FC Twente 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door LucaS » zo apr 04, 2010 5:29 pm

Ach ja, het aloude matra van de PSV supporters, Ajacieden zijn arrogant. Het feit dat op de PSV fora hetzelfde wordt geroepen (hoewel er daar gesproken wordt over dat PSV 'gewoon' weer kampioen zal worden) en dat de trainer van PSV ook al min of meer hetzelfde zegt, doet daar niets aan af. Als een Ajacied die overtuiging uitspreekt of zichzelf op die manier moed inspreekt, dan heet het arrogant. Bijzonder, want ik heb hier letterlijk niemand zien beweren dat Ajax een beter team heeft dan Twente (of PSV). Bijzonder toch dat PSV supporters zich boven Ajaxsupporters verheven lijken te voelen.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Laudrup » zo apr 04, 2010 5:31 pm

En dan die belachelijke term "voetbalhoofdstad". Nee hoor, boertjes zijn nooit arrogant :drecul.gif:
15 mei 2011.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Frank » zo apr 04, 2010 5:52 pm

LucaS schreef:Ach ja, het aloude matra van de PSV supporters, Ajacieden zijn arrogant. Het feit dat op de PSV fora hetzelfde wordt geroepen (hoewel er daar gesproken wordt over dat PSV 'gewoon' weer kampioen zal worden) en dat de trainer van PSV ook al min of meer hetzelfde zegt, doet daar niets aan af.
Daar doe ik dat ook nooit aan mee. Ik heb vorig jaar, na het slechtste jaar van PSV in jaren (qua eindstand) wel gezegd dat PSV binnen afzienbare tijd weer om de titel mee zou gaan doen. Zeggen dat wel weer even 'gewoon' kampioen zal gaan worden zul je mij niet horen zeggen.
LucaS schreef:Als een Ajacied die overtuiging uitspreekt of zichzelf op die manier moed inspreekt, dan heet het arrogant.
Wel met de manier waarop het gezegd wordt. Als hier iemand zegt dat Twente geen overtuigend kampioen zal zijn, terwijl Ajax en PSV nog steeds op 4 en 5 punten achterstand staan, vind ik dat redelijk arrogant. Wat is daar zo vreemd aan?
LucaS schreef:Bijzonder, want ik heb hier letterlijk niemand zien beweren dat Ajax een beter team heeft dan Twente (of PSV).
Ik hoef niet eens ver terug te kijken... :smallgrin.gif:
Ajax Rules in Ajax - Groningen topic schreef:Voor mij is het overduidelijk dat Ajax het beste team is. Twente heeft bijna niet te bevatten veel geluk gehad.
LucaS schreef: Bijzonder toch dat PSV supporters zich boven Ajaxsupporters verheven lijken te voelen.
Ik voel me echt niet boven Ajax supporters verheven. Ik reageer juist op het feit dat er hier een aantal uitspraken gedaan worden die juist het omgekeerde aantonen.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door LucaS » zo apr 04, 2010 5:55 pm

Frank schreef:
LucaS schreef:Als een Ajacied die overtuiging uitspreekt of zichzelf op die manier moed inspreekt, dan heet het arrogant.
Wel met de manier waarop het gezegd wordt. Als hier iemand zegt dat Twente geen overtuigend kampioen zal zijn, terwijl Ajax en PSV nog steeds op 4 en 5 punten achterstand staan, vind ik dat redelijk arrogant. Wat is daar zo vreemd aan?
Het bijzondere is dat door dezelfde poster in dezelfde post (dus in één adem) wordt gezegd dat dat ook voor PSV en Ajax (!!!) zou gelden. Dus wat daar zo arrogant is als je de hele post quotet ipv een klein stukje, snap ik niet.
I think I lost my fucking headache

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Frank » zo apr 04, 2010 5:58 pm

Omdat het voor Ajax en PSV 'normaal' is om 4 of 5 punten voor te staan in deze fase van de competitie. Voor Twente is dat niet het geval.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Frank » zo apr 04, 2010 5:59 pm

Overigens ging het me niet alleen om het stukje van Joey, maar om meer uitspraken van diverse mensen in verschillende topics. Vergeef me als ik die niet allemaal ga quoten, dat zou de leesbaarheid van deze topic niet ten goede komen...
Laatst gewijzigd door Frank op zo apr 04, 2010 6:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door LucaS » zo apr 04, 2010 6:00 pm

Je kunt het er uiteraard compleet mee oneens zijn, maar arrogant is het naar mijn mening niet. Er staat toch echt dat Ajax als het het mocht worden ook geen overtuigende kampioen zou zijn
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Toppie
Berichten: 11439
Lid geworden op: di feb 24, 2004 5:43 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Toppie » zo apr 04, 2010 6:21 pm

Twente heeft het meeste geluk gehad van alle drie de ploegen, maar eerlijk is eerlijk redden ze het tot de laatste wedstrijd dan heeft men veerkracht getoond en is men terecht kampioen. Alleen zie ik als struikelblok AZ en Feyenooit als ze 2x gelijk spelen is het Ajax of Pisvee die er met het kampioenschap vandoor gaan.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Bert » zo apr 04, 2010 6:25 pm

Twee keer een gelijkspel is voor PSV niet voldoende.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door LucaS » zo apr 04, 2010 6:29 pm

Ach, degene die op het eind het meeste punten heeft is terecht kampioen. En ik ben het niet met Joey eens dat het niet overtuigend zou zijn, de kampioen haalt een puntentotaal waarmee het de afgelopen tien jaar 9 keer kampioen geworden zou zijn. En dat ik ervan overtuigd ben dat Twente nog punten gata laten liggen heeft enerzijds te maken met het programma (alleen Heerenveen is op papier nog eenvoudig) en anderzijds met de vader van mijn gedachten
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Duke » zo apr 04, 2010 7:43 pm

Als Twente onder deze druk kampioen weet te worden, dan is dat (inderdaad) gewoon verdiend.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door goodfella » zo apr 04, 2010 8:58 pm

Frank schreef:Overigens ging het me niet alleen om het stukje van Joey, maar om meer uitspraken van diverse mensen in verschillende topics. Vergeef me als ik die niet allemaal ga quoten, dat zou de leesbaarheid van deze topic niet ten goede komen...
Wat ben jij toch een kansloze mongol zeg. :excited.gif:

Donder aub op. Hoef je, je ook niet meer te ergeren.

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Frank » zo apr 04, 2010 9:01 pm

Ook een prettige avond voor jou, Goodfella....
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Epi Drost » zo apr 04, 2010 10:09 pm

Sorry maar ik moet hier als Twente fan wel even iets over zeggen (na hier maanden mee te hebben gelezen).

Twente fans weten echt wel dat Ajax een grotere club is. Maar ik snap de kritiek van jullie kant niet. Twente was zeven jaar geleden bijna failliet. Twente heeft nu nog niet eens de helft van het budget van Ajax. Dus als jullie Twente bekritiseren dan is dat voor mij iets van de Porsche rijder die verslagen wordt door de Volkswagen maar dan nog kritiek heeft op de Volkswagen want hij ziet er minder mooi uit dus verdient het niet te winnen. Ik ga hier echt niet vragen om respect voor het Twente spel maar een beetje realisme kan er toch wel vanaf. Hoe de competitie ook afloopt, het zou jullie sieren om eens een beetje respect op te brengen voor de club in de top drie die het optimale bereikt met de minste middelen, en dat is toch wel Twente lijkt me. En dat is ook geen incident. Bij Twente wordt er op de lange termijn nagedacht. Twente zit vijf jaar voor op schema als het de competitie wint dit jaar. Dat is geen valse bescheidenheid, het is de beleidsmatige waarheid. Zoals Munsterman al vaak gezegd heeft: Als Ajax en PSV alles goed doen, heeft Twente geen kans om kampioen te worden. Dus in plaats van azijnzeikerig te doen over Twente, lijkt het me een veel beter plan om je als Ajax fan af te vragen hoe het toch komt dat je als de rijkste club van Nederland al jaren geen kampioen bent. En tegelijkertijd een beetje respect op te brengen voor Twente.

Ik ben trots op Twente wat er verder ook gebeurt dit seizoen. Ik vind het een teken aan de wand wat betreft de veranderende verhoudingen in het Nederlandse voetbal dat veel Ajax fans, en zelfs de Ajax trainer, de behoefte voelen wel naar de tegenstander te wijzen terwijl Twente dat niet doet.
Laatst gewijzigd door Epi Drost op zo apr 04, 2010 10:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door wimpey » zo apr 04, 2010 10:09 pm

Duke schreef:Als Twente onder deze druk kampioen weet te worden, dan is dat (inderdaad) gewoon verdiend.
Zo is het. Nog geen punt afgegeven tegen een club uit het rechterrijtje. Ik heb veel respect voor Twente, ze verdienen de titel meer dan Ajax of 'die andere club'.
LucaS schreef:Tja, ik kan me niet voorstellen dat Twente in deze vorm nog twaalf punten gaat halen. Het is in ieder geval wel van belang dat NAC nog ergens om speelt de laatste wedstrijd.
Ik denk dat NAC wel een beloning vanuit Amsterdam in het vooruitzicht wordt gesteld.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33950
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Duke » zo apr 04, 2010 10:13 pm

Epi Drost schreef:Sorry maar ik moet hier als Twente fan wel even iets over zeggen (na hier maanden mee te hebben gelezen).

Twente fans weten echt wel dat Ajax een grotere club is. Maar ik snap de kritiek van jullie kant niet. Twente was zeven jaar geleden bijna failliet. Twente heeft nu nog niet eens de helft van het budget van Ajax. Dus als jullie Twente bekritiseren dan is dat voor mij iets van de Porsche rijder die verslagen wordt door de Volkswagen maar dan nog kritiek heeft op de Volkswagen want hij ziet er minder mooi uit dus verdient het niet te winnen. Ik ga hier echt niet vragen om respect voor het Twente spel maar een beetje realisme kan er toch wel vanaf. Hoe de competitie ook afloopt, het zou jullie sieren om eens een beetje respect op te brengen voor de club in de top drie die het optimale bereikt met de minste middelen, en dat is toch wel Twente lijkt me. En dat is ook geen incident. Bij Twente wordt er op de lange termijn nagedacht. Twente zit vijf jaar voor op schema als het de competitie wint dit jaar. Dat is geen valse bescheidenheid, het is de beleidsmatige waarheid. Zoals Munsterman al vaak gezegd heeft: Als Ajax en PSV alles goed doen, heeft Twente geen kans om kampioen te worden. Dus in plaats van azijnzeikerig te doen over Twente, lijkt het me een veel beter plan om je als Ajax fan af te vragen hoe het toch komt dat je als de rijkste club van Nederland al jaren geen kampioen bent. En tegelijkertijd een beetje respect op te brengen voor Twente.

Ik ben trots op Twente wat er verder ook gebeurt dit seizoen. Ik vind het een teken aan de wand wat betreft de veranderende verhoudingen in het Nederlandse voetbal dat veel Ajax fans, en zelfs de Ajax trainer, de behoefte voelen dat wel te doen.
Welkom Epi, leuk dat er nu ook een Twentefan hier een bijdrage komt leveren. :biggthumpup.gif:

En je hebt natuurlijk gelijk, Twente verdient alle respect. Maar ik snap het ook wel, het is ook de frustratie die hier een rol speelt.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Bert » zo apr 04, 2010 10:23 pm

Epi Drost schreef:Sorry maar ik moet hier als Twente fan wel even iets over zeggen (na hier maanden mee te hebben gelezen).

Twente fans weten echt wel dat Ajax een grotere club is. Maar ik snap de kritiek van jullie kant niet. Twente was zeven jaar geleden bijna failliet. Twente heeft nu nog niet eens de helft van het budget van Ajax. Dus als jullie Twente bekritiseren dan is dat voor mij iets van de Porsche rijder die verslagen wordt door de Volkswagen maar dan nog kritiek heeft op de Volkswagen want hij ziet er minder mooi uit dus verdient het niet te winnen. Ik ga hier echt niet vragen om respect voor het Twente spel maar een beetje realisme kan er toch wel vanaf. Hoe de competitie ook afloopt, het zou jullie sieren om eens een beetje respect op te brengen voor de club in de top drie die het optimale bereikt met de minste middelen, en dat is toch wel Twente lijkt me. En dat is ook geen incident. Bij Twente wordt er op de lange termijn nagedacht. Twente zit vijf jaar voor op schema als het de competitie wint dit jaar. Dat is geen valse bescheidenheid, het is de beleidsmatige waarheid. Zoals Munsterman al vaak gezegd heeft: Als Ajax en PSV alles goed doen, heeft Twente geen kans om kampioen te worden. Dus in plaats van azijnzeikerig te doen over Twente, lijkt het me een veel beter plan om je als Ajax fan af te vragen hoe het toch komt dat je als de rijkste club van Nederland al jaren geen kampioen bent. En tegelijkertijd een beetje respect op te brengen voor Twente.

Ik ben trots op Twente wat er verder ook gebeurt dit seizoen. Ik vind het een teken aan de wand wat betreft de veranderende verhoudingen in het Nederlandse voetbal dat veel Ajax fans, en zelfs de Ajax trainer, de behoefte voelen wel naar de tegenstander te wijzen terwijl Twente dat niet doet.
Ik ben het best eens met je verhaal, hoor. Maar bij deze zin haakte ik een beetje af:

"Dus in plaats van azijnzeikerig te doen over Twente, lijkt het me een veel beter plan om je als Ajax fan af te vragen hoe het toch komt dat je als de rijkste club van Nederland al jaren geen kampioen bent."

Als je werkelijk al een tijdje op dit forum leest, zoals je zelf zegt, moet je toch wel kunnen zien dat dit hier vrijwel uitsluitend over gesproken wordt. Of lees je alleen deze topic? :aai.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door LucaS » zo apr 04, 2010 10:29 pm

wimpey schreef:
Duke schreef:Als Twente onder deze druk kampioen weet te worden, dan is dat (inderdaad) gewoon verdiend.
Zo is het. Nog geen punt afgegeven tegen een club uit het rechterrijtje. Ik heb veel respect voor Twente, ze verdienen de titel meer dan Ajax of 'die andere club'.
Degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat verdient het. Ik ben nog niet zo ver dat ik het opgeef voor Ajax. Laat twente eerst maar 9 punten halen uit de laatste 4 wedstrijden
I think I lost my fucking headache

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door brigade zuid » zo apr 04, 2010 10:33 pm

wimpey schreef:
Duke schreef:Als Twente onder deze druk kampioen weet te worden, dan is dat (inderdaad) gewoon verdiend.
Zo is het. Nog geen punt afgegeven tegen een club uit het rechterrijtje. Ik heb veel respect voor Twente, ze verdienen de titel meer dan Ajax of 'die andere club'.
Ik vind Twente een mooie club waar een goed beleid gevoerd wordt. Ik zou ze de titel best gunnen, al hoop ik nog op AJAX natuurlijk.

wimpey
Berichten: 52057
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door wimpey » zo apr 04, 2010 10:36 pm

LucaS schreef: Degene die na 34 wedstrijden bovenaan staat verdient het. Ik ben nog niet zo ver dat ik het opgeef voor Ajax. Laat twente eerst maar 9 punten halen uit de laatste 4 wedstrijden
Ik geef het ook niet op. Ik vind ons alleen niet zo best. Twente ook niet, maar dat is Twente. Wij zijn Ajax. En we spelen van oudsher wat ander voetbal dan clubs als Twente en 'die andere club'.

Aan Epi Drost merk je dat Twente nog geen echte topclub is. Een echte topclub wordt gehaat door fans van andere clubs. Epi is nog op zoek naar respect voor z'n club. Kan ie wat mij betreft krijgen, want ik vind het razend knap wat Twente presteert. Alleen koop je zo weinig voor het modewoord 'respect' he...

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Epi Drost » zo apr 04, 2010 10:39 pm

Bertje schreef: Ik ben het best eens met je verhaal, hoor. Maar bij deze zin haakte ik een beetje af:

"Dus in plaats van azijnzeikerig te doen over Twente, lijkt het me een veel beter plan om je als Ajax fan af te vragen hoe het toch komt dat je als de rijkste club van Nederland al jaren geen kampioen bent."

Als je werkelijk al een tijdje op dit forum leest, zoals je zelf zegt, moet je toch wel kunnen zien dat dit hier vrijwel uitsluitend over gesproken wordt. Of lees je alleen deze topic? :aai.gif:
Iedere supporter heeft kritiek op zijn eigen club, ook de Ajax fan. Ik snap alleen de kritiek op Twente niet in dat perspectief. Twente heeft helemaal geen hotseknots begonia voetbal cultuur, nooit gehad ook, en Twente is helemaal niet de typische provincieclub wat dat betreft. IK bedoel maar, we hebben Epi Drost als clubheld. Iedereen die oud genoeg is om hem te kennen weet wel wat dat betekent. Twente domineert wel degelijk het overgrote merendeel van alle wedstrijden dat het speelt dit seizoen, ook al wordt er minder gemakkelijk gescoord als bij Ajax. Ook wij hebben liever mooi voetbal, net als Ajax, en als het er niet uitziet, krijgen spelers een bak kritiek over zich heen. Ruiz speelde slecht tegen VVV afgezien van dat doelpunt, bijvoorbeeld. Dat hebben we echt wel gezien in Twente. Maar als Ajax fans zoals hier op dit forum Twente gaan bekritiseren omdat het zoveel geluk heeft, zogenaamd, dan denk ik kom op zeg. Er is geen club op deze wereld die zoveel wedstrijden wint puur met dank aan geluk. Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt dan komt dat omdat ze aan het begin van het seizoen punten hebben laten liggen, terwijl Twente dat niet heeft gedaan. Zo simpel is het.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Epi Drost » zo apr 04, 2010 10:46 pm

wimpey schreef: Aan Epi Drost merk je dat Twente nog geen echte topclub is. Een echte topclub wordt gehaat door fans van andere clubs. Epi is nog op zoek naar respect voor z'n club. Kan ie wat mij betreft krijgen, want ik vind het razend knap wat Twente presteert. Alleen koop je zo weinig voor het modewoord 'respect' he...
PSV werd tot voor kort niet gehaat in Enschede, ook niet toen ze jaren achter elkaar kampioen werden. Dat veranderde pas na de Ten Hag affaire. Aan Feyenoord heeft iedereen bij Twente de schurft. En daar zit een hele geschiedenis aan vast die niets met voetbal te maken heeft.

Gebruikersavatar
Jesse
Berichten: 17713
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 7:36 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Jesse » ma apr 05, 2010 12:19 am

Epi Drost, ik denk dat vrijwel iedereen respect heeft voor wat Twente presteert. Je moet alleen niet op een forum van een club die samen met Twente strijdt om de titel verwachten dat de posters naar een wedstrijd van Twente kijken en bij een 1-0 in de 88ste minuut (of nadat het net onder druk staat, of als het pas de eerste kans is etc.) zeggen: 'Zo, dat is toch knap van dat Twente. Dat doen ze toch maar mooi met de helft van het budget van Ajax.' Natuurlijk krijg je zure reacties over geluk, scheidsrechters, wat dan ook. Voor een groot deel ingegeven door frustratie, zoals Duke al terecht stelt.

Dus geen zorgen, men heeft echt wel respect voor je cluppie, en het is reuze knap wat jullie tot nu toe hebben gepresteerd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door joey » ma apr 05, 2010 12:27 am

Epi Drost schreef:Maar als Ajax fans zoals hier op dit forum Twente gaan bekritiseren omdat het zoveel geluk heeft, zogenaamd, dan denk ik kom op zeg. Er is geen club op deze wereld die zoveel wedstrijden wint puur met dank aan geluk. Als Ajax dit seizoen geen kampioen wordt dan komt dat omdat ze aan het begin van het seizoen punten hebben laten liggen, terwijl Twente dat niet heeft gedaan. Zo simpel is het.
Heb je groot gelijk in. Ik begrijp dat gezeur over Twente ook niet. Natuurlijk, Ajax is een grotere club dan Twente, maar vooralsnog blijkt dat niet uit de stand op de ranglijst of uit het spel van de ene en de andere club. Helaas.

Welkom trouwens! Leuk, iemand van Twente erbij. :biggthumpup.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Jöhnk » ma apr 05, 2010 12:32 am

Epi Drost schreef:PSV werd tot voor kort niet gehaat in Enschede, ook niet toen ze jaren achter elkaar kampioen werden. Dat veranderde pas na de Ten Hag affaire.
De Ten wie affaire? En voor zo'n bagatel wordt een club gehaat? :baaa.gif: Cliché, maar het is maar een spelletje.

Welkom inderdaad. :biggthumpup.gif:

Plaats reactie