Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » ma dec 11, 2006 12:32 pm

Jabukajaja schreef: 9 minuten te laat. ;)
Er kwam een 9 minuten durend telefoontje doorheen waarschijnlijk want ik heb jouw hele post nooit gezien :D
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » ma dec 11, 2006 12:33 pm

Die pagina's laden dan ook zo langzaam op AT. ;)

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » ma dec 11, 2006 6:09 pm

Ik vind het maar een flutforum, Jabu. :sad:

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 9:48 pm

Wacht maar tot Bertje het hier voor het zeggen heeft! :cheer:
Bertje for President!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma dec 11, 2006 11:30 pm

Het is weer tijd voor het Jorien-babbeltje van Derksen. :pukey:
Het stinkt aan alle kanten!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » ma dec 11, 2006 11:54 pm

Riemer deed er anders met graagte aan mee.
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma dec 11, 2006 11:58 pm

Ach, het is misschien een tikkie overdreven maar ik kan me er wel een beetje in vinden. Natuurlijk heeft hij die mensen zelf aangesteld en heeft hij te lang te veel macht gehad. Maar de manier waarop ze zich nu van hem proberen te ontdoen verdient bepaald niet de schoonheidsprijs. Hoe je het ook bekijkt, hij heeft de club toch wel uit een moeilijke periode gehaald.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 12, 2006 12:13 am

Honderd jaar geleden, ja. En daarna heeft hij de boel laten versloffen.

Tijdens het bewind van VDH zijn ik weet niet hoeveel mensen weggewerkt. Nu hij zelf aan de beurt is, hoeven we daar niet sentimenteel over te doen.
Laatst gewijzigd door joey op di dec 12, 2006 12:22 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
thaumaturgy
Berichten: 383
Lid geworden op: do apr 27, 2006 4:32 am

Bericht door thaumaturgy » di dec 12, 2006 12:21 am

joey schreef:Het is weer tijd voor het Jorien-babbeltje van Derksen. :pukey:
En Gullit is natuurlijk de grote schuldige. ;)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 12, 2006 12:25 am

thaumaturgy schreef:
joey schreef:Het is weer tijd voor het Jorien-babbeltje van Derksen. :pukey:
En Gullit is natuurlijk de grote schuldige. ;)
:yes: :D

Toen Gullit werd aangesteld, is hier op het forum al aangegeven door ik meen Wimpey (maar ook anderen) dat Feyenoord een flinke zak geld moest neerzetten. Gullit had in Engeland al de reputatie van 'big spender'. Dus paste hij totaal niet bij Feyenoord, want Feyenoord kan zich niets permitteren. Een beleidsfout dus om hem aan te stellen en wie is daar eindverantwoordelijk voor? Juist.... :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » di dec 12, 2006 10:56 am

Aanklager UEFA nog niet klaar met Feyenoord

BRON: BN/De Stem

BN/De Stem meldt vanochtend dat de aanklager van de UEFA in beroep is gegaan tegen de straf die Feyenoord kreeg voor de ongeregeldheden in Nancy. De Rotterdammers, die zelf wel akkoord waren gegaan met de zogenaamde lichte straf, kunnen het boek daardoor nog niet sluiten. Waarschijnlijk in januari zal het beroepsorgaan van de UEFA, de 'Board of Appeal' de zaak helemaal opnieuw bekijken.
De aanklager kan uitgebreid werk maken van zijn beroep en getuigen laten opdraven en gebruik maken van TV-beelden. De aanklager vindt dat Feyenoord een te lage straf heeft gehad met de boete van € 125.000 en een voorwaardelijke straf van twee wedstrijden zonder publiek. Bovendien heeft hij juridische bezwaren tegen de uitspraak, in de zin dat 'het vergoeden van de aangerichte schade' geen regelementaire straf zou zijn, volgens de UEFA-regels.
Waarschijnlijk eist de aanklager wederom een uitsluiting van Feyenoord voor de duur van twee jaar. Mocht de UEFA Feyenoord alsnog veroordelen tot een dergelijke straf, kan de Rotterdamse club enkel nog in beroep bij de Court of Arbitration for Sport (CAS). Maar dat zou wederom maanden duren.
FN
Het stinkt aan alle kanten!

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo dec 13, 2006 4:48 pm

Milde straf Feyenoord voor bierincident

www.voetbalonline.nl, 13 december 2006 12:31 - Opnieuw lijkt Feyenoord goed weg te komen bij de disciplinaire commissie van de UEFA. Die heeft de club een boete opgelegd van 12.500 euro wegens het bierincident in de wedstrijd tegen Blackburn Rovers. Een speler van de Engelse club kreeg tijdens het UEFA Cup-duel in Rotterdam een beker bier in zijn gezicht.

In Rotterdam werd met enige vrees naar het oordeel van de UEFA uitgezien, omdat de club er na de rellen in Nancy en een aantal eerder ontsporingen in een slecht blaadje stond bij de Europese bond.

Feyenoord kreeg eerder naar aanleiding van de incidenten in Nancy een boete van 125.000 euro en een
voorwaardelijke uitsluiting van twee duels opgelegd. De aanklager gaat waarschijnlijk tegen die milde straf voor Feyenoord in beroep en dat zou dan in januari dienen.
www.voetbalonline.nl

Drank maakt meer kapot dan je lief is...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo dec 13, 2006 5:33 pm

Krijgen ze zo'n lichte straf omdat dit nog voor de rellen in Nancy is gebeurd?

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo dec 13, 2006 6:25 pm

Léonard mag en wil al weg bij Feyenoord

13/12/2006 8 :59

Philippe Léonard ziet geen heil meer in een langer verblijf bij Feyenoord. 'Het is beter dat ik ga', bekent hij in dagblad Het Laatste Nieuws.

'Sportief directeur Peter Bosz heeft me nu toestemming gegeven om een andere club te zoeken', aldus Léonard, die in augustus bij de Rotterdamse club belandde, maar niet verder kwam dan twee competitieduels en één optreden in het toernooi om de UEFA Cup. De 32-jarige linksback stond in totaal 165 minuten op het veld.

Het dieptepunt was zijn spel in de topper tegen Ajax, waar Tom De Mul hem in het eerste half uur doldraaide en coach Erwin Koeman hem al in de dertigste minuut van het veld haalde. Na afloop vertelde de trainer dat de Belgische back niet kan spelen tegen een echte rechtsbuiten.

'De tactiek van Feyenoord ligt me niet', bevestigt Léonard. 'Met drie man achterin spelen, met een systeem van individuele mandekking, dat is niets voor mij. Ik speelde in het verleden altijd in zonedekking.'

Van Feyenoord mag de 26-voudig international weer vertrekken, ook al loopt zijn contract nog tot de zomer van 2008. Léonard kan zich vinden in een voortijdig afscheid. 'Mijn toekomst als Rode Duivel hangt aan een zijden draadje, maar ik zou graag in beeld blijven.'
vi.nl

:D

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » vr dec 15, 2006 8:49 am

Feyenoord weer in ongewisse

Aanklager UEFA in beroep na milde straf voor rellen in Nancy

ROTTERDAM, vrijdag

Feyenoord blijft maar heen en weer geslingerd worden tussen hoop en vrees. Na twee feestdagen afgelopen week - vanwege de lichte straf na de rellen in Nancy en de Europese overwintering na de 3-1 winst tegen Wisla Krakau - gingen gisteren de alarmbellen weer rinkelen in De Kuip. De aanklager van de UEFA liet weten in beroep te gaan tegen de milde straf van 125.000 euro en twee wedstrijden zonder publiek voorwaardelijk met een proeftijd van drie jaar naar aanleiding van de ongeregeldheden in Frankrijk. Zodoende blijft Feyenoord voorlopig in onzekerheid verkeren met betrekking tot de Europese toekomst.

Een tegenvaller voor Feyenoord, dat na de uitspraak van de tuchtcommissie van de Europese voetbalbond direct bekendmaakte akkoord te gaan met het vonnis. De aanklager vond deze straf echter in geen verhouding liggen met de eis - een verbanning van één of twee seizoenen dat hij alsnog besloot in beroep te gaan. De beroepscommissie zal zich waarschijnlijk in januari over de zaak buigen.

Overigens loot Feyenoord vandaag gewoon mee voor de 16e finales van de UEFA Cup. In februari zal de ploeg van Erwin Koeman daarvoor in actie komen. De kans dat de commissie van beroep Feyenoord alsnog met onmiddellijke ingang wenst te verbannen, is nihil. Wel kan de commissie besluiten dat in februari geen publiek wordt toegelaten in De Kuip.

Binnen een week verwacht Feyenoord de beweegredenen te horen van de aanklager om in beroep te gaan. Als de zaak voorkomt bij de UEFA in Nyon dan is het Feyenoord toegestaan om de zaak mondeling toe te lichten. In tegenstelling tot de schriftelijke afhandeling bij de tuchtcommissie. Ook kunnen er getuigen worden gehoord en televisiebeelden worden gebruikt. De uitspraak van de beroepscommissie is bindend en kan daarna alleen nog worden getoetst bij het internationale Sporttribunaal (CAS) in Lausanne.

Commercieel directeur Chris Woerts van Feyenoord sprak van een normale gang van zaken. „Het is een democratisch recht om in beroep te gaan, dus wachten we eerst de argumentatie van de UEFAaanklager af voordat we zullen bepalen hoe we met deze situatie omgaan.” Qua verweer zal Feyenoord weinig nieuws in te brengen hebben en wordt vertrouwd op het aanvankelijke, sterke verweer. Daarbij werd de nadruk gelegd op het voortraject, waarin Feyenoord zowel de UEFA, Nancy als de Franse autoriteiten vooraf had gewaarschuwd voor problemen met fans, waaronder mensen met stadionverboden, die niet via de reguliere weg aan kaarten waren gekomen. Het liep inderdaad uit de hand zoals Onno Jacobs, financieel directeur met veiligheid in zijn portefeuille, had voorspeld.

Terwijl de Nederlandse delegatie nadrukkelijk stelde dat mensen, die niet via de officiële weg aan kaarten waren gekomen, geweerd moesten worden, stalde de Franse politie deze groep in het stadion. Al snel ging het mis en moest de politie traangas gebruiken om de orde te herstellen. Er werd zoveel gebruikt dat de spelers op het veld last kregen van het traangas en het duel tijdelijk werd gestaakt.
De T.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr dec 15, 2006 9:28 am

Het heeft wel iets humoristisch. Feyenoord kreeg zo'n lage straf dat bijna iedereen met ergens een rol binnen binnen Feyenoord het niet kon nalaten om van de dakken te schreeuwen dat ze veel mazzel hadden met deze erge lage straf en dat zij eigenlijk een veel hogere straf verwacht hadden. Alleen helemaal niemand had er op gerekend dat de aanklager nog in beroep kon gaan. De eigen uitlatingen maken hun zaak er niet echt sterker op. :aai:

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » vr dec 15, 2006 11:08 am

arme stakkers!! :D

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41191
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » vr dec 15, 2006 1:37 pm

Joehoe Opstelten, de loting al gezien? Daar komen de Engelsen! :D

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » vr dec 15, 2006 1:57 pm

En wat voor bijnaam hadden de Spurs ook alweer? :hypocrite:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 15, 2006 2:12 pm

Chaos in rotterdam!! Hoe lang geleden was het ook alweer sinds de laatste feyenoord - spurs?

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » vr dec 15, 2006 3:43 pm

Volgens mij heeft de Spurs heden ten dage nauwelijks nog hoolies.

Wel mooi dat de Uefa in beroep is gegaan tegen die belachelijk lage straf en ik hoop dat die kut M. van Praag nou eens zich er niet mee gaat bemoeien in de wandelgangen van de Uefa, bah wat een nepjood, een beetje lopen lobbyen voor Fnoord. :redcard:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » vr dec 15, 2006 3:45 pm

Ik begrijp dat Ajax een straf verdient vanwege het mollen van een wegrestaurant door haar supporters?
I think I lost my fucking headache

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » vr dec 15, 2006 3:49 pm

Feyenoord dus tegen Jol en Ghaly, die allebei wel even willen laten zien dat Feyenoord geblunderd heeft.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » vr dec 15, 2006 3:53 pm

Daar is amper wat gebeurd.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » vr dec 15, 2006 3:56 pm

Dat hangt van je definitie van amper af. Als ik ga tanken en ik gooi en passant een paar ruiten bij het tankstation in dan zou het mij in ieder geval verbazen als de eigenaar van het tankstation tegen mij zou zeggen dat hij mij amper iets kwalijk neemt.

Gesloten