NEC 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door goodfella » za jan 30, 2010 7:21 pm

Ramona schreef:Ach, dat roep je al jaren...

'kGeef toe, ze staan laag, maar degraderen...no way.
't Is wel te hopen dat ze volgend seizoen Jupiler League spelen.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door peter » za jan 30, 2010 8:07 pm

KIjken jullie ook? Dit is hopeloos niveau. Ballen over 2 meter worden binnen 2 seconden ingeleverd. Heel erg triest.

Ik mag hopen dat Ramoon en Banjavi niet op de tribune zetten, want dit is de slechtste wedstrijd die ik dit jaar heb gezien. Zo kansloos.

Eindelijk iets wat lijkt op voetbal. Uiteraard door een ingeving van Falkenburg.

Sarpong geeft wel wat aardige steekpassjes. Beste man aan de kant van NEC.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48029
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door peter » za jan 30, 2010 8:37 pm

En Saidi scoort dan in de 93e minuut de winnende. Onverdiend, maar hij telt.

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » za jan 30, 2010 8:45 pm

Wat een amateurwedstrijd was dit zeg. Echt NIET eredivisie waardig. En wat heeft NEC een ongelofelijke schijtmazzel dit keer.

Maargoed... ik ben er blij mee...

Maar dit voetbal is natuurlijk naatje... echt niemand kan er wat van bij NEC... Saidi af en toe nog een leuke actie, maar daar houdt het ook mee op.

En aan Heubach mis je nix. Terug naar Twente en laat Nuijtink daar maar spelen.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » za jan 30, 2010 10:49 pm

Niks gezien en weinig gemist blijkbaar.
El Ak is niet meer de enige met die +3 achter zijn naam dus... :)

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma feb 01, 2010 10:38 am

NEC niet in zee met Argentijn Rojas
NEC biedt Emanuel Rojas geen contract aan. De Argentijnse proefspeler wist tijdens de voorgaande week onvoldoende indruk te maken op de technische staf van de eredivisionist, meldt Omroep Gelderland.

"Hij had niet genoeg meerwaarde en dan moet je spelers van zover niet halen. Ook de Colombiaan Miguel Montano komt niet meer op proef. Het was te problematisch met alle formaliteiten, daar kan die jongen zelf overigens niks aan doen", aldus technisch directeur Carlos Aalbers tegenover de regionale omroep.

De Japanner Yuto Ono kreeg recent wel te horen dat hij bij NEC mag gaan spelen. "Hij moet alleen wel een toelatingsexamen Engels doen voor de Hogeschool hier. Verder acht ik de kans klein dat we nog iemand halen. We hebben alle posities dubbel bezet als John Goossens over twee weken terug is van zijn blessure. El Kabir en Tshibamba mogen nog wel weg. Maar er heeft zich niemand concreet gemeld."
Eigenlijk zijn dit soort berichten onzinnig, maar toch.

En dat zich niemand heeft gemeld voor die El Kabir verbaast me ook nix.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » ma feb 01, 2010 2:44 pm

Het kan vriezen, het kan dooien
maa. 1 februari 2010

Door de weersvooruitzichten verkeert NEC nog een dag in onzekerheid. Maar wat trainer Wiljan Vloet betreft gaat de competitiewedstrijd dinsdagavond tegen Willem II zeker door. Hij wil afstand nemen van de onderste regionen, zo meldt De Gelderlander.

Stadionmanager Theo van Benthum heeft zijn ‘sneeuwteam’ weer paraat staan, om het veld morgen speelklaar te krijgen. Een stevige sneeuwbui aan het einde van de dag kan dinsdag nog roet in het eten gooien.

“Maar wat ons betreft gaat de wedstrijd door”, zegt Vloet. “We zitten nu middenin de voorbereiding op Willem II, ook mentaal. Dan is het vervelend als die wedstrijd op het laatste moment toch niet doorgaat. Wij willen spelen en de kans pakken om afstand te nemen.”

Bram Nuytinck, zaterdag tegen Sparta (1-0) nog in de basis debuterend, begint weer op de bank. Jeroen Heubach staat linksachter, hij is hersteld van zijn griep. Heubach trainde zondag alweer mee. Verder lijkt Vloet het basiselftal intact te houden. Dat betekent voor Erton Fejzullahu dat hij net als tegen Sparta reserve staat. Lorenzo Davids neemt als ‘hangende linksbuiten’ de plek van de Zweed in.

Vermoedelijke opstelling NEC: Babos; Wellenberg, Pothuizen, Zomer, Heubach; Radomski, Sarpong, Sibum; Ntibazonkiza, Vleminckx, Davids.

Afbeelding


http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma feb 01, 2010 3:35 pm

Heubach... neeej!!
Wat deed Nuytinck fout??
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » di feb 02, 2010 7:08 am

Voorbeschouwing N.E.C. - Willem II

Wedstrijdsponsor: VIB Rob van Horssen BV en ARAG

Wedstrijdselectie: Rein Baart, Gabor Babos, Mitchell Burgzorg, Lorenzo Davids, Rens van Eijden, Erton Fejzullahu, Jeroen Heubach, Dominique Kivuvu, Saidi Ntibzazonkiza, Bram Nuytinck, Patrick Pothuizen, Arek Radomski, Jeffrey Sarpong, Bas Sibum, Björn Vleminckx, Niels Wellenberg, Rutger Worm, Ramon Zomer.

Geblesseerd: John Goossens, Lasse Schöne, Mark Otten.



N.E.C. ontvangt dinsdagavond op de eenentwintigste speeldag van het seizoen Willem II. Het is een duel in de onderste regionen (nummer veertien tegen nummer zeventien), maar beide clubs wisten afgelopen weekend wel hun wedstrijd te winnen. Het onderlinge verschil is twee punten.

Die winst behaalden zowel Willem II als N.E.C. pas in de laatste fase. Sergio Zijler soleerde in de 80ste minuut de 2-1 langs RKC Waalwijk, de Nijmeegse doelpuntenmaker Saidi Ntibazonkiza scoorde zelfs pas in de laatste seconde van de blessuretijd. Daarmee is Ntibazonkiza na Lorenzo Davids (tegen AZ) en Ramon Zomer (tegen Vitesse) de derde speler die dit seizoen twee extra punten voor N.E.C. binnensleept.

Vorm
De zege was wat gelukkig, ondanks dat N.E.C. beter was. Maar het blijft dit seizoen erg moeilijk om kansen te creëren en druk te zetten op de tegenstander. Hopelijk geeft de zege wat extra zelfvertrouwen, zodat iedereen tegen Willem II wat gemakkelijk gaat voetballen. Gelukkig gaat het achterin naar behoren: Gábor Babos en Patrick Pothuizen zijn bijvoorbeeld prima in vorm.

Bram Nuytinck
En eredivisiedebutant Bram Nuytinck verving de zieke Jeroen Heubach naar tevredenheid. Soms nog wat voorzichtig en gericht op balbehoud, maar dat is begrijpelijk. De pas 19-jarige Nuytinck kwam op zijn elfde van Juliana Malden naar N.E.C., en geldt als een talent met een prima mentaliteit.

Onrust
Ook positief tegen Sparta: de invallers. Rutger Worm viel weer op met een goed schot en twee goede voorzetten (een waaruit Ntibazonkiza scoorde). Dat gold ook voor de verrassend in de voorhoede neergezette Mitchell Burgzorg. De altijd gedreven voetballende rechtsachter stookte flink wat onrust in de Sparta-verdediging en droeg zo bij aan de overwinning.

De nul
De wedstrijd tegen Sparta Rotterdam leek lange tijd op een 0-0 uit te draaien. De kans dat dit tegen Willem II ook gebeurt, is eigenlijk bijzonder klein. N.E.C. hield tegen Sparta pas voor de derde keer dit seizoen de nul (ook nog uit bij AZ en in Groningen voor de beker). Daar doet Willem II niet voor onder: alleen uit bij RKC Waalwijk hoefde doelman Maikel Aerts de bal niet uit zijn doel te halen.

Mitchell Donald
Willem II was in januari zeer actief op de transfermarkt. Omdat er ook in Tilburg geen geld is, mondde dat uit in het huren van Stef Nijland (PSV) en Frank van der Struijk (Vitesse). Nijland lijkt nu al een aanwinst (twee wedstrijden, twee goals), Van der Struijk (nog) niet. Op het laatste moment kwam daar nog een derde speler bij. Ook de 21-jarige Mitchell Donald mocht van Ajax het komende half jaar wedstrijdritme opdoen. Tegen RKC Waalwijk nog in een dikke trui op de tribune, tegen N.E.C. misschien wel in de basis op het middenveld.

J.v.E.


http://www.nec-nijmegen.nl/

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » di feb 02, 2010 10:25 am

Vloet wil niet klagen over het drukke programma
Geplaatst op: 01-02-10 om: 17:54 door:Door: Jeroen
Trainer Wiljan Vloet wil niet klagen over het drukke programma voor NEC deze weken.

"Dat was van tevoren bekend, dus daar moet je nu niet meer over praten. Het is een vaststaand feit. Maar als je in Nederland woont, weet je dat het vaak in deze periode kan sneeuwen en dan juist hebben wij zo'n druk programma. We konden ons ook niet echt lekker voorbereiden, een beetje koppen en over schieten. Dat vind ik niks, op zo'n training als vandaag loop ik mezelf dan in de weg."

"Bij Sparta was het zien aansluiting te vinden, bij Willem II wordt het verhaal afstand nemen."

Bron: Omroep Gelderland
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » wo feb 03, 2010 3:02 pm

Bange uren voor Van Benthum
woe. 3 februari 2010

De opluchting overheerste gisteren in De Goffert, waar scheidsrechter Dick van Eg­mond een streep zette door NEC - Willem II. Het veld had het niet overleefd.

Vanaf 14.00 uur gistermid­dag pendelt Theo van Benthum tussen zijn kantoortje en de gras­mat in het Goffertstadion. Op zijn computer kijkt hij met gefronste wenkbrauwen naar de buienradar, buiten aanschouwt de stadionma­nager van NEC met een groeiend gevoel van onbehagen de toestand van het hoofdveld. Om 15.00 uur begint Van Benthum echt nattig­heid te voelen. „Het veld raakte verzadigd. En op de buienradar werd de weersverwachting er niet beter op.”

Om 16.00 uur besluit hij het kan­toor van de KNVB te bellen. „FC Groningen - ADO Den Haag was al afgelast. Het leek me verstandig als de scheidsrechter een uurtje eerder naar het stadion zou ko­men om het veld te bekijken.”

Om 17.00 uur arriveert Dick van Egmond. „Hij wilde het nog niet afkeuren. De bal rolde en gevaar voor de spelers was er nog niet in zijn ogen. Ik heb hem in mijn kan­toor de buienradar nog eens laten zien. Maar hij ging een kopje kof­fie drinken in Sanadome en zou om zeven uur terugkeren voor een definitieve keuring.” En terwijl de scheidsrechter in het nabijgelegen hotel ‘een bakkie doet’, bekijkt Van Benthum in het stadion hoofdschuddend de zom­pige grasmat. „Ik moest denken aan twee jaar geleden toen het veld helemaal onder water stond, maar die Belgische scheidsrechter de wedstrijd tegen Heerenveen toch liet doorgaan. Toen heb ik echt met de handen voor de ogen gezeten. We verloren met 1- 0 en het veld was helemaal naar de klo­ten. Iedereen in Nederland sprak over ‘die akker van NEC’. We wa­ren het lachertje van de eredivisie.

Maar ik hoorde niemand meer over die scheidsrechter die op zo’n veld nooit had mogen beginnen. Toen waren we gedwongen om ­ik geloof drie weken later - een nieuwe grasmat aan te leggen. Kos­ten: 70.000 à 80.000 euro.” Als Van Egmond iets voor 19.00 uur arriveert, voelt hij de priemen­de ogen van spelers en trainers van beide elftallen in zijn rug. „ Hij zag ook wel dat ze het helemaal niks vonden. Vroeg-ie weer om een bal. Die rolde echt niet meer. Daarna keurde hij het veld af. Kon ook niet anders.”

Van Benthum schudt het natte hoofd. „ Als het gras weer gaat groeien, stoppen wij met voetbal­len. Misschien moet de KNVB tot eind februari een winterstop invoe­ren. In mei kunnen de velden met gemak midweekse wedstrijden aan.” Om 19.30 uur rinkelt zijn mobiel­tje. Van Benthum verontschuldigt zich. „Dat was Ardi, medewerkster in het spelershome. Ze was net ge­arriveerd. Met de bus. Ik had haar moeten bellen. Vergeten.”


Bron: De Gelderlander

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » zo feb 07, 2010 9:45 am

Die Vloetprutser is ook helemaal de weg kwijt.
Kan die man niet gewoon terug naar PSV ofzo... Davids voor de goal / in de aanval is 0.0 rendement. RKC... gefeliciteerd alvast met minimaal een gelijk spelleke.
Davids linksbuiten tegen RKC

Geplaatst op: 05-02-10 om: 18:46 door:Door: Jeroen

NEC speelt zondag uit tegen RKC Waalwijk met vrijwel dezelfde elf als waarmee tegen Sparta gewonnen werd. Alleen de toen zieke Jeroen Heubach keert terug in de basis, in plaats van Bram Nuytinck.

Lorenzo Davids speelt als linksbuiten, waardoor Erton Fejzullahu weer op de bank begint. Alleen de langdurig geblesseerden Schöne, Goossens en Otten ontbreken in de selectie. In Nijmegen verloor NEC met 1-0 van RKC.

Vermoedelijke opstelling: Babos; Wellenberg, Pothuizen, Zomer, Heubach; Radomski, Sarpong, Sibum; Ntibazonkiza, Vleminckx, Davids.

Bron: Omroep Gelderland
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » zo feb 07, 2010 4:24 pm

:ShowLetter.gif:

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » zo feb 07, 2010 6:31 pm

Precies wat ik al dacht.. die Davids kan er daar op die positie helemaal nex van...

Ongelofelijk, wat heeft NEC een slecht elftal zeg. En de mazzel hebben ze de laatste tijd wel mee... echt niet best dit.

Ik kan er om eerlijk over te zijn ook helemaal niet blij van worden.

En wat in godsnaam doet Heubach nog in de basis?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » ma feb 08, 2010 5:07 pm

Blessure-update
maa. 8 februari 2010

Ondanks de zeer welkome punten tegen Sparta en RKC is het voetbal de laatste weken bijna niet om aan te zien. Uiteraard zijn er wel verzachtende omstandigheden, zoals weersomstandigheden en de kwaliteit van de velden. Maar ook de breedte en de kwaliteit van de huidige selectie zullen ongetwijfeld een rol spelen. Het is dus te hopen dat onze langdurig geblesseerden Mark Otten, Lasse Schöne en John Goossens zo snel mogelijk weer aansluiten.

De Gelderlander had vanochtend hoopvol nieuws aangaande de revalidatie van twee van hen. Lasse Schöne raakte afgelopen september in de voorbereidende training van de wedstrijd tegen de aartsrivaal uit arnep geblesseerd aan zijn linkerknie. En het was meteen ook een fikse kwetsuur. De voorste kruisband was finaal afgescheurd en ook de binnenmeniscus en de binnenband van zijn knie waren beschadigd. Maandenlang revalideerde hij in Zeist, maar inmiddels is hij gelukkig weer op de grasmat te vinden. „De planning is eind maart. Ik sta elke dag op het veld. Passen, trappen, sprinten. Het gaat super.”

Ook John Goossens herstelt voorspoedig. Hij beschadigde de buitenbanden van zijn enkel in het oefenduel tegen FK Pelister tijdens het trainingskamp in Estepona vorige maand. Een goede vier weken na dato keert ook hij terug bij de selectie. „Ik richt me op vrijdag als we thuis tegen NAC spelen. Vijf wed­strijden gemist. Da’s meer dan ge­noeg”, zegt de middenvelder.

Over Mark Otten hebben we weinig nieuws, afgezien van dat hij momenteel nog altijd hard werkt aan zijn terugkeer. De laatste berichten waren dat hij nog steeds regelmatig in Zeist te vinden is, al mag hij meer en meer arbeid verrichten in de eigen Goffert. Otten raakte in 2007 geblesseerd aan zijn knie, waarna een langdurig revalidatietraject volgde met de ene tegenslag na de ander. In augustus 2008 keerde hij dan toch eindelijk terug in de basis en scoorde toen zelfs de 2-0 tegen de Graafschap. In de bekerwedstrijd tegen Heerenveen in maart vorig jaar ging het echter weer helemaal mis en begon de ellende opnieuw voor de geboren Nijmegenaar. Wij hopen dat we Mark, net als Lasse, voor het eind van dit seizoen nog terug zien in het rood-groen-zwart. Sterkte aan alle revalidanten!

http://www.detrouwehonden.nl/



Mooi! :headbang.gif:
Minder mooi is dat ik verhinderd ben; dus mocht je kunnen BanJovi...

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma feb 08, 2010 6:20 pm

Eigenlijk mag ik nu geen "ja, graag" zeggen na al dat gezeur natuurlijk... maar als je er dan toch niets mee doet... Graag :blub.gif:

Kunnen we alvast een beetje wennen aan al die vrijdagavondwedstrijden van volgend seizoen... :hypocrite.gif: :blush.gif:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » ma feb 08, 2010 7:50 pm

Dus als je bij NEC weg wilt.. (wat ik me best kan voorstellen oveigens) moet je je gewoon een tijdje niet netjes gedragen en mag je gratisch de deur uit. Best handig, zulke trucjes. En als niemand je wil hebben blijf je gewoon een beetje aanklooien de tijd dat je nog loon van NEC krijgt. Beetje meetrainen met het tweede en voor wat centjes op de tribune mogen zitten... nah, wat een luxe voor die jongens. Lijkt me ook wel wat eigenlijk.
Waar kan ik tekenen?
El Kabir ook verbannen bij duels Jong NEC
Moestafa El Kabir heeft geen toekomst meer bij NEC. Nadat de 21-jarige aanvaller eerder dit seizoen door trainer Dwight Lodeweges uit de A-selectie werd gezet, mag hij nu ook geen wedstrijden meer spelen voor de Nijmeegse beloften.

Dit meldt De Gelderlander maandag. Technisch directeur Carlos Aalbers spreekt van opnieuw een disciplinaire schorsing. "Er is niks veranderd. Zijn gedrag is niet verbeterd. Als we dat zouden accepteren, doen we onze uitgangspunten geweld aan en ben je niet meer geloofwaardig."

El Kabir mag nog wel meetrainen met het tweede elftal van NEC, maar tijdens wedstrijden wordt hij niet meer opgesteld. "Ik hoop dat er snel een oplossing komt", zegt de Marokkaan, die tot 15 maart de tijd heeft om een nieuwe club te vinden in een land met een zomercompetitie. NEC is bereid hem transfervrij te laten gaan.

"Maar als ik voor 15 maart geen andere club heb, maak ik hier het seizoen af en is het daarna het beste als we uit elkaar gaan", aldus El Kabir in de regiokrant.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Berichten: 34446
Lid geworden op: vr sep 12, 2003 5:58 pm
Locatie: Nijmegen

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » ma feb 08, 2010 10:26 pm

:redcard.gif:

Niet w.b. genuil, wel w.b. je opmerking over die vrijdagavond... :offtopic.gif:
...allee...deal! :)

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » wo feb 10, 2010 10:54 am

El-Akchaoui: "Afgunst aan orde van de dag bij NEC"
Youssef El-Akchaoui deed recent een boekje open over de verhoudingen binnen de selectie van NEC. Volgens de voormalig aanvoerder van de club waren er spelers die duidelijk een hekel aan hem hadden, meldt Voetbal International.

De 28-jarige linksback werd in januari 2009 door de toenmalige trainer Mario Been aangewezen als aanvoerder. Een jaar later mocht El-Akchaoui plotseling transfervrij vertrekken uit Nijmegen.

Bas Sibum zou volgens de oud-aanvoerder bepaalde uitlatingen hebben gedaan in zijn richting. "Hij had in de groep gegooid dat ik blij moest zijn met een contractaanbieding en maar eens genoegen moest nemen met wat ze me aanboden. Waar haalde hij het lef vandaan? Afgunst is aan de orde van de dag bij NEC", aldus de verdediger tegenover het weekblad.

In december 2009 kreeg El-Akchaoui te horen dat NEC afscheid van hem wilde nemen. "Ik geef toe dat ik niet elke week top was maar de rest van het team ook niet. Jeroen Heubach werd aangetrokken. Met alle respect maar waarom moet ik plaatsmaken voor een reservespeler van FC Twente van 35 jaar oud."
Tsja... daar heeft Sibum zich helemaal niet mee te bemoeien, maar theoretisch gezien had hij wel gelijk, want meneer El Al had op dat moment niet veel aanbiedingen van betere clubs.

Hoezo afgunst?
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Rijkaard
Berichten: 454
Lid geworden op: za feb 11, 2006 2:00 pm

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Rijkaard » do feb 11, 2010 3:30 pm

Hmm Banjavi even los gezien van zijn omgang in de groep. Maar puur voetbaltechnisch heeft hij natuurlijk compleet gelijk met die laatste opmerking. Heubach mag zijn veters nog niet strikken. Heubach is erg beperkt.
Is 1995 echt zolang geleden??

Banjavi
Berichten: 9806
Lid geworden op: vr jul 02, 2004 9:56 am
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Banjavi » do feb 11, 2010 3:41 pm

Ja, maar natuurlijk. Heubach is een prutser eerste klas. Een slome slak die verdedigend ook niets voorstelt. Wat NEC er mee mot... geen idee. Maar wat mijn mening over sommige spelers van NEC is, is hier al lang bekend.

Het gaat me puur en alleen om de opmerking van El-Ak. Voetballend gezien heb ik ook veel liever hem dan die Heubleergh prutser.

Maar zulke spelers horen nou eenmaal bij het beleid wat NEC in het begin van het seizoen de supporters voorspiegelde.

Jonge, talentvolle voetballers kopen (die niet teveel kosten).
Dus dan kom je al snel bij Heubach uit.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Daily Blind » do feb 11, 2010 7:36 pm

Rijkaard schreef:Hmm Banjavi even los gezien van zijn omgang in de groep. Maar puur voetbaltechnisch heeft hij natuurlijk compleet gelijk met die laatste opmerking. Heubach mag zijn veters nog niet strikken. Heubach is erg beperkt.
Beide kunnen niet verdedigen. Laat die El A. net iets beter zijn in bal bezit en over een redelijke traptechniek beschikken. Verdedigend is het net zo waardeloos.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Jöhnk » do feb 11, 2010 7:41 pm

El A. schopt ook wat harder, maar verdedigen kun je dat inderdaad niet noemen.

Gebruikersavatar
Jinne
Site Admin
Berichten: 13847
Lid geworden op: ma sep 22, 2003 11:05 am
Locatie: Amsterdam, Holland
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Jinne » do feb 11, 2010 7:42 pm

Zlatan Son of God schreef:
Rijkaard schreef:Hmm Banjavi even los gezien van zijn omgang in de groep. Maar puur voetbaltechnisch heeft hij natuurlijk compleet gelijk met die laatste opmerking. Heubach mag zijn veters nog niet strikken. Heubach is erg beperkt.
Beide kunnen niet verdedigen. Laat die El A. net iets beter zijn in bal bezit en over een redelijke traptechniek beschikken. Verdedigend is het net zo waardeloos.
Niet zo lang geleden was je nog een groot fan van hem:

http://www.ajaxtalk.nl/Forum/viewtopic. ... 40#p801440

Je laat je linksbacks (eerder al Urby) wel zakken zo! :666.gif:
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Bert » do feb 11, 2010 7:45 pm

Verdedigend goed ook. :ajaxsmiley.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie