In het begin van het seizoen waren er hier nog heel wat mensen die bang waren voor Feyenoord. Dat sloeg nergens op.
Je hebt trouwens PM.
Hofland deed vandaag niet mee, dus je Verlaat-conclusie ging deze week niet op.Thomas schreef:Bijna net zo knap als constateren dat Hofland in Oranje hoort, Wimpey?![]()
Wie moet het worden volgens jullie? Ik hoop nog steeds op Adriaanse, maar die willen ze nu waarschijnlijk niet meer.Rutten in beeld als opvolger Van Marwijk
ENSCHEDE - Fred Rutten is bij Feyenoord in beeld om Bert van Marwijk op te volgen, die maandag tot coach van het Nederlands elftal werd benoemd. De oefenmeester van FC Twente staat hoog op het verlanglijstje van de Rotterdamse club.
Dat Rutten bij Feyenoord een serieuze kandidaat is, is opvallend, omdat zijn naam nog niet eerder werd genoemd. Rutten is ook nog altijd de voornaamste gegadigde voor het trainerschap bij HSV.
Voor Heerenveen haar doen ja, maar ondertussen doen de selecties van Feyenoord en Heerenveen niet veel onder voor elkaar de laatste jaren. De mogelijkheden zijn ook niet echt groter bij Feyenoord ofzo de laatste jaren dus als hij ook 4 jaar moet bouwen bij een Feyenoord duurt dat te lang, Feyenoord zit in een lastig parket, ze hebben de financiële situatie niet om directe hele goede versterkingen aan te trekken maar ondertussen wordt er wel verlangd dat er goede prestaties op de mat gelegd worden terwijl je dat al jaren niet meer van ze mag verwachten..Thomas schreef:Verbeek presteert al jaren prima bij Heerenveen hoor.
Bert en ik hebben hem net nog even een paar keer zitten kijken. We hebben dan ook alleen maar dubbel gelegen. Wat een tragische komedie.Scherrer schreef:In het kader van het altijd leuke leedvermaak over die tragische verzameling verdriet op Zuid, heb ik na vele tips me eraan gewaagd het Jubileum-lied van Feyenoord te beluisteren. En het was de moeite waard. Dit gelóóf je niet:
http://www.youtube.com/watch?v=5ar_riAx-Ek
Dit is dus het officiële Jubileumlied, niet iets van een paar fans, maar door Feyenoord zélf gesteund en geproduceerd. Voor mensen die niet door het onuitstaanbare accent van de zanger heen kunnen komen, het refrein luidt:
Coolsingel, Brienenoord,
Feyenoord, Feyenoord.
Coolsingel, Brienenoord,
Wij zijn Feyenoord.
Verbijsterende stomheid. Een vierbaansweg in het centrum waar ze al in geen jaren meer zijn geweest en een gemiddelde Ajacied waarschijnlijk vaker lachend aan denkt dan fans van die club zelf én een verkeersobject dat werkelijk níets met die club te maken heeft. De Ajax variant van deze grap zou zoiets luiden:
Damrak, Coentunnel,
Ajax, Ajax,
Damrak, Coentunnel,
Wij zijn Ajax.
En dat is ook waarom ik nou geen échte schijthekel aan die club kan krijgen. Telkens als je als Ajacied denkt dat het kut gaat, doen zij het nét een stapje kutter. Als ze eens een seizoen aantoonbaar beter zijn dan Ajax, spelen ze in de Klassieker gegarandeerd hun slechtste wedstrijd van het jaar. Alsof ze daar besloten hebben een soort van liefdadigheidsinstelling te zijn die Ajax-supporters een psychologische opkikker geeft in moeilijke tijden.