NEC

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr feb 23, 2007 10:06 pm

Ramona schreef:'Leuk' altijd die ramptoeristen... :cheer: :moontje:
Zonde, hoor. Gun die Mario Been al het goede, namelijk.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 23, 2007 10:07 pm

:cokesmile: :twisted:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr feb 23, 2007 10:09 pm

Het is nog echt waar ook. :D

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 23, 2007 10:11 pm

Peter schreef:Het is nog echt waar ook. :D
Verliezen bedoel je... :sneaky1:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47975
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » vr feb 23, 2007 10:13 pm

Dat ook inderdaad. Nee, ik vind die Marion Been een goeie. Bouwt leuk zijn carrière op en weet daarbij ook nog eens één en ander neer te zetten. Verder vind ik het ook een prima kerel, al blijft hij een Feyenoorder pur-sang.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 23, 2007 10:15 pm

Peter schreef:Dat ook inderdaad. Nee, ik vind die Marion Been een goeie. Bouwt leuk zijn carrière op en weet daarbij ook nog eens één en ander neer te zetten. Verder vind ik het ook een prima kerel, al blijft hij een Feyenoorder pur-sang.
Ik had nada, nul komma nul met Mario... Maar hij verrast me aangenaam moet ik bekennen...doet 't goed... :worshippy: :yes:

Gebruikersavatar
martijn401
Berichten: 2595
Lid geworden op: wo jan 28, 2004 11:23 am

Bericht door martijn401 » vr feb 23, 2007 10:20 pm

Je kon er op wachten dat de druk teveel werd voor Nec. Koploper zijn van het rechter rijtje is een ding, het blijven is een tweede.

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » vr feb 23, 2007 10:22 pm

Ach...verliezen tegen Utreg thuis is sowieso geen schande, lijkt mij...dus ik ben 't niet met je eens...de thuiswedstrijd tegen Twente eerst maar eens aanschouwen...

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » vr feb 23, 2007 10:44 pm

Utrecht is dit jaar maar een matige ploeg, hoor!
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » za feb 24, 2007 12:18 am

NEC ook..... ;)
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » za feb 24, 2007 12:40 am

Ramona schreef:Ach...verliezen tegen Utreg thuis is sowieso geen schande, lijkt mij...
Zelfs Ajax wist bij Utrecht te winnen terwijl ze daar toch traditioneel met nul punten weggaan. Absolute wanprestatie van NEK dus.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za feb 24, 2007 8:07 am

666 schreef:
Ramona schreef:Ach...verliezen tegen Utreg thuis is sowieso geen schande, lijkt mij...
Zelfs Ajax wist bij Utrecht te winnen terwijl ze daar toch traditioneel met nul punten weggaan. Absolute wanprestatie van NEK dus.
En weet je wat nu zo fijn is...
Volgende week vrijdag mag je weer genieten van een heerlijk wedstrijdje op de vrijdagavond live... :cheer:

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za feb 24, 2007 8:20 am

Wanneer is die vrijdagavondwedstrijd van Ajax?
Bertje for President!

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » za feb 24, 2007 8:26 am

Kaboem! schreef:Wanneer is die vrijdagavondwedstrijd van Ajax?
Geen flauw idee...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za feb 24, 2007 10:57 am

Die is er niet.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
SylvievdVaart
Berichten: 13218
Lid geworden op: do sep 30, 2004 2:28 pm
Locatie: Wollukje ❤

Bericht door SylvievdVaart » za feb 24, 2007 12:02 pm

Peter schreef:
Ramona schreef:'Leuk' altijd die ramptoeristen... :cheer: :moontje:
Zonde, hoor. Gun die Mario Been al het goede, namelijk.
Wat een vreselijke man! :pukey:
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za feb 24, 2007 12:59 pm

Bertje schreef:Die is er niet.
Ik dacht dat ook PSV, Ajax en Feijenoord een keer per seizoen op vrijdag zou spelen!
Bertje for President!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za feb 24, 2007 1:00 pm

Ajax niet, in ieder geval. PSV heeft al een keer op vrijdag gespeeld, meen ik.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Kaboem
Berichten: 9210
Lid geworden op: za jul 29, 2006 10:36 am

Bericht door Kaboem » za feb 24, 2007 1:05 pm

Belachelijk! Dat was wel de afspraak. Op die gronden zijn de rechten ook verkocht.

Ik voel me bedonderd, Bertje! :sad:
Bertje for President!

Wouter
Berichten: 18932
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » zo feb 25, 2007 1:02 am

SylvievdVaart schreef:
Peter schreef:
Ramona schreef:'Leuk' altijd die ramptoeristen... :cheer: :moontje:
Zonde, hoor. Gun die Mario Been al het goede, namelijk.
Wat een vreselijke man! :pukey:
Eindelijk een Amsterdam-bewoonster iemand met verstand van Gelderse zaken... ;)

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34430
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Bericht door Ramona » wo feb 28, 2007 9:29 am

...en is dit een Arnhemmer met verstand van zaken zeker... :eusa_dance: :cheer:

Exclusief interview: ’NEC past bij mij’
Door: Chiron | Gepubliceerd: Gisteren 19:07


Nu de wind een beetje is gaan liggen rondom nu al, dé Nijmeegse transfer van aankomende zomer, is het tijd om de hoofdrolspeler zelf aan het woord te laten. Na een rondje over zijn nieuwe grasmat gemaakt te hebben is het ijs gebroken en doet de goedlachse Jhon van Beukering zijn verhaal aan ForzaNEC.nl.

Jhon, na alle commotie van de afgelopen weken; laten we bij het begin beginnen. Wanneer hoorde je voor het eerst van de interesse van NEC?


wee jaar geleden, toen de Graafschap nog in de Eredivisie speelde, toonde NEC voor het eerst interesse, echt concreet is dat toen niet geworden tot enkele weken geleden. Op de laatste dag van de transfermarkt kon ik ineens naar RKC, per direct. Ik wist dat NEC op dat moment ook een gesprek met mij had aangevraagd en ik heb mijn zaakwaarnemer direct naar Nijmegen laten bellen wat nu precies hun plannen waren. NEC wilde toen direct onderhandelen en dat maakte de keuze natuurlijk erg makkelijk.

Waarom was dat een makkelijke keuze?

NEC speelt vast in de middenmoot, hebben ambities en er staat een goede, jonge groep. Qua spel en qua club past NEC gewoon bij mij. Dat het dichtbij was is voor mij niet echt een issue. Wat ik wel belangrijk vind is dat ik het seizoen bij De Graafschap af kan maken en hopelijk dat kampioenschap op mijn naam kan schrijven.

Toen je twee jaar geleden voor het eerst de club NEC hoorde vallen in combinatie met jouw persoon, wat ging er toen door je heen?

Ik keek gelijk naar mijn broer en mijn vader en heb gelijk gezegd: Als ze komen, ik ga gelijk. Toen het afgelopen januari uiteindelijk rondkwam vonden ze het ook fantastisch voor me: een stap hogerop, Eredivisie, hartstikke mooi.

Afbeelding

Heb je daar dan geen dubbel gevoel bij, je familie bezocht immers regelmatig wedstrijden van Vitesse?

Het gaat om mijn gevoel, wat anderen er dan van vinden dat maakt me niet zoveel uit. Als mijn gevoel goed is, dan staat de rest van mijn familie daarachter. Ik blijf ook gewoon in Velp wonen, ben niet bang voor vreemde acties ofzo. Velp-Zuid is een soort van dorpje waar iedereen elkaar kent en omdat het dicht bij Arnhem ligt zijn de meeste jongens daar voor Vitesse. De meeste reacties die ik heb gekregen waren ook positief, ze vonden het leuk dat ik hier ging voetballen.

Maar was Vitesse niet ook jouw club?

Ik heb eerst vier jaar bij De Graafschap in de jeugd gevoetbald, op een gegeven moment ging ik kijken wat het beste voor me was. Vitesse, en dan vooral de jeugdopleiding, was gewoon toentertijd top. We speelden ieder jaar om het kampioenschap en daar heb ik een hele mooie tijd gehad. In het jaar dat we in de jeugd kampioen werden maakte ik ook mijn debuut voor Vitesse, onder Ronald Koeman. Nadat Koeman weg was bleef ik stilstaan in mijn ontwikkeling, ik speelde niet meer en koos voor mijzelf. Bij De Graafschap kreeg ik weer echt plezier in het voetballen, iets wat ik bij Vitesse helemaal kwijt was.

Maar samen met Theo Janssen en Nicky Hofs was jij toch het gezicht van Arnhem en het toekomstige Vitesse. In de Nieuwe Revu werd in 2002 zelfs nog gesproken over 'de drie boefjes’.

Dat was meestal voor de wedstrijden tegen NEC dat we juist dit soort dingen kregen. Je wordt dan bij elkaar gezet en Vitesse vond dat natuurlijk alleen maar mooi. Supporters krijgen op die manier meer binding met de club, net als hier Frank Demouge en Dennis Gentenaar werden gehyped. Je roept wat en iedereen vindt het prachtig. In plaats van Eniesee zeg je Nek en je krijgt alweer lachende gezichten. Gewoon een beetje sarren, dat hoorde erbij.

Hoe reageerden Theo Janssen en Nicky Hofs eigenlijk op jouw transfer?

Ik heb helemaal geen contact meer met die jongens. Met Theo had ik sowieso nooit echt contact. Nicky kende ik uit de jeugd van Vitesse en we waren best goede vrienden omdat onze ouders ook goed met elkaar overweg konden. Maar sinds zijn vertrek naar Feyenoord is dat ook verwaterd.

Hou je überhaupt contacten over uit de voetballerij of valt dat mee?

Heel weinig maar, de meeste voetballers kijken alleen naar zichzelf. De voetbalwereld is keihard. Als je samen speelt wil je met elkaar vechten maar daarna gaat ieder weer zijn eigen weg. Bij Vitesse en Zwolle spreek ik vrijwel niemand meer. Bij De Graafschap zal ik zeker contact houden met René Bot, dat is een goede vriend geworden.

Afbeelding

In de Gelderlander noemde jij de overstap niet pikant, waarom zie je dat zo?

Zoals ik al zei, ik heb altijd naar mezelf gekeken. Na de huurperiode bij De Graafschap kon ik ook weer bijtekenen bij Vitesse maar mijn gevoel was niet goed en dan houdt het bij mij snel op.

Hoe zou jij jezelf omschrijven in het veld?

Ik wil altijd winnen, vol voor de aanval gaan en ik kan erg slecht tegen mijn verlies.

Als wat voor een type spits zie jij jezelf?

Ik heb van alles denk wel wat. In de zestien ben ik gewoon supergevaarlijk. En als een balvaste spits heb ik vaak goed oog voor de lopende mensen. Maar dat neusje voor de goal dat blijft: Eén van de twee kansen gaat er meestal wel in.

En het systeem, maakt dat voor jou uit?

Vroeger had ik gelijk gezegd: drie spitsen, nu heb ik al in zoveel systemen gespeeld dat ik het allebei kan. In twee spitsen als aanspeelpunt of als snelle jongen eromheen en met drie spitsen als centrumspits. Ik speel nu bij De Graafschap in een mix van beide systemen. We staan als drie spitsen maar Berry (Powell, red.) heeft een vrije rol, een beetje zoals Denneboom hier ook heeft.

Je hebt NEC natuurlijk al een tijd gevolgd, ook vaak tegen gespeeld, kun jij jezelf vergelijken met een speler die hier speelt, of heeft gespeeld?

Misschien Jack de Gier wel. Met de rug naar de goal spelen en vanuit alle hoeken op goal kunnen schieten.

We weten wat de spelers bij NEC van de derby’s vinden, hoe was dat voor jou als Vitessenaar toen?

Om heel eerlijk te zijn, ik keek er ontzettend naar uit. In het Gelredome, in de Goffert, het waren toch altijd mooie wedstrijden. Als speler had ik verder niet zoveel last van de supporters, het waren altijd Hofs en Janssen.

Je hebt niet voor de makkelijkste weg gekozen, zit dat een beetje in je?

Dat besef ik heel goed, maar ik heb een driejarig contract en die drie jaar wil ik gewoon uitdienen hoor. Natuurlijk weet ik dat als het wat wedstrijden minder gaat er mensen wat zullen gaan roepen maar daar ben ik niet bang voor. Ik weet dat die doelpunten toch wel komen. Ik kies inderdaad niet graag voor de makkelijke weg en ik vind het mooi om het tegendeel van mensen te bewijzen. Ik heb natuurlijk wel wat gelezen al op internet en mijn broer heeft wat dingen uitgeprint maar ik hoop juist ook van die kritische supporters de harten te gaan winnen.


Afbeelding


Je had het straks al over de jonge groep die vooruitgang boekt, is Mario Been ook nog een belangrijke factor geweest in jouw komst?

Ik heb inderdaad eerst een gesprek gehad met Mario Been. We hebben onder vier ogen een heel goed gesprek gehad, dat voelde heel vertrouwd. Wat waren zijn plannen met mij, welke spelers blijven er, dat zijn toch belangrijke dingen. De basisgroep blijft grotendeels en met die jongens kan ik heel goed functioneren.

Jij weet dus meer over bijvoorbeeld iemand als Denneboom?

Nou, ik hoop echt dat die blijft. Ik denk dat NEC er alles aan gaat doen om hem te houden en ik zou blij zijn als hij blijft.

Wat zijn jouw persoonlijke doelstellingen voor de aankomende drie jaar?

Natuurlijk wil ik goed presteren, zoveel mogelijk doelpunten maken, maar ik zou echt graag Europees voetbal spelen hier. Dat heb ik nog nooit gedaan, alleen op de bank mogen zitten op Anfield Road en tegen Werder Bremen maar zelf spelen is natuurlijk nog mooier.

Heb je eigenlijk, ondanks de interesse van NEC en RKC, overwogen om bij De Graafschap te blijven?

Nee, hoe het nu gaat heb ik nog een goed gevoel maar je zit toch ook alweer vier jaar bij de club. Met NEC speel je altijd middenmoot en ik wil gewoon naar boven kunnen kijken. Mocht er absoluut geen interesse zijn geweest had ik natuurlijk nog altijd bij De Graafschap kunnen blijven.

Welke speler waarmee je al eens hebt gespeeld zou jij graag naar NEC zien komen voor volgend seizoen?

Als ze Denneboom niet kunnen houden dan is Berry Powell echt een hele goede vervanger. Hetzelfde type voetballer maar met Berry heb je nog meer doelgerichtheid in je ploeg en hij hoeft niet veel te kosten want hij heeft een clausule in zijn contract waardoor hij voor weinig weg kan.

Niemand van Vitesse?

Zoals ik al zei, ik heb daar geen contacten meer. De laatste keer dat ik er geweest ben heb je misschien wel op televisie gezien, haha.

Wat is er toen eigenlijk gebeurd?

Ik was toen net verhuurd aan De Graafschap en ik draaide daar gewoon lekker, scoorde aan de lopende band. Ik had een wedstrijdje gekeken van Vitesse en buiten bij het stadion werd er wat geroepen, mijn broer kreeg woorden; beetje duwen en trekken en daarna vielen er toch rake klappen. Dat is de laatste keer dat mijn broer en ik daar zijn geweest.

Heeft dat je geen pijn gedaan, op zo’n manier afscheid te moeten nemen?

Nee, ik ben een gevoelsmens en het was daar toen gewoon klote. Ze haalden bijvoorbeeld Van Vossen, kon ik daar op de tribune gaan zitten. Ging het weer even minder, kwamen er weer een paar oude buitenlanders met naam. Ondanks dat ik toen kon bijtekenen wilde ik dat niet meer.

Dus deze overstap stemt jou niet alleen als voetballer, maar ook als persoon, vrolijk?

Ontzettend blij, ik denk dat deze club echt bij mij past. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in!

Afbeelding

Bron: http://www.forzanec.nl/

Gebruikersavatar
Alaindebanaan
Berichten: 2467
Lid geworden op: di sep 23, 2003 1:46 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door Alaindebanaan » do mar 01, 2007 11:57 pm

Het charmeoffensief is ingezet... :cheer:
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Wouter
Berichten: 18932
Lid geworden op: ma jun 21, 2004 12:35 pm
Locatie: Einde van de wereld

Bericht door Wouter » vr mar 02, 2007 12:16 am

Een Velpse knurft die niet goed genoeg was voor Vitesse...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » vr mar 02, 2007 1:22 pm

Wie koopt er wat kleding voor deze jongen?

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » vr mar 02, 2007 1:35 pm

Hij kan zijn eigen voornaam niet eens schrijven... :X :D
Het stinkt aan alle kanten!

Gesloten