
Hij acht het van groot belang om eerst een nieuw management voor de club te benoemen. PSV gaat na het vertrek van voorzitter Rob Westerhof op zoek naar een betaalde algemeen directeur. „Ik wil me daar nu volledig op richten“, aldus Timmer. „Als dat geregeld is, zal ik geen dag langer meer in functie blijven. Ik ben 73 jaar, ik snak naar rust.“

PSV trekt een periode van drie tot negen maanden uit om de directie van de NV opnieuw op te zetten. De afgelopen maanden trad zowel technisch directeur Guus Hiddink als Westerhof daaruit terug. De functie van Hiddink is niet ingevuld, de taken van Westerhof worden voorlopig waargenomen door Frits Schuitema.

Een jaar geleden negeerde de leiding van PSV de statuten al door Timmer nog een jaar langer te laten aanblijven als voorzitter van de RvC. Formeel moest de bestuurder aftreden in het jaar dat hij 72 werd. Directeur Harry van Raaij van de Stichting PSV Voetbal plaatste daar toen grote vraagtekens bij. Ook nu lijkt Timmer zich niet te willen houden aan de formele datum van aftreden.

De voormalige topman van Philips zegt zich zorgen te maken over de financiële positie van PSV. Uitlatingen van Westerhof dat er dit seizoen tien tot vijftien miljoen euro beschikbaar zou komen voor spelersaankopen noemt hij ’niet realistisch’. Westerhof werd de afgelopen maanden een paar keer teruggefloten door Timmer, ondermeer in de contractonderhandelingen met de spelers Gomes en Ooijer.
Eindhovens Dagblad

Timmer heeft het prima gedaan. Als hij destijds was meegegaan in de dagdromen van Van Raaij en Hiddink, zat PSV nu aan de grond. De supporters haten hem, maar dat is onterecht. Het is niet zijn schuld dat Van Raaij die rare constructie heeft bedacht waarbij leden van de RvC tegelijkertijd investeerder waren.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » do aug 31, 2006 2:14 pm

Lucas schreef:Ajaxfans zijn niet zo heel veel anders hoor. van Bommel had best ons middenveld mogen komen versterken
Ik moet er niet aan denken

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 2:26 pm

Wat zijn de statistieken van Kluivert versus PSV eigenlijk?

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Bericht door Laudrup » do aug 31, 2006 2:26 pm

Kluivert afgekeurd, vanavond 2e keuring.

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 2:27 pm

Buitenspel?
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » do aug 31, 2006 2:30 pm

Laudrup schreef:Kluivert afgekeurd, vanavond 2e keuring.
Spanning en sensatie in ieder geval :nailbite:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » do aug 31, 2006 2:32 pm

Afgekeurd? Waar heb je dat vandaan, Laudrup?

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 2:33 pm

Niet afgekeurd. Vanavond is er een tweede keuring.

Dat zeiden ze in ieder geval op 3FM

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 2:33 pm

Gelukkig leert Koeman snel en heeft ie nu een plan B!
I think I lost my fucking headache

boa
Berichten: 494
Lid geworden op: vr okt 03, 2003 2:30 pm
Locatie: Tilburg

Bericht door boa » do aug 31, 2006 2:44 pm

joey schreef:Maar Kluivert was omstreden in Barcelona omdat hij te weinig scoorde.
.
Volgens mij niet hoor.

Kluivert was vanaf '98 t/m '01 redelijk onaantastbaar. Als je de doelpunten van alle spitsen in Spanje in die periode bij elkaar op telt staat Kluivert denk ik 3e. Achter Raúl en Tristan. Misschien zelfs wel voor Tristan.

Hij heeft in die periode 3 van de 4 seizoenen méér gescoord dan de zogenaamde doelpuntenmachine Makaay.

Ik heb hem in die tijd ook regelmatig in het stadion actief mogen zien. Wat een genot. Eén brok energie en spieren. Met een prachtige techniek en killersmentaliteit voor de goal.

En Kluivert is natuurlijk één van de beste nederlandse spitsen ooit. Eigenlijk zou niemand daar over moeten discussieren. Er is geen Nederlandse spits geweest (op van Basten na) die gedurende 5-6 jaar onomstreden was in het Nederlands Elftal. Hij speelde altijd. Ik kan me nog zoveel doelpunten van hem herinneren. Bij Ajax, maar zeker ook bij het Nederlands elftal.

Hij stond er vaak in belangrijke wedstrijden. Ook op jonge leeftijd al.

Jammer dat zijn carrière de andere kant op ging. Ik wens hem veel succes bij PSV. Ik hoop dat hij ze naar de finale van de CL schiet en 40 keer scoort. Zolang Ajax maar kampioen wordt.

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » do aug 31, 2006 3:26 pm

Ye' Mighty Oak schreef:Niet afgekeurd. Vanavond is er een tweede keuring.

Dat zeiden ze in ieder geval op 3FM
En vanavond heeft ie wat ingenomen en doorstaat wel de 2e keuring ofzo... :eusa_liar:

FF een vraag voor de kenners hier die nieuwe rechtsback van ons aller ajax hoeveel heeft ie gekost? als je kromkamp voor 3 milj. kunt krijgen....
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » do aug 31, 2006 3:26 pm

Volgens mij is er sprake van twee keuringen: een medische en een conditie, maar uiterlijk vanavond om 24.00 uur weten we hoe het er voor staat met de fysieke conditie van Patrick.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Gesloten