AZ 2007 - 2008
Hij kan hier vast slecht tegen. Na twee Europese bekers, vier kampioenschappen, een rondvaart door de grachten en een portie lof en bewondering waar je beroerd van werd, had hij nog niet genoeg waardering gehad van ons om te vergeten dat tijdens zijn eerste maanden als coach van onze club de supporters om Cruijff riepen. 

Het stinkt aan alle kanten!
Nou ja, ik kan niet echt zeggen dat Van Gaal dit seizoen laat zien een toptrainer te zijn...zijn aanpak lijkt uitgewerkt bij AZ en tactisch blijft hij domme dingen doen (zoals het opstellen van Da Silva in de verdediging).Thomas schreef:Die fans hebben blijkbaar geen idee dat AZ met trainers als Adriaanse en Van Gaal boven z'n stand leefde.
Vergeet ook niet dat AZ vele miljoenen heeft geïnvesteerd, maar ze op dit moment niet eens in de top 9 staan. Zelfs Europees voetbal kan dus gemist gaan worden.
Ik vind ook dat de positie op de ranglijst prima bij ze past en ik lach me rot, maar.... ze hebben afgelopen zomer dertig miljoen uitgegeven. Dan mag je verwachten dat ze 'iets' beter presteren dan middenmoters die geen cent te makken hebben. Van Gaal faalt wel degelijk, hij lijkt het niet meer te weten.
Toch is gun ik AZ dit niet. De laatste paar seizoenen waren ze qua spelopvatting en resultaten een verrijking voor het Nederlandse voetbal. Voor Van Gaal vind ik dit jammer, bovendien heeft AZ een heel aantal leuke voetballers onder contract staan. Dat Scheringa dan een vreemde man is maakt mij niet zoveel uit. Een goed AZ komt de Nederlandse competitie ten goede.
En zonder het geld van Philips staat PSV machteloos. Het geld van Scheringa is er en ook voor een langere periode. Door dat geld zijn ze bv. op het gebied van aankopen in staat te concurreren met een club als Feyenoord. Dat zal Heerenveen, Roda, Twente en Groningen niet lukken. Waarom de structuur en organisatie van die clubs volgens jou beter is weet ik ook niet. Met Toon Gerbrands, Joost Bellaart en Louis van Gaal hebben ze drie mensen die in de sport door de wol zijn geverfd. Bovendien hebben ze een nieuw stadion.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Het was ook wat gechargeerd, maar ik bedoel volgens mij hetzelfde als Joey. Az is en was een middenmoter en ik denk dat ze dat voorlopig wel zullen blijven. Ze hebben wat jaartjes boven hun stand geleefd, net als Nac bijvoorbeeld dit nu doet.Baseman schreef:Onzin Spijker, AZ presteert waardeloos.Spijker schreef:AZ presteert naar behoren.
Vorig seizoen net geen kampioen en dit seizoen is er 30 miljoen (!) in de ploeg gestoken, dan mag je veel meer verwachten dan de huidige stand natuurlijk.
Precies, en er is niets mis mee om een subtopper of een middenmoter te zijn. Je ziet wel dat clubs die geforceerd boven hun stand leven op een gegeven moment een enorme knal krijgen. Zie Vitesse in het verleden en AZ nu.
AZ heeft bovengemiddeld veel successupporters volgens mij. Die pikken de tegenvallende resultaten niet.
AZ heeft bovengemiddeld veel successupporters volgens mij. Die pikken de tegenvallende resultaten niet.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Inderdaad maar bedenk eens. Eerst Co en nu v. Gaal voor de groep. Zin 2 identieke trainers. Tuurlijk houd het dan een keer op. Had nu een andere trainer ervoor gestaan met dit materiaal dan had ik ze veel hoger ingeschat. Zag je bij Ajax op een gegeven moment. De v. Gaal werkwijze hield gewoon op. De groep wou gewoon op een andere manier getraind worden.joey schreef:Je bent zo goed als je laatste wedstrijd, Spijker.
AZ presteert belachelijk slecht. En Van Gaal lijkt geen grip meer op de zaak te hebben. Zijn uitspraken over Oranje, Engeland, et cetera hebben ook niet geholpen.
met kerst grijpt Ajax in en stuurt deze 3 clowns weg.. 

Natuurlijk niet. En die dertig miljoen aan transferuitgaven van afgelopen zomer ook niet.Baseman schreef:Met als enorm verschil dat Philips gewoon de hoofdsponsor is en Scheringa de Roman van AZ...of denk jij dat de 18 miljoen (!) die AZ uit wilde geven aan Alves past in het budget ?
Scheringa is een wispelturige man. Hij kan er ook zo mee ophouden. Dan dondert de hele boel daar in elkaar.