PSV 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » vr nov 23, 2007 10:06 pm

Jim schreef: Het is niet voor niks dat Stevens vooral in Duitsland goed presteert. Daar beschikt het gros van de spelers al over een aanzienlijke mate van zelfdiscipline en mentale hardheid en gedijen ze tevens het best bij een dito aanpak.
Stevens moest van een losgeslagen bende bij HSV een eenheid maken. Heeft ie gedaan. Net zoals ie successen vierde met bescheiden middelen bij Keulen, S04 en Roda. De man is een prima trainer, een man van zijn woord en hij is loyaal: eerlijk en recht door zee (daar kunnen opportunisten als HtC en jouw idool RK een voorbeeld aan nemen).

Stevens zal ook bij PSV succesvol zijn.

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » vr nov 23, 2007 10:58 pm

wimpey schreef: Stevens moest van een losgeslagen bende bij HSV een eenheid maken. Heeft ie gedaan. Net zoals ie successen vierde met bescheiden middelen bij Keulen, S04 en Roda. De man is een prima trainer, een man van zijn woord en hij is loyaal: eerlijk en recht door zee (daar kunnen opportunisten als HtC en jouw idool RK een voorbeeld aan nemen).
Stevens zal ook bij PSV succesvol zijn.
Ja maar Wimpey. Ik zeg toch ook dat Stevens een goede coach is.
Uitstekende conduitestaat.
Maar wat "mijn idool" betreft weet je het allemaal to the point te vertellen, dat wil zeggen plus- maar ook minpunten. Prima, je goed recht.
Laten we dat dan bij Stevens ook doen.
Bij Hertha BSC is hij mislukt en zijn tweede periode bij Roda verliep ook niet groots. Daar hoor ik je dan weer niet over.
Net zoals ik je evenmin hoor over het feit dat Huub midden in het seizoen bij Roda op station Kerkrade per direct op de intercity naar Hamburg stapte. Ook voor die zo eerlijke Huub Stevens heeft loyaliteit kennelijk toch zijn grenzen.
In dit verband ook ietwat vreemd is dat volgens Stevens een belangrijke reden van zijn overgang naar PSV is om dichter bij zijn zieke vrouw te kunnen vertoeven. Want hij vertelde dat het nogal een verschil is of je 10 minuten of 4 uur rijden van haar vandaan zit. Dat klopt. Maar dan begrijp ik zijn eerdere overstap vanuit Kerkrade naar Hamburg niet zo goed.
Kan me vergissen maar voor zover mij bekend is zijn vrouw al jaren (want chronisch) ziek en Kerkrade ligt ook een stuk dichter bij Eindhoven dan Hamburg. Toen was dat echter kennelijk weer niet zo'n punt. De ziekte van zijn vrouw weerhield hem er toen in elk geval niet van om een heel stuk verder van huis te gaan zitten.
Verder sluit ik helemaal niet uit dat Stevens in Eindhoven succesvol zal zijn.
Ik plaats alleen beargumenteerd bepaalde kanttekeningen. Mag toch of niet?.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za nov 24, 2007 12:07 pm

Jim schreef:In dit verband ook ietwat vreemd is dat Stevens de overgang naar PSV nu naar eigen zeggen mede maakt om dichter bij zijn zieke vrouw te kunnen vertoeven. Want hij vertelde dat het nogal een verschil is of je 10 minuten of 4 uur rijden van haar vandaan zit. Dat klopt. Maar dan begrijp ik zijn eerdere overstap vanuit Kerkrade naar Hamburg niet zo goed.
Kan me vergissen maar voor zover mij bekend is zijn vrouw al jaren (want chronisch) ziek en Kerkrade ligt ook een stuk dichter bij Eindhoven dan Hamburg. Toen was dat echter kennelijk weer niet zo'n punt. De ziekte van zijn vrouw weerhield hem er toen in elk geval niet van om een heel stuk verder van huis te gaan zitten.
Hij kan er natuurlijk ondertussen achter gekomen zijn dat het toch niet werkt op afstand. Vergelijk het eens met de situatie dat jouw idool RK vanuit Portugal aangaf dolgraag naar Nederland terug te willen vanwege de schoolcarrière van zijn kinderen. Nadat deze kinderen weer in Nederland gesetteld zijn laat hij ze vervolgens wel weer direct, midden in een schooljaar, verkassen naar Spanje. Dat is pas opportunistisch.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » za nov 24, 2007 12:41 pm

Jabu schreef: Hij kan er natuurlijk ondertussen achter gekomen zijn dat het toch niet werkt op afstand.
Daar was ie lang geleden al achter gekomen want daarom ging ie ook nar Roda JC.

Jim
Berichten: 2497
Lid geworden op: di okt 28, 2003 1:30 pm

Bericht door Jim » za nov 24, 2007 1:22 pm

Jabu schreef: Hij kan er natuurlijk ondertussen achter gekomen zijn dat het toch niet werkt op afstand. Vergelijk het eens met de situatie dat jouw idool RK vanuit Portugal aangaf dolgraag naar Nederland terug te willen vanwege de schoolcarrière van zijn kinderen. Nadat deze kinderen weer in Nederland gesetteld zijn laat hij ze vervolgens wel weer direct, midden in een schooljaar, verkassen naar Spanje. Dat is pas opportunistisch.
Klopt Jabu. Dat is inderdaad ook van koeman heel erg opportunistisch.
Slechte zaak. Al kan ook hij er, jouw redenering volgend, achter zijn gekomen dat het zo niet werkt en zijn kinderen bijvoorbeeld bij nader inzien zich toch beter thuisvoelen in warmere oorden.
Als ik aan jouw verzoek voldoe en deze situaties vergelijk, zie ik dus niet zo veel verschil in opportunisme tussen beide heren.
Ze gebruiken allebei oneigenlijke argumenten om een overgang naar een andere club te verklaren/rechtvaardigen. De een doet dat met gebruikmaking van de schoolcarriere van zijn kinderen, de ander via de ziekte van zijn vrouw.
Waarbij ik wel vind dat Huub Stevens momenteel wel heel erg zijn best doet om zijn imago van loyale, eerlijke, sociaal meevoelende bink gestand te doen.
Zo schrijft hij vandaag weer in de Telegraaf dat hij dit seizoen perse bij HSV wenst af te maken en dus niet per direct naar PSV gaat, o.a. omdat hij dat niet kan maken t.o.v. Van der Vaart, die ook niet tussentijds weg mocht.
Guttegut. Bij Roda had loyale Huub er niet zo veel moeite mee om de zaak tussentijds in de steek te laten. Daar kon hij blijkbaar wel "zomaar uit het plaatje stappen".
In tegenstelling tot nu bij HSV dat opvallend genoeg voorlopig blijkbaar weer wel voorrang krijgt boven zijn zieke vrouw. Die moet toch maar weer even een half jaartje geduld hebben.
Zou een en ander toch niet in de eerste plaats komen omdat er bij Roda voor Huub weinig meer te winnen viel en er nu bij HSV wellicht nog een kampioenschap in de wacht kan worden gesleept.
Met andere woorden, als HSV ergens in het rechterrijtje had gebivakkeerd was hij zonder pardon per direct uit "het plaatje van HSV gestapt" op weg naar PSV. En natuurlijk vooral zijn zieke vrouw.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za nov 24, 2007 1:48 pm

Ik denk dat we gezamenlijk kunnen concluderen dat beide trainers, Koeman en Stevens (en met hun de meesten), loyaliteit niet op hun voorhoofd hebben staan.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » za nov 24, 2007 2:21 pm

Jabu schreef:Ik denk dat we gezamenlijk kunnen concluderen dat beide trainers, Koeman en Stevens (en met hun de meesten), loyaliteit niet op hun voorhoofd hebben staan.
Zijn er trainers die wel loyaal zijn aan een club dan?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za nov 24, 2007 2:29 pm

Zoals ik al stel, de meesten niet. Maar om verder antwoord op jouw vraag te geven, in mijn ogen zijn trainers als Guy Roux, Foppe De Haan, Alex Ferguson, Arsene Wenger clubtrouw. Maar ook bijvoorbeeld een trainer als Van Gaal vind ik op een andere manier loyaal naar zijn werkgever en in het bijzonder naar Ajax.

Gebruikersavatar
raymon
Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
Berichten: 23040
Lid geworden op: di sep 02, 2003 9:59 am
Locatie: St. Neots, UK
Contacteer:

Bericht door raymon » za nov 24, 2007 2:48 pm

totdat er een pot met geld voor hun neus wordt gehouden. Voor trainers als Ferguson en Wenger is het makkelijk, die verdienen al een godsvermogen en werken al met de beste spelers. Van Gaal ging ook weg voor het geld en de betere club en De Haan en Roux zijn geen buitengewoon goeie trainers die ook hun club in de steek zouden laten als er wel een topclub langs zou komen.
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za nov 24, 2007 3:01 pm

STEVENS LAAT HART SPREKEN

Achter het imago van bikkelharde trainer gaat een warm mens schuil

HAMBURG, zaterdag

Duits gebulder wordt in het waterkoude Hamburg afgewisseld met een grap. Ondanks de snijdende oostenwind is Huub Stevens op het trainingsveld van HSV zichtbaar in zijn element. Aan niets is te merken dat de Limburger deze week een contract heeft getekend bij zijn oude liefde PSV, de club waar hij als speler en jeugdtrainer in totaal achttien jaar onder contract stond. ,,Volgend seizoen gaat het vizier op mijn nieuwe werkgever. De mensen hier verwachten en krijgen van mij tot die tijd tweehonderd procent inzet. Dat ben ik ook aan deze prachtige club verschuldigd”, zegt Stevens, die eenmaal aangeschoven in de pompeuze skybox van hoofdsponsor Fly Emirates geen harde hond – aldus een minder vleiende bijnaam – maar juist een warm persoon blijkt.

Zo nu en dan naar woorden zoekend en met licht betraande ogen maakt de emotionele Nederlandse succestrainer duidelijk waarom het voor hem geen optie was direct de leemte op te vullen die Ronald Koeman in Eindhoven achterliet door zijn plotselinge vertrek naar Valencia. ,,Ik wilde per se mijn contract in Hamburg uitdienen. HSV steunde me acht maanden geleden op geweldige wijze toen mijn vrouw Toos voor haar leven vocht. De club zette een vliegtuig in. Zo kon ik op de trainingen zijn, zonder zelf uit Nederland te moeten rijden. Ik hoefde voor de wedstrijd en na afloop niet de pers te woord te staan en mocht wegblijven wanneer ik wilde.”

,,Waarom wilde PSV Jol of Rutten niet meer ná dit seizoen?”

Door de ernstige darmziekte van zijn echtgenote overwoog hij zijn trainerscarrière abrupt te beëindigen. ,,Het voetbal gaf me echter de afleiding die ik nodig had en mijn vrouw en kinderen wilden dat ik doorging. Bovendien kon ik voor mijn gevoel de jongens niet in de steek laten. Samen hadden we ons uit het dal geknokt. Bij mijn aantreden stonden we dik op de laatste stek en bijna iedere week stegen we weer een plaats.”

Pendelend tussen Eindhoven en Hamburg verloor Stevens (53) de harde realiteit geen moment uit het oog. ,,Ik had elke dag contact met dokter Van Eijk van het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam die me vertelde of het wel of niet verantwoord was om naar Duitsland te gaan. De situatie was slecht, maar stabiel. In Nederland kon ik niet veel extra’s voor mijn vrouw betekenen.”

Niet alleen zijn loyaliteitsgevoelens wegens de steun die HSV hem bood, houden hem nu nog een half jaar in Hamburg. ,,Ook de situatie rond de mislukte transfer van Rafael van der Vaart speelde mee. Het was voor mij volstrekt ondenkbaar dat die jongen koste wat kost aan zijn contract werd gehouden, Valencia uit zijn hoofd moest zetten en ik er vervolgens wél tussentijds van door zou gaan.”

„De club wil naar de top, heeft daar een beleid voor uitgestippeld en daar maken Rafael en ik onderdeel van uit. Een sterspeler of een trainer kan in mijn ogen niet zomaar uit dat plaatje stappen. Dan bestaat de kans dat de boel in elkaar dondert en is al ons werk voor niets geweest. We staan nu één punt achter Bayern München en willen het seizoen in stijl afsluiten.” Inmiddels verbetert de gezondheidstoestand van Stevens’ vrouw gestaag. ,,Maar toen zich de mogelijkheid voordeed om na dit seizoen bij PSV aan de slag te gaan, hoefde ik niet lang na te denken. De thuissituatie, maar ook mijn verleden bij de club en de mogelijkheden in Eindhoven gaven de doorslag. Hier kan HSV het Bayern München het hele seizoen moeilijk maken, maar die club is uiteindelijk waarschijnlijk toch weer kampioen. Bij PSV kan ik landstitels winnen."

Hoewel de landskampioen eerst Martin Jol en Fred Rutten probeerde te strikken, voelt Stevens zich allerminst derde keus. ,,Ik heb na het vertrek van Ronald direct duidelijk gemaakt dat het trainerschap bij PSV voor mij geen thema was, dat men mij vanwege mijn contract tot het einde van het seizoen niet eens hoefde te bellen. Jol en Rutten waren vrij en daarom logischer keuzes. Maar waarom richtte PSV zich niet meer op Jol of Rutten voor ná dit seizoen? Kennelijk omdat ik op dat moment nummer één was.”

Het telefoontje van algemeen directeur Jan Reker kwam ondanks het afzeggen van Jol en Rutten als een verrassing. ,,De constructie Jan Wouters, Sef Vergoossen, Huub Stevens is niet alledaags, maar wel eervol. Dat PSV zich in zulke bochten wringt, is een bevestiging dat men écht prijs stelt op mijn komst. Of het niet vervelend is dat de spelers in één jaar tijd vier trainers verslijten? Nee, ik denk juist dat het heel verfrissend voor ze kan zijn om tot januari met Jan en vervolgens met Sef aan de slag te gaan.

Als ik daarna kom, maken we een nieuwe start.” Stevens bleek afgelopen week niet rancuneus. ,,Dat ik anderhalf jaar geleden in beeld was om Guus Hiddink op te volgen, maar vervolgens werd gepasseerd, is voor mij allang geen issue meer. Ik had geen moeite met de keuze voor Koeman. Zeer zeker niet zelfs, ik was destijds alleen teleurgesteld in de werkwijze van bepaalde mensen, die niet de kennis hadden die in de voetballerij nodig is. Nee, ik noem geen namen”, glimt hij. Maar dat hij toenmalig voorzitter Rob Westerhof bedoelt, spreekt voor zich. ,,Ik had achttien jaar voor PSV gewerkt en verdiende het niet om aan het lijntje te worden gehouden en te moeten liegen in het belang van PSV. Maar clubliefde wint het altijd van een enkele teleurstelling.

Dat zie je ook bij Johan Cruijff. Die ligt ook geregeld in de clinch met Ajax, maar zal altijd Ajacied blijven.” Bij de officiële bekendmaking dat Stevens met ingang van komend seizoen de scepter zwaait bij PSV, sprak Jan Reker de hoop uit dat hij de onder Koeman verloren gegane karakteristieke PSV-warmte terugbrengt. „Door iedereen binnen de organisatie belangrijk te maken en zó te laten functioneren dat hij of zij zich prettig voelt.

Van de wasvrouw tot de technische staf en van de spelers tot de medici”, zo klonk het. Stevens verduidelijkt: ,,Ik maak op trainingen geen onderscheid tussen basisspelers en jongens die weinig aan spegen.” Van het stempel hard en meedogenloos vreest hij nooit meer af te komen. ,,Men etiketteert graag en snel in de voetballerij. Als ik in het dagelijkse leven afspraken maak, kom ik die na. Dat verlang ik ook van anderen. Als voetballers opdrachten niet uitvoeren, maak ik ze bewust van het belang daarvan. Dat kan twee keer zachtaardig, maar daarna op harde wijze. De media vinden dat laatste natuurlijk veel leuker om naar voren te brengen.”

,,HSV steunde me erg toen mijn vrouw voor haar leven vocht”

,,Het beeld is gekleurd. Weet iemand dat ik Vincent Kompany na de dood van zijn moeder zo veel mogelijk heb bijgestaan? Dat hij zelf mocht aangeven wanneer hij weer in staat was om te spelen? Is bekend hoeveel gesprekken bestuur, spelers, de andere leden van de technische staf en ik hebben gevoerd met Rafael van der Vaart, nadat zijn droomtransfer naar Valencia afketste? Nee? Ook dat is Huub Stevens.”
T.

Gebruikersavatar
jabu
Berichten: 15991
Lid geworden op: zo apr 04, 2004 8:46 am
Locatie: Amsterdam

Bericht door jabu » za nov 24, 2007 3:21 pm

Raymon schreef:totdat er een pot met geld voor hun neus wordt gehouden. Voor trainers als Ferguson en Wenger is het makkelijk, die verdienen al een godsvermogen en werken al met de beste spelers. Van Gaal ging ook weg voor het geld en de betere club en De Haan en Roux zijn geen buitengewoon goeie trainers die ook hun club in de steek zouden laten als er wel een topclub langs zou komen.
Zo kan je natuurlijk alles wel bagatelliseren. Er zijn genoeg clubs die een trainer als Arsene Wenger minimaal hetzelfde willen betalen als Arsenal doet en een spelersgroep ter beschikking stellen die net zo goed is als die van Arsenal. Het feit dat hij toch bij Arsenal blijft wil dus zeggen dat hij zich verbonden met die club voelt. Een van Gaal zie ik, bij welke club hij ook werkt, niet zomaar als het seizoen net een maand is begonnen die club in de steek laten om elders meer geld te gaan verdienen. Dat beschouw ik als loyaliteit. Ik verwacht niet dat zij zich een levenlang pro-deo inzetten voor de club.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za nov 24, 2007 3:39 pm

Wenger is natuurlijk 'gewoon' een ingehuurde buitenlandse manager. Na verloop van tijd heeft hij vast een band met Arsenal gekregen, maar het feit dat hij naar Londen is gekomen duidt er al op dat hij net als andere managers aan carriereplanning doet.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za nov 24, 2007 3:42 pm

Wat mij betreft is Rutten een loyale coach. Applaus voor zijn beslissing.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za nov 24, 2007 3:57 pm

Nu wel, maar binnen het seizoen opstappen is ook een wel heel rigoureuze stap, tenminste als de club je niet eigenlijk weg wil hebben. Rutten zal zeker de overstap een keer willen maken.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za nov 24, 2007 4:07 pm

joey schreef:tenminste als de club je niet eigenlijk weg wil hebben.
Vanwaar deze toevoeging? :icon_mrgreen.gif:

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » za nov 24, 2007 4:19 pm

Dat ik me wel kan voorstellen dat je eieren voor je geld kiest als je op de schopstoel zit. :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za nov 24, 2007 8:25 pm

Nee die Perez kan er niks van ..

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » za nov 24, 2007 8:38 pm

Dat is wat overdreven, maar die kans had er toch wel in gemogen.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » za nov 24, 2007 8:59 pm

Jöhnk schreef:Dat is wat overdreven, maar die kans had er toch wel in gemogen.
Mijn reactie ging over de steek-boog-bal-pas op Bakkal.

Trouwens waarom is er geen vooronderzoek ingesteld naar de kopstoot-poging van Lazovics ?.

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » za nov 24, 2007 9:18 pm

0-3: gespeeld dus.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » zo nov 25, 2007 1:57 am

Beetje jammer dat de scheidsrechter pas een pingel gaf bij 0-3 en niet bij 0-1. Duidelijker krijg je ze niet hoor.

wimpey
Berichten: 52119
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo nov 25, 2007 1:28 pm

Jim schreef: Bij Hertha BSC is hij mislukt en zijn tweede periode bij Roda verliep ook niet groots. Daar hoor ik je dan weer niet over.
Bij Hertha wist ie het idd niet te maken. Net als vrijwel al zijn voorgangers en opvolgers. Mij is het een raadsel waarom het in de hoofdsteden van Frankrijk en Duitsland niet mogelijk is een organisatie neer te zetten die om de titel meedoet... 2e keer Roda was idd ook geen doorslaand succes. Al zat ie er net toen Kone werd verkocht. Dan wordt het er voor een club als Roda natuurlijk niet beter op.
Net zoals ik je evenmin hoor over het feit dat Huub midden in het seizoen bij Roda op station Kerkrade per direct op de intercity naar Hamburg stapte. Ook voor die zo eerlijke Huub Stevens heeft loyaliteit kennelijk toch zijn grenzen.
Stevens had toen al bekend gemaakt zijn contract niet te zullen verlengen bij Roda. Hij ging een paar maanden eerder weg dan verwacht... Roda verlaten voor HSV is i.m.o. logisch, dat zijn werelden van verschil.

Ik vind Roda verlaten voor HSV wat anders dan PSV verlaten voor Valencia. Zeker wanneer de persoon in kwestie een jaar eerder roept dat het gezin zo graag terug wilde naar Nederland. Bij zijn keuze voor Benfica had ie het ook al over zijn gezin gehad: dat voelde zich zo thuis in Zuid-Europa. Het begint een beetje Beenhakkeriaans te worden: wherever I lay my hat is my home.

Dat het echter nog veel ongeloofwaardiger kan, bewees Henk the Creep. Een zootje achterlaten, liegen, draaien, konkelen, natrappen. Dromen over club 'A' en twee dagen later dromen over club 'C'. Doe mij dan Koeman maar. Als trainer, maar sowieso als mens.
In dit verband ook ietwat vreemd is dat volgens Stevens een belangrijke reden van zijn overgang naar PSV is om dichter bij zijn zieke vrouw te kunnen vertoeven. Want hij vertelde dat het nogal een verschil is of je 10 minuten of 4 uur rijden van haar vandaan zit. Dat klopt. Maar dan begrijp ik zijn eerdere overstap vanuit Kerkrade naar Hamburg niet zo goed.
Nou, hij verliet Keulen om bij Roda terug te kunnen keren vanwege zijn vrouw's gezondheid. Misschien ging het met zijn vrouw wat beter op het moment dat hij voor HSV koos? Geen idee, ik kom niet bij die mensen over de vloer. Wat ik wel gelezen heb, is dat de beslissing van Stevens om HSV te verlaten er een is uit familiaire gronden.
Verder sluit ik helemaal niet uit dat Stevens in Eindhoven succesvol zal zijn.
Ik denk dat PSV de juiste man heeft aangetrokken. Via een omweg. Ik zat er op te wachten dat boertje Reker de kicksen, na een afwezigheid van ongeveer 2 decennia, zelfs weer onder zou binden om bij PSV de trainingen te leiden.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » ma nov 26, 2007 11:44 am

Vonden jullie het trouwens een schwalbe van Lazovic?

Ik zag toch duidelijk een arm van die verdediger die hem vasthield.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » ma nov 26, 2007 11:48 am

Nee, geen schwalbe. Maar als je eenmaal de naam hebt, kom er dan maar eens van af.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » ma nov 26, 2007 11:59 am

Harm schreef:Vonden jullie het trouwens een schwalbe van Lazovic?

Ik zag toch duidelijk een arm van die verdediger die hem vasthield.
IK vond die actie bij de 0-1 eigenlijk wel meevallen. Iedereen riep daar om een zuivere strafschop, maar ik vond het eigenlijk maar niets. :blush.gif:

Gesloten