FC Twente 2010-2011

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 11:03 am

Aristides schreef:@Epi

Je hebt het nogal druk, Twente zien voetballen, snel naar Gent voor die back en dan met het vliegtuig nog 1 1/2 uur Janko zien. Tussendoor naar Oezbekistan enz. Ik zie niet zo veel op tv, ik zie spelers liever op het veld, kan ik meer zien.

Ik heb geen idee hoe goed al die "exotische" spelers zijn, ik ken ze niet, heb ze "" nooit"" zien spelen, maar ik ben dan ook iemand die niet achter een hype aanloopt, of die Fortuin, Wilders, Sulejmani of Ruiz heet (Van Suarez was ik direct onder de inruk!) Ik heb de indruk dat je een echte Twente-supporter bent en zoals alle Ajacieden (inclusief ondergetekende) mis je de werkelijkheid wel eens, overkomt iedereen (al zal op AT niet iedereen het met mij eens zijn) Je slaat een beetje door, Twente is kampioen, verliest een paar min of meer afgeschreven spelers (Perez, N'Kufo), maar jij ziet alleen maar goud door een Zweed (Hoe vaak heb je die life zien spelen? Tien keer of vaker?), een Costaricaan (Vaak zien spelen, zeker!) en een Oostenrijker.

Die Oostenrijker heb ik op tv wat vaker gezien (die anderen nooit), ik heb hem zelfs life gezien (Ik kom een paar keer per jaar in Oostenrijk), ik ben niet onder de indruk, al scoorde hij één seizoen gigantisch veel doelpunten. Ik ben serieus benieuwd naar wat hij kan, Twente heeft al eerder een dure (zul je wel ontkennen) Oostenrijker in de spits gehad, is volkomen mislukt.

Ik vrees dat ik Ajax- Twente niet kan zien, maar, puur gevoelsmatig, mag kiezen voor El Hamdaoui of Janko, dan kies ik niet voor Janko (duurder en minder als voetballer) maar ik snap dat jij dat niet met mij eens bent.
Hoezo ik sla door? Heb je mij horen beweren dat we weer kampioen worden of het goed gaan doen in de CL? Het enige dat ik heb gezegd is dat we er niet minder op worden, en dat ik dat op zich al een prestatie vind van onze beleidsmakers. Wat jij daar verder allemaal in leest met je Ajax bril op weet ik niet, maar zoals altijd lijkt het erop dat dit forum goed Twente nieuws maar moeilijk kan verkroppen. Vorig seizoen werd NKufo afgemaakt hier, net zoals Stoch, Stam, en Perez. Nu zijn deze spelers weg en is de spin die jullie er aan geven dat ze onvervangbaar zijn voor Twente. Kom op zeg, zo kun je overal een draai aangeven. Als er 1 club in de eredivisie weet dat spelers en trainers maar passanten zijn en dat de kracht van de club niet op het veld maar in de bestuurskamer staat dan zijn wij dat wel.

Ook heb ik gezegd dat ik El Hamdaoui een goede aankoop vind, en dat ik Ajax samen met PSV als titelfavoriet beschouw. Wat wil je nou van me? Dat ik zeg het wordt rechter rijtje met ons dit seizoen? Anders dan jij heb ik onze nieuwe 'exoten' vijf oefenwedstrijden zien spelen, en niet tegen de minste tegenstanders. IK begrijp echt wel dat je dit als Ajacied niet wilt geloven maar het ziet er ook nu weer prima uit, het Twente team, ook al zonder Rosales. Kampioen zullen we niet worden maar we gaan weer meedoen in de top vijf verwacht ik. Dat is niet achter een hype aanlopen, dat is een op feiten gebaseerde mening. Twente is qua begroting de derde club van Nederland en heeft vooral in de breedte een sterkere selectie dan bijvoorbeeld AZ, Heerenveen, en Feyenoord. Dat zijn geen rare dingen die ik hier beweer of wel?

Natuurlijk kan Janko mislukken. Sulejmani mislukte ook bij Ajax. Betekent dat dat Ajax in elkaar is gestort? Nee. Waarom denk je dan dat Twente in elkaar stort als er een paar mislukken? Dat is de crux van jouw argumentatie. Dat je niet denkt dat Twente een stabiele topclub kan zijn. Of anders gezegd: je wilt niet geloven dat dat zo kan zijn. Dat is jouw mening, maar op feiten gebaseerd is die mening nauwelijks.

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Aristides » za jul 31, 2010 12:59 pm

Leuke reactie!
Vorig seizoen werd NKufo afgemaakt hier, net zoals Stoch, Stam, en Perez.
Waarschijnlijk verwar je mij met een ander, anders graag het citaat.
Als er 1 club in de eredivisie weet dat spelers en trainers maar passanten zijn en dat de kracht van de club niet op het veld maar in de bestuurskamer staat dan zijn wij dat wel.
Excuses, ik weet niet dat jij bij alle achttien ploegen in de eredivisie zo goed ingevoerd bent (Wie ben je, Kessler? Twenteman en voorzitter van de KNVB, wie anders weet er zoveel van?), ik lees trouwens meestal dat spelers en trainers passanten zijn, sterker: ik heb dat zelf ook geschreven (andere berichten).
Anders dan jij heb ik onze nieuwe 'exoten' vijf oefenwedstrijden zien spelen, en niet tegen de minste tegenstanders.
Twente is inderdaad wel bijzonder, een Costaricaan speelt vijf oefenwedstrijden in een paar dagen (Hoe lang zit hij bij Twente? Sinds dinsdag?) en niet tegen de minste tegenstanders, kortom een misser van de bovenste plank voor de topclubs, want welke andere speler kan dat?
maar we gaan weer meedoen in de top vijf verwacht ik.
Zo, jij durft! Ik denk dat Ajax ook mee gaat doen in de top vijf, in ieder geval het linkerrijtje.
Dat is niet achter een hype aanlopen, dat is een op feiten gebaseerde mening. Twente is qua begroting de derde club van Nederland en heeft vooral in de breedte een sterkere selectie dan bijvoorbeeld AZ, Heerenveen, en Feyenoord.
Op feiten gebaseerd, wat die begroting betreft klopt dat, maar dat andere is nog niet meetbaar, is jouw mening, subjectief, ook al zal die mening zal wel door velen gedeeld worden.
Waarom denk je dan dat Twente in elkaar stort als er een paar mislukken? Dat is de crux van jouw argumentatie.
Wijs even aan waar ik dat beweer! Hoeveel spelers zijn er vorig jaar gekocht en mislukt? Een paar, dat is natuurlijk mijn mening, jij mag blijven beweren dat die Irakees en die Fin een fantastisch seizoen hebben gedraaid enz. Ik vind ze mislukt en ik zie dat Twente niet in elkaar is gestort, m.a.w. je begeeft je met je mening "in het drijfzand'.
Dat je niet denkt dat Twente een stabiele topclub kan zijn. Of anders gezegd: je wilt niet geloven dat dat zo kan zijn. Dat is jouw mening, maar op feiten gebaseerd is die mening nauwelijks.
Wat staat dat ik niet denk dat Twente een stabiele topclub kan zijn?

Ik dacht dat ruim een jaar geleden van bijvoorbeeld AZ, ik las niet anders dan dat DSB? Scheringa voor alles zorgden enz. Hiermee beweer ik niet dat Twente iets kan overkomen wat met AZ is gebeurd, maar dat ik niet weet wat clubs in de toekomst te wachten staat (Feyenoord wel of geen nieuw stadion is zo maar een voorbeeld, puntenaftrek omdat Ajax € 8.000 aan huur een dag te laat overmaakt) Jij bent zo goed ingelicht, ben je Yomanda?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

GangstaRiB
Berichten: 16874
Lid geworden op: zo mar 13, 2005 10:44 pm
Locatie: Purmerend

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door GangstaRiB » za jul 31, 2010 1:57 pm

Epi Drost schreef:
Scherrer schreef:
Ik wil er alleen maar op wijzen dat transfers nooit een zekerheid zijn.Jij lijkt echt te denken dat Twente niets kan gebeuren. Dat het niet kan dat 3 van de aankopen voor de basis niet zo goed zijn als verwacht. Dat Twente zoiets bespaard zou blijven. En daar denk ik anders over.

Hoe vaak heb jij Rosales in hele wedstrijden gezien? Eerlijk, hè.

Maar los van deze discussie lijkt Twente op het oog inderdaad prima zaken te hebben gedaan en niet heel erg te zijn verzwakt. Op het oog, dus. Daar zit hem de crux. Maar dat schijnt er bij jou nog niet in te willen. :smallgrin.gif:
Iedere aankoop is een gok. Maar je begrijpt toch wel dat we behoorlijk veel vertrouwen hebben in onze scouts zo onderhand.

Na de aankoop van Ruiz hebben Twente fans een goede band opgebouwd met Gent supporters die regelmatig wedstrijden zijn komen bezoeken van ons. We mochten iedere speler van ze hebben maar niet Rosales. De man is erg geliefd daar.

Ga je trouwens diezelfde argumentatie ook op Ajax loslaten? Hoe ben jij er zo zeker van dat jullie er sterker op zijn geworden met El Hamdaoui?
Die Gent supporters lijken wel een 2de hands autodealer. Je mag alles kopen, behalve die ene perfecte goede auto... en potverdorie... Twente koopt hem (snappez vous?)! Enfin.... je bombardeert iedere aankoop tot geslaagd. Maar er is nog geen enkele speler naar de absolute top gegaan.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 6:21 pm

Een aankoop is geslaagd als hij a) rendeert in het team en b) op termijn geld oplevert. Wat kan mij het nou schelen hoe die spelers het in hun verdere loopbaan doen. Als ze het in Enschede maar waarmaken en winst opleveren voor de club. Ik heb echt die infantiele behoefte niet om me trots te voelen over een voormalige Twente speler die naar een grote club transfereert. Het gaat me niet om de spelers, maar om Twente, en trots op mijn club ben ik toch wel, daar heb ik de waardering van de buitenwereld niet voor nodig, en trouwens, een kampioenschap heb ik daar ook niet voor nodig. Als wij naar onze maatstaven maar winst maken en op een gezonde manier door kunnen groeien, en dat doen we, dan is het prima.

Als jullie echt zo redeneren dan begrijp ik wel waarom Ajax verlies draait. De enige manier waarop je als Nederlandse club door kunt groeien is door goedkoop in te kopen en met winst door te verkopen waardoor je kunt doorselecteren. Dat concept is blijkbaar nog niet echt doorgedrongen in Amsterdam waar nog altijd gedacht wordt als CL club. Paniekaankopen, over the hill ex-ajacieden contracteren, en overbekende en dus naar verhouding dure spelers ophalen bij de concurrent terwijl er over de grens en wellicht in de eigen opleiding kwalitatief net zulke goede spelers beschikbaar zijn voor minder geld en met mindere salariseisen - en dus met meer winstkansen op termijn. Voor je commentaar hebt op het transferbeleid van een andere club, kijk naar jezelf zou ik zeggen. Twente is de enige club in de top vijf van vorig seizoen die winst maakt. En daar valt he-le-maal niets op af te dingen.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Feest » za jul 31, 2010 6:23 pm

Maar toch woon je in een vergeten stuk Duitsland....en daar valt niets op af te dingen!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door FlaFlu » za jul 31, 2010 7:50 pm

Epi Drost schreef:Een aankoop is geslaagd als hij a) rendeert in het team en b) op termijn geld oplevert. Wat kan mij het nou schelen hoe die spelers het in hun verdere loopbaan doen. Als ze het in Enschede maar waarmaken en winst opleveren voor de club. Ik heb echt die infantiele behoefte niet om me trots te voelen over een voormalige Twente speler die naar een grote club transfereert. Het gaat me niet om de spelers, maar om Twente, en trots op mijn club ben ik toch wel, daar heb ik de waardering van de buitenwereld niet voor nodig, en trouwens, een kampioenschap heb ik daar ook niet voor nodig. Als wij naar onze maatstaven maar winst maken en op een gezonde manier door kunnen groeien, en dat doen we, dan is het prima.

Als jullie echt zo redeneren dan begrijp ik wel waarom Ajax verlies draait. De enige manier waarop je als Nederlandse club door kunt groeien is door goedkoop in te kopen en met winst door te verkopen waardoor je kunt doorselecteren. Dat concept is blijkbaar nog niet echt doorgedrongen in Amsterdam waar nog altijd gedacht wordt als CL club. Paniekaankopen, over the hill ex-ajacieden contracteren, en overbekende en dus naar verhouding dure spelers ophalen bij de concurrent terwijl er over de grens en wellicht in de eigen opleiding kwalitatief net zulke goede spelers beschikbaar zijn voor minder geld en met mindere salariseisen - en dus met meer winstkansen op termijn. Voor je commentaar hebt op het transferbeleid van een andere club, kijk naar jezelf zou ik zeggen. Twente is de enige club in de top vijf van vorig seizoen die winst maakt. En daar valt he-le-maal niets op af te dingen.
Vent, jij komt hier op het forum van een andere club posten. Als je dan de Twente good news show gaat houden, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die aanstippen dat er ook wel één en ander mis gaat bij je cluppie. En kritiek op Ajax is er hier ook genoeg. Dus stel je niet zo aan.

Gebruikersavatar
Giacomo Puccini
Berichten: 7545
Lid geworden op: di mar 07, 2006 10:28 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Giacomo Puccini » za jul 31, 2010 8:02 pm

Goed team, FC Twente.
Ajax!

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 8:38 pm

Feest schreef:Maar toch woon je in een vergeten stuk Duitsland....en daar valt niets op af te dingen!
http://www.vrijerepubliektwente.nl/?909

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 8:41 pm

Enganche schreef: Vent, jij komt hier op het forum van een andere club posten. Als je dan de Twente good news show gaat houden, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die aanstippen dat er ook wel één en ander mis gaat bij je cluppie. En kritiek op Ajax is er hier ook genoeg. Dus stel je niet zo aan.
Als je als Ajax forum geen andere meningen en invalshoeken duldt moet je geen plaats bieden voor niet-Ajax gerelateerde onderwerpen. Ik klaag niet over het feit dat ik hier bekritiseerd wordt. Ik verdedig slechts het Twente standpunt. Als dat niet in overeenstemming is met het forum beleid hoor ik dat graag.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 8:43 pm

Giacomo Puccini schreef:Goed team, FC Twente.
Ach het is maar een vriendschappelijk potje om niks die Johan Fruitschaal. Veel conclusies moet je er niet aan verbinden. Vanuit het Twente standpunt is het wel aangenaam om te zien dat de hand van Preud'homme te zien is. We spelen met meer pressing en meer naar voren.

Suarez heeft geluk dat Tiote benen van staal heeft.

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33920
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Duke » za jul 31, 2010 8:45 pm

Epi Drost schreef:
Enganche schreef: Vent, jij komt hier op het forum van een andere club posten. Als je dan de Twente good news show gaat houden, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die aanstippen dat er ook wel één en ander mis gaat bij je cluppie. En kritiek op Ajax is er hier ook genoeg. Dus stel je niet zo aan.
Als je als Ajax forum geen andere meningen en invalshoeken duldt moet je geen plaats bieden voor niet-Ajax gerelateerde onderwerpen. Ik klaag niet over het feit dat ik hier bekritiseerd wordt. Ik verdedig slechts het Twente standpunt. Als dat niet in overeenstemming is met het forum beleid hoor ik dat graag.
Nee hoor, je bent hier van harte welkom. :biggthumpup.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Scherrer » za jul 31, 2010 8:49 pm

Epi Drost schreef:
Enganche schreef: Vent, jij komt hier op het forum van een andere club posten. Als je dan de Twente good news show gaat houden, dan kan je verwachten dat er mensen zijn die aanstippen dat er ook wel één en ander mis gaat bij je cluppie. En kritiek op Ajax is er hier ook genoeg. Dus stel je niet zo aan.
Als je als Ajax forum geen andere meningen en invalshoeken duldt moet je geen plaats bieden voor niet-Ajax gerelateerde onderwerpen. Ik klaag niet over het feit dat ik hier bekritiseerd wordt. Ik verdedig slechts het Twente standpunt. Als dat niet in overeenstemming is met het forum beleid hoor ik dat graag.
Hahaha. Jíj bent hier degene die geen andere invalshoek duldt. Twente is fantastisch, geweldig, heilig en compleet foutloos. Iets anders is voor jou niet mogelijk. Dan moet je niet gaan piepen als mensen daar tegenin gaan. Ben even een man, zeg.
***

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door FlaFlu » za jul 31, 2010 8:58 pm

Precies. Ik zeg zelf nota bene dat Twente er op vooruit is gegaan. Maar wanneer ik hier en daar wat fouten aanstip, dan doet Epi alsof dat onmogelijk/heiligschennis is.

Gebruikersavatar
Oscarito
Berichten: 1003
Lid geworden op: za mar 29, 2008 9:44 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Oscarito » za jul 31, 2010 9:03 pm

Epi Drost schreef:
Giacomo Puccini schreef:Goed team, FC Twente.
Ach het is maar een vriendschappelijk potje om niks die Johan Fruitschaal. Veel conclusies moet je er niet aan verbinden. Vanuit het Twente standpunt is het wel aangenaam om te zien dat de hand van Preud'homme te zien is. We spelen met meer pressing en meer naar voren.

Suarez heeft geluk dat Tiote benen van staal heeft.
Het is een potje van niks maar ik zag toch een beetje de contouren van een titelkandidaat. Zoals FC Twente vandaag speelde doen ze "gewoon" weer mee om de titel.

De charge van Suarez was diep triest maar nu weet Tiote tenminste ook eens hoe het voelt. Als er een prijs viel te winnen voor de speler op de Nederlandse velden die het beste een doodschop kan geven dan is Tiote vast en zeker een van de genomineerden.

Verder las ik dat iemand postte dat nog geen enkele speler van FC Twente naar de absolute top is gegaan. Ik snap dat niet, maakt het in hemelsnaam uit waar ze in het vervolg van hun carrière naartoe gaan? In het verleden hoorde ik dit soort verhalen vaak bij SC Heerenveen. Dit is toch totaal geen criteria wanneer je moet beoordelen of speler A al dan niet geslaagd is bij club B?

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 9:06 pm

Scherrer schreef:
Hahaha. Jíj bent hier degene die geen andere invalshoek duldt. Twente is fantastisch, geweldig, heilig en compleet foutloos. Iets anders is voor jou niet mogelijk. Dan moet je niet gaan piepen als mensen daar tegenin gaan. Ben even een man, zeg.
Ik zeg dat Twente mee gaat doen in de top vijf. Jij vindt dat een kritiekloos standpunt? Het lijkt me zelfs een relatief conservatief standpunt.

Ik piep helemaal niet dat mensen daar tegenin gaan. Ik snap ook wel dat een Ajax forum het niet met me eens gaat zijn. Maar ik zie niet in waarom ik op mijn beurt het eens moet gaan zitten zijn met Ajacieden.

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Scherrer » za jul 31, 2010 9:07 pm

Die Bajrami was trouwens hemeltergend slecht vandaag. Hebben ze daar echt een afkoopsom voor moeten betalen? Bijna net zo slecht als Suk en Eriksen.
***

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Jöhnk » za jul 31, 2010 9:08 pm

Dit wordt een beetje een vreemde discussie. Volgens mij mag iedereen zijn/haar eigen standpunten kiezen.


Van harte trouwens, Epi. :biggthumpup.gif:

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 9:09 pm

Enganche schreef:Precies. Ik zeg zelf nota bene dat Twente er op vooruit is gegaan. Maar wanneer ik hier en daar wat fouten aanstip, dan doet Epi alsof dat onmogelijk/heiligschennis is.
Natuurlijk is dat geen heiligschennis. Het feit dat ik hier niet ga zitten te verkondigen dat we wederom kampioen worden zou duidelijk moeten maken dat ik absoluut niet denk dat we perfect zijn. Alles wat ik heb gezegd over dit nieuwe seizoen is dat we er niet op achteruit zijn gegaan. Wat dat betekent moet allemaal nog blijken.

Gebruikersavatar
Rooie
Berichten: 8117
Lid geworden op: ma mar 31, 2008 10:52 am
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Rooie » za jul 31, 2010 9:12 pm

Inderdaad, gefeliciteerd, was absoluut niets op af te dingen vanavond!

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 9:12 pm

Oscarito schreef:
Epi Drost schreef:
Giacomo Puccini schreef:Goed team, FC Twente.
Ach het is maar een vriendschappelijk potje om niks die Johan Fruitschaal. Veel conclusies moet je er niet aan verbinden. Vanuit het Twente standpunt is het wel aangenaam om te zien dat de hand van Preud'homme te zien is. We spelen met meer pressing en meer naar voren.

Suarez heeft geluk dat Tiote benen van staal heeft.
Het is een potje van niks maar ik zag toch een beetje de contouren van een titelkandidaat. Zoals FC Twente vandaag speelde doen ze "gewoon" weer mee om de titel.

De charge van Suarez was diep triest maar nu weet Tiote tenminste ook eens hoe het voelt. Als er een prijs viel te winnen voor de speler op de Nederlandse velden die het beste een doodschop kan geven dan is Tiote vast en zeker een van de genomineerden.

Verder las ik dat iemand postte dat nog geen enkele speler van FC Twente naar de absolute top is gegaan. Ik snap dat niet, maakt het in hemelsnaam uit waar ze in het vervolg van hun carrière naartoe gaan? In het verleden hoorde ik dit soort verhalen vaak bij SC Heerenveen. Dit is toch totaal geen criteria wanneer je moet beoordelen of speler A al dan niet geslaagd is bij club B?
Bedankt voor je eerlijke post.

Het was duidelijk te zien dat Ajax er niet echt voor ging in deze wedstrijd, dus wederom, conclusies mag je er niet aan verbinden, en ik keek eigenlijk alleen naar Twente omdat ik niet denk dat Ajax het ware gezicht heeft laten zien (alhoewel, hoe hebben jullie in godsnaam Suk een contract kunnen geven, dat snap ik echt niet).

Tiote is bepaald geen heilige en heeft zelf ook de nodige schandalige overtredingen begaan, tegen Afellay met name kan ik me herinneren.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door FlaFlu » za jul 31, 2010 9:12 pm

Epi Drost schreef:
Enganche schreef:Precies. Ik zeg zelf nota bene dat Twente er op vooruit is gegaan. Maar wanneer ik hier en daar wat fouten aanstip, dan doet Epi alsof dat onmogelijk/heiligschennis is.
Natuurlijk is dat geen heiligschennis. Het feit dat ik hier niet ga zitten te verkondigen dat we wederom kampioen worden zou duidelijk moeten maken dat ik absoluut niet denk dat we perfect zijn. Alles wat ik heb gezegd over dit nieuwe seizoen is dat we er niet op achteruit zijn gegaan. Wat dat betekent moet allemaal nog blijken.
En dat Twente er financieel niet op achteruit is gegaan. Wat dus niet klopte.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 9:14 pm

Scherrer schreef:Die Bajrami was trouwens hemeltergend slecht vandaag. Hebben ze daar echt een afkoopsom voor moeten betalen? Bijna net zo slecht als Suk en Eriksen.
Ik vond hem er wel een paar keer gevaarlijk langs komen, potentie is er wel. Maar de klik met Janssen is er nog absoluut niet en hij moet duidelijk nog wennen aan het tempo.

Ik was aangenaam verrast door Luuk de Jong en Carney. En die krijgen waarschijnlijk geen van beiden een basisplaats.

Epi Drost
Berichten: 757
Lid geworden op: zo apr 04, 2010 9:29 pm

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Epi Drost » za jul 31, 2010 9:16 pm

Enganche schreef:[En dat Twente er financieel niet op achteruit is gegaan. Wat dus niet klopte.
Twente is winstgevend. Heeft dus binnen de middelen gehandeld. Dus wat is je punt?

Scherrer
AT Toto winner 10/11
Berichten: 7357
Lid geworden op: vr dec 31, 2004 12:53 am
Locatie: Amsterdam

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Scherrer » za jul 31, 2010 9:19 pm

Epi Drost schreef:
Scherrer schreef:Die Bajrami was trouwens hemeltergend slecht vandaag. Hebben ze daar echt een afkoopsom voor moeten betalen? Bijna net zo slecht als Suk en Eriksen.
Ik vond hem er wel een paar keer gevaarlijk langs komen, potentie is er wel. Maar de klik met Janssen is er nog absoluut niet en hij moet duidelijk nog wennen aan het tempo.

Ik was aangenaam verrast door Luuk de Jong en Carney. En die krijgen waarschijnlijk geen van beiden een basisplaats.
De Jong was goed, inderdaad. Maar de tweede helft zegt ook niet zoveel. Beide teams gooiden er opzichtig met de pet naar. Kunnen beiden twee niveau's beter dan wat we vandaag hebben gezien (voor Twente de tweede helft).
***

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Re: FC Twente 2010-2011

Bericht door Bert » za jul 31, 2010 9:24 pm

Epi, klopt het dat jullie nog achter een linksback aan zitten? Hoeveel willen jullie er daarvan hebben!?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gesloten