PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Lionel
Berichten: 47582
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » di jan 06, 2009 4:33 pm

Wat een idioten daar!
IK GELOOF!!!!!!

Gebruikersavatar
Arthur
Berichten: 13430
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:43 pm

Bericht door Arthur » di jan 06, 2009 4:55 pm

Haha, dus het feest is belangrijker dan een goede voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Lekkere supporters!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di jan 06, 2009 5:00 pm

Haha, wat een grap.

Gisteravond lag ik er nogal laat in. Toen vanmorgen de wekker ging was het eerste wat ik hoorde op het radio 1 journaal (!) dit bericht. Eerste wat ik dacht was dat ik toch echt te veel gezopen had gisteravond. Maar ik bleek toch echt wakker te zijn. :smallgrin.gif:
Nil volentibus arduum

J.G.
Berichten: 324
Lid geworden op: za nov 15, 2008 5:25 pm

Bericht door J.G. » di jan 06, 2009 6:34 pm

Zelfs op sportjournaal straks.

Ik begrijp de reactie vanuit de supporters volkomen trouwens, al kan je vanuit hun kant natuurlijk ook wel wat begrip verwachten. Maar goed een half jaar geleden had psv ook wel kunnen bedenken dat het eventueel slecht weer zou zijn nu.
Niet erg netjes dus, de club en spelers moeten maar met een gepast alternatief komen. Dat de media hier zo opduikt verbaasd mij echter wel. Mara goed pas als er een negatieve bijklank is komen supporters pas in het nieuws, whats new.

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di jan 06, 2009 6:52 pm

Dan schuif je die ellende toch een paar weken op. Waar gaat het nou om? Ze willen toch dat PSV presteert? Nou, de omstandigheden zijn op dit moment verre van ideaal om je goed voor te kunnen bereiden. Zo koud is het in jaren niet geweest.
Nil volentibus arduum

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » di jan 06, 2009 6:58 pm

Heb net dat stukje op het sportjournaal gezien, wat een ongelooflijk geleuter zeg... bovendien zei Reker dat ze al in een eerder stadium hadden aangegeven dat als de weersomstandigheden daar aanleiding toe gaven dat ze dan alsnog ergens anders heen zouden gaan. Tjonge wat een simpele boeren daar bij die supportersvereniging.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Bericht door Giacomo Puccini » di jan 06, 2009 7:13 pm

Zo'n evenement organiseren kost geld en dat is men nu kwijt. Niet zo slim van de organisatie om geen clausules in te bouwen of de club het risico te laten dragen.

Wel typisch dat deze ruzie weer meteen breeduit in de media wordt uitgevochten. Het is dit jaar helemaal gedaan met de gemoedelijkheid in het Eindhovense.. schitterend :ajaxsmiley.gif:
Ajax!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » di jan 06, 2009 7:51 pm

Het lijkt wel alsof zo'n feestje voor presteren gaat. Rare lui. Het zou natuurlijk wel weer typisch voor Reker zijn wanneer hij inderdaad heeft gezegd dat PSV hoe dan ook in Nederland blijft. In dat geval zou het wel zo netjes van de club zijn wanneer PSV de onkosten voor een verplaatsing van het feest op zich neemt.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » di jan 06, 2009 7:55 pm

Giacomo Puccini schreef:Zo'n evenement organiseren kost geld en dat is men nu kwijt. Niet zo slim van de organisatie om geen clausules in te bouwen of de club het risico te laten dragen.

Wel typisch dat deze ruzie weer meteen breeduit in de media wordt uitgevochten. Het is dit jaar helemaal gedaan met de gemoedelijkheid in het Eindhovense.. schitterend :ajaxsmiley.gif:
Wat heeft het geld er mee te maken? het evenement is uitverkocht, dus ze zullen toch wel minimaal quitte spelen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 47992
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » di jan 06, 2009 8:19 pm

PSV zet Méndez terug naar tweede elftal
06/01/2009 20:01

Edison Méndez gaat niet mee met de PSV-selectie op trainingskamp in Spanje. De 29-jarige middenvelder is voor een week teruggezet naar het tweede elftal, omdat hij zonder toestemming langer in Ecuador verbleef.

Méndez bezocht in zijn vaderland zijn zieke moeder. De PSV'er wilde haar eerst uit het ziekenhuis halen, voordat hij de terugreis naar Eindhoven zou aanvangen. Daardoor meldde de Ecuadoriaan zich te laat bij zijn werkgever en miste hij maandag de eerste training van het nieuwe jaar.

'We houden zeker rekening met persoonlijke omstandigheden, maar dit accepteren we niet', aldus algemeen directeur Jan Reker in het Eindhovens Dagblad. 'Vergeet niet dat hij wel eerder op vakantie mocht van ons.'

Méndez liet de afgelopen periode weten te willen vertrekken bij PSV. De Ecuadoriaan kan niet opschieten met trainer Huub Stevens en liet zelfs weten zich 'respectloos' behandeld te voelen.

vi.nl
Hij is er dus wel bij op het supportersfeest. Altijd gezellig!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41116
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » di jan 06, 2009 8:38 pm

:smallgrin.gif:

Opgelost. Slimme zet van Reker!
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » di jan 06, 2009 9:25 pm

Gomes vliegt toch wel even naar Eindhoven voor het supportersfeestje van zijn kloep?

:666.gif:
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » wo jan 07, 2009 8:50 am

HENK TEN CATE: „JAN REKER JOKT”

ATHENE, woensdag
Panathinaikos heeft vol verbazing de uitspraken van Jan Reker gelezen. De algemeen directeur van PSV meldde dat de Griekse topclub linksback Mike Zonneveld alleen voor niets wil overnemen. „Hij jokt”, aldus de Nederlandse trainer Henk ten Cate. „En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken.”

Ten Cate vervolgt: „In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro. Dat is Reker ook verteld. Hij zei nog: ’Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen’. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld – Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van.”

Olde Riekerink bevestigt de lezing van Ten Cate.

Gebruikersavatar
MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08
Berichten: 4097
Lid geworden op: do mei 13, 2004 1:58 pm

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » wo jan 07, 2009 9:39 am

Nog even terugkomen op het supportersfeest.
Ik kan me hun onbegrip wel voorstellen. Je hebt een feest georganiseerd met de zekerheid dat de selectie komt. Als die dan niet komt, dan heb je een probleem.
Bij Ajax is dit exact op dezelfde manier gebeurd dit seizoen. Na de 1e training was er een vrijwilligersfeest waar de selectie aanwezig zou zijn. Marco van Basten had echter aangegeven dat de spelers na de 1e training rust moesten krijgen en had de spelers dus naar huis laten gaan.

Simpele manier om het goed te maken : Marco gaf aan op het feest dat hij het goed zou maken later in het seizoen, en dus kwam er een tweede feestje (lunchbijeenkomst) met de selectie.

Gewoon een beste oplossing zoeken gezamenlijk en niet de was buiten hangen.
PSV wil goed kunnen trainen, supporters willen graag een feest met de selectie. Beiden willen de afstand een tussen supporters en selectie verkleinen. Dan bedenk je toch een oplossing samen?
Heb je 2 feestjes. PSV betaald wat mee bij een evt. verlies bij het eerste feest, en klaar ben je.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo jan 07, 2009 12:42 pm

Ik snap de teleurstelling ook wel, maar door deze tumult lijkt het net alsof de supporters hun feestje belangrijker vinden dan een goede voorbereiding op de tweede seizoenshelft.

PSV moet het natuurlijk wel goedmaken. Gewoon lappen voor de kosten om het te verzetten of het tweede feest zelf betalen. Lijkt me heel simpel.

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo jan 07, 2009 12:45 pm

Ik vind het echt schandalig dat een voorzitter van de supportersvereniging hier zo'n heisa over maakt. Maar hij vindt zichzelf sowieso belangrijker dan de supporters en nu ook dan de club.

PSV moet het bier tijdens de playoffs (die gratis zijn) gewoon gratis maken, daar hebben we veel meer aan dan aan zo'n muf feestje.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » wo jan 07, 2009 1:09 pm

Harm schreef:Ik vind het echt schandalig dat een voorzitter van de supportersvereniging hier zo'n heisa over maakt. Maar hij vindt zichzelf sowieso belangrijker dan de supporters en nu ook dan de club.
Als ik het goed begrijp is die Ger van Os ook niet zo geliefd bij de supporters van PSV of wel? Als ik wat lees op het PSV-forum zit iedereen te zeiken op die gast, en vinden ze het inderdaad belangrijker dat ze een extra gratis biertje krijgen dan dat ze samen met die 'verveelde' (meestal hebben ze er niet zo'n zin in) spelers in de polonaise moeten lopen.

Maargoed, er is nu gemiddeld elke twee dagen wel wat te lachen bij PSV, ik vind het allemaal niet zo erg.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo jan 07, 2009 2:35 pm

Harm schreef:Ik vind het echt schandalig dat een voorzitter van de supportersvereniging hier zo'n heisa over maakt. Maar hij vindt zichzelf sowieso belangrijker dan de supporters en nu ook dan de club.

PSV moet het bier tijdens de playoffs (die gratis zijn) gewoon gratis maken, daar hebben we veel meer aan dan aan zo'n muf feestje.
De beste wensen nog, Harm.

Dat PSV in 2009 de ingeslagen weg maar mag vervolgen. :wink.gif:

Afbeelding

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » wo jan 07, 2009 10:24 pm

Jij ook Jöhnk!!

Ger van Os is gehaat onder de supporters. Ik zie het van de positieve kant. Als dit soort randzaken zo in de pers opgeblazen worden, dan ben je gewoon een grote club :hypocrite.gif:

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » wo jan 07, 2009 10:29 pm

Die supportersclub bedoel je? :hypocrite.gif:

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do jan 08, 2009 3:48 pm

PSV verhuurt Addo aan Roda
EINDHOVEN - PSV verhuurt verdediger Eric Addo voor de rest van dit seizoen aan Roda JC. Technisch directeur Adrie van Kraay heeft dat donderdag bevestigd. De overstap van de Ghanees gaat in per 19 januari. Een dag eerder speelt PSV nog in Kerkrade tegen Roda.

Addo verblijft momenteel nog met de Eindhovenaren op trainingskamp in Spanje. Addo kwam begin dit seizoen nog enkele malen in actie voor PSV. Doorgaans zit hij hooguit op de bank. In 2003 kwam hij ook al enige tijd uit voor Roda.

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do jan 08, 2009 5:31 pm

999 schreef:
HENK TEN CATE: „JAN REKER JOKT”

ATHENE, woensdag
Panathinaikos heeft vol verbazing de uitspraken van Jan Reker gelezen. De algemeen directeur van PSV meldde dat de Griekse topclub linksback Mike Zonneveld alleen voor niets wil overnemen. „Hij jokt”, aldus de Nederlandse trainer Henk ten Cate. „En ik kan het weten, want ik heb zelf met Reker gesproken.”

Ten Cate vervolgt: „In Nederland is het gebruikelijk dat de hurende club het salaris overneemt en nog een bedrag overmaakt. PSV wilde dat wij het loon betaalden en een huursom van 450.000 euro. Dat is nogal veel voor een half jaar. Panathinaikos wil het salaris overnemen, extra betalen, maar géén 450.000 euro. Dat is Reker ook verteld. Hij zei nog: ’Wij vragen dit, omdat we zelf ook altijd de hoofdprijs moeten betalen’. Check het maar bij de zaakwaarnemer van Zonneveld – Edwin Olde Riekerink. Die weet er ook van.”

Olde Riekerink bevestigt de lezing van Ten Cate.
Leugenaar noemt leugenaar een leugenaar. :smallgrin.gif:

Vraag is en blijft wat Hendrik met Zonneveld denkt te kunnen bewegen. Je ziet vaak dat subtop-trainers die bij een topclub belanden ook bij die topclubs spelers uit de subtop blijven halen. Vreemd. Als je geld hebt om een Hugo Boss-pak te halen, ga je toch niet naar C&A?!

Bizar trouwens dat Jan Jokkebrok 4.5 ton huur voor een bank-/tribuneklant wil. :confused.gif:

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » vr jan 09, 2009 1:34 pm

Mendez mag vertrekken

LA MANGA - Edison Mendez mag PSV per direct verlaten. De Equadoriaan wil ook weg omdat zijn familie niet kan aarden in Eindhoven. Mendez kwam deze week nog te laat terug van zijn kerstreces en werd naar het tweede verbannen. Roda JC-middenvelder Marcel Meeuwis is de beoogde vervanger.

Na de bekendmaking dat Jason Culina komende zomer PSV de rug toe keert en vertrekt naar zijn vaderland Australië, naar Gold Coast United, bestaat er binnen de technische leiding van PSV geen volledige consensus over de toegevoegde waarde van Meeuwis, de controlerende middenvelder van Roda JC als vervanger van Mendez of Culina.

Desondanks heeft algemeen directeur Jan Reker bij Louis Laros, de zaakwaarnemer van Meeuwis, reeds aangegeven dat de Brabander in beeld is. ,,Maar wel alleen als Mendez of Culina is vertrokken", zegt Laros.

Salcido reist zondag wederom voor een paar dagen naar Mexico om daar het paspoort voor zijn zoontje te tekenen.
www.telegraaf.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » vr jan 09, 2009 3:23 pm

Meeuwis voor Mendez en/of Culina...beetje lood om oud ijzer.
Al lijkt de instelling en mentaliteit van Meeuwis erg goed te zijn, maar voetballend is het niet geweldig.

Gebruikersavatar
Ajaciedjuh
Berichten: 23000
Lid geworden op: do mei 20, 2004 11:16 am

Bericht door Ajaciedjuh » vr jan 09, 2009 4:49 pm

Baseman schreef:Meeuwis voor Mendez en/of Culina...beetje lood om oud ijzer.
Al lijkt de instelling en mentaliteit van Meeuwis erg goed te zijn, maar voetballend is het niet geweldig.
Dit soort spelers moet je niet halen. Dan moet je je jeugdopleiding de kans geven.

Gesloten