FC Twente 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » wo aug 27, 2008 12:38 pm

Ik weet zeker dat ik het heb gehoord en daarnaast lijkt het me ook logisch. Als een speler en zaakwaarnemer het in eerste instanties erin laten zetten zullen ze het zeker in een vernieuwd contract opnemen. Het blijven broodvoetballers en die elke kans voor een goede stap omhoog zullen nemen. Dat laten ze zich niet ontnemen door hoge eisen van clubs.

Bedrag bij Arnautovic ligt volgens mij rond de 7 miljoen

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 27, 2008 12:43 pm

Ik zeg ook niet dat jij het niet hebt gehoord. Ik zeg dat het niet in de media is verschenen.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do aug 28, 2008 7:39 am

Volkskrant, laatste alinea:

Arsenal heer en meester in eigen huis
CHAMPIONS LEAGUE, ANP
gepubliceerd op 28 augustus 2008 02:45, bijgewerkt op 23:40

LONDEN - FC Twente is woensdagavond zoals verwacht kansloos ten onder gegaan in het Emirates Stadium. Arsenal, dat het twee weken geleden in Arnhem in de eerste helft nog moeilijk had, was in Londen 90 minuten lang heer en meester. Na de 2-0-nederlaag in Nederland, kregen de Enschedeërs nu met 4-0 een echt pak slaag.

Arsenal was gisteren heer en meester. Het regende kansen, met name Robin van Persie en Theo Walcott sneden keer op keer door de Nederlandse defensie. Het team van McClaren kon de stormloop alleen af en toe stoppen met behulp van overtredingen.

Vooral invaller Jeroen Heubach had het moeilijk. Hij kreeg een plek in de verdediging na het plotselinge vertrek van Luke Wilkshire naar Dinamo Moskou deze week. Heubach maakte zoveel fouten dat hij in de rust werd vervangen door Niels Wellenberg.

Het was niet de enige aanpassing die McClaren noodgedwongen moest doen ten opzichte van de eerste wedstrijd. Spits Marko Arnautovic, twee weken geleden nog een van de uitblinkers, raakte zaterdag geblesseerd (hamstring). Stein Huysegems nam zijn plaats in. Op de valreep bleek ook doelman Sander Boschker niet fit, hij had last van een kuitblessure.

De routinier werd vervangen door de 20-jarige Nikolai Michailovic, zoon van de Bulgaarse keeperslegende Borislav Michailovic.

De jonge doelman deed het niet eens zo slecht, hem trof weinig blaam bij de tegentreffers. Samir Nasri, net als spelmaker Cesc Fabregas hersteld van een blessure en weer in de basis, opende in de 27ste minuut de score. Hij kapte twee verdedigers uit en schoot via een verdedigend voetje knap in.

William Gallas tikte zeven minuten na de pauze de 2-0 binnen, na een nog gekeerd schot van Nicklas Bendtner. Walcott pakte zijn doelpunt in de 66ste minuut mee: 3-0. Vier minuten voor tijd trof ook nog Nicklas Bendtner doel.

FC Twente rest nu nog het UEFA Cup-toernooi en mogelijk nog meer personele problemen. Eljero Elia staat in de belangstelling van Espanyol. Bovendien bestaat de kans dat Rob Wielaert alsnog naar Ajax vertrekt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 7:49 am

Fantastisch. :excited.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do aug 28, 2008 8:02 am

Doe me een lol, zeg. Wielaert viel gisteravond weer zwaar door de mand.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 8:07 am

En Douglas ook, heb ik begrepen?
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do aug 28, 2008 8:09 am

Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en daarin was Wielaert hopeloos. Die 4-0 was echt heel erg vond ik zelf.

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do aug 28, 2008 9:28 am

Peter schreef:Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en daarin was Wielaert hopeloos. Die 4-0 was echt heel erg vond ik zelf.
Nou bij 3-0 achter na een 0-2 nederlaag in de eerste pot is geen speler meer zichzelf, lijkt me...

Ik heb gister S04 zitten kijken. Speelden fantastisch in de heenwedstrijd, werden gisteren compleet weggevaagd. Mensen als Rafinha, Westermann en Bordon werden aan alle kanten voorbijgelopen. Dat is niet gebruikelijk, net zoals het niet gebruikelijk is dat Wielaert en Douglas in de HCE compleet geen grip hebben op hun tegenstanders. Dirk Marcellis is i.m.o. een groot defensief talent, maar die wist zich tegen Mutu en Berbatov ook geen raad.

CL of HCE, Atletico-uit of Cottbus-uit, dat zijn 2 verschillende planeten. Ik denk dat Wielaert bij Ajax in de HCE geen gek figuur zou slaan.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do aug 28, 2008 9:36 am

wimpey schreef:
Peter schreef:Ik heb alleen de laatste 10 minuten gezien en daarin was Wielaert hopeloos. Die 4-0 was echt heel erg vond ik zelf.
Nou bij 3-0 achter na een 0-2 nederlaag in de eerste pot is geen speler meer zichzelf, lijkt me...

Ik heb gister S04 zitten kijken. Speelden fantastisch in de heenwedstrijd, werden gisteren compleet weggevaagd. Mensen als Rafinha, Westermann en Bordon werden aan alle kanten voorbijgelopen. Dat is niet gebruikelijk, net zoals het niet gebruikelijk is dat Wielaert en Douglas in de HCE compleet geen grip hebben op hun tegenstanders. Dirk Marcellis is i.m.o. een groot defensief talent, maar die wist zich tegen Mutu en Berbatov ook geen raad.

CL of HCE, Atletico-uit of Cottbus-uit, dat zijn 2 verschillende planeten. Ik denk dat Wielaert bij Ajax in de HCE geen gek figuur zou slaan.
Zeker niet en HCE is dit jaar toch wel het aller belangrijskte!

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do aug 28, 2008 9:37 am

Ik koop liever iemand die wel naar dat niveau toe kan groeien. Bij Wielaert weet je zeker dat hij op zijn hoogst van nut kan zijn in de HCE. Dat is niet mijn insteek van een selectie versterken.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do aug 28, 2008 9:42 am

joey schreef:En Douglas ook, heb ik begrepen?
Douglas luidde de 1-0 persoonlijk in.

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do aug 28, 2008 9:43 am

Spijker schreef:
joey schreef:En Douglas ook, heb ik begrepen?
Douglas luidde de 1-0 persoonlijk in.


En zat ook flink fout bij de 2-0 en 3-0

wimpey
Berichten: 52107
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » do aug 28, 2008 9:45 am

Peter schreef:Ik koop liever iemand die wel naar dat niveau toe kan groeien. Bij Wielaert weet je zeker dat hij op zijn hoogst van nut kan zijn in de HCE. Dat is niet mijn insteek van een selectie versterken.
Laat Ajax nou maar eerst eens de sterkste in de bedroevend zwakke HCE zijn en een redelijk figuur in de UEFA Cup proberen te slaan. Arsenal partij bieden in de CL is van later zorg, lijkt me...

Thiago Motta is trouwens transfervrij, las ik net. Geen 'mooie' speler, wel een bruikbare schaver i.m.o. Maar Portsmouth en Everton zijn al met hem bezig...

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » do aug 28, 2008 10:40 am

wimpey schreef:Laat Ajax nou maar eerst eens de sterkste in de bedroevend zwakke HCE zijn en een redelijk figuur in de UEFA Cup proberen te slaan. Arsenal partij bieden in de CL is van later zorg, lijkt me...
Zie er de zin niet van in om hem te halen. Als je door wilt groeien moet je hem weer afvoeren. Zonde van het geld.
Thiago Motta is trouwens transfervrij, las ik net. Geen 'mooie' speler, wel een bruikbare schaver i.m.o. Maar Portsmouth en Everton zijn al met hem bezig...
Onhaalbaar dus. Mocht je hem willen.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » do aug 28, 2008 11:13 am

Laat Ajax nou maar eerst eens de sterkste in de bedroevend zwakke HCE zijn en een redelijk figuur in de UEFA Cup proberen te slaan. Arsenal partij bieden in de CL is van later zorg, lijkt me...
Mee eens, Ajax heeft niets te zoeken in de Cl en we moeten hopen dat de de poulefase van de Uefa-cup bereikt wordt, daarna lukt het wel, MvB is in poules succesvol :ajaxsmiley.gif:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010
Berichten: 13719
Lid geworden op: zo sep 28, 2003 6:24 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door Thijs » do aug 28, 2008 12:08 pm

Afbeelding

De Grolsch Veste ziet er mooi uit!

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41189
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » do aug 28, 2008 12:11 pm

Zeker, het was al een leuk stadion maar dit ziet er nog beter uit. Als die 2e ring straks helemaal sluitend is ben ik er behoorlijk jaloers op.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do aug 28, 2008 1:26 pm

Komt de tweede ring over het hele stadion of blijft het bij de helft?

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » do aug 28, 2008 2:10 pm

Spijker schreef:Komt de tweede ring over het hele stadion of blijft het bij de helft?
Waarschijnlijk over 1 of 2 jaar over het hele stadion. Ondanks de verbouwing is er volgens mij alweer een nieuwe wachtlijst voor seizoenkaarthouders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 28, 2008 2:23 pm

Itt AZ en Heerenveen heeft Twente de potentie om een topclub te worden. Groot achterland.

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do aug 28, 2008 2:53 pm

Ziet er goed uit trouwens. Interessante constructie ook dat er gewoon een tweede ring 'opgezet' wordt. Hoe groter de stadions hoe beter!

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » do aug 28, 2008 3:05 pm

Alleen heeft Twente qua selectie niet de potentie om topclub te worden. Het stadion ziet er idd goed uit, ze gaan inderdaad door met de bouw en het moet uiteindelijk zo'n 40.000 toeschouwers kunnen herbergen.

Maar eigenlijk hebben ze gister het Nederlandse voetbal wel voor lul gezet voor het buitenland. Wat een blamage: dramatisch!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » do aug 28, 2008 3:08 pm

Vedette-10 schreef:Alleen heeft Twente qua selectie niet de potentie om topclub te worden.
Maar dat is een kwestie van beleid. Twente is de enige subtopper in Nederland die een stadion van 40000 mensen gevuld kan krijgen. Koppel dat aan een goede opleiding en een goede scouting (geen idee hoe dat ervoor staat), en je hebt een club met de nodige groeimarge.

Vedette-10-
Berichten: 4700
Lid geworden op: do aug 14, 2008 9:21 pm

Bericht door Vedette-10- » do aug 28, 2008 3:14 pm

Ik zie het gewoon niet gebeuren. Er is geen geld beschikbaar om te investeren in goede voetballers, bovendien is Twente qua reputatie ook geen trekkende club. Ik verwacht dus niet dat Twente ooit topclub wordt.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 28, 2008 3:30 pm

Jöhnk schreef:
Vedette-10 schreef:Alleen heeft Twente qua selectie niet de potentie om topclub te worden.
Maar dat is een kwestie van beleid. Twente is de enige subtopper in Nederland die een stadion van 40000 mensen gevuld kan krijgen. Koppel dat aan een goede opleiding en een goede scouting (geen idee hoe dat ervoor staat), en je hebt een club met de nodige groeimarge.
Groningen ook niet, denk je?

Als iedereen fit is staat de as van Twente er wel hoor. Die eindigen volgens mij gewoon als derde.

Gesloten