Feyenoord 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 02, 2008 9:50 pm

Bijna net zo knap als constateren dat Hofland in Oranje hoort, Wimpey? :wink.gif:

In het begin van het seizoen waren er hier nog heel wat mensen die bang waren voor Feyenoord. Dat sloeg nergens op.

Je hebt trouwens PM.

wimpey

Bericht door wimpey » zo mar 02, 2008 9:55 pm

Thomas schreef:Bijna net zo knap als constateren dat Hofland in Oranje hoort, Wimpey? :wink.gif:
Hofland deed vandaag niet mee, dus je Verlaat-conclusie ging deze week niet op. :smallgrin.gif:

Ik geef het je te doen trouwens, een centraal duo vormen met die kliniclown Bahia. Maar Hofland valt me wel erg tegen, ja, geen schim van de speler die ie vorig seizoen bij Wolfsburg was... Sinds Vlaar weggevallen is, houdt Feyenoord open huis.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mar 02, 2008 9:57 pm

Het zoontje van Hofland was half dood, daar is Kevin naar verluidt niet beter van gaan voetballen.
Laatst gewijzigd door joey op zo mar 02, 2008 9:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo mar 02, 2008 9:57 pm

Hofland is vrij degelijk in de Bundesliga, maar helemaal niets voor het Nederlandse voetbal. Frank Verlaat II dus.

Bahia is ook niet veel, maar Hofland spant de kroon.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » ma mar 03, 2008 1:44 am

In het kader van het altijd leuke leedvermaak over die tragische verzameling verdriet op Zuid, heb ik na vele tips me eraan gewaagd het Jubileum-lied van Feyenoord te beluisteren. En het was de moeite waard. Dit gelóóf je niet:

http://www.youtube.com/watch?v=5ar_riAx-Ek

Dit is dus het officiële Jubileumlied, niet iets van een paar fans, maar door Feyenoord zélf gesteund en geproduceerd. Voor mensen die niet door het onuitstaanbare accent van de zanger heen kunnen komen, het refrein luidt:

Coolsingel, Brienenoord,
Feyenoord, Feyenoord.
Coolsingel, Brienenoord,
Wij zijn Feyenoord.

Verbijsterende stomheid. Een vierbaansweg in het centrum waar ze al in geen jaren meer zijn geweest en een gemiddelde Ajacied waarschijnlijk vaker lachend aan denkt dan fans van die club zelf én een verkeersobject dat werkelijk níets met die club te maken heeft. De Ajax variant van deze grap zou zoiets luiden:

Damrak, Coentunnel,
Ajax, Ajax,
Damrak, Coentunnel,
Wij zijn Ajax.

En dat is ook waarom ik nou geen échte schijthekel aan die club kan krijgen. Telkens als je als Ajacied denkt dat het kut gaat, doen zij het nét een stapje kutter. Als ze eens een seizoen aantoonbaar beter zijn dan Ajax, spelen ze in de Klassieker gegarandeerd hun slechtste wedstrijd van het jaar. Alsof ze daar besloten hebben een soort van liefdadigheidsinstelling te zijn die Ajax-supporters een psychologische opkikker geeft in moeilijke tijden.

Daniel

Bericht door Daniel » ma mar 03, 2008 1:53 am

Ik dacht dat Carnaval al was afgelopen? En ik wist al helemaal niet dat ze Carnaval vierde in Rotterdam. :confused.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » ma mar 03, 2008 8:14 pm

Prachtig, Scherrer. Verschrikkelijk dom nummer zonder enige vorm van historie. Ze hebben overigens wel een mooi jubileumjaar zo.

Nihad

Bericht door Nihad » ma mar 03, 2008 10:12 pm

Misschien evenaren ze ons jubileumjaar wel... :blush.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

joey
Erelid

Bericht door joey » di mar 04, 2008 11:48 am

Bertje weg, wie nu? Volgens de Twentse krant Tubantia is er een nieuwe kandidaat aan de horizon verschenen:

Rutten in beeld als opvolger Van Marwijk

ENSCHEDE - Fred Rutten is bij Feyenoord in beeld om Bert van Marwijk op te volgen, die maandag tot coach van het Nederlands elftal werd benoemd. De oefenmeester van FC Twente staat hoog op het verlanglijstje van de Rotterdamse club.

Dat Rutten bij Feyenoord een serieuze kandidaat is, is opvallend, omdat zijn naam nog niet eerder werd genoemd. Rutten is ook nog altijd de voornaamste gegadigde voor het trainerschap bij HSV.
Wie moet het worden volgens jullie? Ik hoop nog steeds op Adriaanse, maar die willen ze nu waarschijnlijk niet meer.
Het stinkt aan alle kanten!

peter

Bericht door peter » di mar 04, 2008 11:54 am

Ik hoop op Ron Jans of Martin Jol. Zijn namelijk degene waar ik de minst hoge pet van op heb. Verbeek en Rutten zijn wel goeie kandidaten namelijk.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mar 04, 2008 12:34 pm

Jans zou een uitstekende kandidaat zijn voor Feyenoord, denk ik. Pluspunt: een trainer bij de rivaal waar ik me lekker aan kan ergeren.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Daniel

Bericht door Daniel » di mar 04, 2008 3:37 pm

Mwah, bij Verbeek beginnen de zaakjes ook pas te rollen sinds dit seizoen. Hij heeft 4 jaar moeten bouwen bij Heerenveen, bij Feyenoord heeft hij de tijd en de rust er niet voor, daarnaast hebben ze bepaalde verplichtingen aan de supporters (alhoewel die al 12 jaar niet nagekomen worden maarja)..

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 04, 2008 3:38 pm

Verbeek presteert al jaren prima bij Heerenveen hoor.

Hoeladans

Bericht door Hoeladans » di mar 04, 2008 3:45 pm

Inderdaad, hij heeft volgens mij elk jaar nog Europees voetbal bereikt

Daniel

Bericht door Daniel » di mar 04, 2008 4:27 pm

Thomas schreef:Verbeek presteert al jaren prima bij Heerenveen hoor.
Voor Heerenveen haar doen ja, maar ondertussen doen de selecties van Feyenoord en Heerenveen niet veel onder voor elkaar de laatste jaren. De mogelijkheden zijn ook niet echt groter bij Feyenoord ofzo de laatste jaren dus als hij ook 4 jaar moet bouwen bij een Feyenoord duurt dat te lang, Feyenoord zit in een lastig parket, ze hebben de financiële situatie niet om directe hele goede versterkingen aan te trekken maar ondertussen wordt er wel verlangd dat er goede prestaties op de mat gelegd worden terwijl je dat al jaren niet meer van ze mag verwachten..

peter

Bericht door peter » di mar 04, 2008 4:31 pm

Mwah. De huidige selectie is niet bepaald sterk, maar vMarwijk haalt ook lang niet het maximale uit deze selectie. Ik denk dat Verbeek met deze selectie wel in staat is om voor die 3e te plek te gaan. Overigens moet men dan wel eens op zoek gaan naar een maatje voor Makaay, want deze opstelling van vMarwijk is gewoon zwak.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 04, 2008 4:36 pm

Een achterste linie met De Cler-Hofland-Bahia/Greene-Lucius/Greene is natuurlijk ook bedroevend, Peter.

peter

Bericht door peter » di mar 04, 2008 4:38 pm

Huilen met de pet op, maar dat heb ik in een vergelijk al een keer aangetoond.

Het probleem bij Feyenoord is alleen ook dat het gewoon een ordinaire counterploeg is. Je kunt wel gaan counteren, maar als je achterin de boel niet dicht kan houden, dan is het continu billen knijpen geblazen. Ze hebben overigens wel een behoorlijk middenveld, maar ik vond het al zo gek dat men ook nog eens Landzaat ging halen. Centraal achterin en een maatje voor Makaay zijn vele malen belangrijker.

Nihad

Bericht door Nihad » di mar 04, 2008 11:25 pm

Coolsingel, Brienenoord,
weer een moord weer een moord
Coolsingel, Brienenoord,
weer een moord van feyenoord

:smallgrin.gif:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mar 04, 2008 11:57 pm

Scherrer schreef:In het kader van het altijd leuke leedvermaak over die tragische verzameling verdriet op Zuid, heb ik na vele tips me eraan gewaagd het Jubileum-lied van Feyenoord te beluisteren. En het was de moeite waard. Dit gelóóf je niet:

http://www.youtube.com/watch?v=5ar_riAx-Ek

Dit is dus het officiële Jubileumlied, niet iets van een paar fans, maar door Feyenoord zélf gesteund en geproduceerd. Voor mensen die niet door het onuitstaanbare accent van de zanger heen kunnen komen, het refrein luidt:

Coolsingel, Brienenoord,
Feyenoord, Feyenoord.
Coolsingel, Brienenoord,
Wij zijn Feyenoord.

Verbijsterende stomheid. Een vierbaansweg in het centrum waar ze al in geen jaren meer zijn geweest en een gemiddelde Ajacied waarschijnlijk vaker lachend aan denkt dan fans van die club zelf én een verkeersobject dat werkelijk níets met die club te maken heeft. De Ajax variant van deze grap zou zoiets luiden:

Damrak, Coentunnel,
Ajax, Ajax,
Damrak, Coentunnel,
Wij zijn Ajax.

En dat is ook waarom ik nou geen échte schijthekel aan die club kan krijgen. Telkens als je als Ajacied denkt dat het kut gaat, doen zij het nét een stapje kutter. Als ze eens een seizoen aantoonbaar beter zijn dan Ajax, spelen ze in de Klassieker gegarandeerd hun slechtste wedstrijd van het jaar. Alsof ze daar besloten hebben een soort van liefdadigheidsinstelling te zijn die Ajax-supporters een psychologische opkikker geeft in moeilijke tijden.
Bert en ik hebben hem net nog even een paar keer zitten kijken. We hebben dan ook alleen maar dubbel gelegen. Wat een tragische komedie. :drecul.gif: Dat plaatje van Brienenoord ook iedere keer als ze het woord zeggen. Dat hebben ze echt speciaal voor de josti's gedaan. En uiteraard talloze doelpunten van Feyenoord tegen Ajax. Jammer dat ze de eindstand vaak vergeten te vermelden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 05, 2008 12:14 am

Hahaha, net nog een paar keer gekeken. Alsof we fokking high zijn. Ik zit hier echt met tranen in m'n ogen. Vooral de dansende Gerard Meijer zorgt voor geweldig vermaak. Jammer genoeg kunnen woorden onze lachbui eigenlijk niet beschrijven.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo mar 05, 2008 3:39 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Daniel

Bericht door Daniel » wo mar 05, 2008 12:16 am

Coolsingel, Brienenoord
Feyenoord, Feyenoord
Coolsingel, Brienenoord
Wij staan 4e zoals het hoort!

Daniel

Bericht door Daniel » wo mar 05, 2008 12:25 am

Hebben jullie deze overigens ook al gezien?: http://www.youtube.com/watch?v=TDRD_gVU ... news/41520

Ik vind het een erg hoog kinderen voor kinderen editie uit de jaren '80 gehalte hebben. En het refrein doet mij op de een of andere manier sterk denken aan 99 luftballons..

Nihad

Bericht door Nihad » wo mar 05, 2008 12:31 am

Coolsingel, Brienenoord,
Klaas Jan scoort, Klaas jan scoort
Coolsingel, Brienenoord,
Klas Jan scoort tegen feyenoord

Coolsingel, Brienenoord,
Wij winnen wij winnen
Coolsingel, Brienenoord,
wij winnen van feyenoord!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mar 05, 2008 12:36 am

Uh, jullie rijmpjes zuigen. :ajaxscarf.gif:

Plaats reactie